Lancel vind ik echt eng. Net een pop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:55 schreef ems. het volgende:
[..]
En misschien nog met een jong knaapje erbij. Lancel ofzo.
Ja nou is het genoeg margaery tyrell! Lik mijn koninklijke lans!quote:
nogmaals, kan niet vechten. Zal janken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja
[..]
En Baelish, de man die ervoor heeft gezorgd dat het hele land met elkaar in oorlog is weldra aan het roer.
quote:[..]
The hound komt geeneens levend bij de ingang van de vale
Dan kan er ook niemand uitkomen, gewoon afsluiten van de buitenwereld en wie er naar buiten komt meteen kop eraf hakken xDquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyr heeft ook prachtig uitgelegd dat er ook geen hond (see what I did there) binnen kan komen, met zo weinig bewaking. Puur de ligging, niemand komt zomaar boven. Laat staan dat ze de boel zo even komen overnemen.
Ja of uithongeren, wat hierboven al eens werd geopperd. Niet slim neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan kan er ook niemand uitkomen, gewoon afsluiten van de buitenwereld en wie er naar buiten komt meteen kop eraf hakken xD
Margaery heeft geluk met Tommen zul je bedoelenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:53 schreef DakotaRudd het volgende:
Tommen heeft wel geluk met Margaery zeg..
Vind The Hound toch ook wel een van de vettere personages hoor. Zou zonde zijn hem ook er uit te schrijven. Tevens verwacht ik dat hij met Arya bij zich gewoon binnen kan komen hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nogmaals, kan niet vechten. Zal janken.
[..]!!!
The hound komt zo levend bij de ingang van de vale dat heel de vale letterlijk ontploft van angst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PatatFriet
De vent is baas. Maar ik wil wel mijn bril terug.quote:
ik vind die scheve bakkes zooo schattig als ze glimlachtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mij viel op dat haar ogen wat uit elkaar staan en dat ze een scheve bakkes heeft. Maar verder is t wel een mooie dame hoor
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mjah, ik val niet op vrouwen he, dus ik kijk er niet zo naar
Het is geen dertien in een dozijn symmetrisch Hollywood gezichtje inderdaad, maar toch heeft ze wel wat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mij viel op dat haar ogen wat uit elkaar staan en dat ze een scheve bakkes heeft. Maar verder is t wel een mooie dame hoor
Ja maar Tywin in onsterfelijk, die straalt zoveel macht uit daar kun je geen leeftijdslabel op plakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |