quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:12 schreef Deuce92 het volgende:
Al die vrouwen en hun GoT hunks. Tijd voor meer Margaery!![]()
[ afbeelding ]
Als ik harde homo zou zijn zou ik alleen met jaime en bronn gaan, alle andere mannen zijn lelijk imo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor de homo's/dames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10/10 would do.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Osha. Die is samen met Rickon en z'n direwolf Shaggy Dog M.I.A. Oftewel ergens in de wildernis, op zoek naar een veilige haven (dacht dat ze naar de Muur wilden).quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met dat wildling meisje dat bij hodor enzo werkte, die ene die jon snow had laten leven. (dus niet die roodharige snol)
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
Wat is eigenlijk iedereens minst favoriete karakter? Graag met argumentatie(mag ook vanwege de acteur zijn)
50/50 tussen littlefinger en samwell, ik begin zelfs te neigen naar alles skippen waar samwell in voorkomt, littlefinger vind ik gewoon een ellendig kutfiguur, die koninging van the vale ook maar ok.. soort zoekt soort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mischien maar toch voor samwell gaan, kan die kop van hem niet uitstaan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
och oja, vergeten xD die gingen naar de black keep oid toch, of hoe het ook heette.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Osha. Die is samen met Rickon en z'n direwolf Shaggy Dog M.I.A. Oftewel ergens in de wildernis, op zoek naar een veilige haven (dacht dat ze naar de Muur wilden).
Haha Petyr is één van m'n favo karakters, maar hij krijgt uiteindelijk wel z'n verdiende loon denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
50/50 tussen littlefinger en samwell, ik begin zelfs te neigen naar alles skippen waar samwell in voorkomt, littlefinger vind ik gewoon een ellendig kutfiguur, die koninging van the vale ook maar ok.. soort zoekt soort.
Maar mischien maar toch voor samwell gaan, kan die kop van hem niet uitstaan.
Sam is de epitome van een ultra-beta. En die cavia kop van hem wanneer hij weer zo zielig loopt te kijken, "wa wa wa ik ben een lafaardquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:42 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Haha Petyr is één van m'n favo karakters, maar hij krijgt uiteindelijk wel z'n verdiende loon denk ik
Sam is ook fucking boring ja.... Wat moet je daar nou mee
Hhahahahaha. Zal me niets verbazen als ie uiteindelijk toch stiekem een grote rol gaat spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sam is de epitome van een ultra-beta. En die cavia kop van hem wanneer hij weer zo zielig loopt te kijken, "wa wa wa ik ben een lafaardik ben dik maar ik vreet blijkbaar alle white walkers op die ik tegenkom anders viel ik wel af in dit klimaat"
Ik vind M en Y echt verre van knap, maar ze hebben beide wel "iets"... dat wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:36 schreef jatochneetoch het volgende:
Wat zit iedereen op Margaery te geilen.
Ygritte is echt 10x lekkerder
Ja ik hoorde dat hij ooit zou afvallen (gewicht) oid, maar pin me er niet op vast gezien ik de boeken mijd om niet prematuur gespoiled te worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:44 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hhahahahaha. Zal me niets verbazen als ie uiteindelijk toch stiekem een grote rol gaat spelen.
Duidelijk geen verstand van vrouwen jijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind M en Y echt verre van knap, maar ze hebben beide wel "iets"... dat wel.
Carice (zo lang ze niet lacht), "Dany", "Sansa" en "Cersei" vind ik allemaal wél heel erg mooi
Hahahaha. Wie vind je het vetst (niet dik) dan in de serie?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat hij ooit zou afvallen (gewicht) oid, maar pin me er niet op vast gezien ik de boeken mijd om niet prematuur gespoiled te worden.
Maar dan nog, ik denk dat ik hem dan nog haat gewoon omdat ik weet wat een vadsige flapdrol hij was. Ze moeten hem gewoon in het bos leggen ipv een baby dan blijven die white walkers langer weg. Alleen al om hoe lang het duurt hem helemaal naar dat kasteel te slepen.
op nummer 3: The hound. op nummer 2: Bronn. Op nummer 1: Jaime lannister.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:47 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hahahaha. Wie vind je het vetst (niet dik) dan in de serie?
Hmm we passen goed bij elkaar. Bij mij: 1. Hound, typisch zo'n karakter waar ik van houd, solitair, groot, op het eerste oog slecht maar overduidelijk een man met een verborgen hart/moraal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
op nummer 3: The hound. op nummer 2: Bronn. Op nummer 1: Jaime lannister.
Maar die verschuiven per toffe scene heen en weer, soms Bronn op 1, soms The hound op 1. etc.
Tyrion is supervet, maar niet iemand voor mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
op nummer 3: The hound. op nummer 2: Bronn. Op nummer 1: Jaime lannister.
Maar die verschuiven per toffe scene heen en weer, soms Bronn op 1, soms The hound op 1. etc.
Ereplaatsje voor Tygon trouwens, die vind ik ook awesome, soms ook op nummer 1, een van de weinige characters waar ik luidkeels om heb moeten lachen, meerdere keren.
Vooral die stoelen scene moest ik erg lachen, heb nog geapplaudiseerd zelfs om die scene zo tof vond ik het, geniaal!.
Of weet je wat laat de nummer 1,2,3 maar weg, het zijn gewoon alle 4 mn favorieten.
edit:
Deze scene.
Beste scene in de hele serie tot nu toe imo.
Catelynn was echt zo'n stijve Rita Verdonk, ze had eigenlijk wel iets meer diepgang mogen krijgen... Sansa is saai en suf.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Favoriete personages; 1 Jaime, 2 Tyrion, 3 Sandor the Hound
Minst favoriete personages; 1 Catelynn (Vanwege de haat tegen Jon), 2 Sansa (Vanwege haar naïviteit), 3 Mellisandre (Eng en verder niet interessant.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |