SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik begon deze te missen
Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Loras" nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor de homo's/dames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10/10 would do.
Dan houden we het bij Jonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Loras" niet"Jon" zeker
, "Jaime" alleen met langer haar (zoals op die foto, niet zoals nu in de serie)
Altijdquote:
Ik googelde op ''Finn Jones sexy'' en kreeg allemaal plaatjes waar Renly 15cm hoger in z'n graf komt te liggenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:47 schreef Forbry het volgende:
Op deze foto ziet Finn Jones (Loras) er wel leuk uit vind ik (volgens mij komt het ook erg door zijn rol dat ik hem "meh" vind):
[ afbeelding ]
Dat gay-e vind ik juistquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja in de serie is ie ook wel ubergay (vind ik) en daar knap ik erg op af.
Ha, ha... ja, net even gedaan en idd, dan krijg je opeens ook hele andere plaatjes te zienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik googelde op ''Finn Jones sexy'' en kreeg allemaal plaatjes waar Renly 15cm hoger in z'n graf komt te liggen
Echt waar ja? Ik vind het te vrouwelijk. Maar das een kwestie van smaak heyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat gay-e vind ik juistprrr. Vooral die 1-1 met Oberynn in ep2..
Dát hoeft van mij ook weer nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ha, ha... ja, net even gedaan en idd, dan krijg je opeens ook hele andere plaatjes te zien
Ik vind dat ook te vrouwelijk en daardoor heel onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Echt waar ja? Ik vind het te vrouwelijk. Maar das een kwestie van smaak hey
Ik trek wel een lijn. Roy Donders/Gorden/Albert Verlinde gay isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind dat ook te vrouwelijk en daardoor heel onaantrekkelijk.
Ik vind Jon en Jaime béide leuke personagesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Jaime qua personageen Kit als acteur.
Bij Jon heb ik steeds het idee dat er wat groots gaat gebeuren, en dan gebeurt er niks.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Jon en Jaime béide leuke personages
Wat ingetogen vind ik het/hem, maar niet saai.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bij Jon heb ik steeds het idee dat er wat groots gaat gebeuren, en dan gebeurt er niks.Al 3 en half seizoen lang. Ik vind z'n personage een beetje saai eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |