quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef Drankster het volgende:
plaatjes:Da's toch niet Robb in die ene foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ECHT NIET!!!quote:
Precies! Gewoon fulltime Dany. Fijn dat we het eens zijn.quote:
Zie je niet vaak, dat de acteur IRL een grotere baas is dan het personage dat het speelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kitt Harrington heeft het toch wel goed voor elkaar... Rose Leslie gebalt en nu bezig om z'n wiener schnitzel in Emilia te planten.
I have come to love her from afarquote:
Heeft die Oberyn goed voor elkaar... 1 seizoen mee draaien en meteen Lena Headey ballen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik Cersei en Oberyn IRL echt super mooi samen vinden
Zelfs ik zeg ECHT NIET!quote:
Gold digger?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heeft die Oberyn goed voor elkaar... 1 seizoen mee draaien en meteen Lena Headey ballen.
(Die vorig jaar claimde helemaal blut te zijn, maar nu een huis heeft gekocht van bijna 8 ton)
Ja want dichtbij is ze stukken lelijker vrees ik. Ze heeft enen raar poppenhoofdjre.... maar de rest van de uitstraling maak dat meer dan goedquote:
Nee joh, dat is het pierenbadje. Ze leeft zich vast in voor als ze met Tommen gata trouwenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:43 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Hoe gaat zij het zwembad in dan?
STAGED!!
Echt Lannisterquote:
Ik snap sowieso die hele poort niet. Je kunt er aan beide zijden zo langs lopen, als je op het hoogje komt (wat een stukje taart is).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die poort hebben ze zeker pas gebouwd nadat Cat en Tyrion op bezoek zijn geweest...
En misschien nog met een jong knaapje erbij. Lancel ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
http://www.hungertv.com/f(...)headey-pedro-pascal/
Oké, deze twee hebben inderdaad het bed gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |