Ze heeft stiekem met je gedanst en heet nu Ti, want ze is een Toontje Lager gaan zingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er met Do gebeurd, ik weet het nog steeds niet.
Dat kind doet daarna de deur voor z'n neus dichtquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef AF_ het volgende:
Peter r die richting dat kind loopt alsof hij hem gaat verkrachten
Uh, oke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft stiekem met je gedanst en heet nu Ti, want ze is een Toontje Lager gaan zingen.
beste esf lied... waterlooquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ohja, dit. Was wel een leuk liedje.
Ik vond hun inzending van vorig jaar leuker:quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ohja, dit. Was wel een leuk liedje.
Zou me ook kapot schrikkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kind doet daarna de deur voor z'n neus dicht
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef AF_ het volgende:
Peter r die richting dat kind loopt alsof hij hem gaat verkrachten
Dat is een aardige manquote:
Zondagquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef PG18 het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt op welke plaats Nederland stond afgelopen dinsdag?
Na de finale, zondag meestalquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef PG18 het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt op welke plaats Nederland stond afgelopen dinsdag?
Dat dit kan in nederlandquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens dartsMijn tv zapt uit zichzelf.
dit... als het te snel gaat verhuis ik weerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Ok ik ga weer een poging wagen....ik zet in op een half uur, voor ik het niet meer bij kan houden
semi final 2 is een ramp en je tv weet hetquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens dartsMijn tv zapt uit zichzelf.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Ok ik ga weer een poging wagen....ik zet in op een half uur, voor ik het niet meer bij kan houden
Neuh doet ie wel vaker, geen idee hoe dat komt. Best irritant.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
semi final 2 is een ramp en je tv weet het
Je weet ons weer te vinden hequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Iemand die buiten mee zapt? Deed ik vroeger wel eensquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh doet ie wel vaker, geen idee hoe dat komt. Best irritant.
Hejaquote:
De mijne sprong een tijdje iedere avond om 7 over 8 op een random ander kanaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh doet ie wel vaker, geen idee hoe dat komt. Best irritant.
Inderdaad!quote:
tros muziekfeestquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
"De Muzikaalste Familie Van Nederland"
![]()
![]()
²
Tros muziekfeest op het pleinquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
"De Muzikaalste Familie Van Nederland"
![]()
![]()
²
Oh ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mijne sprong een tijdje iedere avond om 7 over 8 op een random ander kanaal
wut? O.oquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, we krijgen Australië met de pauze act vandaag natuurlijk.
GOOOO AUSSIES![]()
![]()
pedoquote:
Dat is ook mijn vermoedenquote:
Dijkshoorn zit vanaaf bij P&W, ik denk niet dat hij in staat is te twitterenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat Dijkshoorn vanavond bridge heeft.
kastpedoquote:
Australië is al 40 jaar fan van Eurovisie en zenden het al 40 jaar uit.quote:
kindjesquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Australië is al 40 jaar fan van Eurovisie en zenden het al 40 jaar uit.
Ze willen zo graag meedoen, dat mag en kan niet, maar ze mogen nu voor de fun de pauze act verzorgen![]()
Allebei.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef essnhills het volgende:
Wat is nou het 'officiële' topic van vanavond?
Deze of ESF / [2014] Nederland: FINALE! - #18
oh wat leukquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze willen zo graag meedoen, dat mag en kan niet, maar ze mogen nu voor de fun de pauze act verzorgen![]()
Deze.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef essnhills het volgende:
OHNOES! Dat kan ik niet aan!quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef essnhills het volgende:
We hoeven straks niet doodgegooid te worden met zijn tweets.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is nog behoorlijk stil bij Dijkshoorn inderdaad.
Iedereen > Jantje shitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga op één (belgisch) kijken. Veel leukere commentatoren.
ik wíl me ergeren aan jantjesmitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi Alba12345.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo Jongens en Meisjes,
Daar ben ik dan.
Ik kan dat niet handelen jaquote:
Ohja, bedankt voor het helpen herinneren....OEh het geluid is daar veel harderquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Dat topic word ook gebruikt als livetopic hoor. Zie het als Feyenoorders die in het Feyenoord topic posten ipv het Live ED verslagen topicquote:
*boksquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo Jongens en Meisjes,
Daar ben ik dan.
Met z'n matige grappen en alsmaar positieve commentaar.quote:
Nou dan kun je al beginnen. Waarom moeten die twee een verhaal altijd zo draaien dat het uiteindelijk over die twee zelf gaat?quote:
Waarom mogen ze niet meedoen dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
jawel, zeik muziek... coldplay wordt tegenwoordig als rock betiteld terwijl het dat niet is... heb je een rock station erop staan komt ineens coldplay voorbij met hun pop shitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef richolio het volgende:
[..]Vieze aandikkende Coldplay hater. Je volgt gewoon de rest, je haat kan je niet eens explaneren ook al is dat geen woord.
quote:
quote:
Toch wat minder overtuiging als dinsdagquote:
Ik heb één hier in HDquote:
Omdat ze niet bij de EBU horen, waar je bij moet horen om aan het Eurovisie Songfestival mee te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet meedoen dan?
Mogen ze wel stemmen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, Nederland doet niet mee vanavond.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat topic word ook gebruikt als livetopic hoor. Zie het als Feyenoorders die in het Feyenoord topic posten ipv het Live ED verslagen topic
Ok.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:04 schreef hexje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 8 mei 2014 21:04 schreef alors het volgende:
Present jongens. Ik ki
Idd, als Israël al meedoet dan mag Australië ook wel meedoen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet meedoen dan?
Zaterdag toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef noodgang het volgende:
waarom niet op BBC 1 of 2, dat was geweldig vorig jaar
Ging iets mis. Kan gebeuren.quote:
Alleen met de finale. En met Graham.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef noodgang het volgende:
Daar komt de finale op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef noodgang het volgende:
takkeboomquote:
Marokko heeft ook meegedaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Idd, als Israël al meedoet dan mag Australië ook wel meedoen.
Conchita past wel in het rijtje met Cezar. Oostenrijk dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij het doet doe ik het ook.
[..]
Cezar.
Zaterdag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef noodgang het volgende:
Goed idee, Jan hoef ik niet te horen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Israël hoort bij de EBU, Australië niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Idd, als Israël al meedoet dan mag Australië ook wel meedoen.
Indeed, ik dacht er ook gelijk aan. Dat eerste nummer leek wel op het Piano Quartet in A Minor van Gustav Mahler.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef Stickertje het volgende:
deuntje doet me denken aan requiem for a dream.. alleen dan geremixed
Ik ben braaf. Zit wel tussendoor iets anders te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Karina is er vandaag he...
Doen ze met de finale wel hoor, ik kijk zaterdag ook met Grahamquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef noodgang het volgende:
Is dat de vrouw met de baard?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Conchita past wel in het rijtje met Cezar. Oostenrijk dus.
Ow, oké.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze niet bij de EBU horen, waar je bij moet horen om aan het Eurovisie Songfestival mee te doen.
Ja nee dat gaat zomaar nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben braaf. Zit wel tussendoor iets anders te doen.
Eensquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch het probleem van de radio stations en de mensen die het zo bestempelen, en niet van Coldplay?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jawel, zeik muziek... coldplay wordt tegenwoordig als rock betiteld terwijl het dat niet is... heb je een rock station erop staan komt ineens coldplay voorbij met hun pop shit
Wat fijn dat wij zo eensgestemd zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij het doet doe ik het ook.
[..]
Cezar.
Ik vind het nummer wel heel goed en mooi gezongen, alleen die actquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is toch het probleem van de radio stations en de mensen die het zo bestempelen, en niet van Coldplay?Altijd die overdreven haat.. Het is een prima band en je weet het.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:06 schreef Pandaplint het volgende:
Volgend jaar staat André Rieu er zo bij
Cezar is geen freak.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze kijken daar al 40 jaar in grote groepen, het is een waar volksfeestquote:
Afgesproken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat de vrouw met de baard?
Ja oké, daar gaan we voor.
Wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kijken daar al 40 jaar in grote groepen, het is een waar volksfeest![]()
Check z'n sexy body dan hier:quote:
Interessante uitstraling, net als Zlata en Cezar. Ik ben fan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het nummer wel heel goed en mooi gezongen, alleen die act
Zal eens op je moeder fappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Je moet geen gifjes plaatsen en voor de rest zijn er geen voorwaarden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Ik ben nieuw in dit hele thuiskijk gebeuren. Kun je mij een beetje begeleiden.
jan smitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ben wel benieuwd wie onze grapjes met de wereld gaat delen volgend jaar
Jij stuitert liever live met vlaggen in je haarquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Ik ben nieuw in dit hele thuiskijk gebeuren. Kun je mij een beetje begeleiden.
Henny Huismanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben zo benieuwd wie volgend jaar gaan presenteren, ik gok Frans Bauer en Monique Smit
Samen met Yolanthequote:
Dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
Ik moet zaterdag wel even mn ouders over halen hem om de goede zender te zetten.
Alleen de BBC zal er niet inzitten
Johan Derksen en Wilfred Genee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben zo benieuwd wie volgend jaar gaan presenteren, ik gok Frans Bauer en Monique Smit
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond, Jan Kooijman en Jan Smit
We mogen niet stemmen vanuit Belgiëquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
Ik wil ook kunnen stemmen...het IS NIET EERLIJK!!
quote:
W. Genee, R. vd Gijp en J. Derksen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
quote:
Nee ook niet vanuit NL denk ik zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
We mogen niet stemmen vanuit België
FOK! is mijn tweede schermquote:
Gruwel...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die doet het commentaar. Ik vrees voor z'n zus
quote:
Dat wordt een lange avond!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Zou wel leuk zijn om er eens een mondiaal Songfestival van te maken, dat landen als de VS, Australie en en bv China / Japan ook mee kunnen doen
Nou...de hapjescrisis is alweer voorbij.quote:
Belchinezenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Zou wel leuk zijn om er eens een mondiaal Songfestival van te maken, dat landen als de VS, Australie en en bv China / Japan ook mee kunnen doen
Die komt pas zaterdag in de finalequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we dan vanavond dat blonde hapje dat namens NL punten door gaat geven of is dat dinsdag al geweest?
Ja dat lijkt mij ook best tof. Met een aantal voorrondes. Soort WKquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...de hapjescrisis is alweer voorbij.
Dinsdag gaf NL puntenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we dan vanavond dat blonde hapje dat namens NL punten door gaat geven of is dat dinsdag al geweest?
Tim Douwsma bedoel je?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn eerstequote:
Neh, die hebben nooit meegedaan en hoeft voor mij ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Gebraden vogeltje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...de hapjescrisis is alweer voorbij.
Ssstquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik kijk altijd met nederlandse comments en op internet de engelse,:)
commentsquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik kijk altijd met nederlandse comments en op internet de engelse,:)
En heb je dan ook nog een werkende laptop?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Al heeft m'n vader wel een hekel aan Jantje, dus de Belg zou nog wel moeten lukken
wie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tim Douwsma bedoel je?
Dat is zaterdag pas
Dat is niet fraaiquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Als Nederland het host gaat Kim Lian ongetwijfeld presenteren. Met Chantal Janzen en Ruben Nicolai oid.
Oké. Dan ga ik eerst even douchen en dan ga ik mijn best voor je doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet geen gifjes plaatsen en voor de rest zijn er geen voorwaarden.
Rob Geus, Alberto Stegeman en dan nog een vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Als Nederland het host gaat Kim Lian ongetwijfeld presenteren. Met Chantal Janzen en Ruben Nicolai oid.
quote:
Heh?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tim Douwsma bedoel je?
Dat is zaterdag pas
oh nee, hij weerquote:
Pics.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan ga ik eerst even douchen en dan ga ik mijn best voor je doen.
Ga je nu weer die tweets van Nico doen?quote:
Nicogodquote:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:10:38Malta, het land van de toast, maar ook van de huisjes met een deur enzo, dat je denkt, ja zo jan het ook. Let u op de rechterschoen reageer retweet
Katja Schuurman is KRO/NCRV geworden toch....of lopen we daar toch risico.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Eerder Frits Sissing.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Ik mis m jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |