wie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tim Douwsma bedoel je?
Dat is zaterdag pas
Dat is niet fraaiquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Als Nederland het host gaat Kim Lian ongetwijfeld presenteren. Met Chantal Janzen en Ruben Nicolai oid.
Oké. Dan ga ik eerst even douchen en dan ga ik mijn best voor je doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet geen gifjes plaatsen en voor de rest zijn er geen voorwaarden.
Rob Geus, Alberto Stegeman en dan nog een vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Als Nederland het host gaat Kim Lian ongetwijfeld presenteren. Met Chantal Janzen en Ruben Nicolai oid.
quote:
Heh?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tim Douwsma bedoel je?
Dat is zaterdag pas
oh nee, hij weerquote:
Pics.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan ga ik eerst even douchen en dan ga ik mijn best voor je doen.
Ga je nu weer die tweets van Nico doen?quote:
Nicogodquote:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:10:38Malta, het land van de toast, maar ook van de huisjes met een deur enzo, dat je denkt, ja zo jan het ook. Let u op de rechterschoen reageer retweet
Katja Schuurman is KRO/NCRV geworden toch....of lopen we daar toch risico.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Eerder Frits Sissing.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |