Interessante uitstraling, net als Zlata en Cezar. Ik ben fan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het nummer wel heel goed en mooi gezongen, alleen die act
Zal eens op je moeder fappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Je moet geen gifjes plaatsen en voor de rest zijn er geen voorwaarden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Ik ben nieuw in dit hele thuiskijk gebeuren. Kun je mij een beetje begeleiden.
jan smitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ben wel benieuwd wie onze grapjes met de wereld gaat delen volgend jaar
Jij stuitert liever live met vlaggen in je haarquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Ik ben nieuw in dit hele thuiskijk gebeuren. Kun je mij een beetje begeleiden.
Henny Huismanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben zo benieuwd wie volgend jaar gaan presenteren, ik gok Frans Bauer en Monique Smit
Samen met Yolanthequote:
Dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
Ik moet zaterdag wel even mn ouders over halen hem om de goede zender te zetten.
Alleen de BBC zal er niet inzitten
Johan Derksen en Wilfred Genee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben zo benieuwd wie volgend jaar gaan presenteren, ik gok Frans Bauer en Monique Smit
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond, Jan Kooijman en Jan Smit
We mogen niet stemmen vanuit Belgiëquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
Ik wil ook kunnen stemmen...het IS NIET EERLIJK!!
quote:
W. Genee, R. vd Gijp en J. Derksen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
quote:
Nee ook niet vanuit NL denk ik zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
We mogen niet stemmen vanuit België
FOK! is mijn tweede schermquote:
Gruwel...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die doet het commentaar. Ik vrees voor z'n zus
quote:
Dat wordt een lange avond!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Zou wel leuk zijn om er eens een mondiaal Songfestival van te maken, dat landen als de VS, Australie en en bv China / Japan ook mee kunnen doen
Nou...de hapjescrisis is alweer voorbij.quote:
Belchinezenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Zou wel leuk zijn om er eens een mondiaal Songfestival van te maken, dat landen als de VS, Australie en en bv China / Japan ook mee kunnen doen
Die komt pas zaterdag in de finalequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we dan vanavond dat blonde hapje dat namens NL punten door gaat geven of is dat dinsdag al geweest?
Ja dat lijkt mij ook best tof. Met een aantal voorrondes. Soort WKquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...de hapjescrisis is alweer voorbij.
Dinsdag gaf NL puntenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we dan vanavond dat blonde hapje dat namens NL punten door gaat geven of is dat dinsdag al geweest?
Tim Douwsma bedoel je?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn eerstequote:
Neh, die hebben nooit meegedaan en hoeft voor mij ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Gebraden vogeltje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...de hapjescrisis is alweer voorbij.
Ssstquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik kijk altijd met nederlandse comments en op internet de engelse,:)
commentsquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik kijk altijd met nederlandse comments en op internet de engelse,:)
En heb je dan ook nog een werkende laptop?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Al heeft m'n vader wel een hekel aan Jantje, dus de Belg zou nog wel moeten lukken
wie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tim Douwsma bedoel je?
Dat is zaterdag pas
Dat is niet fraaiquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Als Nederland het host gaat Kim Lian ongetwijfeld presenteren. Met Chantal Janzen en Ruben Nicolai oid.
Oké. Dan ga ik eerst even douchen en dan ga ik mijn best voor je doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet geen gifjes plaatsen en voor de rest zijn er geen voorwaarden.
Rob Geus, Alberto Stegeman en dan nog een vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Als Nederland het host gaat Kim Lian ongetwijfeld presenteren. Met Chantal Janzen en Ruben Nicolai oid.
quote:
Heh?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tim Douwsma bedoel je?
Dat is zaterdag pas
oh nee, hij weerquote:
Pics.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan ga ik eerst even douchen en dan ga ik mijn best voor je doen.
Ga je nu weer die tweets van Nico doen?quote:
Nicogodquote:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:10:38Malta, het land van de toast, maar ook van de huisjes met een deur enzo, dat je denkt, ja zo jan het ook. Let u op de rechterschoen reageer retweet
Katja Schuurman is KRO/NCRV geworden toch....of lopen we daar toch risico.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Eerder Frits Sissing.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef alors het volgende:
Ik mis m jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |