FOK! is mijn tweede schermquote:
Gruwel...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die doet het commentaar. Ik vrees voor z'n zus
quote:
Dat wordt een lange avond!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Zou wel leuk zijn om er eens een mondiaal Songfestival van te maken, dat landen als de VS, Australie en en bv China / Japan ook mee kunnen doen
Nou...de hapjescrisis is alweer voorbij.quote:
Belchinezenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Zou wel leuk zijn om er eens een mondiaal Songfestival van te maken, dat landen als de VS, Australie en en bv China / Japan ook mee kunnen doen
Die komt pas zaterdag in de finalequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we dan vanavond dat blonde hapje dat namens NL punten door gaat geven of is dat dinsdag al geweest?
Ja dat lijkt mij ook best tof. Met een aantal voorrondes. Soort WKquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...de hapjescrisis is alweer voorbij.
Dinsdag gaf NL puntenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we dan vanavond dat blonde hapje dat namens NL punten door gaat geven of is dat dinsdag al geweest?
Tim Douwsma bedoel je?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn eerstequote:
Neh, die hebben nooit meegedaan en hoeft voor mij ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
Gebraden vogeltje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...de hapjescrisis is alweer voorbij.
Ssstquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik kijk altijd met nederlandse comments en op internet de engelse,:)
commentsquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik kijk altijd met nederlandse comments en op internet de engelse,:)
En heb je dan ook nog een werkende laptop?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Al heeft m'n vader wel een hekel aan Jantje, dus de Belg zou nog wel moeten lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |