ik wíl me ergeren aan jantjesmitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga op één (belgisch) kijken. Veel leukere commentatoren.
Hoi Alba12345.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo Jongens en Meisjes,
Daar ben ik dan.
Ik kan dat niet handelen jaquote:
Ohja, bedankt voor het helpen herinneren....OEh het geluid is daar veel harderquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga op één (belgisch) kijken. Veel leukere commentatoren.
Dat topic word ook gebruikt als livetopic hoor. Zie het als Feyenoorders die in het Feyenoord topic posten ipv het Live ED verslagen topicquote:
*boksquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo Jongens en Meisjes,
Daar ben ik dan.
Met z'n matige grappen en alsmaar positieve commentaar.quote:
Nou dan kun je al beginnen. Waarom moeten die twee een verhaal altijd zo draaien dat het uiteindelijk over die twee zelf gaat?quote:
Waarom mogen ze niet meedoen dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Australië is al 40 jaar fan van Eurovisie en zenden het al 40 jaar uit.
Ze willen zo graag meedoen, dat mag en kan niet, maar ze mogen nu voor de fun de pauze act verzorgen![]()
jawel, zeik muziek... coldplay wordt tegenwoordig als rock betiteld terwijl het dat niet is... heb je een rock station erop staan komt ineens coldplay voorbij met hun pop shitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef richolio het volgende:
[..]Vieze aandikkende Coldplay hater. Je volgt gewoon de rest, je haat kan je niet eens explaneren ook al is dat geen woord.
quote:
quote:
Toch wat minder overtuiging als dinsdagquote:
Ik heb één hier in HDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |