Boeiend mag ook, maar dat vind ik een mismatch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Alsof ik dat in mijn vokaabuleair heb opgenomen..djeez
Zolang ze haar baard maar niet laat groeien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Baran09 het volgende:
Ik vind dat Do echt een 'moederlijk' uiterlijk gekregen heeft...
Niet meer zo 'meisjesachtig' sexy zeg maar...
Mag jij vinden hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Boeiend mag ook, maar dat vind ik een mismatch.
En klaagt dat Polen bijna naakt optreedt... Zij stond in d'r blote mossel over bruine piemels te zingenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef aarontje112 het volgende:
Oh die Raffaella die zo hysterisch doet
Hoe hypocriet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En klaagt dat Polen bijna naakt optreedt... Zij stond in d'r blote mossel over bruine piemels te zingen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En klaagt dat Polen bijna naakt optreedt... Zij stond in d'r blote mossel over bruine piemels te zingen
Wat is er zo bijzonder aan een travo die zijn/haar baard laat staan? Dat is juist een gebruikelijk iets, omdat men de volgende dag weer aan het werk is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef ato het volgende:
veronique is echt leuk en wat is Conchita toch bijzonder..
Ik voel me nog steeds niet aangesproken.quote:
Haha, nummer 22 viel buiten het plaatje :pquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet aangesproken.
Pakkend.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Boeiend mag ook, maar dat vind ik een mismatch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |