Ze heeft stiekem met je gedanst en heet nu Ti, want ze is een Toontje Lager gaan zingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er met Do gebeurd, ik weet het nog steeds niet.
Dat kind doet daarna de deur voor z'n neus dichtquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef AF_ het volgende:
Peter r die richting dat kind loopt alsof hij hem gaat verkrachten
Uh, oke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft stiekem met je gedanst en heet nu Ti, want ze is een Toontje Lager gaan zingen.
beste esf lied... waterlooquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ohja, dit. Was wel een leuk liedje.
Ik vond hun inzending van vorig jaar leuker:quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ohja, dit. Was wel een leuk liedje.
Zou me ook kapot schrikkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kind doet daarna de deur voor z'n neus dicht
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef AF_ het volgende:
Peter r die richting dat kind loopt alsof hij hem gaat verkrachten
Dat is een aardige manquote:
Zondagquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef PG18 het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt op welke plaats Nederland stond afgelopen dinsdag?
Na de finale, zondag meestalquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef PG18 het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt op welke plaats Nederland stond afgelopen dinsdag?
Dat dit kan in nederlandquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens dartsMijn tv zapt uit zichzelf.
dit... als het te snel gaat verhuis ik weerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Ok ik ga weer een poging wagen....ik zet in op een half uur, voor ik het niet meer bij kan houden
semi final 2 is een ramp en je tv weet hetquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens dartsMijn tv zapt uit zichzelf.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Ok ik ga weer een poging wagen....ik zet in op een half uur, voor ik het niet meer bij kan houden
Neuh doet ie wel vaker, geen idee hoe dat komt. Best irritant.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
semi final 2 is een ramp en je tv weet het
Je weet ons weer te vinden hequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Iemand die buiten mee zapt? Deed ik vroeger wel eensquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh doet ie wel vaker, geen idee hoe dat komt. Best irritant.
Hejaquote:
De mijne sprong een tijdje iedere avond om 7 over 8 op een random ander kanaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh doet ie wel vaker, geen idee hoe dat komt. Best irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |