Ze heeft stiekem met je gedanst en heet nu Ti, want ze is een Toontje Lager gaan zingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er met Do gebeurd, ik weet het nog steeds niet.
Dat kind doet daarna de deur voor z'n neus dichtquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef AF_ het volgende:
Peter r die richting dat kind loopt alsof hij hem gaat verkrachten
Uh, oke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft stiekem met je gedanst en heet nu Ti, want ze is een Toontje Lager gaan zingen.
beste esf lied... waterlooquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ohja, dit. Was wel een leuk liedje.
Ik vond hun inzending van vorig jaar leuker:quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ohja, dit. Was wel een leuk liedje.
Zou me ook kapot schrikkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kind doet daarna de deur voor z'n neus dicht
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef AF_ het volgende:
Peter r die richting dat kind loopt alsof hij hem gaat verkrachten
Dat is een aardige manquote:
Zondagquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef PG18 het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt op welke plaats Nederland stond afgelopen dinsdag?
Na de finale, zondag meestalquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef PG18 het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt op welke plaats Nederland stond afgelopen dinsdag?
Dat dit kan in nederlandquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens dartsMijn tv zapt uit zichzelf.
dit... als het te snel gaat verhuis ik weerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Ok ik ga weer een poging wagen....ik zet in op een half uur, voor ik het niet meer bij kan houden
semi final 2 is een ramp en je tv weet hetquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik zie opeens dartsMijn tv zapt uit zichzelf.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Ok ik ga weer een poging wagen....ik zet in op een half uur, voor ik het niet meer bij kan houden
Neuh doet ie wel vaker, geen idee hoe dat komt. Best irritant.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
semi final 2 is een ramp en je tv weet het
Je weet ons weer te vinden hequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
Iemand die buiten mee zapt? Deed ik vroeger wel eensquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh doet ie wel vaker, geen idee hoe dat komt. Best irritant.
Hejaquote:
De mijne sprong een tijdje iedere avond om 7 over 8 op een random ander kanaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh doet ie wel vaker, geen idee hoe dat komt. Best irritant.
Inderdaad!quote:
tros muziekfeestquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
"De Muzikaalste Familie Van Nederland"
![]()
![]()
²
Tros muziekfeest op het pleinquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
"De Muzikaalste Familie Van Nederland"
![]()
![]()
²
Oh ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mijne sprong een tijdje iedere avond om 7 over 8 op een random ander kanaal
wut? O.oquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, we krijgen Australië met de pauze act vandaag natuurlijk.
GOOOO AUSSIES![]()
![]()
pedoquote:
Dat is ook mijn vermoedenquote:
Dijkshoorn zit vanaaf bij P&W, ik denk niet dat hij in staat is te twitterenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat Dijkshoorn vanavond bridge heeft.
kastpedoquote:
Australië is al 40 jaar fan van Eurovisie en zenden het al 40 jaar uit.quote:
kindjesquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Australië is al 40 jaar fan van Eurovisie en zenden het al 40 jaar uit.
Ze willen zo graag meedoen, dat mag en kan niet, maar ze mogen nu voor de fun de pauze act verzorgen![]()
Allebei.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef essnhills het volgende:
Wat is nou het 'officiële' topic van vanavond?
Deze of ESF / [2014] Nederland: FINALE! - #18
oh wat leukquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Australië is al 40 jaar fan van Eurovisie en zenden het al 40 jaar uit.
Ze willen zo graag meedoen, dat mag en kan niet, maar ze mogen nu voor de fun de pauze act verzorgen![]()
Deze.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef essnhills het volgende:
OHNOES! Dat kan ik niet aan!quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef essnhills het volgende:
We hoeven straks niet doodgegooid te worden met zijn tweets.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is nog behoorlijk stil bij Dijkshoorn inderdaad.
Iedereen > Jantje shitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga op één (belgisch) kijken. Veel leukere commentatoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |