Hij was wel heel asociaalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom krijgt JR eigenlijk minpunten voor asociaal gedrag?
Autisten staan toch juist bekend om asociaal gedrag?
ik vind dat hele lijstje lachwekkend eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Afgeven op de wielersport is beneden alle peil.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij twijfelde aan mijn oprechtheid. Ondankbaar krengquote:
Waarom schakel je Johnny de Mol niet in dan? Dat is toch jouw verantwoordelijkheid dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij twijfelde aan mijn oprechtheid. Ondankbaar kreng![]()
Gister was sowieso een bijzonder matige FOK!-dag. Zelden zoveel gepest.
Komt die nu mee. Net nadat ik de OP heb gepimptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Tyron het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 20.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 23
Jouw "aandacht voor detail" score is: 22
Jouw "Communicatie" score is: 19
Jouw "verbeelding" score is: 19
nou vooruit
Is Arie Boomsma hier niet veel geschikter voor?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom schakel je Johnny de Mol niet in dan? Dat is toch jouw verantwoordelijkheid dan?
dan pimp je hem toch opnieuw? alsof jij iets beters te doen hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt die nu mee. Net nadat ik de OP heb gepimpt
Moet je een klap hebben of zo, met je bloedkop.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan pimp je hem toch opnieuw? alsof jij iets beters te doen hebt
bij mij zit er tenminste iets in, leeghoofd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je een klap hebben of zo, met je bloedkop.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Arie Boomsma hier niet veel geschikter voor?
Uit verhouding. Lijkt mij niet echt lekker zacht liggen ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit lekker, LR?
Approvedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Tyron het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 20.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 23
Jouw "aandacht voor detail" score is: 22
Jouw "Communicatie" score is: 19
Jouw "verbeelding" score is: 19
nou vooruit
De Cock en Vledder zo benoemen. Schande spreek ik ervan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu dat lijk en dat bijna lijk nog vervangen voor wat lekkers vrouwelijks en we zijn er weer
Waarheid is hard, De Cock is al bijna weer terugquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Cock en Vledder zo benoemen. Schande spreek ik ervan.
Weer terug?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarheid is hard, De Cock is al bijna weer terug
Goede pets 8/10quote:
Ik kom vanavond nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit verhouding. Lijkt mij niet echt lekker zacht liggen ook.
Deze zie ik net voorbij komen. Forse boetes wel, het is ze dus met name te doen om extra geld verdienen, en niet om kleinere clubs betere kansen te geven. Niet echt verassend, maar toch.quote:De Europese voetbalbond UEFA wil de Engelse club Manchester City en de Franse club Paris St. Germain zwaar straffen voor overtredingen van de nieuwe financiële regels. Ze moeten volgens Franse en Engelse media een boete van rond de 60 miljoen euro betalen.
Ook zouden zij het komende seizoen maar 21 in plaats van 25 spelers mogen inzetten in de Champions League. Tevens mogen de salarissen van de spelers niet stijgen, meldt zowel The Guardian als L'Equipe.
De UEFA wilde de sancties niet bevestigen. De bond zou nog in overleg zijn met beide clubs over de strafmaatregelen, die een uitvloeisel zijn van het Financial Fair Play.
Pannenkoeken.quote:
Toast, mager laagje boter, mozarella, basilicum, tomaat, peper, zout, crema di balsamico en wat olijfolie.quote:
Ook niet gek, mits zelf gemaakt.quote:
Ik zou jou nooit slaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja...
Dan word ik tenminste niet in elkaar geslagen.
Heb je ook de TT van het VI topic gezien?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afgeven op de wielersport is beneden alle peil.
Ik denk dat de Eend inmiddels het kantoor in beslag heeft genomen en de klerken momenteel onder schot houdt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien is hij eens écht aan het werk.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien is hij eens écht aan het werk.
Hij trok strak van de coke en drank een nacht door om al om 10:00 weer een volledige wedstrijd te moeten spelen.quote:
Oh. Dan is het goedquote:
Zullen we hem gaan slaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook de TT van het VI topic gezien?
De TS gaat strafpunten krijgen.
RIP Knutquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hij trok strak van de coke en drank een nacht door om al om 10:00 weer een volledige wedstrijd te moeten spelen.
Dood denk ik.
[..]
Oh. Dan is het goedEn jammer.
Ik voel me zo lamlendigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]Wat jammer nou.
Heb jij trouwens je flagdress al binnen? Ik nog steeds niet.
Oh bah ja dan wil je de kroeg niet in snap ik. Beterschap.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me zo lamlendig
Vannacht slecht geslapen en aan de race
Dus beter blijf ik thuis
Nee ik heb hem nog niet binnen
Volgens mij stond er 2 weken voor aanvang WKquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bah ja dan wil je de kroeg niet in snap ik. Beterschap.
Duurt wel lang he? Tot hij er is. En geduld heb ik niet zo.
Oh dat heb ik helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij stond er 2 weken voor aanvang WK
Teveel op je scherm gekeken zeker? Even wat anders gaan doen dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben niet moe, maar mijn ogen wel.
Vervelend is dat.
Zijn baas is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel op je scherm gekeken zeker? Even wat anders gaan doen dan.
Volgens mij heeft Johannes geen baas hoorquote:
Johannes kennende zal hij zelf de eindbaas zijn jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Johannes geen baas hoorDan nog, ik had er ook weleens last van, dan ging ik een beetje opruimen of zo.
Dan mag hij zichzelf pauze geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Johannes kennende zal hij zelf de eindbaas zijn ja
Naar lettertjes in boekjes!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel op je scherm gekeken zeker? Even wat anders gaan doen dan.
Ja dat is ook vervelend. Ga even wandelen, beetje frisse lucht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar lettertjes in boekjes!
Ik moet wel fit zijn natuurlijk voor vanavond, dus ik ga inderdaad even wat anders doen.
Eergister nog buiten geweest om even een pizza af te halen aangezien de straat was afgezet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is ook vervelend. Ga even wandelen, beetje frisse lucht.
Oh wacht, FOK!kers komen niet buiten natuurlijk
Ik was vanmorgen buiten om boodschappen te doen. En straks ga ik weer naar buiten zowaar! Voor de ESF Meet in Rotterdam.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Eergister nog buiten geweest om even een pizza af te halen aangezien de straat was afgezet.
FOK!ken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar lettertjes in boekjes!
Ik moet wel fit zijn natuurlijk voor vanavond, dus ik ga inderdaad even wat anders doen.
Karina. Ik breek nooit toezeggingen, maar ik had net wel een moment waar ik mijzelf heel erg afvroeg waarom ik vanavond gingquote:
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ook zat te twijfelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK!ken?
[..]
Karina. Ik breek nooit toezeggingen, maar ik had net wel een moment waar ik mijzelf heel erg afvroeg waarom ik vanavond ging
(Voor jou natuurlijk![]()
)
Aha. Voor mij is het toch slechts een halfuur reizen met het OV. Ach, met een beetje geluk een avond gratis bier met alle homo's om mij heenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ook zat te twijfelenMaar ik ga voor jou en Jimbo. Leuk om jullie weer te zien. Kan sowieso maar tot ca half 11 blijven, anders heb ik de laatste bus hier niet meer, die gaat om 00:38.
Ach welja, beetje drinken is niks mis meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Voor mij is het toch slechts een halfuur reizen met het OV. Ach, met een beetje geluk een avond gratis bier met alle homo's om mij heen![]()
twitter:BeardedGenius twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 13:13:58UEFA Financial Fair Play explained. http://t.co/bTt29cvInR reageer retweet
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en mij wil je niet zien? Mooi is dat.
Nou het klonk wel zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Niet zo overhaast conclusies trekken.
Wat is er met andere bertus gebeurd?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
joepie mijn zalando bestelling van donderdag is binnen
Kanjergay.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
leuk dat jullie het vragen
Je PI is ongelofelijk tyfus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zalando kan het niet meer goed doen bij mij met hun ongelofelijke tyfusreclames.
Die grijze zijn nice. Maar koop je echt bij Salandoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe geloofwaardig is dit?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef BertusBrulbeer het volgende:
Knut post niet meer tot hij 14 juni in zn nieuwe huis zitTe druk komende weken
Beetje hebberig om gelijk 3 paar te kopen zeg. Passen ze?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer dan prima bedrijf. Goede service ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die grijze zijn nice. Maar koop je echt bij Salando
Ik wed voor een blik halveliters.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig is dit?
[..]
Beetje hebberig om gelijk 3 paar te kopen zeg. Passen ze?
3 paar? Ga je dan wat terug sturen of doe je dat altijd zo?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet de hele zomer op adidasslippers lopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn die niet erg duur en was er niet mis met betalingen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig is dit?
[..]
Beetje hebberig om gelijk 3 paar te kopen zeg. Passen ze?
[..]
Meer dan prima bedrijf. Goede service ook.
Ik heb zo'n vermoeden dat er op 14 juni een bepaalde voetbalwedstrijd isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef BertusBrulbeer het volgende:
Knut post niet meer tot hij 14 juni in zn nieuwe huis zitTe druk komende weken
Schoenen beginnen kapot te gaan dus moest even snel wat goedkopere nieuwe hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die grijze zijn nice. Maar koop je echt bij Salando
Normaal niet, maar was nog geen 70 euro kwijt voor dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 paar? Ga je dan wat terug sturen of doe je dat altijd zo?
Casa El Knutquote:
Hebbes dat is een no go voor mij met mijn maat 47.quote:Zalando laat klanten wachten op terugbetaling
Google eens op Zalando en klacht, en zie-
mensen wachten op een terugbetaling van Zalando.
Stel je hebt iets besteld, je geretourneert dit, maar het artikel al wel betaald (dit moet bij veel items, kan niet anders)
Zalando moet het bedrag dan terugstorten,
in mijn geval zou dit vorige week gebeuren (en zou volgende de telefoniste 1 a 2 dagen duren)
Toen het er deze week nog niet was heb ik gebeld en sprak men opeens van een grote storing (die al een maand aanhoudt..) het is volstrekt vaag wanneer ik het geld (best een groot bedrag) dan wel terug kan verwachten.
Ook na het indienen van een klacht kreeg ik een mail waarin ook niet eens vermeld stond wanneer het dan wel wordt gestort..
Op internet zie je verhalen van mensen die al weken wachten op hun geld...
(weet niet zeker op dit de goede rubriek is, maar:)
Kan hier iets mee gedaan worden ?
Goede bron wel, maar dat hoeft ook niet. Ik heb er zelf gewoon weinig op tegen en ook geen slechte ervaringen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebbes dat is een no go voor mij met mijn maat 47.
Jij bent niet welkom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Casa El Knut
Zal er een housewarming zijn?
Is toch onhandig dat je de schoenen niet eerst kan passen en ze vervolgens moeilijk doen met het terugbetalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede bron wel, maar dat hoeft ook niet. Ik heb er zelf gewoon weinig op tegen en ook geen slechte ervaringen.
Ik durf alleen bij adidas schoenen online te kopen, vanwege de pasvorm, andere merken pas ik toch liever eerst.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede bron wel, maar dat hoeft ook niet. Ik heb er zelf gewoon weinig op tegen en ook geen slechte ervaringen.
Zeer onbehoorlijk dit. Ik hoopte juist dat er nog wat koper bloot zou liggen.quote:
Ik koop alle kleding online. Wordt bezorgd bij een winkeltje bij mij in de straat. Eerst passen, dan betalenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik durf alleen bij adidas schoenen online te kopen, vanwege de pasvorm, andere merken pas ik toch liever eerst.
Ongeloveloos ditquote:
Is er ook iets niet perfect daar bij jou?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik koop alle kleding online. Wordt bezorgd bij een winkeltje bij mij in de straat. Eerst passen, dan betalen
De relatieve afstand tot mijn SC-vrienden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook iets niet perfect daar bij jou?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
De relatieve afstand tot mijn SC-vrienden.
Het valt me best zwaar. Gelukkig ben ik in juni in Nederland. Misschien kan ik enige leden eens ontmoeten voor bier en cocain.quote:
Weet ze ook waar je goedkoop dieetpillen kunt halen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:58 schreef Saind het volgende:
Het schijnt dat bedwantsen gewoon normaal kunnen neuken, vaginaal dus, maar dat de mannetjes daar vaak te lui voor zijn en dat ze de vrouw penetreren door de buik heen.
Voor meer leuke feitjes kun je altijd Madame_Paon DM'en
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ze ook waar je goedkoop dieetpillen kunt halen?
XTC val je wel een paar kilo mee af als je er flink wat neemt en uitgebreid gaat stekkeren. En is nog leuk ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ze ook waar je goedkoop dieetpillen kunt halen?
Jazeker, maar ga je met Johannes in een stapelbed dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn kamer in juni wel met cocaine betalen dus?
Zolang ik maar boven mag liggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef BertusBrulbeer het volgende:
[..]
Jazeker, maar ga je met Johannes in een stapelbed dan?
Dat zou wel echt heel gezellig zijn.
Mietje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:01 schreef BertusBrulbeer het volgende:
In ieder geval jongens, ik ga een maandje iets anders doen. Ik zie jullie weer in de nacht van 14 juni![]()
Lief zijn iedereen en Mikey; veel plezier!
Ik niet.quote:
doeiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
Nou, dan verlaat ik dit topic ook voor een maand. Kwaliteit zal ver te zoeken zijn.
Littlerabbit is welkom en hoeft slechts een minimale hoeveelheid cocaďne mee te nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef BertusBrulbeer het volgende:
[..]
Jazeker, maar ga je met Johannes in een stapelbed dan?
Dat zou wel echt heel gezellig zijn.
Karina en ik hebben al afgesproken dat ik een oogje in het zeil ga houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond allemaal braaf het Songfestival kijken, hé.
Een forum dat geschapen is naar de idealen van Johannes, dat kan alleen maar positief uitpakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina en ik hebben al afgesproken dat ik een oogje in het zeil ga houden.
Iemand heeft ze vast nog in een FOK! database.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil pics.
Dit is slechts zodat ik een verduidelijking heb. Ik hoop geen spijt te krijgen hiervan.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Nederland doorgaat
[ afbeelding ]
Als Nederland niet doorgaat
[ afbeelding ]
Dankzij de definitieve afwezigheid van Immers in de selectie heb ik er opeens een stuk minder vertrouwen in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Nederland doorgaat
[ afbeelding ]
Als Nederland niet doorgaat
[ afbeelding ]
Doet Immers tegenwoordig al aan zingen op het Eurovisie Songfestival?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankzij de definitieve afwezigheid van Immers in de selectie heb ik er opeens een stuk minder vertrouwen in.
Jij werd toch al na de eerste rotonde eruit gesodemieterd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de uitwedstrijd van ESF missen denk ik zo.
Ik ga met eigen vervoer. Bovendien laat ik me niet fouilleren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer van de verplichte buscombi wel.
Het ging serieus niet over het wkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet Immers tegenwoordig al aan zingen op het Eurovisie Songfestival?
Aldus Mikey die naar GTST kijkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging serieus niet over het wk?
Ik zag alleen die post sorry man.
ESF is voor homo's
Ja geroyeerd hč. Wat doe je eraan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij werd toch al na de eerste rotonde eruit gesodemieterd.
En dan toch gelijk hebben.quote:
Aldus Johannes die... ja.... wat...?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aldus Typisch die moderator is op FOK!
Aldus Johannes die dat ook graag had willen zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aldus Typisch die moderator is op FOK!
Verliefd is op Nick van der Veldenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus Johannes die... ja.... wat...?
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de professioneel bekkenstoter.
Ik deed maar alsof om GGMM op de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aldus Johannes die dat ook graag had willen zijn
Ooh ik dacht dat GGMM erin zat xdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deed maar alsof om GGMM op de kast te krijgen.
Zeer geslaagd.
Nadat Tyron mijn campagne stop had gezet had ik er ook geen hoop meer op, maar ineens was daar een dm van yvonne.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deed maar alsof om GGMM op de kast te krijgen.
Zeer geslaagd.
quote:UEFA legt Manchester City mogelijk een boete van 60 miljoen op, en selectie-beperking voor CL, wegens overtreden Fin.FairPlay-rules.
En toen durfde je het wel aan om een kopie van je ID te sturenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nadat Tyron mijn campagne stop had gezet had ik er ook geen hoop meer op, maar ineens was daar een dm van yvonne.
Ga je niet wat kanen bij die meet dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Achterlijke teletekstsupporters hier. Ik moet nog vroeg gaan koken ook
Die hadden ze al voor het games gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen durfde je het wel aan om een kopie van je ID te sturen
Leuk. Ik ga mijn toegezegde belofte sowieso nakomen dus wellicht tot danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
Karina en LR misschien kom ik toch
Even kijken hoe ik me voel om 18:00 uur![]()
Even douchen thuis enzo. Voel me nu nog beetje belabberdMaar dat komt omdat ik om me werk zit en het megasaai is
Ik ben sowieso geen grote visliefhebberquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
LR lust geen sushi van de sumo, net als Knut-san.
Ooh jij schrijft stukjes voor de frontpagequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hadden ze al voor het games gebeuren.
Redactie GAMES.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij schrijft stukjes voor de frontpage![]()
Zullen vast niet zo leuk zijn als de nieuwsberichten van Djeez.
welke belofte?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk. Ik ga mijn toegezegde belofte sowieso nakomen dus wellicht tot dan
Te komen. Je dacht dat ik geen twijfels kende om naar een meet te komen vol met homo's en 40+ersquote:
Die zou wel meer te zoeken hebben op het ESF dan op het WK.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aldus Kenneth Vermeer die graag met zijn handen aan ballen zit
#syntix
Heb jij dat echt gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hadden ze al voor het games gebeuren.
Bij Vermeer in de buurt zullen er genoeg ballen te vinden zijn hoor. Ze zullen zelfs opgevangen worden met een netje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zou wel meer te zoeken hebben op het ESF dan op het WK.
Homo's daar had Jimbo het ook al overquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te komen. Je dacht dat ik geen twijfels kende om naar een meet te komen vol met homo's en 40+ers![]()
Het is dat Jimbo extra vaseline schijnt mee te nemen voor het geval dat.
Snap de ophef ook niet zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige wat leesbaar was was mijn naam en geboortedatum. Vind ik niet zo'n probleem.
Homo's en ESF staan toch wel ongeveer gelijk aan elkaar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Homo's daar had Jimbo het ook al overIs het zo erg
Eigenlijk ben ik alleen maar nieuwsgierigDaarom zou ik alleen al willen
_!
Dan had er wel Redactie Frontpage gestaan. FOK!Games is een aparte sitequote:
Ze vragen er niet eens specifiek naar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige wat leesbaar was was mijn naam en geboortedatum. Vind ik niet zo'n probleem.
Nu heeft Yvonne je Facebook gevonden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze vragen er niet eens specifiek naar.
Linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had er wel Redactie Frontpage gestaan. FOK!Games is een aparte site
Het staat in de richtlijnen maar als je het niet doet kraait er niemand naar.quote:
ja geen ideequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo's en ESF staan toch wel ongeveer gelijk aan elkaar?
Frontpage dus, maar het games tabblad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/nieuws/auteur/329599
Uh, nee. Gewoon een aparte site. Ziet er alleen hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frontpage dus, maar het games tabblad.
http://games.fok.nl/revie(...)t-football-club.htmlquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/nieuws/auteur/329599
Zorg je wel dat hij zijn schaar thuislaat. Van mijn haar blijft hij afquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja geen ideeIk ken wel 2 homo's die naar het ESF kijken, maar ik dacht dat er ook gewoo hetero's kwamen
![]()
Maar we moeten Typisch iet bang maken met 40 plussers en homo's want als ik kom, kom ik met hem
Voor mij zijn al die tabbladen de frontpage.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee. Gewoon een aparte site. Ziet er alleen hetzelfde uit.
Ik ga mij voorstellen aan mensen als jouw zoon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja geen ideeIk ken wel 2 homo's die naar het ESF kijken, maar ik dacht dat er ook gewoo hetero's kwamen
![]()
Maar we moeten Typisch iet bang maken met 40 plussers en homo's want als ik kom, kom ik met hem
Je gta heist was het beste nieuwtje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/revie(...)t-football-club.html
doe dan deze
geweldige review
Wist niet dat je zo netjes kon schrijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/revie(...)t-football-club.html
doe dan deze
geweldige review
Voor mij niet, ik vind de FP en Games heel anders dan Sport. Film heb ik geen zicht op, daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij zijn al die tabbladen de frontpage.
Een maatje van mij speelde dat, Leuk man honderd keer in een halfuur dood gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Dark Souls II. Die game is echt een bitch.![]()
Ik kan veel als ik mijn best doe.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo netjes kon schrijven.
Ik kijk alleen nooit op sport. Omdat ik het voetbalnieuws wel van andere sites vandaan haal. Film, Games en FP vind ik wel handig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik vind de FP en Games heel anders dan Sport. Film heb ik geen zicht op, daar kom ik nooit.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga mij voorstellen aan mensen als jouw zoon.
Ik snap je, Veel random bezoekers zien het ook als tabbladen denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik vind de FP en Games heel anders dan Sport. Film heb ik geen zicht op, daar kom ik nooit.
Zou jij niet op de frontpage leuke berichtjes kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo netjes kon schrijven.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nooit op sport. Omdat ik het voetbalnieuws wel van andere sites vandaan haal. Film, Games en FP vind ik wel handig.
Nee joh, op de frontpage zit alleen maar eng volk dat zichzelf te serieus neemt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij niet op de frontpage leuke berichtjes kunnen schrijven
Kan niet wachten tot je bepaalde BN'ers helemaal afzeikt dan
Voor Djeez krijgen ze al genoeg subsidie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij niet op de frontpage leuke berichtjes kunnen schrijven
Kan niet wachten tot je bepaalde BN'ers helemaal afzeikt dan
Ja er zijn weinig andere sporten die me echt boeien. Tennis vind ik nog wel leuk om te zien en op de OS kijk ik alles ( behalve wielrennen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als je alleen van het voetbal bent kan ik me het wel voorstellen.
Bij sports mogen ze er wel eens voorzetten welke sport het is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja er zijn weinig andere sporten die me echt boeien. Tennis vind ik nog wel leuk om te zien en op de OS kijk ik alles ( behalve wielrennen natuurlijk)
Hopelijk droogt 'ie uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Giel Beelen 8 dagen nonstop op 3FM
Giel Beelen gaat het wereldrecord nonstop live radiomaken verbreken. Dat maakte de 3FM-jock dinsdagochtend bekend.
Het wereldrecord staat op naam van een Belg die 190 uur radio maakte. Beelen doet een poging dit te verbreken. Aanstaande maandag bestaat zijn programma tien jaar en dus is Beelen acht dagen lang nonstop op 3FM te horen. Hij mag af en toe uitrusten door tijd op te sparen maar hij zal niet meer dan 1 uur gemiddeld per dag slapen.
Die kom ik soms zelfs in deze SC tegen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, op de frontpage zit alleen maar eng volk dat zichzelf te serieus neemt.
Geweldige schrijver. Hoeveel synoniemen hij weet voor het mannelijke geslachtsdeelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor Djeez krijgen ze al genoeg subsidie.
Ik kom er ook zelden. Alleen Sport, uiteraard, en Games.quote:
Motor en auto rijden is geen sport.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij sports mogen ze er wel eens voorzetten welke sport het is.
Te vaak al op een Honda bericht geklikt in de veronderstelling dat het over voetbal ging.
Ben ik blij dat ik geen radio in huis heb.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Giel Beelen gaat het wereldrecord nonstop live radiomaken verbreken. Dat maakte de 3FM-jock dinsdagochtend bekend.
Het wereldrecord staat op naam van een Belg die 190 uur radio maakte. Beelen doet een poging dit te verbreken. Aanstaande maandag bestaat zijn programma tien jaar en dus is Beelen acht dagen lang nonstop op 3FM te horen. Hij mag af en toe uitrusten door tijd op te sparen maar hij zal niet meer dan 1 uur gemiddeld per dag slapen.
Over drie weken Watch Dogs.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom er ook zelden. Alleen Sport, uiteraard, en Games.
Je kunt filteren op sport he?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij sports mogen ze er wel eens voorzetten welke sport het is.
Te vaak al op een Honda bericht geklikt in de veronderstelling dat het over voetbal ging.
Hoop dat hij live op de radio de pijp uit gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Doodsverwensing, ban!!1!1quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij live op de radio de pijp uit gaat.
Ik lees alleen artikelen over Wielrennen natuurlijk.quote:
Live op de webcam, dat zou me een partij genot zijn. Kunnen we er nog mooie gifjes van maken ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij live op de radio de pijp uit gaat.
Ik kijk altijd gewoon bij laatste items.quote:
Alleen bij banquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Typisch het volgende:
Kom zelf eigenlijk nooit op de frontpage verder.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Typisch het volgende:
Kom zelf eigenlijk nooit op de frontpage verder.
VBL, de overige sporten krijgen KUT. Behalve CUR.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk altijd gewoon bij laatste items.
als ze daar nou voor elke sport een drie letters lange afkorting gebruiken.
Daar schrijven ze ook nooit iets overquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
VBL, de overige sporten krijgen KUT. Behalve CUR.
Ah een fanboy.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, dat is briljant, geniaal, fantastisch.
Ik zou het niet weten, want ik heb nog nooit een ban gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kom ik eigenlijk gewoon amper op den foks.
Ze hebben ook geen reviews over Curve Fever en Haxball, dus ik kan me voorstellen dat je er nooit komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog nooit een reactie geplaatst op games.fok.nl
Zo interessant vind ik het.
Left 4 Deadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah een fanboy.
Heb vandaag van een klasgenoot wat tips gehad voor zombiegames. Ben nu alleen de titels vergeten
Een van de redactieleden is groot curlingfanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar schrijven ze ook nooit iets over
Luna zeker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de redactieleden is groot curlingfan
Maakt niet uit, dat zijn toffe zombie games.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm nee dat waren ze niet. Eentje waar binnenkort het 3e deel van uitkomt ofzo?
Is dat een kanker alarm?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier een mooi klein en kort artikeltje van Typisch.
Project Morpheus te zien op Silicon Valley event
Die van capcom is kut waarbij je elke 7 minuten terug naar je dochter moet om medicijnen te geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat zijn toffe zombie games.
Die heb ik eens met mijn broer gespeeld en dat waren zombies die konden rennen en springen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat zijn toffe zombie games.
Ja ik wacht even tot seizoen 2 er helemaal op zit. Toffe games inderdaad. Telltale is ook bezig met een Game of Thrones (en Borderlands) game met dezelfde 'gameplay'.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik eens met mijn broer gespeeld en dat waren zombies die konden rennen en springen.
Dat zijn dus totaal geen zombies meer.
Binnenkort wel weer verder met The Walking Dead gameDie is echt tof
Ik heb episode 1 al gespeeld. Hoever zijn ze ondertussen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik wacht even tot seizoen 2 er helemaal op zit. Toffe games inderdaad. Telltale is ook bezig met een Game of Thrones (en Borderlands) game met dezelfde 'gameplay'.
Die bewegelijke gameplay die ze nu hebben is wel jammer. Seizoen 1 was meer een interactive verhaal is het nu nog, Maar die quicktime dingen moet niet te vaak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik eens met mijn broer gespeeld en dat waren zombies die konden rennen en springen.
Dat zijn dus totaal geen zombies meer.
Binnenkort wel weer verder met The Walking Dead gameDie is echt tof
Meh, veel te klein verhaal daarvoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb episode 1 al gespeeld. Hoever zijn ze ondertussen?
Game of Thrones lijkt me echt zwaar geniaal![]()
Ik zou ook willen dat er een Breaking Bad game kwam, wat zou dat episch zijn zeg
Komt een film van toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten van Assassins Creed en tv serie maken rondom Ezio.
Komt wel een film uit toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten van Assassins Creed en tv serie maken rondom Ezio.
Volgens mij kan je een prima verhaal verzinnen in die hele drugswereld.quote:
Het mooie aan GoT is dat dat niet hoeft om het tof te maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je een prima verhaal verzinnen in die hele drugswereld.
Vraag me eerder af hoe ze dat met GoT doen dan. Welk personage je bent in die wereld en of het wel met die echte personages uit de serie is.
Baasquote:Jordaanse acteur sterft tijdens sterfscčne
De Jordaanse acteur Mahmud al-Sawalka heeft een sterfscčne niet overleefd. Hij speelde in een scčne voor de tv-serie Bloedbroeders een man van in de vijftig die door een kogel werd getroffen.
Kan toch makkelijk met Heisenberg of Jesse Pinkman spelen danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het mooie aan GoT is dat dat niet hoeft om het tof te maken.
Terwijl je bij een Breaking Bad game echt niet wil spelen met iemand die verder niks met Heisenberg en co te maken heeft.
Je weet toch al hoe het einde is? Heb je niks aan in een als dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch makkelijk met Heisenberg of Jesse Pinkman spelen dan.
Een GTA game a lá Breaking Bad is juist tof. Lekker jezelf naar boven werken in de meth business.
Wel film ja maar weet niet over welk assassin dat gaat.quote:
Voor de echte fans zou het wel leuk zijn om alles te herbeleven in zo'n game. Met wat kleine keuzes die je zelf bepaald.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet toch al hoe het einde is? Heb je niks aan in een als dat.
Ik eet nu ananas
einde bericht
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de echte fans zou het wel leuk zijn om alles te herbeleven in zo'n game. Met wat kleine keuzes die je zelf bepaald.
Mijn achtergrond is extreem mannelijk gekleurd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mijn achtergrond is rood met zwart
Zoals we van je mogen verwachten als modquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn achtergrond is extreem mannelijk gekleurd.
Alsof er tegenwoordig nog boeiende losse topics zijn in VBL.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je nieuwe topics wilt zien.
Heb ik niet zo'n behoefte aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je nieuwe topics wilt zien.
Ik kom dan ook niet alleen in VBLquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof er tegenwoordig nog boeiende losse topics zijn in VBL.
Soms zit er wel eens wat leuks tussen naast alle tong80 meuk.quote:
als er wat is wordt het meestal hier wel gelinktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet alleen in VBL
[..]
Soms zit er wel eens wat leuks tussen naast alle tong80 meuk.
Qua VBL topics wel ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als er wat is wordt het meestal hier wel gelinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |