Hij was wel heel asociaalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom krijgt JR eigenlijk minpunten voor asociaal gedrag?
Autisten staan toch juist bekend om asociaal gedrag?
ik vind dat hele lijstje lachwekkend eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Afgeven op de wielersport is beneden alle peil.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij twijfelde aan mijn oprechtheid. Ondankbaar krengquote:
Waarom schakel je Johnny de Mol niet in dan? Dat is toch jouw verantwoordelijkheid dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij twijfelde aan mijn oprechtheid. Ondankbaar kreng![]()
Gister was sowieso een bijzonder matige FOK!-dag. Zelden zoveel gepest.
Komt die nu mee. Net nadat ik de OP heb gepimptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Tyron het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 20.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 23
Jouw "aandacht voor detail" score is: 22
Jouw "Communicatie" score is: 19
Jouw "verbeelding" score is: 19
nou vooruit
Is Arie Boomsma hier niet veel geschikter voor?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom schakel je Johnny de Mol niet in dan? Dat is toch jouw verantwoordelijkheid dan?
dan pimp je hem toch opnieuw? alsof jij iets beters te doen hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt die nu mee. Net nadat ik de OP heb gepimpt
Moet je een klap hebben of zo, met je bloedkop.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan pimp je hem toch opnieuw? alsof jij iets beters te doen hebt
bij mij zit er tenminste iets in, leeghoofd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je een klap hebben of zo, met je bloedkop.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Arie Boomsma hier niet veel geschikter voor?
Uit verhouding. Lijkt mij niet echt lekker zacht liggen ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit lekker, LR?
Approvedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Tyron het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 20.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 23
Jouw "aandacht voor detail" score is: 22
Jouw "Communicatie" score is: 19
Jouw "verbeelding" score is: 19
nou vooruit
De Cock en Vledder zo benoemen. Schande spreek ik ervan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu dat lijk en dat bijna lijk nog vervangen voor wat lekkers vrouwelijks en we zijn er weer
Waarheid is hard, De Cock is al bijna weer terugquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Cock en Vledder zo benoemen. Schande spreek ik ervan.
Weer terug?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarheid is hard, De Cock is al bijna weer terug
Goede pets 8/10quote:
Ik kom vanavond nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit verhouding. Lijkt mij niet echt lekker zacht liggen ook.
Deze zie ik net voorbij komen. Forse boetes wel, het is ze dus met name te doen om extra geld verdienen, en niet om kleinere clubs betere kansen te geven. Niet echt verassend, maar toch.quote:De Europese voetbalbond UEFA wil de Engelse club Manchester City en de Franse club Paris St. Germain zwaar straffen voor overtredingen van de nieuwe financiële regels. Ze moeten volgens Franse en Engelse media een boete van rond de 60 miljoen euro betalen.
Ook zouden zij het komende seizoen maar 21 in plaats van 25 spelers mogen inzetten in de Champions League. Tevens mogen de salarissen van de spelers niet stijgen, meldt zowel The Guardian als L'Equipe.
De UEFA wilde de sancties niet bevestigen. De bond zou nog in overleg zijn met beide clubs over de strafmaatregelen, die een uitvloeisel zijn van het Financial Fair Play.
Pannenkoeken.quote:
Toast, mager laagje boter, mozarella, basilicum, tomaat, peper, zout, crema di balsamico en wat olijfolie.quote:
Ook niet gek, mits zelf gemaakt.quote:
Ik zou jou nooit slaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja...
Dan word ik tenminste niet in elkaar geslagen.
Heb je ook de TT van het VI topic gezien?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afgeven op de wielersport is beneden alle peil.
Ik denk dat de Eend inmiddels het kantoor in beslag heeft genomen en de klerken momenteel onder schot houdt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien is hij eens écht aan het werk.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien is hij eens écht aan het werk.
Hij trok strak van de coke en drank een nacht door om al om 10:00 weer een volledige wedstrijd te moeten spelen.quote:
Oh. Dan is het goedquote:
Zullen we hem gaan slaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook de TT van het VI topic gezien?
De TS gaat strafpunten krijgen.
RIP Knutquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hij trok strak van de coke en drank een nacht door om al om 10:00 weer een volledige wedstrijd te moeten spelen.
Dood denk ik.
[..]
Oh. Dan is het goedEn jammer.
Ik voel me zo lamlendigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]Wat jammer nou.
Heb jij trouwens je flagdress al binnen? Ik nog steeds niet.
Oh bah ja dan wil je de kroeg niet in snap ik. Beterschap.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me zo lamlendig
Vannacht slecht geslapen en aan de race
Dus beter blijf ik thuis
Nee ik heb hem nog niet binnen
Volgens mij stond er 2 weken voor aanvang WKquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bah ja dan wil je de kroeg niet in snap ik. Beterschap.
Duurt wel lang he? Tot hij er is. En geduld heb ik niet zo.
Oh dat heb ik helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij stond er 2 weken voor aanvang WK
Teveel op je scherm gekeken zeker? Even wat anders gaan doen dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben niet moe, maar mijn ogen wel.
Vervelend is dat.
Zijn baas is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel op je scherm gekeken zeker? Even wat anders gaan doen dan.
Volgens mij heeft Johannes geen baas hoorquote:
Johannes kennende zal hij zelf de eindbaas zijn jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Johannes geen baas hoorDan nog, ik had er ook weleens last van, dan ging ik een beetje opruimen of zo.
Dan mag hij zichzelf pauze geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Johannes kennende zal hij zelf de eindbaas zijn ja
Naar lettertjes in boekjes!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel op je scherm gekeken zeker? Even wat anders gaan doen dan.
Ja dat is ook vervelend. Ga even wandelen, beetje frisse lucht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar lettertjes in boekjes!
Ik moet wel fit zijn natuurlijk voor vanavond, dus ik ga inderdaad even wat anders doen.
Eergister nog buiten geweest om even een pizza af te halen aangezien de straat was afgezet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is ook vervelend. Ga even wandelen, beetje frisse lucht.
Oh wacht, FOK!kers komen niet buiten natuurlijk
Ik was vanmorgen buiten om boodschappen te doen. En straks ga ik weer naar buiten zowaar! Voor de ESF Meet in Rotterdam.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Eergister nog buiten geweest om even een pizza af te halen aangezien de straat was afgezet.
FOK!ken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar lettertjes in boekjes!
Ik moet wel fit zijn natuurlijk voor vanavond, dus ik ga inderdaad even wat anders doen.
Karina. Ik breek nooit toezeggingen, maar ik had net wel een moment waar ik mijzelf heel erg afvroeg waarom ik vanavond gingquote:
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ook zat te twijfelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK!ken?
[..]
Karina. Ik breek nooit toezeggingen, maar ik had net wel een moment waar ik mijzelf heel erg afvroeg waarom ik vanavond ging
(Voor jou natuurlijk![]()
)
Aha. Voor mij is het toch slechts een halfuur reizen met het OV. Ach, met een beetje geluk een avond gratis bier met alle homo's om mij heenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ook zat te twijfelenMaar ik ga voor jou en Jimbo. Leuk om jullie weer te zien. Kan sowieso maar tot ca half 11 blijven, anders heb ik de laatste bus hier niet meer, die gaat om 00:38.
Ach welja, beetje drinken is niks mis meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Voor mij is het toch slechts een halfuur reizen met het OV. Ach, met een beetje geluk een avond gratis bier met alle homo's om mij heen![]()
twitter:BeardedGenius twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 13:13:58UEFA Financial Fair Play explained. http://t.co/bTt29cvInR reageer retweet
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en mij wil je niet zien? Mooi is dat.
Nou het klonk wel zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Niet zo overhaast conclusies trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |