Die versnelmodus doet het bij mij trouwens niet elke keer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Op de telefoon ook. Ik speel alijd in de versnelmodus.
booit problemen bij deze. Alleen wel altijd irritante reclame bovenin. Moet een euro btalen om dat weg te krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die versnelmodus doet het bij mij trouwens niet elke keer.
Er zitten wel hele slechte tussenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.fifa.com/world(...)te-slogan/index.html
Wie krijgt er geld om dit te bedenken?
even een leuke grap gepostquote:
KLEIN LAND. GROTE SPELERS!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
EIN TEAM - EIN WILLE - EIN ZIEL
Ik hoor het Vluggejapie zo zeggen. Ik heb gestemd.
Ik heb het gestemd op VERWACHT JE AAN HET ONMOGELIJKE!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLEIN LAND. GROTE SPELERS!!!
Die Belgen hebben wel een sterke te pakken. Goed ook dat het in capslock is.
Ein fuhrerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
EIN TEAM - EIN WILLE - EIN ZIEL
Ik hoor het Vluggejapie zo zeggen. Ik heb gestemd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Een goedemorgen zonder zorgen.
Twee tussenuurtjes genot
Wat interessant zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:20 schreef Dven het volgende:
Tyrogue is maar level 10Evolueert level 20 naar Hitmonlee, Hitmonchan of Hitmontop. Afhankelijk van z'n aanvals- en verdedigingsstaats.
je bent zelf interessantquote:
had je tyronque van kunnen makenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:20 schreef Dven het volgende:
Tyrogue is maar level 10Evolueert level 20 naar Hitmonlee, Hitmonchan of Hitmontop. Afhankelijk van z'n aanvals- en verdedigingsstaats.
okquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben gistermiddag weer eens aan Mass Effect begonnenKijken hoe snel ik een complete playthrough voor mekaar heb
Hij heet al Tyron.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
had je tyronque van kunnen maken
gemiste kans dat je zomaar een note kan opleveren
Doe eens niet zo raar!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangereden op de snelweg.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
De vakantie is weer over en dat maakt me depressief. Weer van die hyperactieve docenten omdat ze een boek hebben gelezen.quote:
jij hebt echt een zwaar levenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vakantie is weer over en dat maakt me depressief. Weer van die hyperactieve docenten omdat ze een boek hebben gelezen.
Je moet je gewoon afvragen wie het foutst was in een oorlog.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben een WK poule aan het invullen maar ik word er doodmoe van zo langzamerhand. Iemand tips voor Bosnia Herzegovina - Iran?
Er zit weinig anders op inderdaad. Er zijn dagen bij dat ik de competitie van Bosnia Herzegovina even oversla.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet je gewoon afvragen wie het foutst was in een oorlog.
Bij twijfel altijd gaan voor de thuisspelende partij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben een WK poule aan het invullen maar ik word er doodmoe van zo langzamerhand. Iemand tips voor Bosnia Herzegovina - Iran?
quote:
Doe eens niet zo ongevoelig en kortaf johquote:
ah joh wat is dat nou voor een waardeloos advies manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd gaan voor de thuisspelende partij.
Daarom speciaal gewacht met een pokemon Tyron te noemen. Omdat ik aan het wachten was op dit baasje.quote:
Je bent zelf waardeloos vies.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ah joh wat is dat nou voor een waardeloos advies man
het is toch niet te gelove
woon jij niet in het oostblok pipoquote:
4-1quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het land met de grootste natuur0 en vrouwelijk schoon van Europa jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
woon jij niet in het oostblok pipo
Dat zit er dik inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Iran in die wedstrijd twee rode kaarten krijgt.
1 voor een bomaanslag en de ander voor onthoofding.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Iran in die wedstrijd twee rode kaarten krijgt.
Ben je verdwaald in Almelo?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:54 schreef hafcfan het volgende:
Nog nooit zo dronken geweest als vannacht. Was kats verdwaald.
Dan moet je wel heel dronken zijn geweest ja.quote:
Op zaterdagavond is in Almelo alleen de brievenbus open.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Discotheek houden ze daar onder het stoplicht!
Zijn dat dan je groot- of je overgrootrabbits?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oom en tante wonen in Almelo.
Op een boerderij welteverstaan verbazingwekkend genoeg.
Hoe kun je t in Almelo volhouden?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oom en tante wonen in Almelo.
Op een boerderij welteverstaan verbazingwekkend genoeg.
Ah dat is wel grote klasse. Zelf support ik S.S. Lazio 1900, maar dit geheel terzijde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Turijn gek![]()
Kampioenen alweer. 3e ster alles.
Geen idee. Ik zal het ze een keer vragen. Zeker gezien ze daarvoor in het reusachtige Wierden woonden.quote:
Ik kon een keer naar Lazio-Juve, maar durfde niet met al die ultra's van Lazioquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah dat is wel grote klasse. Zelf support ik S.S. Lazio 1900, maar dit geheel terzijde.
Momenteel is er weinig engs aan want ze staken. Curva Nord blijft leeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kon een keer naar Lazio-Juve, maar durfde niet met al die ultra's van Lazio
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangereden op de snelweg.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Om die voorzitter toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Momenteel is er weinig engs aan want ze staken. Curva Nord blijft leeg.
Ja klopt om Claudio Lotito. Maar hem interesseert het niet dat de fans wegblijven dus zo'n protest is vrij zinloos.quote:
Je maakt me blij met goednieuws laat mij juichen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wat er in jouw hoofd omgaat.
tifo oaquote:
Gezien de labels, ja. Peter Broaderick is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geldt Loch Lomond als een indi band Mexicano.
Vind ik bijvoorbeeld wel leuke muziek.
Daar zou ik me niet door laten pijpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
http://newswatch.national(...)=Content&sf2826234=1
Leuk visje wel
Dat is hele vieze whisky volgens Adamesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geldt Loch Lomond als een indi band Mexicano.
Vind ik bijvoorbeeld wel leuke muziek.
Bij Adames proeft alles vies en bitter na de haast traumatische degradatie van Roda JC. Wellicht moet ik nog maar een Roda JC gedicht inspreken.quote:
Vooral Stijn speelde een dubieuze rol in dit proces.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Adames proeft alles vies en bitten na de haast traumatische degradatie van Roda JC. Wellicht moet ik nog maar een Roda JC gedicht inspreken.
Waarom krijg ik weer de schuld goftetomme.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral Stijn speelde een dubieuze rol in dit proces.
Als Banaan zijn leven besluit te beëindigen weten we je te vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik weer de schuld goftetomme.
Eigen schuld na je kwalijke Roda act.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#schuldvanstijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was oprecht en niet kwalijk, rotte appel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigen schuld na je kwalijke Roda act.
http://rappers.mdaniels.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/quote:
geef toe, het was allemaal een beetje geforceerd en blindquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was oprecht en niet kwalijk, rotte appel.
'Een beetje' is correct.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geef toe, het was allemaal een beetje geforceerd en blind
Tegen GGMM_de_echte zei je heel wat anders.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was oprecht en niet kwalijk, rotte appel.
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen GGMM_de_echte zei je heel wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |