tifo oaquote:
Gezien de labels, ja. Peter Broaderick is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geldt Loch Lomond als een indi band Mexicano.
Vind ik bijvoorbeeld wel leuke muziek.
Daar zou ik me niet door laten pijpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
http://newswatch.national(...)=Content&sf2826234=1
Leuk visje wel
Dat is hele vieze whisky volgens Adamesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geldt Loch Lomond als een indi band Mexicano.
Vind ik bijvoorbeeld wel leuke muziek.
Bij Adames proeft alles vies en bitter na de haast traumatische degradatie van Roda JC. Wellicht moet ik nog maar een Roda JC gedicht inspreken.quote:
Vooral Stijn speelde een dubieuze rol in dit proces.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Adames proeft alles vies en bitten na de haast traumatische degradatie van Roda JC. Wellicht moet ik nog maar een Roda JC gedicht inspreken.
Waarom krijg ik weer de schuld goftetomme.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral Stijn speelde een dubieuze rol in dit proces.
Als Banaan zijn leven besluit te beëindigen weten we je te vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik weer de schuld goftetomme.
Eigen schuld na je kwalijke Roda act.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#schuldvanstijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was oprecht en niet kwalijk, rotte appel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigen schuld na je kwalijke Roda act.
http://rappers.mdaniels.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/quote:
geef toe, het was allemaal een beetje geforceerd en blindquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was oprecht en niet kwalijk, rotte appel.
'Een beetje' is correct.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geef toe, het was allemaal een beetje geforceerd en blind
Tegen GGMM_de_echte zei je heel wat anders.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was oprecht en niet kwalijk, rotte appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |