Dat zit er dik inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Iran in die wedstrijd twee rode kaarten krijgt.
1 voor een bomaanslag en de ander voor onthoofding.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Iran in die wedstrijd twee rode kaarten krijgt.
Ben je verdwaald in Almelo?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:54 schreef hafcfan het volgende:
Nog nooit zo dronken geweest als vannacht. Was kats verdwaald.
Dan moet je wel heel dronken zijn geweest ja.quote:
Op zaterdagavond is in Almelo alleen de brievenbus open.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Discotheek houden ze daar onder het stoplicht!
Zijn dat dan je groot- of je overgrootrabbits?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oom en tante wonen in Almelo.
Op een boerderij welteverstaan verbazingwekkend genoeg.
Hoe kun je t in Almelo volhouden?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oom en tante wonen in Almelo.
Op een boerderij welteverstaan verbazingwekkend genoeg.
Ah dat is wel grote klasse. Zelf support ik S.S. Lazio 1900, maar dit geheel terzijde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Turijn gek![]()
Kampioenen alweer. 3e ster alles.
Geen idee. Ik zal het ze een keer vragen. Zeker gezien ze daarvoor in het reusachtige Wierden woonden.quote:
Ik kon een keer naar Lazio-Juve, maar durfde niet met al die ultra's van Lazioquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah dat is wel grote klasse. Zelf support ik S.S. Lazio 1900, maar dit geheel terzijde.
Momenteel is er weinig engs aan want ze staken. Curva Nord blijft leeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kon een keer naar Lazio-Juve, maar durfde niet met al die ultra's van Lazio
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangereden op de snelweg.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Om die voorzitter toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Momenteel is er weinig engs aan want ze staken. Curva Nord blijft leeg.
Ja klopt om Claudio Lotito. Maar hem interesseert het niet dat de fans wegblijven dus zo'n protest is vrij zinloos.quote:
Je maakt me blij met goednieuws laat mij juichen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wat er in jouw hoofd omgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |