Hij heet al Tyron.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
had je tyronque van kunnen maken
gemiste kans dat je zomaar een note kan opleveren
Doe eens niet zo raar!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangereden op de snelweg.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
De vakantie is weer over en dat maakt me depressief. Weer van die hyperactieve docenten omdat ze een boek hebben gelezen.quote:
jij hebt echt een zwaar levenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vakantie is weer over en dat maakt me depressief. Weer van die hyperactieve docenten omdat ze een boek hebben gelezen.
Je moet je gewoon afvragen wie het foutst was in een oorlog.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben een WK poule aan het invullen maar ik word er doodmoe van zo langzamerhand. Iemand tips voor Bosnia Herzegovina - Iran?
Er zit weinig anders op inderdaad. Er zijn dagen bij dat ik de competitie van Bosnia Herzegovina even oversla.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet je gewoon afvragen wie het foutst was in een oorlog.
Bij twijfel altijd gaan voor de thuisspelende partij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben een WK poule aan het invullen maar ik word er doodmoe van zo langzamerhand. Iemand tips voor Bosnia Herzegovina - Iran?
quote:
Doe eens niet zo ongevoelig en kortaf johquote:
ah joh wat is dat nou voor een waardeloos advies manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd gaan voor de thuisspelende partij.
Daarom speciaal gewacht met een pokemon Tyron te noemen. Omdat ik aan het wachten was op dit baasje.quote:
Je bent zelf waardeloos vies.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ah joh wat is dat nou voor een waardeloos advies man
het is toch niet te gelove
woon jij niet in het oostblok pipoquote:
4-1quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het land met de grootste natuur0 en vrouwelijk schoon van Europa jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
woon jij niet in het oostblok pipo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |