Die versnelmodus doet het bij mij trouwens niet elke keer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Op de telefoon ook. Ik speel alijd in de versnelmodus.
booit problemen bij deze. Alleen wel altijd irritante reclame bovenin. Moet een euro btalen om dat weg te krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die versnelmodus doet het bij mij trouwens niet elke keer.
Er zitten wel hele slechte tussenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.fifa.com/world(...)te-slogan/index.html
Wie krijgt er geld om dit te bedenken?
even een leuke grap gepostquote:
KLEIN LAND. GROTE SPELERS!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
EIN TEAM - EIN WILLE - EIN ZIEL
Ik hoor het Vluggejapie zo zeggen. Ik heb gestemd.
Ik heb het gestemd op VERWACHT JE AAN HET ONMOGELIJKE!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLEIN LAND. GROTE SPELERS!!!
Die Belgen hebben wel een sterke te pakken. Goed ook dat het in capslock is.
Ein fuhrerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
EIN TEAM - EIN WILLE - EIN ZIEL
Ik hoor het Vluggejapie zo zeggen. Ik heb gestemd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Een goedemorgen zonder zorgen.
Twee tussenuurtjes genot
Wat interessant zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:20 schreef Dven het volgende:
Tyrogue is maar level 10Evolueert level 20 naar Hitmonlee, Hitmonchan of Hitmontop. Afhankelijk van z'n aanvals- en verdedigingsstaats.
je bent zelf interessantquote:
had je tyronque van kunnen makenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:20 schreef Dven het volgende:
Tyrogue is maar level 10Evolueert level 20 naar Hitmonlee, Hitmonchan of Hitmontop. Afhankelijk van z'n aanvals- en verdedigingsstaats.
okquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben gistermiddag weer eens aan Mass Effect begonnenKijken hoe snel ik een complete playthrough voor mekaar heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |