Hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij valt op jongetjes die zich voordoen als meisje op internet.
Maar hij is totaal niet opdringerig. Hij ziet er ook niet zo oud uit ofzo. Eerder iets als 25.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is serieus? Elke debiel kan bedenken wat zo'n ouwe knakker verwacht van een jong grietje.
Oh? Wat dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is serieus? Elke debiel kan bedenken wat zo'n ouwe knakker verwacht van een jong grietje.
Ja maar niet elke man doet er iets meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:57 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Alle mannen van 33 zijn geïnteresseerd in een 19-jarig meisje.
Op die leeftijd zou ik liever een 19 jarige hebben die weet wat ze doet in plaats van en maagd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:58 schreef Eleiko het volgende:
Even kijken: een man van 33 die de mogelijkheid heeft om een jong ding van 19 te ontmaagden: waarom zou hij nou toch zo enthausiast zijn?
Je ontmaagden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:53 schreef britneycheers het volgende:
Weten jullie waarom hij interesse heeft of wat zijn "doel" zou kunnen zijn.
Weet ik niet? Een maagd is toch juist vervelend vinden de meeste mannen dacht ik?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:58 schreef Eleiko het volgende:
Even kijken: een man van 33 die de mogelijkheid heeft om een jong ding van 19 te ontmaagden: waarom zou hij nou toch zo enthausiast zijn?
Deze man in kwestie heeft dat doel dus duidelijk wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja maar niet elke man doet er iets mee
Idd dit lijkt mij ook. Het zou kunnen dat hij echt interesse heeft ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Op die leeftijd zou ik liever een 19 jarige hebben die weet wat ze doet in plaats van en maagd.
Maar waarom dan zoveel moeite en tijd in iemand steken alleen voor dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deze man in kwestie heeft dat doel dus duidelijk wel.
Dat kan inderdaad. Niet iedereen is zo krampachtig over leeftijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Idd dit lijkt mij ook. Het zou kunnen dat hij echt interesse heeft ofzo
Zijn doel is om een jonge strakke meid te neuken, in de persoon van jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:04 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar waarom dan zoveel moeite en tijd in iemand steken alleen voor dat?
Het lijkt mij dat er meer achter zit. Of ben ik nu naïef?
Denk je dat echt? Misschien is het beter afstand te nemen dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn doel is om een jonge strakke meid te neuken, in de persoon van jou.
Als je dat niet snapt ben je naïef, ja.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je het niet moet doen, dat is uiteraard je eigen keuze.
Ik denk het wel, ja. Maar dat hoeft niet erg te zijn toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:08 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Misschien is het beter afstand te nemen dan.
Als jij niet snapt dat TS alles is behalve een jonge strakke meid, dan ben je pas naïefquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn doel is om een jonge strakke meid te neuken, in de persoon van jou.
Als je dat niet snapt ben je naïef, ja.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je het niet moet doen, dat is uiteraard je eigen keuze.
True. Alleen weet hij nog niet dat ik weet hoe oud hij is...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Niet iedereen is zo krampachtig over leeftijd.
Niet iedereen heeft een database aangelegd van de trollaccounts hier op fok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als jij niet snapt dat TS alles is behalve een jonge strakke meid, dan ben je pas naïef
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |