Hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij valt op jongetjes die zich voordoen als meisje op internet.
Maar hij is totaal niet opdringerig. Hij ziet er ook niet zo oud uit ofzo. Eerder iets als 25.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is serieus? Elke debiel kan bedenken wat zo'n ouwe knakker verwacht van een jong grietje.
Oh? Wat dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is serieus? Elke debiel kan bedenken wat zo'n ouwe knakker verwacht van een jong grietje.
Ja maar niet elke man doet er iets meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:57 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Alle mannen van 33 zijn geïnteresseerd in een 19-jarig meisje.
Op die leeftijd zou ik liever een 19 jarige hebben die weet wat ze doet in plaats van en maagd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:58 schreef Eleiko het volgende:
Even kijken: een man van 33 die de mogelijkheid heeft om een jong ding van 19 te ontmaagden: waarom zou hij nou toch zo enthausiast zijn?
Je ontmaagden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:53 schreef britneycheers het volgende:
Weten jullie waarom hij interesse heeft of wat zijn "doel" zou kunnen zijn.
Weet ik niet? Een maagd is toch juist vervelend vinden de meeste mannen dacht ik?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:58 schreef Eleiko het volgende:
Even kijken: een man van 33 die de mogelijkheid heeft om een jong ding van 19 te ontmaagden: waarom zou hij nou toch zo enthausiast zijn?
Deze man in kwestie heeft dat doel dus duidelijk wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja maar niet elke man doet er iets mee
Idd dit lijkt mij ook. Het zou kunnen dat hij echt interesse heeft ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Op die leeftijd zou ik liever een 19 jarige hebben die weet wat ze doet in plaats van en maagd.
Maar waarom dan zoveel moeite en tijd in iemand steken alleen voor dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deze man in kwestie heeft dat doel dus duidelijk wel.
Dat kan inderdaad. Niet iedereen is zo krampachtig over leeftijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Idd dit lijkt mij ook. Het zou kunnen dat hij echt interesse heeft ofzo
Zijn doel is om een jonge strakke meid te neuken, in de persoon van jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:04 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar waarom dan zoveel moeite en tijd in iemand steken alleen voor dat?
Het lijkt mij dat er meer achter zit. Of ben ik nu naïef?
Denk je dat echt? Misschien is het beter afstand te nemen dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn doel is om een jonge strakke meid te neuken, in de persoon van jou.
Als je dat niet snapt ben je naïef, ja.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je het niet moet doen, dat is uiteraard je eigen keuze.
Ik denk het wel, ja. Maar dat hoeft niet erg te zijn toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:08 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Misschien is het beter afstand te nemen dan.
Als jij niet snapt dat TS alles is behalve een jonge strakke meid, dan ben je pas naïefquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn doel is om een jonge strakke meid te neuken, in de persoon van jou.
Als je dat niet snapt ben je naïef, ja.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je het niet moet doen, dat is uiteraard je eigen keuze.
True. Alleen weet hij nog niet dat ik weet hoe oud hij is...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Niet iedereen is zo krampachtig over leeftijd.
Niet iedereen heeft een database aangelegd van de trollaccounts hier op fok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als jij niet snapt dat TS alles is behalve een jonge strakke meid, dan ben je pas naïef
Nou aangezien ik dus nog maagd benquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ja. Maar dat hoeft niet erg te zijn toch?
Als je hem leuk vindt en het wel ziet zitten om met hem te neuken: waarom niet?
Niemand weet waar hij op uit is, misschien vind hij je echt gewoon leuk maar met zo'n verschil en op die leeftijden kan je je wel gaan voorbereiden op een paar grote verschillen in wat je verwacht van het leven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:08 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Misschien is het beter afstand te nemen dan.
Ja dat zeker. Maar hij lijkt zo begripvol en goed te kunnen luisteren ook zo behulpzaam.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Niemand weet waar hij op uit is, misschien vind hij je echt gewoon leuk maar met zo'n verschil en op die leeftijden kan je je wel gaan voorbereiden op een paar grote verschillen in wat je verwacht van het leven.
Gwn neuken dan!! Kommop zegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar hij lijkt zo begripvol en goed te kunnen luisteren ook zo behulpzaam.
Wat is de status van deze kerel? Is ie getrouwd misschien?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar hij lijkt zo begripvol en goed te kunnen luisteren ook zo behulpzaam.
Ik denk verliefd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat is de status van deze kerel? Is ie getrouwd misschien?
Wat is dat nu voor hypocriet gedoe? In principe zijn alle mannen er toch op uit om te scoren? En toch bestaan er zat stelletjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:58 schreef Eleiko het volgende:
Misschien is hij dat ook wel, het komt heus wel eens voor hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee hij is niet getrouwd. Hij woont op zich zelf. Ik ben bij hem thuis geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat is de status van deze kerel? Is ie getrouwd misschien?
Dat kan inderdaad. Of hij ziet het als een uitdaging. Ik krijg het idee dat hij het nogal aandoenlijk vindt dat ik nog zo een jong meisje ben en hij de "volwassen man" kan zijn. Ik weet het niet zeker en er is maar 1 manier om er achter te komen dat is namelijk inderdaad gewoon afspreken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor hypocriet gedoe? In principe zijn alle mannen er toch op uit om te scoren? En toch bestaan er zat stelletjes.
Als hij echt zoveel tijd in je steekt TS, dan zou het best kunnen dat hij meer wil dan alleen maar seks. Als je dat zeker wilt weten dan ga je gewoon op zijn uitnodigingen in; afspreken en daten, maar houd je hem fysiek een beetje af. Gaat het hem wel alleen om seks dan haakt hij dan snel genoeg af.
Deze manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:33 schreef fathank het volgende:
hij wil je kale tienerkutje pounden en daarna prostitueren
Wie had het over mis gaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:43 schreef Scarface2004 het volgende:
gewoon doen meid, er kan helemaal niks mis gaan.
Is het je doel om maagd te blijven dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:12 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nou aangezien ik dus nog maagd benis dat niet mijn doel om het zo even te zeggen.
Nuekenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wie had het over mis gaan?
Het ging over zijn bedoelingen..
Nee, natuurlijk weten wij dat niet, want wij kennen hem niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:53 schreef britneycheers het volgende:
Weten jullie waarom hij interesse heeft of wat zijn "doel" zou kunnen zijn.
Eerlijk is eerlijk. Hij is wat ouder dus met een beetje geluk heeft hij zijn hormonen wel een beetje onder controle. ik zou zo iemand op het eerste gezicht sneller vertrouwen dan een hormonenbom van jouw leeftijd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |