quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
joepie mijn zalando bestelling van donderdag is binnen
Kanjergay.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
leuk dat jullie het vragen
Je PI is ongelofelijk tyfus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zalando kan het niet meer goed doen bij mij met hun ongelofelijke tyfusreclames.
Die grijze zijn nice. Maar koop je echt bij Salandoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe geloofwaardig is dit?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef BertusBrulbeer het volgende:
Knut post niet meer tot hij 14 juni in zn nieuwe huis zitTe druk komende weken
Beetje hebberig om gelijk 3 paar te kopen zeg. Passen ze?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer dan prima bedrijf. Goede service ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die grijze zijn nice. Maar koop je echt bij Salando
Ik wed voor een blik halveliters.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig is dit?
[..]
Beetje hebberig om gelijk 3 paar te kopen zeg. Passen ze?
3 paar? Ga je dan wat terug sturen of doe je dat altijd zo?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet de hele zomer op adidasslippers lopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn die niet erg duur en was er niet mis met betalingen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig is dit?
[..]
Beetje hebberig om gelijk 3 paar te kopen zeg. Passen ze?
[..]
Meer dan prima bedrijf. Goede service ook.
Ik heb zo'n vermoeden dat er op 14 juni een bepaalde voetbalwedstrijd isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef BertusBrulbeer het volgende:
Knut post niet meer tot hij 14 juni in zn nieuwe huis zitTe druk komende weken
Schoenen beginnen kapot te gaan dus moest even snel wat goedkopere nieuwe hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die grijze zijn nice. Maar koop je echt bij Salando
Normaal niet, maar was nog geen 70 euro kwijt voor dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 paar? Ga je dan wat terug sturen of doe je dat altijd zo?
Casa El Knutquote:
Hebbes dat is een no go voor mij met mijn maat 47.quote:Zalando laat klanten wachten op terugbetaling
Google eens op Zalando en klacht, en zie-
mensen wachten op een terugbetaling van Zalando.
Stel je hebt iets besteld, je geretourneert dit, maar het artikel al wel betaald (dit moet bij veel items, kan niet anders)
Zalando moet het bedrag dan terugstorten,
in mijn geval zou dit vorige week gebeuren (en zou volgende de telefoniste 1 a 2 dagen duren)
Toen het er deze week nog niet was heb ik gebeld en sprak men opeens van een grote storing (die al een maand aanhoudt..) het is volstrekt vaag wanneer ik het geld (best een groot bedrag) dan wel terug kan verwachten.
Ook na het indienen van een klacht kreeg ik een mail waarin ook niet eens vermeld stond wanneer het dan wel wordt gestort..
Op internet zie je verhalen van mensen die al weken wachten op hun geld...
(weet niet zeker op dit de goede rubriek is, maar:)
Kan hier iets mee gedaan worden ?
Goede bron wel, maar dat hoeft ook niet. Ik heb er zelf gewoon weinig op tegen en ook geen slechte ervaringen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebbes dat is een no go voor mij met mijn maat 47.
Jij bent niet welkom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Casa El Knut
Zal er een housewarming zijn?
Is toch onhandig dat je de schoenen niet eerst kan passen en ze vervolgens moeilijk doen met het terugbetalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede bron wel, maar dat hoeft ook niet. Ik heb er zelf gewoon weinig op tegen en ook geen slechte ervaringen.
Ik durf alleen bij adidas schoenen online te kopen, vanwege de pasvorm, andere merken pas ik toch liever eerst.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede bron wel, maar dat hoeft ook niet. Ik heb er zelf gewoon weinig op tegen en ook geen slechte ervaringen.
Zeer onbehoorlijk dit. Ik hoopte juist dat er nog wat koper bloot zou liggen.quote:
Ik koop alle kleding online. Wordt bezorgd bij een winkeltje bij mij in de straat. Eerst passen, dan betalenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik durf alleen bij adidas schoenen online te kopen, vanwege de pasvorm, andere merken pas ik toch liever eerst.
Ongeloveloos ditquote:
Is er ook iets niet perfect daar bij jou?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik koop alle kleding online. Wordt bezorgd bij een winkeltje bij mij in de straat. Eerst passen, dan betalen
De relatieve afstand tot mijn SC-vrienden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook iets niet perfect daar bij jou?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
De relatieve afstand tot mijn SC-vrienden.
Het valt me best zwaar. Gelukkig ben ik in juni in Nederland. Misschien kan ik enige leden eens ontmoeten voor bier en cocain.quote:
Weet ze ook waar je goedkoop dieetpillen kunt halen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:58 schreef Saind het volgende:
Het schijnt dat bedwantsen gewoon normaal kunnen neuken, vaginaal dus, maar dat de mannetjes daar vaak te lui voor zijn en dat ze de vrouw penetreren door de buik heen.
Voor meer leuke feitjes kun je altijd Madame_Paon DM'en
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ze ook waar je goedkoop dieetpillen kunt halen?
XTC val je wel een paar kilo mee af als je er flink wat neemt en uitgebreid gaat stekkeren. En is nog leuk ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ze ook waar je goedkoop dieetpillen kunt halen?
Jazeker, maar ga je met Johannes in een stapelbed dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn kamer in juni wel met cocaine betalen dus?
Zolang ik maar boven mag liggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef BertusBrulbeer het volgende:
[..]
Jazeker, maar ga je met Johannes in een stapelbed dan?
Dat zou wel echt heel gezellig zijn.
Mietje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:01 schreef BertusBrulbeer het volgende:
In ieder geval jongens, ik ga een maandje iets anders doen. Ik zie jullie weer in de nacht van 14 juni![]()
Lief zijn iedereen en Mikey; veel plezier!
Ik niet.quote:
doeiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
Nou, dan verlaat ik dit topic ook voor een maand. Kwaliteit zal ver te zoeken zijn.
Littlerabbit is welkom en hoeft slechts een minimale hoeveelheid cocaïne mee te nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef BertusBrulbeer het volgende:
[..]
Jazeker, maar ga je met Johannes in een stapelbed dan?
Dat zou wel echt heel gezellig zijn.
Karina en ik hebben al afgesproken dat ik een oogje in het zeil ga houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond allemaal braaf het Songfestival kijken, hé.
Een forum dat geschapen is naar de idealen van Johannes, dat kan alleen maar positief uitpakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina en ik hebben al afgesproken dat ik een oogje in het zeil ga houden.
Iemand heeft ze vast nog in een FOK! database.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil pics.
Dit is slechts zodat ik een verduidelijking heb. Ik hoop geen spijt te krijgen hiervan.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Nederland doorgaat
[ afbeelding ]
Als Nederland niet doorgaat
[ afbeelding ]
Dankzij de definitieve afwezigheid van Immers in de selectie heb ik er opeens een stuk minder vertrouwen in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Nederland doorgaat
[ afbeelding ]
Als Nederland niet doorgaat
[ afbeelding ]
Doet Immers tegenwoordig al aan zingen op het Eurovisie Songfestival?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankzij de definitieve afwezigheid van Immers in de selectie heb ik er opeens een stuk minder vertrouwen in.
Jij werd toch al na de eerste rotonde eruit gesodemieterd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de uitwedstrijd van ESF missen denk ik zo.
Ik ga met eigen vervoer. Bovendien laat ik me niet fouilleren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer van de verplichte buscombi wel.
Het ging serieus niet over het wkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet Immers tegenwoordig al aan zingen op het Eurovisie Songfestival?
Aldus Mikey die naar GTST kijkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging serieus niet over het wk?
Ik zag alleen die post sorry man.
ESF is voor homo's
Ja geroyeerd hè. Wat doe je eraan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij werd toch al na de eerste rotonde eruit gesodemieterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |