Ik durf alleen bij adidas schoenen online te kopen, vanwege de pasvorm, andere merken pas ik toch liever eerst.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede bron wel, maar dat hoeft ook niet. Ik heb er zelf gewoon weinig op tegen en ook geen slechte ervaringen.
Zeer onbehoorlijk dit. Ik hoopte juist dat er nog wat koper bloot zou liggen.quote:
Ik koop alle kleding online. Wordt bezorgd bij een winkeltje bij mij in de straat. Eerst passen, dan betalenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik durf alleen bij adidas schoenen online te kopen, vanwege de pasvorm, andere merken pas ik toch liever eerst.
Ongeloveloos ditquote:
Is er ook iets niet perfect daar bij jou?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik koop alle kleding online. Wordt bezorgd bij een winkeltje bij mij in de straat. Eerst passen, dan betalen
De relatieve afstand tot mijn SC-vrienden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook iets niet perfect daar bij jou?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
De relatieve afstand tot mijn SC-vrienden.
Het valt me best zwaar. Gelukkig ben ik in juni in Nederland. Misschien kan ik enige leden eens ontmoeten voor bier en cocain.quote:
Weet ze ook waar je goedkoop dieetpillen kunt halen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:58 schreef Saind het volgende:
Het schijnt dat bedwantsen gewoon normaal kunnen neuken, vaginaal dus, maar dat de mannetjes daar vaak te lui voor zijn en dat ze de vrouw penetreren door de buik heen.
Voor meer leuke feitjes kun je altijd Madame_Paon DM'en
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ze ook waar je goedkoop dieetpillen kunt halen?
XTC val je wel een paar kilo mee af als je er flink wat neemt en uitgebreid gaat stekkeren. En is nog leuk ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ze ook waar je goedkoop dieetpillen kunt halen?
Jazeker, maar ga je met Johannes in een stapelbed dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn kamer in juni wel met cocaine betalen dus?
Zolang ik maar boven mag liggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef BertusBrulbeer het volgende:
[..]
Jazeker, maar ga je met Johannes in een stapelbed dan?
Dat zou wel echt heel gezellig zijn.
Mietje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:01 schreef BertusBrulbeer het volgende:
In ieder geval jongens, ik ga een maandje iets anders doen. Ik zie jullie weer in de nacht van 14 juni![]()
Lief zijn iedereen en Mikey; veel plezier!
Ik niet.quote:
doeiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
Nou, dan verlaat ik dit topic ook voor een maand. Kwaliteit zal ver te zoeken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |