Oh dat heb ik helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij stond er 2 weken voor aanvang WK
Teveel op je scherm gekeken zeker? Even wat anders gaan doen dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben niet moe, maar mijn ogen wel.
Vervelend is dat.
Zijn baas is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel op je scherm gekeken zeker? Even wat anders gaan doen dan.
Volgens mij heeft Johannes geen baas hoorquote:
Johannes kennende zal hij zelf de eindbaas zijn jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Johannes geen baas hoorDan nog, ik had er ook weleens last van, dan ging ik een beetje opruimen of zo.
Dan mag hij zichzelf pauze geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Johannes kennende zal hij zelf de eindbaas zijn ja
Naar lettertjes in boekjes!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel op je scherm gekeken zeker? Even wat anders gaan doen dan.
Ja dat is ook vervelend. Ga even wandelen, beetje frisse lucht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar lettertjes in boekjes!
Ik moet wel fit zijn natuurlijk voor vanavond, dus ik ga inderdaad even wat anders doen.
Eergister nog buiten geweest om even een pizza af te halen aangezien de straat was afgezet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is ook vervelend. Ga even wandelen, beetje frisse lucht.
Oh wacht, FOK!kers komen niet buiten natuurlijk
Ik was vanmorgen buiten om boodschappen te doen. En straks ga ik weer naar buiten zowaar! Voor de ESF Meet in Rotterdam.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Eergister nog buiten geweest om even een pizza af te halen aangezien de straat was afgezet.
FOK!ken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar lettertjes in boekjes!
Ik moet wel fit zijn natuurlijk voor vanavond, dus ik ga inderdaad even wat anders doen.
Karina. Ik breek nooit toezeggingen, maar ik had net wel een moment waar ik mijzelf heel erg afvroeg waarom ik vanavond gingquote:
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ook zat te twijfelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK!ken?
[..]
Karina. Ik breek nooit toezeggingen, maar ik had net wel een moment waar ik mijzelf heel erg afvroeg waarom ik vanavond ging
(Voor jou natuurlijk![]()
)
Aha. Voor mij is het toch slechts een halfuur reizen met het OV. Ach, met een beetje geluk een avond gratis bier met alle homo's om mij heenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ook zat te twijfelenMaar ik ga voor jou en Jimbo. Leuk om jullie weer te zien. Kan sowieso maar tot ca half 11 blijven, anders heb ik de laatste bus hier niet meer, die gaat om 00:38.
Ach welja, beetje drinken is niks mis meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Voor mij is het toch slechts een halfuur reizen met het OV. Ach, met een beetje geluk een avond gratis bier met alle homo's om mij heen![]()
twitter:BeardedGenius twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 13:13:58UEFA Financial Fair Play explained. http://t.co/bTt29cvInR reageer retweet
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en mij wil je niet zien? Mooi is dat.
Nou het klonk wel zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Niet zo overhaast conclusies trekken.
Wat is er met andere bertus gebeurd?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
joepie mijn zalando bestelling van donderdag is binnen
Kanjergay.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
leuk dat jullie het vragen
Je PI is ongelofelijk tyfus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zalando kan het niet meer goed doen bij mij met hun ongelofelijke tyfusreclames.
Die grijze zijn nice. Maar koop je echt bij Salandoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe geloofwaardig is dit?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef BertusBrulbeer het volgende:
Knut post niet meer tot hij 14 juni in zn nieuwe huis zitTe druk komende weken
Beetje hebberig om gelijk 3 paar te kopen zeg. Passen ze?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer dan prima bedrijf. Goede service ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die grijze zijn nice. Maar koop je echt bij Salando
Ik wed voor een blik halveliters.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig is dit?
[..]
Beetje hebberig om gelijk 3 paar te kopen zeg. Passen ze?
3 paar? Ga je dan wat terug sturen of doe je dat altijd zo?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet de hele zomer op adidasslippers lopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn die niet erg duur en was er niet mis met betalingen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig is dit?
[..]
Beetje hebberig om gelijk 3 paar te kopen zeg. Passen ze?
[..]
Meer dan prima bedrijf. Goede service ook.
Ik heb zo'n vermoeden dat er op 14 juni een bepaalde voetbalwedstrijd isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef BertusBrulbeer het volgende:
Knut post niet meer tot hij 14 juni in zn nieuwe huis zitTe druk komende weken
Schoenen beginnen kapot te gaan dus moest even snel wat goedkopere nieuwe hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die grijze zijn nice. Maar koop je echt bij Salando
Normaal niet, maar was nog geen 70 euro kwijt voor dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 paar? Ga je dan wat terug sturen of doe je dat altijd zo?
Casa El Knutquote:
Hebbes dat is een no go voor mij met mijn maat 47.quote:Zalando laat klanten wachten op terugbetaling
Google eens op Zalando en klacht, en zie-
mensen wachten op een terugbetaling van Zalando.
Stel je hebt iets besteld, je geretourneert dit, maar het artikel al wel betaald (dit moet bij veel items, kan niet anders)
Zalando moet het bedrag dan terugstorten,
in mijn geval zou dit vorige week gebeuren (en zou volgende de telefoniste 1 a 2 dagen duren)
Toen het er deze week nog niet was heb ik gebeld en sprak men opeens van een grote storing (die al een maand aanhoudt..) het is volstrekt vaag wanneer ik het geld (best een groot bedrag) dan wel terug kan verwachten.
Ook na het indienen van een klacht kreeg ik een mail waarin ook niet eens vermeld stond wanneer het dan wel wordt gestort..
Op internet zie je verhalen van mensen die al weken wachten op hun geld...
(weet niet zeker op dit de goede rubriek is, maar:)
Kan hier iets mee gedaan worden ?
Goede bron wel, maar dat hoeft ook niet. Ik heb er zelf gewoon weinig op tegen en ook geen slechte ervaringen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebbes dat is een no go voor mij met mijn maat 47.
Jij bent niet welkom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Casa El Knut
Zal er een housewarming zijn?
Is toch onhandig dat je de schoenen niet eerst kan passen en ze vervolgens moeilijk doen met het terugbetalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede bron wel, maar dat hoeft ook niet. Ik heb er zelf gewoon weinig op tegen en ook geen slechte ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |