Littlerabbit is welkom en hoeft slechts een minimale hoeveelheid cocaïne mee te nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef BertusBrulbeer het volgende:
[..]
Jazeker, maar ga je met Johannes in een stapelbed dan?
Dat zou wel echt heel gezellig zijn.
Karina en ik hebben al afgesproken dat ik een oogje in het zeil ga houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond allemaal braaf het Songfestival kijken, hé.
Een forum dat geschapen is naar de idealen van Johannes, dat kan alleen maar positief uitpakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina en ik hebben al afgesproken dat ik een oogje in het zeil ga houden.
Iemand heeft ze vast nog in een FOK! database.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil pics.
Dit is slechts zodat ik een verduidelijking heb. Ik hoop geen spijt te krijgen hiervan.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Nederland doorgaat
[ afbeelding ]
Als Nederland niet doorgaat
[ afbeelding ]
Dankzij de definitieve afwezigheid van Immers in de selectie heb ik er opeens een stuk minder vertrouwen in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Nederland doorgaat
[ afbeelding ]
Als Nederland niet doorgaat
[ afbeelding ]
Doet Immers tegenwoordig al aan zingen op het Eurovisie Songfestival?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankzij de definitieve afwezigheid van Immers in de selectie heb ik er opeens een stuk minder vertrouwen in.
Jij werd toch al na de eerste rotonde eruit gesodemieterd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de uitwedstrijd van ESF missen denk ik zo.
Ik ga met eigen vervoer. Bovendien laat ik me niet fouilleren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer van de verplichte buscombi wel.
Het ging serieus niet over het wkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet Immers tegenwoordig al aan zingen op het Eurovisie Songfestival?
Aldus Mikey die naar GTST kijkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging serieus niet over het wk?
Ik zag alleen die post sorry man.
ESF is voor homo's
Ja geroyeerd hè. Wat doe je eraan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij werd toch al na de eerste rotonde eruit gesodemieterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |