Voor mij zijn al die tabbladen de frontpage.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee. Gewoon een aparte site. Ziet er alleen hetzelfde uit.
Ik ga mij voorstellen aan mensen als jouw zoon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja geen ideeIk ken wel 2 homo's die naar het ESF kijken, maar ik dacht dat er ook gewoo hetero's kwamen
![]()
Maar we moeten Typisch iet bang maken met 40 plussers en homo's want als ik kom, kom ik met hem
Je gta heist was het beste nieuwtje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/revie(...)t-football-club.html
doe dan deze
geweldige review
Wist niet dat je zo netjes kon schrijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/revie(...)t-football-club.html
doe dan deze
geweldige review
Voor mij niet, ik vind de FP en Games heel anders dan Sport. Film heb ik geen zicht op, daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij zijn al die tabbladen de frontpage.
Een maatje van mij speelde dat, Leuk man honderd keer in een halfuur dood gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Dark Souls II. Die game is echt een bitch.![]()
Ik kan veel als ik mijn best doe.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo netjes kon schrijven.
Ik kijk alleen nooit op sport. Omdat ik het voetbalnieuws wel van andere sites vandaan haal. Film, Games en FP vind ik wel handig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik vind de FP en Games heel anders dan Sport. Film heb ik geen zicht op, daar kom ik nooit.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga mij voorstellen aan mensen als jouw zoon.
Ik snap je, Veel random bezoekers zien het ook als tabbladen denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik vind de FP en Games heel anders dan Sport. Film heb ik geen zicht op, daar kom ik nooit.
Zou jij niet op de frontpage leuke berichtjes kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo netjes kon schrijven.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nooit op sport. Omdat ik het voetbalnieuws wel van andere sites vandaan haal. Film, Games en FP vind ik wel handig.
Nee joh, op de frontpage zit alleen maar eng volk dat zichzelf te serieus neemt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij niet op de frontpage leuke berichtjes kunnen schrijven
Kan niet wachten tot je bepaalde BN'ers helemaal afzeikt dan
Voor Djeez krijgen ze al genoeg subsidie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij niet op de frontpage leuke berichtjes kunnen schrijven
Kan niet wachten tot je bepaalde BN'ers helemaal afzeikt dan
Ja er zijn weinig andere sporten die me echt boeien. Tennis vind ik nog wel leuk om te zien en op de OS kijk ik alles ( behalve wielrennen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als je alleen van het voetbal bent kan ik me het wel voorstellen.
Bij sports mogen ze er wel eens voorzetten welke sport het is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja er zijn weinig andere sporten die me echt boeien. Tennis vind ik nog wel leuk om te zien en op de OS kijk ik alles ( behalve wielrennen natuurlijk)
Hopelijk droogt 'ie uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Giel Beelen 8 dagen nonstop op 3FM
Giel Beelen gaat het wereldrecord nonstop live radiomaken verbreken. Dat maakte de 3FM-jock dinsdagochtend bekend.
Het wereldrecord staat op naam van een Belg die 190 uur radio maakte. Beelen doet een poging dit te verbreken. Aanstaande maandag bestaat zijn programma tien jaar en dus is Beelen acht dagen lang nonstop op 3FM te horen. Hij mag af en toe uitrusten door tijd op te sparen maar hij zal niet meer dan 1 uur gemiddeld per dag slapen.
Die kom ik soms zelfs in deze SC tegen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, op de frontpage zit alleen maar eng volk dat zichzelf te serieus neemt.
Geweldige schrijver. Hoeveel synoniemen hij weet voor het mannelijke geslachtsdeelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor Djeez krijgen ze al genoeg subsidie.
Ik kom er ook zelden. Alleen Sport, uiteraard, en Games.quote:
Motor en auto rijden is geen sport.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij sports mogen ze er wel eens voorzetten welke sport het is.
Te vaak al op een Honda bericht geklikt in de veronderstelling dat het over voetbal ging.
Ben ik blij dat ik geen radio in huis heb.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Giel Beelen gaat het wereldrecord nonstop live radiomaken verbreken. Dat maakte de 3FM-jock dinsdagochtend bekend.
Het wereldrecord staat op naam van een Belg die 190 uur radio maakte. Beelen doet een poging dit te verbreken. Aanstaande maandag bestaat zijn programma tien jaar en dus is Beelen acht dagen lang nonstop op 3FM te horen. Hij mag af en toe uitrusten door tijd op te sparen maar hij zal niet meer dan 1 uur gemiddeld per dag slapen.
Over drie weken Watch Dogs.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom er ook zelden. Alleen Sport, uiteraard, en Games.
Je kunt filteren op sport he?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij sports mogen ze er wel eens voorzetten welke sport het is.
Te vaak al op een Honda bericht geklikt in de veronderstelling dat het over voetbal ging.
Hoop dat hij live op de radio de pijp uit gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Doodsverwensing, ban!!1!1quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij live op de radio de pijp uit gaat.
Ik lees alleen artikelen over Wielrennen natuurlijk.quote:
Live op de webcam, dat zou me een partij genot zijn. Kunnen we er nog mooie gifjes van maken ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij live op de radio de pijp uit gaat.
Ik kijk altijd gewoon bij laatste items.quote:
Alleen bij banquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Typisch het volgende:
Kom zelf eigenlijk nooit op de frontpage verder.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Typisch het volgende:
Kom zelf eigenlijk nooit op de frontpage verder.
VBL, de overige sporten krijgen KUT. Behalve CUR.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk altijd gewoon bij laatste items.
als ze daar nou voor elke sport een drie letters lange afkorting gebruiken.
Daar schrijven ze ook nooit iets overquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
VBL, de overige sporten krijgen KUT. Behalve CUR.
Ah een fanboy.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, dat is briljant, geniaal, fantastisch.
Ik zou het niet weten, want ik heb nog nooit een ban gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kom ik eigenlijk gewoon amper op den foks.
Ze hebben ook geen reviews over Curve Fever en Haxball, dus ik kan me voorstellen dat je er nooit komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog nooit een reactie geplaatst op games.fok.nl
Zo interessant vind ik het.
Left 4 Deadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah een fanboy.
Heb vandaag van een klasgenoot wat tips gehad voor zombiegames. Ben nu alleen de titels vergeten
Een van de redactieleden is groot curlingfanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar schrijven ze ook nooit iets over
Luna zeker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de redactieleden is groot curlingfan
Maakt niet uit, dat zijn toffe zombie games.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm nee dat waren ze niet. Eentje waar binnenkort het 3e deel van uitkomt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |