Redactie GAMES.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij schrijft stukjes voor de frontpage![]()
Zullen vast niet zo leuk zijn als de nieuwsberichten van Djeez.
welke belofte?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk. Ik ga mijn toegezegde belofte sowieso nakomen dus wellicht tot dan
Te komen. Je dacht dat ik geen twijfels kende om naar een meet te komen vol met homo's en 40+ersquote:
Die zou wel meer te zoeken hebben op het ESF dan op het WK.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aldus Kenneth Vermeer die graag met zijn handen aan ballen zit
#syntix
Heb jij dat echt gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hadden ze al voor het games gebeuren.
Bij Vermeer in de buurt zullen er genoeg ballen te vinden zijn hoor. Ze zullen zelfs opgevangen worden met een netje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zou wel meer te zoeken hebben op het ESF dan op het WK.
Homo's daar had Jimbo het ook al overquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te komen. Je dacht dat ik geen twijfels kende om naar een meet te komen vol met homo's en 40+ers![]()
Het is dat Jimbo extra vaseline schijnt mee te nemen voor het geval dat.
Snap de ophef ook niet zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige wat leesbaar was was mijn naam en geboortedatum. Vind ik niet zo'n probleem.
Homo's en ESF staan toch wel ongeveer gelijk aan elkaar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Homo's daar had Jimbo het ook al overIs het zo erg
Eigenlijk ben ik alleen maar nieuwsgierigDaarom zou ik alleen al willen
_!
Dan had er wel Redactie Frontpage gestaan. FOK!Games is een aparte sitequote:
Ze vragen er niet eens specifiek naar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige wat leesbaar was was mijn naam en geboortedatum. Vind ik niet zo'n probleem.
Nu heeft Yvonne je Facebook gevonden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze vragen er niet eens specifiek naar.
Linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had er wel Redactie Frontpage gestaan. FOK!Games is een aparte site
Het staat in de richtlijnen maar als je het niet doet kraait er niemand naar.quote:
ja geen ideequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo's en ESF staan toch wel ongeveer gelijk aan elkaar?
Frontpage dus, maar het games tabblad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/nieuws/auteur/329599
Uh, nee. Gewoon een aparte site. Ziet er alleen hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frontpage dus, maar het games tabblad.
http://games.fok.nl/revie(...)t-football-club.htmlquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/nieuws/auteur/329599
Zorg je wel dat hij zijn schaar thuislaat. Van mijn haar blijft hij afquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja geen ideeIk ken wel 2 homo's die naar het ESF kijken, maar ik dacht dat er ook gewoo hetero's kwamen
![]()
Maar we moeten Typisch iet bang maken met 40 plussers en homo's want als ik kom, kom ik met hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |