Je kunt filteren op sport he?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij sports mogen ze er wel eens voorzetten welke sport het is.
Te vaak al op een Honda bericht geklikt in de veronderstelling dat het over voetbal ging.
Hoop dat hij live op de radio de pijp uit gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Giel Beelen 8 dagen nonstop op 3FM
Giel Beelen gaat het wereldrecord nonstop live radiomaken verbreken. Dat maakte de 3FM-jock dinsdagochtend bekend.
Het wereldrecord staat op naam van een Belg die 190 uur radio maakte. Beelen doet een poging dit te verbreken. Aanstaande maandag bestaat zijn programma tien jaar en dus is Beelen acht dagen lang nonstop op 3FM te horen. Hij mag af en toe uitrusten door tijd op te sparen maar hij zal niet meer dan 1 uur gemiddeld per dag slapen.
Doodsverwensing, ban!!1!1quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij live op de radio de pijp uit gaat.
Ik lees alleen artikelen over Wielrennen natuurlijk.quote:
Live op de webcam, dat zou me een partij genot zijn. Kunnen we er nog mooie gifjes van maken ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij live op de radio de pijp uit gaat.
Ik kijk altijd gewoon bij laatste items.quote:
Alleen bij banquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Typisch het volgende:
Kom zelf eigenlijk nooit op de frontpage verder.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Typisch het volgende:
Kom zelf eigenlijk nooit op de frontpage verder.
VBL, de overige sporten krijgen KUT. Behalve CUR.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk altijd gewoon bij laatste items.
als ze daar nou voor elke sport een drie letters lange afkorting gebruiken.
Daar schrijven ze ook nooit iets overquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
VBL, de overige sporten krijgen KUT. Behalve CUR.
Ah een fanboy.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, dat is briljant, geniaal, fantastisch.
Ik zou het niet weten, want ik heb nog nooit een ban gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kom ik eigenlijk gewoon amper op den foks.
Ze hebben ook geen reviews over Curve Fever en Haxball, dus ik kan me voorstellen dat je er nooit komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog nooit een reactie geplaatst op games.fok.nl
Zo interessant vind ik het.
Left 4 Deadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah een fanboy.
Heb vandaag van een klasgenoot wat tips gehad voor zombiegames. Ben nu alleen de titels vergeten
Een van de redactieleden is groot curlingfanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar schrijven ze ook nooit iets over
Luna zeker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de redactieleden is groot curlingfan
Maakt niet uit, dat zijn toffe zombie games.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm nee dat waren ze niet. Eentje waar binnenkort het 3e deel van uitkomt ofzo?
Is dat een kanker alarm?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier een mooi klein en kort artikeltje van Typisch.
Project Morpheus te zien op Silicon Valley event
Die van capcom is kut waarbij je elke 7 minuten terug naar je dochter moet om medicijnen te geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat zijn toffe zombie games.
Die heb ik eens met mijn broer gespeeld en dat waren zombies die konden rennen en springen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat zijn toffe zombie games.
Ja ik wacht even tot seizoen 2 er helemaal op zit. Toffe games inderdaad. Telltale is ook bezig met een Game of Thrones (en Borderlands) game met dezelfde 'gameplay'.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik eens met mijn broer gespeeld en dat waren zombies die konden rennen en springen.
Dat zijn dus totaal geen zombies meer.
Binnenkort wel weer verder met The Walking Dead gameDie is echt tof
Ik heb episode 1 al gespeeld. Hoever zijn ze ondertussen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik wacht even tot seizoen 2 er helemaal op zit. Toffe games inderdaad. Telltale is ook bezig met een Game of Thrones (en Borderlands) game met dezelfde 'gameplay'.
Die bewegelijke gameplay die ze nu hebben is wel jammer. Seizoen 1 was meer een interactive verhaal is het nu nog, Maar die quicktime dingen moet niet te vaak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik eens met mijn broer gespeeld en dat waren zombies die konden rennen en springen.
Dat zijn dus totaal geen zombies meer.
Binnenkort wel weer verder met The Walking Dead gameDie is echt tof
Meh, veel te klein verhaal daarvoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb episode 1 al gespeeld. Hoever zijn ze ondertussen?
Game of Thrones lijkt me echt zwaar geniaal![]()
Ik zou ook willen dat er een Breaking Bad game kwam, wat zou dat episch zijn zeg
Komt een film van toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten van Assassins Creed en tv serie maken rondom Ezio.
Komt wel een film uit toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten van Assassins Creed en tv serie maken rondom Ezio.
Volgens mij kan je een prima verhaal verzinnen in die hele drugswereld.quote:
Het mooie aan GoT is dat dat niet hoeft om het tof te maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je een prima verhaal verzinnen in die hele drugswereld.
Vraag me eerder af hoe ze dat met GoT doen dan. Welk personage je bent in die wereld en of het wel met die echte personages uit de serie is.
Baasquote:Jordaanse acteur sterft tijdens sterfscčne
De Jordaanse acteur Mahmud al-Sawalka heeft een sterfscčne niet overleefd. Hij speelde in een scčne voor de tv-serie Bloedbroeders een man van in de vijftig die door een kogel werd getroffen.
Kan toch makkelijk met Heisenberg of Jesse Pinkman spelen danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het mooie aan GoT is dat dat niet hoeft om het tof te maken.
Terwijl je bij een Breaking Bad game echt niet wil spelen met iemand die verder niks met Heisenberg en co te maken heeft.
Je weet toch al hoe het einde is? Heb je niks aan in een als dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch makkelijk met Heisenberg of Jesse Pinkman spelen dan.
Een GTA game a lá Breaking Bad is juist tof. Lekker jezelf naar boven werken in de meth business.
Wel film ja maar weet niet over welk assassin dat gaat.quote:
Voor de echte fans zou het wel leuk zijn om alles te herbeleven in zo'n game. Met wat kleine keuzes die je zelf bepaald.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet toch al hoe het einde is? Heb je niks aan in een als dat.
Ik eet nu ananas
einde bericht
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de echte fans zou het wel leuk zijn om alles te herbeleven in zo'n game. Met wat kleine keuzes die je zelf bepaald.
Mijn achtergrond is extreem mannelijk gekleurd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mijn achtergrond is rood met zwart
Zoals we van je mogen verwachten als modquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn achtergrond is extreem mannelijk gekleurd.
Alsof er tegenwoordig nog boeiende losse topics zijn in VBL.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je nieuwe topics wilt zien.
Heb ik niet zo'n behoefte aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je nieuwe topics wilt zien.
Ik kom dan ook niet alleen in VBLquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof er tegenwoordig nog boeiende losse topics zijn in VBL.
Soms zit er wel eens wat leuks tussen naast alle tong80 meuk.quote:
als er wat is wordt het meestal hier wel gelinktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet alleen in VBL
[..]
Soms zit er wel eens wat leuks tussen naast alle tong80 meuk.
Qua VBL topics wel ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als er wat is wordt het meestal hier wel gelinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |