Oh jij vind het allemaal volkomen terecht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
Wat een tokkie ben je af en toe toch ook hè.
Ja. Die man heeft zijn straf uitgezeten en hoort nu weer een normaal leven te kunnen leiden. Dat een groep tokkies hem kapot wil maken ofzo is niet zijn schuld en het lijkt me niet meer dan normaal dat hij beschermd wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh jij vind het allemaal volkomen terecht?
Ik zou het niet weten en het interesseert me ook vrij weinig. Je kan de straf te kort vinden, maar dan moet je de politiek ingaan en er iets aan doen. Al geldt het dan sowieso niet met terugwerkende kracht en zal Volkert er nog steeds geen last van hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind het ten eerste absurd dat die man nog vrijkomt na iemand te hebben vermoord MET voorbedachte raden. En ja dat maakt het "erger" in mijn ogen. Dat het een politieke moord is boeit weinig. Je moet eens nagaan hoe veel het kost om die man 6 jaar lang te beveiligen. Een gedetineerden in een inrichting kost ¤202 euro per dag. Wat zou hij kosten?
Maar waar was de bescherming van Pim Fortuijn destijds?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Die man heeft zijn straf uitgezeten en hoort nu weer een normaal leven te kunnen leiden. Dat een groep tokkies hem kapot wil maken ofzo is niet zijn schuld en het lijkt me niet meer dan normaal dat hij beschermd wordt.
Wilders vs v/d Graaf is ook een optie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Zou wel goed zijn voor Nederland, als we in het nieuws komen omdat een of andere menigte van hysterische tokkies Volkert G. heeft gelyncht. Vooral omdat we vaak andere landen de les lezen over beschaafdheid en mensenrechten enzo.
Pim Fortuyn had ook bescherming moeten krijgen, maar kreeg het niet dus dat is best zuur...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Is op vrije voeten... zijn locatie is onbekend en hij wordt zelfs bewaakt ( DOOR JUSTITIE ) omdat ze bang zijn dat hij anders door een woedende menigte kapot gemaakt wordt. Het is ten eerste al te triest voor woorden dat die klootzak na 2/3e van zijn straf de gevangenis uit loopt, maarja zo gaat dat in Nederland.
Ten tweede kost het alleen maar geld om die man nog 6 jaar justitieel te begeleiden. Laat hem lekker zijn eigen boontjes doppen, had hij Pimmetje maar niet moeten neerknallen.
Klacht: Nederland beschermd criminelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook niet of hij dat aangevraagd heeft, maar dat Fortuyn geen beveiliging had is natuurlijk ook geen argument om Volkert nu dan ook maar aan zijn lot over te laten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar waar was de bescherming van Pim Fortuijn destijds?
Eerlijkshalve weet ik niet meer of ie dat nou wel of niet aangevraagd had destijds.
Overigens ben ik van mening dat mocht iemand echt kwade bedoelingen hebben (en Volkert dus naar de eeuwige jachtvelden wilt brengen) dat een vorm van bescherming dat tegen zal houden. Iemand die m wilt vermoorden en de kans daartoe krijgt, laat zich echt niet weerhouden daarvan omdat er een politieagentje erbij staat. Die knalt ie dan ook gewoon overhoop..
Sorry BT, maar deadprez heb wel een bietje gelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
En terecht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:18 schreef TARDIS. het volgende:
Mja, houden in besturend Nederland nou eenmaal niet van het recht in eigen handen nemen,
Dat kan. Ik ben het daar in ieder geval niet mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik niet. Van mij mag ie zo afgeknald worden. Dat is een risico dat ie bewust heeft genomen.
Derhalve ben ik dan ook van mening dat ie zichzelf moet zien te beschermen.
Kijk, dat is het enige juiste antwoord. +100!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten en het interesseert me ook vrij weinig. Je kan de straf te kort vinden, maar dan moet je de politiek ingaan en er iets aan doen. Al geldt het dan sowieso niet met terugwerkende kracht en zal Volkert er nog steeds geen last van hebben.
We? Ik ga je niet helpen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:22 schreef Lenoire het volgende:
Laten we hem vermoorden want iemand die op vrije voeten is na een gevangenisstraf terwijl hij een moord gepleegd heeft is niet goed!!!!!
Oh je hebt niet door dat ik eigenlijk bedoel dat het een beetje raar is dat mensen blijkbaar iemand dood willen (maken) omdat hij iemand dood heeft gemaakt.quote:
Ik begrijp van mezelf niet waarom ik überhaupt op jou reageer, je post is niet eens te lezen met die gruwelijke taalfouten. Maargoedquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:12 schreef Rodawa het volgende:
egt he dome flikkers zijn het alemaal met geert widdels aan de macht zou dit nooit zijn gebeurd egt mense open je ogen nou eens wie het niet met mij eens is is een kloekee baker
Tussen de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh is de wetgeving veranderd. Daarom heeft Mohammed B. wel levenslang gekregen en heeft Volkert een lichtere straf gekregen. Mocht Volkert gelyncht worden is er wel een kans dat de dader wel levenslang achter de tralies verdwijnt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind het ten eerste absurd dat die man nog vrijkomt na iemand te hebben vermoord MET voorbedachte raden. En ja dat maakt het "erger" in mijn ogen. Dat het een politieke moord is boeit weinig. Je moet eens nagaan hoe veel het kost om die man 6 jaar lang te beveiligen. Een gedetineerden in een inrichting kost ¤202 euro per dag. Wat zou hij kosten?
Ik dacht heel even dat dit een post van -supergirl- was en snapte er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:25 schreef Lelosubmarine het volgende:
[..]
Geert Wilders kan een gevangenisstraf die is uitgesproken door een rechter, oftewel een deskundig iemand, niet omzetten tot levenslang.
Tussen de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh is de wetgeving veranderd. Daarom heeft Mohammed B. wel levenslang gekregen en heeft Volkert een lichtere straf gekregen. Mocht Volkert gelyncht worden is er wel een kans dat de dader wel levenslang achter de tralies verdwijnt.
Oh zo, ik herkende je sarcasme niet want je gebruikte niet deze PI:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:24 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Oh je hebt niet door dat ik eigenlijk bedoel dat het een beetje raar is dat mensen blijkbaar iemand dood willen (maken) omdat hij iemand dood heeft gemaakt.
Gezien ie geen enkele spijt er van lijkt te hebben, ben ik van mening dat ie nog steeds een gevaar voor de samenleving is. Dus van mij mag ie preventief geruimd worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:22 schreef Lenoire het volgende:
Laten we hem vermoorden want iemand die op vrije voeten is na een gevangenisstraf terwijl hij een moord gepleegd heeft is niet goed!!!!!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:07 schreef Hetbanaantje het volgende:
Media die zoveel aandacht geeft om iemand die zijn straf uitgezeten heeft
tokkie gespotquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
Gezien ie geen enkele spijt er van lijkt te hebben, ben ik van mening dat ie nog steeds een gevaar voor de samenleving is. Dus van mij mag ie preventief geruimd worden.
Idem, zat met m'n mond open.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat dit een post van -supergirl- was en snapte er helemaal niks van.
Zouden de mensen die dat soort dingen zeggen, dat hij dood moet, Geert Wilders aanhangers zijn? Ik denk het welquote:
Ik rook niet, heb geen overgewicht, heb prima hersenen, trek geen uitkering..quote:
Dat zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:29 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Zouden de mensen die dat soort dingen zeggen, dat hij dood moet, Geert Wilders aanhangers zijn? Ik denk het wel
Dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Gezien ie geen enkele spijt er van lijkt te hebben, ben ik van mening dat ie nog steeds een gevaar voor de samenleving is.
Heeft ie wel spijt ervan dan?quote:
Beide. Ten eerste heeft hij tijdens het proces in zijn laatste woord gezegd: “Ik heb spijt van het leed dat ik de nabestaanden heb aangedaan." Dat is één. Ten tweede is het enkele en losse feit dat iemand iets gedaan heeft natuurlijk geen argument dat het nog een keer gaat gebeuren. Daar moet wel iets meer voor bekend zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:33 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Heeft ie wel spijt ervan dan?
Of, is ie geen gevaar meer?
Iemand die iemand doodschiet uit ideologische motieven is een gevaar voor de samenleving.
Dan moet hij het wel met zijn blote handen of een keukenmes doen want die man komt nooit meer in de buurt van een pistool zonder dat justitie het weetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:36 schreef anti-loper het volgende:
Zou wel wat zijn als hij Geert Wilders zou pakken
Kill streak, double hit combo, two in a row, achievement unlocked.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:36 schreef anti-loper het volgende:
Zou wel wat zijn als hij Geert Wilders zou pakken
Monster killquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kill streak, double hit combo, two in a row, achievement unlocked.
Jij weet niet echt hoe geldzaken in elkaar zitten. Voor jou komt het geld gemakkelijk als profiterend uitkeringstrekker. Maar honderden euros per dag om een crimineel te bewaken is niet logisch. Op het moment zijn er wel belangrijkere zaken waar ons geld naartoe kan ipv één individu met een verduisterd verleden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of hij dat aangevraagd heeft, maar dat Fortuyn geen beveiliging had is natuurlijk ook geen argument om Volkert nu dan ook maar aan zijn lot over te laten.
Ja inderdaad, als iemand het echt wil zal het vast wel lukken, maar ik vind het goed dat er in ieder geval moeite in wordt gestoken om het risico zo klein mogelijk te houden.
Gelukkig is de overheid verantwoordelijk voor de bescherming van al zijn burgers en niet jij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij weet niet echt hoe geldzaken in elkaar zitten. Voor jou komt het geld gemakkelijk als profiterend uitkeringstrekker. Maar honderden euros per dag om een crimineel te bewaken is niet logisch. Op het moment zijn er wel belangrijkere zaken waar ons geld naartoe kan ipv één individu met een verduisterd verleden.
Als hij nog een beetje eer in zijn koppie had zou hij zich erbij net leggen en gewoon de menigte ontwijken. (Notitie: Ik ben ook tegen lynchen maar om hen er tegen te beveiligen is teveel gevraagd. )
Een toekomstige minister president vermoorden en niet levenslang krijgen... Wat moet je doen om levenslang te krijgen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Iets zoals deze hebben gedaan:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:41 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Een toekomstige minister president vermoorden en niet levenslang krijgen... Wat moet je doen om levenslang te krijgen?
Ach flikker toch op man. Ten eerste heb ik helemaal geen uitkering en ten tweede weet ik best dat het veel geld is, dat ook aan andere dingen besteed had kunnen worden, maar ik vind het belangrijk dat iedereen hier veilig kan leven, dus ook criminelen die hun straf uitgezeten hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij weet niet echt hoe geldzaken in elkaar zitten. Voor jou komt het geld gemakkelijk als profiterend uitkeringstrekker. Maar honderden euros per dag om een crimineel te bewaken is niet logisch. Op het moment zijn er wel belangrijkere zaken waar ons geld naartoe kan ipv één individu met een verduisterd verleden.
Als hij nog een beetje eer in zijn koppie had zou hij zich erbij neer leggen en gewoon de menigte ontwijken. (Notitie: Ik ben ook tegen lynchen maar om hen er tegen te beveiligen is teveel gevraagd. )
En die beveiliger moet ook werk hebben he, anders zit ie thuis met een uitkering. :/quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach flikker toch op man. Ten eerste heb ik helemaal geen uitkering en ten tweede weet ik best dat het veel geld is, dat ook aan andere dingen besteed had kunnen worden, maar ik vind het belangrijk dat iedereen hier veilig kan leven, dus ook criminelen die hun straf uitgezeten hebben.
Niet zo neerbuigendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
Grappig ook wel, een scholiertje die anderen vertelt dat ze niet weten hoe geldzaken in elkaar zitten.
Begint hij zelf mee.quote:
Opgepakt veroordeeld en na 2/3 komen ze vrijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:48 schreef anti-loper het volgende:
Oke stel hij word gelynched he
Worden al die mensen die hem gelynched hebben opgepakt? Of word het door de vingers gezien?
Wel lullig voor dat dochtertje trouwens...quote:Een andere buurtbewoonster is fel: 'Wat hij heeft gedaan, kan niet. Ze mogen hem van mij doodschieten, alleen niet hier. Niet in deze straat.'
Ik denk eerlijk gezegd dat ze niks zullen doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Opgepakt veroordeeld en na 2/3 komen ze vrij
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze niks zullen doen
ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat dit een post van -supergirl- was en snapte er helemaal niks van.
Weet ik eerlijk gezegd niet.quote:
"de mensen"quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
De mensen die bij hem in de straat wonen zou het niet veel uitmaken als ik het zo lees...
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)hij-terugkeert.dhtml
[..]
Wel lullig voor dat dochtertje trouwens...
Ik mag toch godverdomme hopen van wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Weet ik eerlijk gezegd niet.
Denk omdat iedereen er zo tegen is dat hij weer vrij komt en als heel veel mensen het doen dan zullen ze echt niet iedereen gaan oppakken
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:59 schreef Deuce92 het volgende:
Hierover moet je bij de Pim Fortuyn-volgende tokkies gaan klagen. Zij zijn de reden dat hij beschermd wordt.
Of zoals ze tegenwoordig door het leven gaan: PVV-ers.
Absoluut niet he.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:48 schreef anti-loper het volgende:
Oke stel hij word gelynched he
Worden al die mensen die hem gelynched hebben opgepakt? Of word het door de vingers gezien?
De meeste zijn in elk geval niet blij dat hij daar weer gewoon komt wonen en ik kan me dat best voorstellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
"de mensen"één iemand zegt dat, de rest van de buurtbewoners lijken er niet zo over te denken als ik dat artikel zo lees.
Hij gaat daar helemaal niet wonen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
De meeste zijn in elk geval niet blij dat hij daar weer gewoon komt wonen en ik kan me dat best voorstellen.
Dan heb ik dus ook recht op dezelfde beveiliging, ongeacht of ik nou crimineel ben of niet. En heb je nu eindelijk eens voor een maandje werk gevonden? Proficiat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach flikker toch op man. Ten eerste heb ik helemaal geen uitkering en ten tweede weet ik best dat het veel geld is, dat ook aan andere dingen besteed had kunnen worden, maar ik vind het belangrijk dat iedereen hier veilig kan leven, dus ook criminelen die hun straf uitgezeten hebben.
Ik heb al meer dan anderhalf jaar geen uitkering, heb drie maanden bijstand gehad. Als justitie dat nodig acht, krijg jij dat ook ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan heb ik dus ook recht dezelfde beveiliging, ongeacht of ik nou crimineel ben of niet. En heb je nu eindelijk eens voor een maandje werk gevonden? Proficiat.
Nee, dat zie je pas aan het einde van het artikel. maar ik geloof dat at in de buurt nog niet helemaal duidelijkquote:
Mag je best zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat zie je pas aan het einde van het artikel. maar ik geloof dat at in de buurt nog niet helemaal duidelijk
is, hij komt in elk geval ''in de buurt'' van zijn gezin te wonen, dus hij zal daar ook wel af en toe op bezoek komen ofzo.
Weet ik veelzou mij weinig doen als ze hem neerknallen, maar dat mag ik vast niet zeggen.
Ja je weet het maar nooit he.quote:
Ach, een hoop geroep, maar niemand die hem écht gaat neerknallen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verbaas me altijd door dit soort topics weer hoe irrationeel er gedacht wordt. In wezen zou het niet nodig moeten zijn die bescherming. Hij heeft een misdaad begaan, is bestraft, komt vrij en hoeft dus niet nogmaals gestraft te worden.
Het blijft jammer hoeveel idioten er eigenlijk rondlopen die puur vanuit emotie handelen, zonder ook maar even na te denken. Mocht er ooit gebeuren dat de staat wegvalt en er ontstaat een anarchie, dan moet je zorgen dat je weg bent uit de bewoonde wereld.
Ja lekker vergelijkbaar ook, China en Nederland.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja je weet het maar nooit he.
Laatst ook zo'n filmpje uit China waarin politie agenten werden gelynched.
Werd niks aan gedaan
En wat zijn we toch altijd trots op ons 'beschaafde' land. Zoveel beter dan al die andere landen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verbaas me altijd door dit soort topics weer hoe irrationeel er gedacht wordt. In wezen zou het niet nodig moeten zijn die bescherming. Hij heeft een misdaad begaan, is bestraft, komt vrij en hoeft dus niet nogmaals gestraft te worden.
Het blijft jammer hoeveel idioten er eigenlijk rondlopen die puur vanuit emotie handelen, zonder ook maar even na te denken. Mocht er ooit gebeuren dat de staat wegvalt en er ontstaat een anarchie, dan moet je zorgen dat je weg bent uit de bewoonde wereld.
Inderdaad. Links is allemaal goed bedoeld maar ergens moet men de grens kennen tussen straffen en bepamperen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Plus dit. Wie garandeert dat hij net zo lief is als dat wij lief voor hem zijn. De daden van het volk zijn slechts een reflectie van zijn daden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:02 schreef Groby het volgende:
hij heeft zijn straf uitgezeten! nu is hij weer lief hoor laten we hem allemaal knuffelen en ophemelen
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik niet. Van mij mag ie zo afgeknald worden. Dat is een risico dat ie bewust heeft genomen.
Ja, de schobbejak heeft strafjes gehad en nu is alles weer goed... niet meer zeuren en zand eroverquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
"het volk" heeft godverdomme maar gewoon normaal te doen.
Dat komt omdat er nogal wat controle is. En vaak durven mensen niet in hun eentje is te doen, en die het wel doen hoor je weer niet. Dat is ook link.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach, een hoop geroep, maar niemand die hem écht gaat neerknallen hoor
Niet dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, de schobbejak heeft strafjes gehad en nu is alles weer goed... niet meer zeuren en zand erover
China is China. Totaal niet vergelijkbaar. Laten we alsjeblieft een beetje redelijk blijven. In Nederland stelt het wetboek van Strafrecht bepaalde handelingen strafbaar en vooralsnog zie ik geen reden voor het OM om iets als ''het lynchen van een mens'' niet te vervolgen. Het feit dat het door een menigte of een grote groep mensen gedaan wordt doet aan de strafbaarheid of de vervolgbaarheid niets afquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja je weet het maar nooit he.
Laatst ook zo'n filmpje uit China waarin politie agenten werden gelynched.
Werd niks aan gedaan
Een moord is dus normaler dan een protest tegen crimineelbewaking? Tiens.. opa vertelde me eens van zijn jachtgeweer op zolder. Wordt eens tijd dat ding te ontstoffen...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
Dat slaat meer op Volkert eigenlijk, of niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Het volk
Een verzameling leeghoofden met enkel emotie als oorzaak en gevolg van en voor hun daden.
Je zal vast wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
China is China. Totaal niet vergelijkbaar. Laten we alsjeblieft een beetje redelijk blijven. In Nederland stelt het wetboek van Strafrecht bepaalde handelingen strafbaar en vooralsnog zie ik geen reden voor het OM om iets als ''het lynchen van een mens'' niet te vervolgen. Het feit dat het door een menigte of een grote groep mensen gedaan wordt doet aan de strafbaarheid of de vervolgbaarheid niets af
Ja! Het volk moet maar normaal doen. En gezien Volkert een politieke moord beging, dat niet normaal en dit tot afschuw van hetzelfde volk, moet het volk maar beschermd worden tegen Volkert in plaats van Volkert tegen het volk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
???quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Plus dit. Wie garandeert dat hij net zo lief is als dat wij lief voor hem zijn. De daden van het volk zijn slechts een reflectie van zijn daden.
Ja, dat is wat ik zeg inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een moord is dus normaler dan een protest tegen crimineelbewaking? Tiens.. opa vertelde me eens van zijn jachtgeweer op zolder. Wordt eens tijd dat ding te ontstoffen...
Normaal protesteren om vervolgens over een jachtgeweer te beginnen. Ironisch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een moord is dus normaler dan een protest tegen crimineelbewaking? Tiens.. opa vertelde me eens van zijn jachtgeweer op zolder. Wordt eens tijd dat ding te ontstoffen...
Psychiaters zijn van mening dat Volkert zeer dwangmatig denkt en vanuit een kader met normen en waarden waarin Fortuyn niet past. Puur rationeel dus, hij wist zelfs dat hij zijn dochtertje niet meer kon zien na de moord maar dat weerhield hem niet. Emotie ontbrak dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat slaat meer op Volkert eigenlijk, of niet?
Het volk is zo moordlustig om een reden. Hij pleegt en moord, volk is moordlustig.quote:
Dat maakt "het volk" dus net zo erg als Volkert.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het volk is zo moordlustig om een reden. Hij pleegt en moord, volk is moordlustig.
Haalt iemand de Nobelprijs voor de vrede, dan zie je overal vredelievendheid.
Hiermee wil ik aanduiden dat de reactie van het volk verwachtbaar is. Misschien niet rechtvaardig, maar wel een logische weerkaatsing.
Het was en hyperbool om aan te duiden hoe belachelijk de tegenpartij is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Normaal protesteren om vervolgens over een jachtgeweer te beginnen. Ironisch.
hmmm.... emotieloos dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
Psychiaters zijn van mening dat Volkert zeer dwangmatig denkt en vanuit een kader met normen en waarden waarin Fortuyn niet past. Puur rationeel dus, hij wist zelfs dat hij zijn dochtertje niet meer kon zien na de moord maar dat weerhield hem niet. Emotie ontbrak dus.
Het staat zelfs in de wetten van de fysica geschreven door Isaac Newton. "Voor elke actie een even grote tegenreactie".quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat maakt "het volk" dus net zo erg als Volkert.
Als iemand de Nobelprijs voor de vrede wint, dan zie je overal vredelievendheid.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het volk is zo moordlustig om een reden. Hij pleegt en moord, volk is moordlustig.
Haalt iemand de Nobelprijs voor de vrede, dan zie je overal vredelievendheid.
Hiermee wil ik aanduiden dat de reactie van het volk verwachtbaar is. Misschien niet rechtvaardig, maar wel een logische weerkaatsing.
Oh oké, dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de wetten van de fysica geschreven door Isaac Newton. "Voor elke actie een even grote tegenreactie".
Nee, het is allemaal een stuk strenger geworden na de moord op Fortuyn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef delano.888 het volgende:
Het slaat ook nergens op natuurlijk dat de moordenaar van Theo van Gogh levenslang kreeg en deze niet.. Volgens mij hangt het er heel erg af welke rechter je hebt,
Ik heb het over het publiek dat daarop reageert he. Er zal niemand zijn die op zo'n moment roept "lynch die klootzak!!!"quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als iemand de Nobelprijs voor de vrede wint, dan zie je overal vredelievendheid.
In welk universum is dit realiteit? Wij hebben denk ik niet dezelfde notie van logica.
Psychopathie was geen sprake van, wel zat hij in de richting van autisme (gebrek aan cognitieve empathie) en heeft hij waarschijnlijk een obsessief-compulsieve persoonlijkheidsstoornis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm.... emotieloos dus.
Is dat niet één van de kenmerken van een psychopaat?
De moordenaar van Theo was geen roomblanke milieuactivistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef delano.888 het volgende:
Het slaat ook nergens op natuurlijk dat de moordenaar van Theo van Gogh levenslang kreeg en deze niet.. Volgens mij hangt het er heel erg af welke rechter je hebt,
diskriminatiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De moordenaar van Theo was geen roomblanke milieuactivist
Newton is te hoog gegrepen voor je klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de wetten van de fysica geschreven door Isaac Newton. "Voor elke actie een even grote tegenreactie".
Behalve dan die Amerikaanse Republikeinen die compleet opgefokt raakten toen Obama een nobelprijs kreeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb het over het publiek dat daarop reageert he. Er zal niemand zijn die op zo'n moment roept "lynch die klootzak!!!"
ach wat sneu voor hem dan heh? hopelijk passen ze goed op hem, voordat hij weer iets stouts doet...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Psychopathie was geen sprake van, wel zat hij in de richting van autisme (gebrek aan cognitieve empathie) en heeft hij waarschijnlijk een obsessief-compulsieve persoonlijkheidsstoornis.
Dat is ook een schande. De man die vermeende terroristen samen met hun gezin elimineert zonder enige vorm van proces. Andere worden oorlogsmisdadiger genoemdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Behalve dan die Amerikaanse Republikeinen die compleet opgefokt raakten toen Obama een nobelprijs kreeg.
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Newton is te hoog gegrepen voor je klaarblijkelijk.
Dat was het punt toch helemaal niet? Het ging erom dat jij vond dat Volkert emotioneel handelde, en dat dat dus blijbaar niet zo was.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ach wat sneu voor hem dan heh? hopelijk passen ze goed op hem, voordat hij weer iets stouts doet...
Wat een wijze woorden!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt omdat er nogal wat controle is. En vaak durven mensen niet in hun eentje is te doen, en die het wel doen hoor je weer niet. Dat is ook link.
Maar dat is een soort collectie gekte. Mensen veranderen dan in beesten. Ik vergelijk het altijd met een periode uit de Gouden Eeuw. Toen stond de Republiek onder druk, de gebroeders de Witt werden verantwoordelijk gehouden. Als beesten hebben mensen hun toen uit elkaar gerukt, ingewanden en dergelijke werden verdeeld.
De mens is wezenlijk nog hetzelfde en die collectieve gekte zit nog steeds in de mens. Dat maakt, mocht een regering ooit wegvallen, de mens zeer gevaarlijk en onvoorspelbaar.
Actie=reactie is dus veel te simpel inderdaad. Van wie de reactie komt en waarom maakt heel veel uit. Iemand is stout DUS volk is boos. Iemand is lief DUS volk is blij klopt van geen kant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is ook een schande. De man die vermeende terroristen samen met hun gezin elimineert zonder enige vorm van proces. Andere worden oorlogsmisdadiger genoemd
Van een uitzondering regel makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Actie=reactie is dus veel te simpel inderdaad. Van wie de reactie komt en waarom maakt heel veel uit. Iemand is stout DUS volk is boos. Iemand is lief DUS volk is blij klopt van geen kant.
Dat je daar nog serieus op ingaatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Actie=reactie is dus veel te simpel inderdaad. Van wie de reactie komt en waarom maakt heel veel uit. Iemand is stout DUS volk is boos. Iemand is lief DUS volk is blij klopt van geen kant.
Tja jammer voor jou maar Volkert heeft gewoon erg strikte normen en waarden waarin het helpen van zwakkeren erg van belang is. Misschien is Volkert niet eens zo slecht maar heeft hij gewoon de verkeerde oplossing gekozen door zijn rechtlijnige denken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ach wat sneu voor hem dan heh? hopelijk passen ze goed op hem, voordat hij weer iets stouts doet...
Nee, en toen werd er gezegd dat hij niet handelde uit emotie en toen zei ik dat emotieloosquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat was het punt toch helemaal niet? Het ging erom dat jij vond dat Volkert emotioneel handelde, en dat dat dus blijbaar niet zo was.
Ga jij maar in elk crimineel individu honderden euros investeren opdat elk individu benut zal worden. Intussen stort de hele economie in een bezwijkt de rest van het volk aan je voeten wegens jouw faible omgang met geld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denken dat er in je overgesimplificeerde voorstelling van zaken logica zit
De psychologen en psychiaters van het PBC weten echt wel wat van psychiatrie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, en toen werd er gezegd dat hij niet handelde uit emotie en toen zei ik dat emotieloos
één van de kenmerken van een psychopaat is, maar toen werd er gezegd dat hij dat niet is.
Hoe jullie dat zo zeker weten is mij een raadsel trouwens![]()
maar volgens mijn boekje is een harteloos en emotieloos persoon een persoon met sterk psychopatische
neigingen en dat soort mensen moet je niet zomaar ''los'' rond laten lopen.
Denk ik hoor.. maar ja, wie ben ik?
Ow..... vast wel, mensen die op proefverlof worden gestuurd, gaat gelukkig ook nooooooooooit iets mis mee!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:24 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
De psychologen en psychiaters van het PBC weten echt wel wat van psychiatrie.
Een moord is ALTIJD met voorbedachte rade, anders is het geen moordquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ontken nergens trouwens dat Volkert emotie heeft maar er is iig geen sprake van psychopathie. Er zijn meer stoornissen waar emotie bij ontbreekt dus wees niet ongerust.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, en toen werd er gezegd dat hij niet handelde uit emotie en toen zei ik dat emotieloos
één van de kenmerken van een psychopaat is, maar toen werd er gezegd dat hij dat niet is.
Hoe jullie dat zo zeker weten is mij een raadsel trouwens![]()
maar volgens mijn boekje is een harteloos en emotieloos persoon een persoon met sterk psychopatische
neigingen en dat soort mensen moet je niet zomaar ''los'' rond laten lopen.
Denk ik hoor.. maar ja, wie ben ik?
WAAR haal je dit vandaan? Jij begon over logica, ik zeg dat er in jouw verhaal geen logica zit. Waarschijnlijk volgt je bovenstaande rant ook weer uit je kromme logica, want ik zie niet hoe uit mijn verhaal volgt dat ik honderden euros wil investeren in elk crimineel individu met als desastreus fantasie-gevolg dat de gehele economie instort. Rustig aan man.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ga jij maar in elk crimineel individu honderden euros investeren opdat elk individu benut zal worden. Intussen stort de hele economie in een bezwijkt de rest van het volk aan je voeten wegens jouw faible omgang met geld.
HET IIS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE LINKSE KERK HALLO HOGE HEREN IN DEN HAAG JULLIE MOETEN NAAR HET VOLK LUISTEREN!!!!!!1!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:12 schreef Rodawa het volgende:
egt he dome flikkers zijn het alemaal met geert widdels aan de macht zou dit nooit zijn gebeurd egt mense open je ogen nou eens wie het niet met mij eens is is een kloekee baker
Omdat Nederland vol zwakbegaafde mongooltjes zit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hij heeft zijn straf uitgezeten die hij opgelegd heeft gekregen. Zo werkt een democratische rechtsstaat. Hoewel je zijn daad afschuwelijk kunt vinden, waarom is het nodig om iemand aan te vallen als hij zijn straf heeft uitgezeten?
Nee, ¤248.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Tel de keren dat het goed gaat. Een heel klein gedeelte gaat fout. Maar ja we kunnen beter geen proefverlof geven want ze kunnen beter in een keer naar buiten, hoeven we geen verantwoording af te leggen. Toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow..... vast wel, mensen die op proefverlof worden gestuurd, gaat gelukkig ook nooooooooooit iets mis mee!
Jij bent voor de bescherming van Volkert. Aldus in de investering van honderden euros per dag in 1 individu. Of is volkert slechts een speciaal geval?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
WAAR haal je dit vandaan? Jij begon over logica, ik zeg dat er in jouw verhaal geen logica zit. Waarschijnlijk volgt je bovenstaande rant ook weer uit je kromme logica, want ik zie niet hoe uit mijn verhaal volgt dat ik honderden euros wil investeren in elk crimineel individu met als desastreus fantasie-gevolg dat de gehele economie instort. Rustig aan man.
Idiocracyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Naar mijn mening zou de staat zowel Volkert als jou moeten beschermen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naar mijn mening zou de staat zowel Volkert als jou moeten beschermen.
Dat was dus zijn grapquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:25 schreef Lelosubmarine het volgende:
[..]
Ik begrijp van mezelf niet waarom ik überhaupt op jou reageer, je post is niet eens te lezen met die gruwelijke taalfouten. Maargoed![]()
Geert Wilders kan een gevangenisstraf die is uitgesproken door een rechter, oftewel een deskundig iemand, niet omzetten tot levenslang.
Waar heb ik dat gezegd? Ik maakte een sarcastische opmerking over lynchende tokkies. Het OM kijkt naar individuele gevallen. Als zij in dit geval hebben geoordeeld dat er aan deze mate van beveiliging behoefte is, dan zal daar aanleiding voor zijn geweest. Die reactie vanuit het volk die jij noemde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij bent voor de bescherming van Volkert. Aldus in de investering van honderden euros per dag in 1 individu. Of is volkert slechts een speciaal geval?
Als dat nodig is, lijkt me dat jij daar ook gewoon recht op hebt ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef GhpH het volgende:
Maar even voor de derde keer: heb ik ook recht op die door de belasting betaalde beveiliging? Of heeft een "ex"-crimineel met privileges dan ik?!
Wat snap jij niet? Die specifieke beveiliging is naar zijn aard gericht op ex-gevangenen. Er zijn heel veel dingen waar jij geen recht op hebt, en anderen wel, naar het aard van het geval en hun hoedanigheid. Ga je daar ook om zitten ijlen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef GhpH het volgende:
Maar even voor de derde keer: heb ik ook recht op die door de belasting betaalde beveiliging? Of heeft een "ex"-crimineel met privileges dan ik?!
Er is een niet te verwaarlozen kans dat hij niet de enige dader was.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet hij het wel met zijn blote handen of een keukenmes doen want die man komt nooit meer in de buurt van een pistool zonder dat justitie het weet
Dus je doet ook maar een gok en vindt alles wat het OM bepaalt goed?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik maakte een sarcastische opmerking over lynchende tokkies. Het OM kijkt naar individuele gevallen. Als zij in dit geval hebben geoordeeld dat er aan deze mate van beveiliging behoefte is, dan zal daar aanleiding voor zijn geweest. Die reactie vanuit het volk die jij noemde.
Niet volledig mee akkoord. De gekozen leiders geven een afspiegeling van de maatschappij. Er is wel degelijk een evolutie in het moraliteitsbesef van de mensen. Kannibalisme bvb was in vroegere stammen normaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt omdat er nogal wat controle is. En vaak durven mensen niet in hun eentje is te doen, en die het wel doen hoor je weer niet. Dat is ook link.
Maar dat is een soort collectie gekte. Mensen veranderen dan in beesten. Ik vergelijk het altijd met een periode uit de Gouden Eeuw. Toen stond de Republiek onder druk, de gebroeders de Witt werden verantwoordelijk gehouden. Als beesten hebben mensen hun toen uit elkaar gerukt, ingewanden en dergelijke werden verdeeld.
De mens is wezenlijk nog hetzelfde en die collectieve gekte zit nog steeds in de mens. Dat maakt, mocht een regering ooit wegvallen, de mens zeer gevaarlijk en onvoorspelbaar.
Ik vind het nodig. Wanneer krijg ik het?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als dat nodig is, lijkt me dat jij daar ook gewoon recht op hebt ja.
Het gaat er helemaal niet om wat jij vindt. Reageer anders even op die post van houseoftheholy, die is wat uitgebreider.quote:
BNW?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er is een niet te verwaarlozen kans dat hij niet de enige dader was.
De beveiliging is er niet zonder aanvraag van volkert gekomen lijkt mij. Daarbij zijn we bij wet gelijk, op gevoelsmatige wijze is hij zelfs inferieur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om wat jij vindt. Reageer anders even op die post van houseoftheholy, die is wat uitgebreider.
En jij? Jij keurt het besluit compleet af. Heb jij wel inzicht gehad in het gedetailleerde rapport over de inhoud van het besluit van het OM om Volkert te beveiligen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus je doet ook maar een gok en vindt alles wat het OM bepaalt goed?
Ik ben noch voorstander van tokkies maar Nog minder voor volkert. Gewoon terug in de samenleving plaatsen zonder beveiliging. Achteraf zal niemand retaliëren.
Een andere identiteit en make-over kan al veel wonderen doen en kost hetzelfde als 2 weken beveilig misschien.
Dat weet ik niet, ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
De beveiliging is er niet zonder aanvraag van volkert gekomen lijkt mij.
Dan zou het OM zijn rapporten openbaar moeten stellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En jij? Jij keurt het besluit compleet af. Heb jij wel inzicht gehad in het gedetailleerde rapport over de inhoud van het besluit van het OM om Volkert te beveiligen?
Ik heb er in beginsel vertrouwen in dat het OM in staat is weloverwogen keuzes te maken over zaken waarover zij discretionaire bevoegdheid heeft. Maar als iemand kan aantonen dat dat niet zo is, luister ik daar ook graag naar.
Je hebt niet het recht op openbaarheid in alle besluiten en werkzaamheden van de overheid omdat je belastingen betaalt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan zou het OM zijn rapporten openbaar moeten stellen.
ja maar hij heb onze pim vermoord!!11quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef trovey het volgende:
Misschien volgende keer ook maar zo'n ophef maken als er een ouder vrijkomt die zijn kinderen in koele bloede heeft vermoord? Overdreven aandacht voor deze zaak.De man heeft zijn straf uitgezeten volgens de wetten die we nou eenmaal in Nederland hebben en die opgesteld zijn door mensen die we zelf gekozen hebben als volk....net als elke andere moordenaar die dit jaar en in de toekomst en het verleden is vrijgekomen en waar geen haan naar kraait.
Ja, dat is belangrijker dan een ouder die zijn kinderen afslacht.quote:
Ik snap de ophef ook niet zo goed. Maar goed, heel tokkie-Nederland heeft ook weer even wat t doen. Laten we in ieder geval maar hopen dat het alleen bij wat dreigementen en geschreeuw blijft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, dat is belangrijker dan een ouder die zijn kinderen afslacht.
Al die mensen die op hem stemden toen hij nog in staat was onzin uit te kramenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die mensen die toen alsnog op 'em stemden trouwens.
Ik was toentertijd nog niet zo heel oud en heb eigenlijk geen flauw idee wat z'n politieke ideeën waren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Al die mensen die op hem stemden toen hij nog in staat was onzin uit te kramen![]()
Kannibalisme na een natuurlijk overlijden of het doden van andere mensen om te eten? Daar zit een groot verschil in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
Niet volledig mee akkoord. De gekozen leiders geven een afspiegeling van de maatschappij. Er is wel degelijk een evolutie in het moraliteitsbesef van de mensen. Kannibalisme bvb was in vroegere stammen normaal.
Ik weet nog dat hij taart in z'n gezicht gegooid kreeg van een verontwaardigde mevrouw.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was toentertijd nog niet zo heel oud en heb eigenlijk geen flauw idee wat z'n politieke ideeën waren.
Laten we dat hopen ja alhoewel die familie weer zit te zeiken....als het wat gebeurt dan hebben ze wat uit te leggen zoals ze nu praten., genoeg achterlijke figuren die het zien als een oproep om wat aan "het probleem" te doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap de ophef ook niet zo goed. Maar goed, heel tokkie-Nederland heeft ook weer even wat t doen. Laten we in ieder geval maar hopen dat het alleen bij wat dreigementen en geschreeuw blijft.
Hoe kan jou iemand die mogelijk een belangrijke functie had bekleed, aanduiden met 'pimmetje'quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij taart in z'n gezicht gegooid kreeg van een verontwaardigde mevrouw.
Mooie backfire wel. Die schandalige ideeen van hem zijn nu gewoon overgenomen door de pvdaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
Ach ja, hij was wel iets minder erg dan gekke geertje.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
Wat is extreemlinks toch ook een pauperbende.
Geen kwaad woord over extreemlinksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha ja. Met die uitwerpselen er in toch?
Sowieso het politieke spectrumquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha ja. Met die uitwerpselen er in toch?
Als je stront uitkraamt moet je het ook weer terugnemenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
Ah kom op jongens. Elkaar taarten met poep in het gezicht duwen, dat kan ik zelfs niet goedpraten.
.
Volgens mij was het trouwens geen poeptaartquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
Ah kom op jongens. Elkaar taarten met poep in het gezicht duwen, dat kan ik zelfs niet goedpraten.
.
Dan heb ik niks gezegd, extreemlinksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Volgens mij was het trouwens geen poeptaart
Nou, ik vind het in beide gevallen maar een smerige zaak.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Kannibalisme na een natuurlijk overlijden of het doden van andere mensen om te eten? Daar zit een groot verschil in.
Dat spreken namens het land/volk mogen ze ook wel eens mee stoppen wat mij betreft.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd, extreemlinks.
Ja, daar kan ik me ook kapot aan ergeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat spreken namens het land/volk mogen ze ook wel eens mee stoppen wat mij betreft.
Propaganda zender.quote:
Enkel www.dewaarheid.nuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij leest zeker allen indymedia en joop
?quote:
link?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Documentaire van BNN die ik ooit nog eens af moet kijken.
Klopt, maar je had het erover dat het fenomeen kannibalisme niet meer publiekelijk voorkomt door de evolutie van het moraliteitsbesef. Als kannibalisme het voortbestaan zou bedreigen is het een andere kwestie dan die van het moraliteitsbesef. Ze moeten wel stoppen met kannibalisme ook al spreekt de behoefte anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef Yiha het volgende:
[..]
Nou, ik vind het in beide gevallen maar een smerige zaak.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Is op vrije voeten... zijn locatie is onbekend en hij wordt zelfs bewaakt ( DOOR JUSTITIE ) omdat ze bang zijn dat hij anders door een woedende menigte kapot gemaakt wordt. Het is ten eerste al te triest voor woorden dat die klootzak na 2/3e van zijn straf de gevangenis uit loopt, maarja zo gaat dat in Nederland.
Ten tweede kost het alleen maar geld om die man nog 6 jaar justitieel te begeleiden. Laat hem lekker zijn eigen boontjes doppen, had hij Pimmetje maar niet moeten neerknallen.
Klacht: Nederland beschermd criminelen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh jij vind het allemaal volkomen terecht?
PVV-stemmer gespot!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Staat op youtube. Precieze naam weet ik ook niet meer. Zal zo ff kijken.quote:
thnx, binnenkort even kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staat op youtube. Precieze naam weet ik ook niet meer. Zal zo ff kijken.
EDIT: Deze denk ik:
Hij gaat daar zelf niet meer wonen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Hier een straat achter.
Zijn dochter tenminste nog. Waar ik mee speelde op de basisschool
Jij bent 12?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Hier een straat achter.
Zijn dochter tenminste nog. Waar ik mee speelde op de basisschool
Ik ben dan meer boos dat het rechtssysteem in Nederland gewoon niet deugt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten en het interesseert me ook vrij weinig. Je kan de straf te kort vinden, maar dan moet je de politiek ingaan en er iets aan doen. Al geldt het dan sowieso niet met terugwerkende kracht en zal Volkert er nog steeds geen last van hebben.
Boos zijn lost niks op mattie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben dan meer boos dat het rechtssysteem in Nederland gewoon niet deugt.
Goede kwaliteitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom deugt het niet dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij vindt dat fout, dat betekent niet dat het ook echt fout is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh ze demonstreren ook echtZag het op het nieuws. Die mensen zijn wel tikkeltje radicaal. Het heeft 2 kanten vind ik. Heeft niks te maken met 'tokkie' gedachten.
Het is fout dat iemand die met voorbedachte raden een moord heeft gepleegd na 12 jaar al weer vrolijk naar buiten mag. + De kostelijke begeleiding die hij van de staat krijgt.
Ga rechten studeren en pak het probleem van binnen aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Nee, maar lekker klagen welquote:
jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar lekker klagen wel.. naja ook niet maar je snapt me wel.
Omdat de straffen te minimaal zijn voor de daad. In mijn opinie.quote:
quote:
dat is echt een lachwekkend slechte documentaire waar allerlei wilde theorieën zonder enoge vorm van onderbouwing de wereld in worden geslingerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat is echt een lachwekkend slechte documentaire waar allerlei wilde theorieën zonder enoge vorm van onderbouwing de wereld in worden geslingerd.
Als klap op de vuurpijl beweren ze zelfs dat Mat Herbende kwade genius achter het complot is.
Maar dat doet toch niks af aan het rechtssysteem? Dat is toch de wetgeving waar je het niet mee eens bent? Dat de procedure zo uitgevoerd wordt als dat 'ie voorgeschreven staat is juist een teken dat het rechtssysteem wel degelijk goed werkt lijkt me.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat de straffen te minimaal zijn voor de daad. In mijn opinie.
[..]
Verdiepen in het rechtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ernstig klagen over het recht zonder je te willen verdiepen in het recht
Het rechtssysteem omvat meer dan alleen procesrecht en de loop van de feitelijke proceduresquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat doet toch niks af aan het rechtssysteem? Dat is toch de wetgeving waar je het niet mee eens bent? Dat de procedure zo uitgevoerd wordt als dat 'ie voorgeschreven staat is juist een teken dat het rechtssysteem wel degelijk goed werkt lijkt me.
Ben nog niet verder dan 10:40, dus zou best kunnenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat is echt een lachwekkend slechte documentaire waar allerlei wilde theorieën zonder enoge vorm van onderbouwing de wereld in worden geslingerd.
Als klap op de vuurpijl beweren ze zelfs dat Mat Herbende kwade genius achter het complot is.
Kom op, BlauweTijgerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdiepen in het rechtJe kan zo al zien dat er geen kut van klopt. Van het strafrecht dan.
Dit moet je in de SC doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
Ik ontdekte laatst de site krapuul.nl, dat is best een leuke site.
dit wilde ik even melden
'Tot voor kort had ik begrepen van justitie dat die kaalhoofdige, heil hitler groetende jongens en meisjes (al dan niet op leeftijd), hele gewone mensen waren waar je helemaal niet bang voor hoefde te zijn (zie laatste alinea van dit stuk). Alleen linkse, vredig demonstrerende mensen, daar moest je voor oppassen. Die moet je in de gaten houden, 24 uur per dag.'quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
Ik ontdekte laatst de site krapuul.nl, dat is best een leuke site.
dit wilde ik even melden
Zal ik in het vervolg doen, sorry.quote:
Oh, ik heb er ook de balle verstand van. Maar in mijn ogen werkt het systeem prima. De voorwaarden mag je best tegen zijn, maar het systeem op zich mankeert niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het rechtssysteem omvat meer dan alleen procesrecht en de loop van de feitelijke procedures
waarom? gwoon gezond verstand gebruiken tog.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kom op, BlauweTijgerdit is wel echt onzin.
Nou ja, nieuwssite is een beetje overdreven. Het is een soort linkse variant van Geenstijl ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Tot voor kort had ik begrepen van justitie dat die kaalhoofdige, heil hitler groetende jongens en meisjes (al dan niet op leeftijd), hele gewone mensen waren waar je helemaal niet bang voor hoefde te zijn (zie laatste alinea van dit stuk). Alleen linkse, vredig demonstrerende mensen, daar moest je voor oppassen. Die moet je in de gaten houden, 24 uur per dag.'
Extra nieuwssite voor mij.
Dat stuk is van vandaag, actueler wordt het nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, nieuwssite is een beetje overdreven. Het is een soort linkse variant van Geenstijl ofzo.
Misschien moet ik het even wat uitgebreider vermelden. Met 'rechten' is natuurlijk niets mis, helemaal prachtig zelfs. Maar sommige straffen zoals bijvoorbeeld een luttele inbraak waar 2 marokkenen/polen/NL'ers/Fokkers/Afrikanen inbreken de 2 kleine kinderen van het gezin de schrik van hun leven geeft, de IMac meeneemt en vervolgens na 4 dagen weer buiten staan met 20 uur taakstraf en een lollie vind IK gewoon niet normaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kom op, BlauweTijgerdit is wel echt onzin.
Ja had het ook al gelezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat stuk is van vandaag, actueler wordt het niet.
ja tog gwn beetje eigen logica, kan tog zelf wel bedenken wat goed is enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom? gwoon gezond verstand gebruiken tog.
Zeg het hemquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn voorspelling over het verloop van dit topic: eerst wordt er nog gediscussieerd en rond 10 uur stevent het af op nachtbagger.
Er werd je net ook al verteld dat moord altijd met voorbedachte rade is.quote:
Precies, wij vrije jongens hebben geen wetbundel nodig om ons te vertellen wat goed en fout is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja tog gwn beetje eigen logica, kan tog zelf wel bedenken wat goed is enzo
Niet gezien... maarja.. dood door schuld .. moord.. poteto potato. Bedoel dat dit DUIDELIJK met voorbedachte rade was. En iemand doodrijden niet. Daarom vind ik dit erger.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er werd je net ook al verteld dat moord altijd met voorbedachte rade is.
Justitieel hotelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien moet ik het even wat uitgebreider vermelden. Met 'rechten' is natuurlijk niets mis, helemaal prachtig zelfs. Maar sommige straffen zoals bijvoorbeeld een luttele inbraak waar 2 marokkenen/polen/NL'ers/Fokkers/Afrikanen inbreken de 2 kleine kinderen van het gezin de schrik van hun leven geeft, de IMac meeneemt en vervolgens na 4 dagen weer buiten staan met 20 uur taakstraf en een lollie vind IK gewoon niet normaal.
Moord met voorbedachte raden vind ik meer waard dan 12 jaar in een justitieel hotelVandaar dat ik vind dat het strafrecht niet helemaal klopt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gezien... maarja.. dood door schuld .. moord.. poteto potato. Bedoel dat dit DUIDELIJK met voorbedachte rade was. En iemand doodrijden niet. Daarom vind ik dit erger.
Volgens mij vindt justitie dat ook erger.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gezien... maarja.. dood door schuld .. moord.. poteto potato. Bedoel dat dit DUIDELIJK met voorbedachte rade was. En iemand doodrijden niet. Daarom vind ik dit erger.
Oh vertel eens?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten hoe het er echt aan toe gaat in de gevangenis.
Lul toch niet zo stom manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten hoe het er echt aan toe gaat in de gevangenis.
Nou super erg, 12 jaar en je gedraagt je goed en welkom in de maatschappij beste kerel. Hier een enkelband die bij je colbert past.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij vindt justitie dat ook erger.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou super erg, 12 jaar en je gedraagt je goed en welkom in de maatschappij beste kerel. Hier een enkelband die bij je colbert past.
gr
quote:
Net 2,5 week 18.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij gaat daar zelf niet meer wonen.
En hoe oud ben jij in godsnaam dat jij samen met een nu 12-jarig meisje op de basisschool hebt gezeten?
stop met kijken het is verspilling van je tijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben nog niet verder dan 10:40, dus zou best kunnen
Weet niet, 6 jaar is best een groot verschil. Wij kregen altijd klappen van de oudere kinderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Net 2,5 week 18.
Maar welk kind geeft een neuk om de leeftijd van een ander tijdens een spelletje![]()
Was geen vriendinnen met dr. Mi gado.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
stop met kijken het is verspilling van je tijd.
Volgens de docu zit de jsf lobby er achter omdat fortuyn anti jsf was. Fortuyn wordt vermoord en Herben afkomstig uit de jsf lobby volgt hem op om in te stemmen net het jsf traject. Daarna trekt Herben zich terug uit de politiek.
Vergezocht en geen spat bewijs.
[..]
Volgens de docu zit de jsf lobby er achter omdat fortuyn anti jsf was. Fortuyn wordt vermoord en Herben afkomstig uit de jsf lobby volgt hem op om in te stemmen net het jsf traject. Daarna trekt Herben zich terug uit de politiek.
[..]
Heeft niet veel geholpen dan, want je hebt een aardig grote bekquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet, 6 jaar is best een groot verschil. Wij kregen altijd klappen van de oudere kinderen.
Waarom heb jij dezelfde (hetzelfde?) Ui als -supergirl-?quote:
Valt toch best mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft niet veel geholpen dan, want je hebt een aardig grote bekje voert wel een beetje de boventoon
in dit topic en duldt geen tegenspraak, ze hadden harder moeten slaan
Hij wordt nog steeds geslagen door z'n vriendin. KLB is uitlaatklepquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft niet veel geholpen dan, want je hebt een aardig grote bekje voert wel een beetje de boventoon
in dit topic en duldt geen tegenspraak, ze hadden harder moeten slaan
wie is die vreemde snoeshaan?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Seamonkey- het volgende:
Eerder vrij komen bij goed gedrag bij moordenaar is echt compleet debiel. Ik vind dat je daar echt geen recht meer op hebt als je iemand vermoord. Dat ie ooit vrij zou komen prima. Maar niet na 2/3 van zijn straf vanwege goed gedrag. Bullshit
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wordt nog steeds geslagen door z'n vriendin. KLB is uitlaatklep#prayvoorprez
Dat vrouwtje van 'Ik heb het nog nooit gedaan' die 'plausibel' zegt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
wie is die vreemde snoeshaan?
Ik houd me best rustig hoor, in dit topic.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
mwaa..... ik zou maar eens teruglezen als ik jou was....
Meisjes slaan geen andere meisjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet, 6 jaar is best een groot verschil. Wij kregen altijd klappen van de oudere kinderen.
ow..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik houd me best rustig hoor, in dit topic.
quote:
Ik heb echt wel klappen gehad hoor. Maar knijpen en haren trekken komt inderdaad vaker voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meisjes slaan geen andere meisjes.
Maar wel zielig voor dr.
o ok. Ik kijk dat niet want ik krijg er plaatsvervangende schaamte van dus ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat het over gaat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van 'Ik heb het nog nooit gedaan' die 'plausibel' zegt.
Ja, is inderdaad sneu voor haar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meisjes slaan geen andere meisjes.
Maar wel zielig voor dr.
Eerder vrijkomen bij goed gedrag gebeurt vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Seamonkey- het volgende:
Eerder vrij komen bij goed gedrag bij moordenaar is echt compleet debiel. Ik vind dat je daar echt geen recht meer op hebt als je iemand vermoord. Dat ie ooit vrij zou komen prima. Maar niet na 2/3 van zijn straf vanwege goed gedrag. Bullshit
Girls dont fight fair.They gang up, keep secrets, plot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb echt wel klappen gehad hoor. Maar knijpen en haren trekken komt inderdaad vaker voor.
wat is het toch met jou en vrouwen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Girls dont fight fair.They gang up, keep secrets, plot.
ben ik het ook niet mee eens. Het zou langer zitten bij slecht gedrag moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eerder vrijkomen bij goed gedrag gebeurt vrijwel altijd.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ben ik het ook niet mee eens. Het zou langer zitten bij slecht gedrag moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Te vaak gebroken hartquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat is het toch met jou en vrouwen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?levenslang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?Levenslang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Net alsof zij je ieder moment kan wurgenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Net 2,5 week 18.
Maar welk kind geeft een neuk om de leeftijd van een ander tijdens een spelletje![]()
Was geen vriendinnen met dr. Mi gado.
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?levenslangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?ja: levenslangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?20 jaar was het. Momenteel 30 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MV NS FR DS MD
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?LevenslangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit had ik ook verwacht. Kneusje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
20 jaar was het. Momenteel 30 jaar.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Jullie hebben mij trots gemaakt, ik dank jullie voor de bijdragen aan dit kwaliteitstopic.
Gegroet kameraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |