Mooie backfire wel. Die schandalige ideeen van hem zijn nu gewoon overgenomen door de pvdaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
Ach ja, hij was wel iets minder erg dan gekke geertje.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
Wat is extreemlinks toch ook een pauperbende.
Geen kwaad woord over extreemlinksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha ja. Met die uitwerpselen er in toch?
Sowieso het politieke spectrumquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha ja. Met die uitwerpselen er in toch?
Als je stront uitkraamt moet je het ook weer terugnemenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
Ah kom op jongens. Elkaar taarten met poep in het gezicht duwen, dat kan ik zelfs niet goedpraten.
.
Volgens mij was het trouwens geen poeptaartquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
Ah kom op jongens. Elkaar taarten met poep in het gezicht duwen, dat kan ik zelfs niet goedpraten.
.
Dan heb ik niks gezegd, extreemlinksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Volgens mij was het trouwens geen poeptaart
Nou, ik vind het in beide gevallen maar een smerige zaak.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Kannibalisme na een natuurlijk overlijden of het doden van andere mensen om te eten? Daar zit een groot verschil in.
Dat spreken namens het land/volk mogen ze ook wel eens mee stoppen wat mij betreft.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd, extreemlinks.
Ja, daar kan ik me ook kapot aan ergeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat spreken namens het land/volk mogen ze ook wel eens mee stoppen wat mij betreft.
Propaganda zender.quote:
Enkel www.dewaarheid.nuquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij leest zeker allen indymedia en joop
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |