Er is een niet te verwaarlozen kans dat hij niet de enige dader was.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet hij het wel met zijn blote handen of een keukenmes doen want die man komt nooit meer in de buurt van een pistool zonder dat justitie het weet
Dus je doet ook maar een gok en vindt alles wat het OM bepaalt goed?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik maakte een sarcastische opmerking over lynchende tokkies. Het OM kijkt naar individuele gevallen. Als zij in dit geval hebben geoordeeld dat er aan deze mate van beveiliging behoefte is, dan zal daar aanleiding voor zijn geweest. Die reactie vanuit het volk die jij noemde.
Niet volledig mee akkoord. De gekozen leiders geven een afspiegeling van de maatschappij. Er is wel degelijk een evolutie in het moraliteitsbesef van de mensen. Kannibalisme bvb was in vroegere stammen normaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt omdat er nogal wat controle is. En vaak durven mensen niet in hun eentje is te doen, en die het wel doen hoor je weer niet. Dat is ook link.
Maar dat is een soort collectie gekte. Mensen veranderen dan in beesten. Ik vergelijk het altijd met een periode uit de Gouden Eeuw. Toen stond de Republiek onder druk, de gebroeders de Witt werden verantwoordelijk gehouden. Als beesten hebben mensen hun toen uit elkaar gerukt, ingewanden en dergelijke werden verdeeld.
De mens is wezenlijk nog hetzelfde en die collectieve gekte zit nog steeds in de mens. Dat maakt, mocht een regering ooit wegvallen, de mens zeer gevaarlijk en onvoorspelbaar.
Ik vind het nodig. Wanneer krijg ik het?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als dat nodig is, lijkt me dat jij daar ook gewoon recht op hebt ja.
Het gaat er helemaal niet om wat jij vindt. Reageer anders even op die post van houseoftheholy, die is wat uitgebreider.quote:
BNW?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er is een niet te verwaarlozen kans dat hij niet de enige dader was.
De beveiliging is er niet zonder aanvraag van volkert gekomen lijkt mij. Daarbij zijn we bij wet gelijk, op gevoelsmatige wijze is hij zelfs inferieur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om wat jij vindt. Reageer anders even op die post van houseoftheholy, die is wat uitgebreider.
En jij? Jij keurt het besluit compleet af. Heb jij wel inzicht gehad in het gedetailleerde rapport over de inhoud van het besluit van het OM om Volkert te beveiligen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus je doet ook maar een gok en vindt alles wat het OM bepaalt goed?
Ik ben noch voorstander van tokkies maar Nog minder voor volkert. Gewoon terug in de samenleving plaatsen zonder beveiliging. Achteraf zal niemand retaliëren.
Een andere identiteit en make-over kan al veel wonderen doen en kost hetzelfde als 2 weken beveilig misschien.
Dat weet ik niet, ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
De beveiliging is er niet zonder aanvraag van volkert gekomen lijkt mij.
Dan zou het OM zijn rapporten openbaar moeten stellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En jij? Jij keurt het besluit compleet af. Heb jij wel inzicht gehad in het gedetailleerde rapport over de inhoud van het besluit van het OM om Volkert te beveiligen?
Ik heb er in beginsel vertrouwen in dat het OM in staat is weloverwogen keuzes te maken over zaken waarover zij discretionaire bevoegdheid heeft. Maar als iemand kan aantonen dat dat niet zo is, luister ik daar ook graag naar.
Je hebt niet het recht op openbaarheid in alle besluiten en werkzaamheden van de overheid omdat je belastingen betaalt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan zou het OM zijn rapporten openbaar moeten stellen.
ja maar hij heb onze pim vermoord!!11quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef trovey het volgende:
Misschien volgende keer ook maar zo'n ophef maken als er een ouder vrijkomt die zijn kinderen in koele bloede heeft vermoord? Overdreven aandacht voor deze zaak.De man heeft zijn straf uitgezeten volgens de wetten die we nou eenmaal in Nederland hebben en die opgesteld zijn door mensen die we zelf gekozen hebben als volk....net als elke andere moordenaar die dit jaar en in de toekomst en het verleden is vrijgekomen en waar geen haan naar kraait.
Ja, dat is belangrijker dan een ouder die zijn kinderen afslacht.quote:
Ik snap de ophef ook niet zo goed. Maar goed, heel tokkie-Nederland heeft ook weer even wat t doen. Laten we in ieder geval maar hopen dat het alleen bij wat dreigementen en geschreeuw blijft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, dat is belangrijker dan een ouder die zijn kinderen afslacht.
Al die mensen die op hem stemden toen hij nog in staat was onzin uit te kramenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die mensen die toen alsnog op 'em stemden trouwens.
Ik was toentertijd nog niet zo heel oud en heb eigenlijk geen flauw idee wat z'n politieke ideeën waren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Al die mensen die op hem stemden toen hij nog in staat was onzin uit te kramen![]()
Kannibalisme na een natuurlijk overlijden of het doden van andere mensen om te eten? Daar zit een groot verschil in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
Niet volledig mee akkoord. De gekozen leiders geven een afspiegeling van de maatschappij. Er is wel degelijk een evolutie in het moraliteitsbesef van de mensen. Kannibalisme bvb was in vroegere stammen normaal.
Ik weet nog dat hij taart in z'n gezicht gegooid kreeg van een verontwaardigde mevrouw.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was toentertijd nog niet zo heel oud en heb eigenlijk geen flauw idee wat z'n politieke ideeën waren.
Laten we dat hopen ja alhoewel die familie weer zit te zeiken....als het wat gebeurt dan hebben ze wat uit te leggen zoals ze nu praten., genoeg achterlijke figuren die het zien als een oproep om wat aan "het probleem" te doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap de ophef ook niet zo goed. Maar goed, heel tokkie-Nederland heeft ook weer even wat t doen. Laten we in ieder geval maar hopen dat het alleen bij wat dreigementen en geschreeuw blijft.
Hoe kan jou iemand die mogelijk een belangrijke functie had bekleed, aanduiden met 'pimmetje'quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij taart in z'n gezicht gegooid kreeg van een verontwaardigde mevrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |