Meisjes slaan geen andere meisjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet, 6 jaar is best een groot verschil. Wij kregen altijd klappen van de oudere kinderen.
ow..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik houd me best rustig hoor, in dit topic.
quote:
Ik heb echt wel klappen gehad hoor. Maar knijpen en haren trekken komt inderdaad vaker voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meisjes slaan geen andere meisjes.
Maar wel zielig voor dr.
o ok. Ik kijk dat niet want ik krijg er plaatsvervangende schaamte van dus ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat het over gaat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van 'Ik heb het nog nooit gedaan' die 'plausibel' zegt.
Ja, is inderdaad sneu voor haar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meisjes slaan geen andere meisjes.
Maar wel zielig voor dr.
Eerder vrijkomen bij goed gedrag gebeurt vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Seamonkey- het volgende:
Eerder vrij komen bij goed gedrag bij moordenaar is echt compleet debiel. Ik vind dat je daar echt geen recht meer op hebt als je iemand vermoord. Dat ie ooit vrij zou komen prima. Maar niet na 2/3 van zijn straf vanwege goed gedrag. Bullshit
Girls dont fight fair.They gang up, keep secrets, plot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb echt wel klappen gehad hoor. Maar knijpen en haren trekken komt inderdaad vaker voor.
wat is het toch met jou en vrouwen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Girls dont fight fair.They gang up, keep secrets, plot.
ben ik het ook niet mee eens. Het zou langer zitten bij slecht gedrag moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eerder vrijkomen bij goed gedrag gebeurt vrijwel altijd.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ben ik het ook niet mee eens. Het zou langer zitten bij slecht gedrag moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Te vaak gebroken hartquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat is het toch met jou en vrouwen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?levenslang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?Levenslang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Net alsof zij je ieder moment kan wurgenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Net 2,5 week 18.
Maar welk kind geeft een neuk om de leeftijd van een ander tijdens een spelletje![]()
Was geen vriendinnen met dr. Mi gado.
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?levenslangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?ja: levenslangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?20 jaar was het. Momenteel 30 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MV NS FR DS MD
Zo dames en heren, iemand enig idee hoe lang levenslang is in Nederland?LevenslangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit had ik ook verwacht. Kneusje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
20 jaar was het. Momenteel 30 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |