Oh vertel eens?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten hoe het er echt aan toe gaat in de gevangenis.
Lul toch niet zo stom manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten hoe het er echt aan toe gaat in de gevangenis.
Nou super erg, 12 jaar en je gedraagt je goed en welkom in de maatschappij beste kerel. Hier een enkelband die bij je colbert past.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij vindt justitie dat ook erger.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou super erg, 12 jaar en je gedraagt je goed en welkom in de maatschappij beste kerel. Hier een enkelband die bij je colbert past.
gr
quote:
Net 2,5 week 18.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij gaat daar zelf niet meer wonen.
En hoe oud ben jij in godsnaam dat jij samen met een nu 12-jarig meisje op de basisschool hebt gezeten?
stop met kijken het is verspilling van je tijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben nog niet verder dan 10:40, dus zou best kunnen
Weet niet, 6 jaar is best een groot verschil. Wij kregen altijd klappen van de oudere kinderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Net 2,5 week 18.
Maar welk kind geeft een neuk om de leeftijd van een ander tijdens een spelletje![]()
Was geen vriendinnen met dr. Mi gado.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
stop met kijken het is verspilling van je tijd.
Volgens de docu zit de jsf lobby er achter omdat fortuyn anti jsf was. Fortuyn wordt vermoord en Herben afkomstig uit de jsf lobby volgt hem op om in te stemmen net het jsf traject. Daarna trekt Herben zich terug uit de politiek.
Vergezocht en geen spat bewijs.
[..]
Volgens de docu zit de jsf lobby er achter omdat fortuyn anti jsf was. Fortuyn wordt vermoord en Herben afkomstig uit de jsf lobby volgt hem op om in te stemmen net het jsf traject. Daarna trekt Herben zich terug uit de politiek.
[..]
Heeft niet veel geholpen dan, want je hebt een aardig grote bekquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet, 6 jaar is best een groot verschil. Wij kregen altijd klappen van de oudere kinderen.
Waarom heb jij dezelfde (hetzelfde?) Ui als -supergirl-?quote:
Valt toch best mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft niet veel geholpen dan, want je hebt een aardig grote bekje voert wel een beetje de boventoon
in dit topic en duldt geen tegenspraak, ze hadden harder moeten slaan
Hij wordt nog steeds geslagen door z'n vriendin. KLB is uitlaatklepquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft niet veel geholpen dan, want je hebt een aardig grote bekje voert wel een beetje de boventoon
in dit topic en duldt geen tegenspraak, ze hadden harder moeten slaan
wie is die vreemde snoeshaan?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Seamonkey- het volgende:
Eerder vrij komen bij goed gedrag bij moordenaar is echt compleet debiel. Ik vind dat je daar echt geen recht meer op hebt als je iemand vermoord. Dat ie ooit vrij zou komen prima. Maar niet na 2/3 van zijn straf vanwege goed gedrag. Bullshit
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wordt nog steeds geslagen door z'n vriendin. KLB is uitlaatklep#prayvoorprez
Dat vrouwtje van 'Ik heb het nog nooit gedaan' die 'plausibel' zegt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
wie is die vreemde snoeshaan?
Ik houd me best rustig hoor, in dit topic.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
mwaa..... ik zou maar eens teruglezen als ik jou was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |