Oh jij vind het allemaal volkomen terecht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
Wat een tokkie ben je af en toe toch ook hè.
Ja. Die man heeft zijn straf uitgezeten en hoort nu weer een normaal leven te kunnen leiden. Dat een groep tokkies hem kapot wil maken ofzo is niet zijn schuld en het lijkt me niet meer dan normaal dat hij beschermd wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh jij vind het allemaal volkomen terecht?
Ik zou het niet weten en het interesseert me ook vrij weinig. Je kan de straf te kort vinden, maar dan moet je de politiek ingaan en er iets aan doen. Al geldt het dan sowieso niet met terugwerkende kracht en zal Volkert er nog steeds geen last van hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind het ten eerste absurd dat die man nog vrijkomt na iemand te hebben vermoord MET voorbedachte raden. En ja dat maakt het "erger" in mijn ogen. Dat het een politieke moord is boeit weinig. Je moet eens nagaan hoe veel het kost om die man 6 jaar lang te beveiligen. Een gedetineerden in een inrichting kost ¤202 euro per dag. Wat zou hij kosten?
Maar waar was de bescherming van Pim Fortuijn destijds?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Die man heeft zijn straf uitgezeten en hoort nu weer een normaal leven te kunnen leiden. Dat een groep tokkies hem kapot wil maken ofzo is niet zijn schuld en het lijkt me niet meer dan normaal dat hij beschermd wordt.
Wilders vs v/d Graaf is ook een optie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Zou wel goed zijn voor Nederland, als we in het nieuws komen omdat een of andere menigte van hysterische tokkies Volkert G. heeft gelyncht. Vooral omdat we vaak andere landen de les lezen over beschaafdheid en mensenrechten enzo.
Pim Fortuyn had ook bescherming moeten krijgen, maar kreeg het niet dus dat is best zuur...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Is op vrije voeten... zijn locatie is onbekend en hij wordt zelfs bewaakt ( DOOR JUSTITIE ) omdat ze bang zijn dat hij anders door een woedende menigte kapot gemaakt wordt. Het is ten eerste al te triest voor woorden dat die klootzak na 2/3e van zijn straf de gevangenis uit loopt, maarja zo gaat dat in Nederland.
Ten tweede kost het alleen maar geld om die man nog 6 jaar justitieel te begeleiden. Laat hem lekker zijn eigen boontjes doppen, had hij Pimmetje maar niet moeten neerknallen.
Klacht: Nederland beschermd criminelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook niet of hij dat aangevraagd heeft, maar dat Fortuyn geen beveiliging had is natuurlijk ook geen argument om Volkert nu dan ook maar aan zijn lot over te laten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar waar was de bescherming van Pim Fortuijn destijds?
Eerlijkshalve weet ik niet meer of ie dat nou wel of niet aangevraagd had destijds.
Overigens ben ik van mening dat mocht iemand echt kwade bedoelingen hebben (en Volkert dus naar de eeuwige jachtvelden wilt brengen) dat een vorm van bescherming dat tegen zal houden. Iemand die m wilt vermoorden en de kans daartoe krijgt, laat zich echt niet weerhouden daarvan omdat er een politieagentje erbij staat. Die knalt ie dan ook gewoon overhoop..
Sorry BT, maar deadprez heb wel een bietje gelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
Wat een tokkie ben je af en toe toch ook hè.
En terecht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:18 schreef TARDIS. het volgende:
Mja, houden in besturend Nederland nou eenmaal niet van het recht in eigen handen nemen,
Dat kan. Ik ben het daar in ieder geval niet mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik niet. Van mij mag ie zo afgeknald worden. Dat is een risico dat ie bewust heeft genomen.
Derhalve ben ik dan ook van mening dat ie zichzelf moet zien te beschermen.
Kijk, dat is het enige juiste antwoord. +100!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten en het interesseert me ook vrij weinig. Je kan de straf te kort vinden, maar dan moet je de politiek ingaan en er iets aan doen. Al geldt het dan sowieso niet met terugwerkende kracht en zal Volkert er nog steeds geen last van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |