abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 april 2014 @ 14:27:08 #1
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139412161
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:30:30 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139412253
:')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139412752
Fietsen =/= hardlopen =/= roeien =/= eliptical =/= handbike ...

Eens met Vinnie, als je dan toch al fietst zou ik in de sportschool iets pakken waar je meerdere spiergroepen meepakt.
Of in ieder geval dan gaan voor iets als een HIIT schema wat je niet snel zal doen buiten op de fiets.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139412822
kettlebell swings....als je nog puf hebt. Download zo'n leuk tabata appje en knallen maar :+

Ik zou echt niet op de fiets naar de sportschool gaan om daar weer te gaan fietsen. Maar dat kan zijn omdat ik het hele fenomeen fietsen haat :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139413028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoeveel calorieën werk je dagelijks naar binnen want ik zie altijd hele kleine lijstjes bij jou :o
Dit is een lijstje van 1500 kcals!
  woensdag 30 april 2014 @ 14:56:28 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139413070
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef _aurum_ het volgende:
kettlebell swings....als je nog puf hebt. Download zo'n leuk tabata appje en knallen maar :+

Ik zou echt niet op de fiets naar de sportschool gaan om daar weer te gaan fietsen. Maar dat kan zijn omdat ik het hele fenomeen fietsen haat :')
Fietsen O+
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef V1z0R het volgende:
Fietsen =/= hardlopen =/= roeien =/= eliptical =/= handbike ...

Eens met Vinnie, als je dan toch al fietst zou ik in de sportschool iets pakken waar je meerdere spiergroepen meepakt.
Of in ieder geval dan gaan voor iets als een HIIT schema wat je niet snel zal doen buiten op de fiets.
Cardio is cardio :{w
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139413203
Geen trek vandaag -O- ook echt vreselijke maagpijn en algehele meh.

Lijstje gisteren:

O: speltvlokken,amandelmelk met aardbeien
T: handje chocopinda's
L: 4 boterhammen, 2 kookworst en 1 jam en 1 hagelslag
T: Bak yoghurt (250 gr) met restant aardbeien, salade geitenkaas (klein)
S: benen (squatten, lunges etc.)
D: bij een vriendin Taco's met gehakt/mais/salade :9 (ik maak het zelf nooit)
T: bakje ijs met aardbeien :9 :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139413472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Fietsen O+

[..]

Cardio is cardio :{w
:6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 30 april 2014 @ 15:12:00 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139413518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef _aurum_ het volgende:

Ik zou echt niet op de fiets naar de sportschool gaan om daar weer te gaan fietsen. Maar dat kan zijn omdat ik het hele fenomeen fietsen haat :')
Soms heb je geen keuze
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139413587
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef Ml-etje het volgende:
Geen trek vandaag -O- ook echt vreselijke maagpijn en algehele meh.

Lijstje gisteren:

O: speltvlokken,amandelmelk met aardbeien
T: handje chocopinda's
L: 4 boterhammen, 2 kookworst en 1 jam en 1 hagelslag
T: Bak yoghurt (250 gr) met restant aardbeien, salade geitenkaas (klein)
S: benen (squatten, lunges etc.)
D: bij een vriendin Taco's met gehakt/mais/salade :9 (ik maak het zelf nooit)
T: bakje ijs met aardbeien :9 :9
waarom heb je last van je maag?

En hoe komt 't dat je meh bent?

Ik zit de laatste dgen ontzettend te woggen :@ Maar ik ben aan vakantie toe, ik wil ff niks doen en slapen en lezen en luieren...alleen het duurt nog 2 weken voor ik op vakantie ga.

Langste 2 weken ever :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139413621
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

waarom heb je last van je maag?

En hoe komt 't dat je meh bent?

Ik zit de laatste dgen ontzettend te woggen :@ Maar ik ben aan vakantie toe, ik wil ff niks doen en slapen en lezen en luieren...alleen het duurt nog 2 weken voor ik op vakantie ga.

Langste 2 weken ever :P
Hangerigheid ;) Denk dat het door het weer komt icm wat jij ook hebt.
Nog 50 dagen dan heb ik vakantie *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139413625
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Soms heb je geen keuze
:D wat is dat nou weer voor argument?

Er staat toch niemand met een pistool tegen je hoofd bij de sportschool?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 30 april 2014 @ 15:16:13 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139413661
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D wat is dat nou weer voor argument?

Er staat toch niemand met een pistool tegen je hoofd bij de sportschool?
:') ooit ook aan blessures gedacht?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139413682
Echte bazen doen Euro Training als cardio :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139413835
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef _aurum_ het volgende:
kettlebell swings....als je nog puf hebt. Download zo'n leuk tabata appje en knallen maar :+

Ik zou echt niet op de fiets naar de sportschool gaan om daar weer te gaan fietsen. Maar dat kan zijn omdat ik het hele fenomeen fietsen haat :')
Tabata=horror.
Maar wel gegarandeerd het gevoel dat je iets gedaan hebt!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139414081
Nou jongens, ik beloof dat ik de volgende keer weer braaf op de crosstrainer ipv de fiets ga in de sportschool. Of wacht, dat lijkt eigenlijk wel heel erg op hardlopen en dat kan ik natuurlijk óók makkelijk buiten doen. ;) :') En het is natuurlijk een schande om in totaal wel bijna een half uurtje te fietsen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 30 april 2014 @ 15:30:01 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139414140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou jongens, ik beloof dat ik de volgende keer weer braaf op de crosstrainer ipv de fiets ga in de sportschool. Of wacht, dat lijkt eigenlijk wel heel erg op hardlopen en dat kan ik natuurlijk óók makkelijk buiten doen. ;) :') Het is natuurlijk een schande om in totaal wel bijna een half uurtje te fietsen.
Ja. Hoe haal je het in je kop überhaupt te bewegen. Idioot.

:')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139414569
Dat is niet het punt.

In de sportschool fietsen als je dat normaal al zat doet, is als je aftrekken bij de hoeren.
Het kan, het mag, je krijgt je beweging wel, maar technisch gezien zonde van de tijd en het geld dat je beter aan activiteiten kan spenderen die je niet daarbuiten kunt beoefenen... ):O
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139414582
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') ooit ook aan blessures gedacht?
Ehm, ik snap 'm nog steeds niet? Je bent geblesseerd en om dat te verhelpen moet je fietsen naar de sportschool en in de sportschool? :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139414634
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Echte bazen doen Euro Training als cardio :7
:D
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tabata=horror.
Maar wel gegarandeerd het gevoel dat je iets gedaan hebt!
Ik haat het ook :') Maar het werkt wel :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139414816
Tabata O+ ik vind t echt fantastisch.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:02:19 #22
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_139415328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
Tabata O+ ik vind t echt fantastisch.
Dodelijk is 't.

Wel effectief, dat wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Vis een optie? woensdag 30 april 2014 @ 16:06:57 #23
70532 loveli
N
pi_139415517
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Dat is niet het punt.

In de sportschool fietsen als je dat normaal al zat doet, is als je aftrekken bij de hoeren.
Het kan, het mag, je krijgt je beweging wel, maar technisch gezien zonde van de tijd en het geld dat je beter aan activiteiten kan spenderen die je niet daarbuiten kunt beoefenen... ):O
Hai Vaiz O+
crap in = crap out
pi_139415782
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Dat is niet het punt.

In de sportschool fietsen als je dat normaal al zat doet, is als je aftrekken bij de hoeren.
Het kan, het mag, je krijgt je beweging wel, maar technisch gezien zonde van de tijd en het geld dat je beter aan activiteiten kan spenderen die je niet daarbuiten kunt beoefenen... ):O
Ik fiets normaal niet zat, nog niet eens een half uurtje per dag, aangezien ik vlak naast m'n school en het centrum woon heb ik gewoon niet veel te fietsen :P
Bovendien hou ik fietsen in de gym veel beter vol dan crosstrainen of hardlopen of whatevz, omdat ik het leuker vind. Dus ik ga liever een half uur keihard op die fiets zitten dan na een kwartier met een kuthumeur afhaken van een ander apparaat.

Bovendíén ging het me vandaag niet om cardio, maar om de KT en dat ging heel goed ^O^
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_139415869
Alleen nu heb ik een probleem ;( De kip die ik voor vanavond had bedacht zag er écht niet chill meer uit, dus die heb ik weggegooid.. Het enige wat ik nu nog in huis heb is:
Stukje courgette, uien, crème fraîche, spekjes, een komkommer en de sperziebonen en rijst en pasta.
Ziet iemand hier nog wat vruchtbaars in of moet ik toch echt weer naar de super hobbelen? ;(

-Ja, never mind, hier kun je met de beste wil van de wereld nog geen normale maaltijd van maken. :')
*Op de fiets stapt*-

[ Bericht 17% gewijzigd door PluisigNijntje op 30-04-2014 16:22:31 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_139416063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Alleen nu heb ik een probleem ;( De kip die ik voor vanavond had bedacht zag er écht niet chill meer uit, dus die heb ik weggegooid.. Het enige wat ik nu nog in huis heb is:
Stukje courgette, uien, crème fraîche, spekjes, een komkommer en de sperziebonen en rijst en pasta.
Ziet iemand hier nog wat vruchtbaars in of moet ik toch echt weer naar de super hobbelen? ;(
Courgette met wat ui bakken (eventueel met knoflook, en/of paprikapoeder). Wat spekjes uitbakken, sperziebonen koken.

Courgette, ui, spek, en sperziebonen in een bak flikkeren, aanmaken met creme fraiche+ pasta koken en er doorheen doen. Klaar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_139416090
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Courgette met wat ui bakken (eventueel met knoflook, en/of paprikapoeder). Wat spekjes uitbakken, sperziebonen koken.

Courgette, ui, spek, en sperziebonen in een bak flikkeren, aanmaken met creme fraiche+ pasta koken en er doorheen doen. Klaar.
Hmm, ja dat had nog best gekund. Ware het niet dat ik de boontjes eigenlijk ook niet meer zo mooi vond. :D Bedankt voor de tip iig maar ik hobbel toch maar ff naar de winkel ;(
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 30 april 2014 @ 16:28:38 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139416268
Daar kan je alle lekkers van maken :o

Pasta koken, spekjes aanbakken
Pasta en spekjes samen, creme fraiche erdoor met kruiden en eventueel wat koffiemelk en spinazie voor de smeuiigheid.

Daarbij gewoon lekkere groentes.

Kruiden, soja/vis//ketjap ofzo, knoflook, sambal, ui, gember(poeder), citroensap.... dat moet je sowieso in huis hebben, daar kan je heeeeeeeeeeeel veeeel lekkers van maken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139416831
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Daar kan je alle lekkers van maken :o

Pasta koken, spekjes aanbakken
Pasta en spekjes samen, creme fraiche erdoor met kruiden en eventueel wat koffiemelk en spinazie voor de smeuiigheid.

Daarbij gewoon lekkere groentes.

Kruiden, soja/vis//ketjap ofzo, knoflook, sambal, ui, gember(poeder), citroensap.... dat moet je sowieso in huis hebben, daar kan je heeeeeeeeeeeel veeeel lekkers van maken
Tsja, maar ik heb al die basics niet in huis omdat ik net 1,5 maand op kamers woon :') Wat ik noemde is wat ik heb + wat standaard kruiden. Anders had ik er idd ook wel wat mee kunnen bedenken. Zwaar leven ;( :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_139418636
quote:
5s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ehm, ik snap 'm nog steeds niet? Je bent geblesseerd en om dat te verhelpen moet je fietsen naar de sportschool en in de sportschool? :?
Je bent weer je inlevingsvermogen kwijt ;)

Lopend naar de sportschool is een grotere belasting voor de enkel dan fietsend lijk me :?
pi_139418677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Alleen nu heb ik een probleem ;( De kip die ik voor vanavond had bedacht zag er écht niet chill meer uit, dus die heb ik weggegooid.. Het enige wat ik nu nog in huis heb is:
Stukje courgette, uien, crème fraîche, spekjes, een komkommer en de sperziebonen en rijst en pasta.
Ziet iemand hier nog wat vruchtbaars in of moet ik toch echt weer naar de super hobbelen? ;(

-Ja, never mind, hier kun je met de beste wil van de wereld nog geen normale maaltijd van maken. :')
*Op de fiets stapt*-
Ok nu ben ik mijn inlevingsvermogen kwijt :+ Je hebt een fantastische maaltijd in huis :o Ik zou het wel weten :9~
pi_139418814
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Ok nu ben ik mijn inlevingsvermogen kwijt :+ Je hebt een fantastische maaltijd in huis :o Ik zou het wel weten :9~
Haha,ik ga er morgen alsnog pasta van maken maar heb er even spinazie en pesto bijgehaald :Y Nog lekkerder
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_139419050
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Haha,ik ga er morgen alsnog pasta van maken maar heb er even spinazie en pesto bijgehaald :Y Nog lekkerder
^O^
pi_139419253
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dodelijk is 't.

Wel effectief, dat wel.
Tabata van zondag was wel erg effectief... vooral de gaarheid na het sporten O+
  woensdag 30 april 2014 @ 17:54:42 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139419352
Zo, ik ben ook maar eens begonnen met afvallen. Relatie voorbij, tijd voor een nieuwe start ^O^
Niet dat ik echt dik was, maar een paar kilo's mochten er wel af. Ik zat op 88-89 kilo en op dit moment (2,5 week later) op 85.

Grootste veranderingen:

- Geen bier meer in de avond doordeweeks. Alleen zwarte koffie, water en aanmaaklimonade.
- Geen snacks als nootjes en chips meer. Deed ik al niet zo veel, maar nu helemaal niet meer.
- Eerder naar bed gaan dus een betere nachtrust.
- Meer sporten.

Eten:

O: Muesli met lijnzaad en magere melk
T: 1 of 2 stukken fruit
L: 2 - 3 boterhammen met vleeswaren of een keer kaas
D: Variërend maar wel gezond. Stukje vis of kip met groenten en rijst. Af en toe krieltjes (zonder mayo!) of een gezonde pasta ofzo.
S: Minimaal 4 dagen per week ca. 45 min hardlopen (500-700 kcal per keer volgens de loopband) en 30 min krachttraining. Begin morgen met bootcampen 1x per week.

Streefgewicht ligt rond 78-80 kilo. Moet zeggen dat ik de smaak wel aardig te pakken heb na het eerste resultaat :P
pi_139419433
Te weinig Leo! Daar val je vast snel op af.
  woensdag 30 april 2014 @ 17:58:36 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139419459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Te weinig Leo! Daar val je vast snel op af.
Wat, te weinig eten?
pi_139419667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat, te weinig eten?
Voor een man en met zoveel sporten wel ja..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 30 april 2014 @ 18:07:48 #39
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_139419723
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Tabata van zondag was wel erg effectief... vooral de gaarheid na het sporten O+
Ja, djuu.

Al vallen de blauwe plekken mee gelukkig. O+ En ik ga zeker af en toe een bootcampje mee pakken hier in 't park.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_139419763
Op mij lijstje mag nog 75 minuten yoga. Ik heb mijn challenge (2 stuks dus) volbracht *O*

De laatste foto daarvan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happy *O*
  woensdag 30 april 2014 @ 18:33:27 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139420464
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Voor een man en met zoveel sporten wel ja..
Dat gevoel heb ik niet echt. Af en toe een beetje trek maar dan drink ik een glas water. Drink sowieso meer nu. Maar ga er in ieder geval wel op letten ^O^
  woensdag 30 april 2014 @ 19:10:02 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139422102
quote:
5s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ehm, ik snap 'm nog steeds niet? Je bent geblesseerd en om dat te verhelpen moet je fietsen naar de sportschool en in de sportschool? :?
Je moet toch cardio doen in de sportschool. En als je enkel kan fietsen heb je geen keus.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 30 april 2014 @ 19:11:14 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139422158
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Dat is niet het punt.

In de sportschool fietsen als je dat normaal al zat doet, is als je aftrekken bij de hoeren.
Het kan, het mag, je krijgt je beweging wel, maar technisch gezien zonde van de tijd en het geld dat je beter aan activiteiten kan spenderen die je niet daarbuiten kunt beoefenen... ):O
Wat een kul :') hoef je ook niet hard te lopen :') laat iedereen lekker doen wat ze willen doen :{w
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139422600
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef An24 het volgende:
Op mij lijstje mag nog 75 minuten yoga. Ik heb mijn challenge (2 stuks dus) volbracht *O*

De laatste foto daarvan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happy *O*
Ik vind al die poses zo stoer he! Ik zou ook wel graag yoga willen oppakken.
My salvation lies in your love..
  woensdag 30 april 2014 @ 19:35:48 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139423270
Emily... Je had gelijk :') motherfucking spierpijn :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 30 april 2014 @ 19:37:02 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139423345
Qwea is een beetje eigenwijs, net zoals ik.... :')
Vrouwen :{w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139423368
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat een kul :') hoef je ook niet hard te lopen :') laat iedereen lekker doen wat ze willen doen :{w
Waar zeg ik dat iemand iets anders moet doen!?
Vind het persoonlijk zonde en zou zelf wat anders doen is het enige wat ik heb gezegd. :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 30 april 2014 @ 19:39:23 #48
70532 loveli
N
pi_139423449
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Je bent weer je inlevingsvermogen kwijt ;)

Lopend naar de sportschool is een grotere belasting voor de enkel dan fietsend lijk me :?
Yup, maar Qwea heeft last van d'r teen oO<
crap in = crap out
  woensdag 30 april 2014 @ 19:40:55 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139423521
Prob heeft ook last van haar teen, de aanstelster >:)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 30 april 2014 @ 19:42:57 #50
70532 loveli
N
pi_139423641
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob heeft ook last van haar teen, de aanstelster >:)
Heerst een beetje in het topic.
crap in = crap out
pi_139423791
Deze discussie :P

Qwea heeft haar lichaam een beetje vernuekt en mag nu niet zo veel.. Maar wel fietsen

Maar de communicatie hierover is geloof ik niet helemaal helder :P
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 30 april 2014 @ 19:45:45 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139423806
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Heerst een beetje in het topic.
Ja, hoe gaat het met jou?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139423959
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob heeft ook last van haar teen, de aanstelster >:)
Yes wel yoga gedaan! Alleen op m'n tenen staan was niet heel fijn.. Beetje eng haha

Net 7 uur heeeel hard gewerkt. Ik spring snel onder de douche, schuif m'n dingen aan de kant en ga die yoga sessie van vanochtend nog een keer doen :Y

Had wel beetje pijnlijke teen...
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 30 april 2014 @ 19:49:12 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139423960
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef Probability het volgende:
Deze discussie :P

Qwea heeft haar lichaam een beetje vernuekt en mag nu niet zo veel.. Maar wel fietsen

Maar de communicatie hierover is geloof ik niet helemaal helder :P
Ach, je moet een forum nou niet heel erg serieus nemen. Wij doen toch wat wij willen doen.
Advies is prima en iedereen moet doen wat je ermee doet.

Zelf weet ik ook heus wel dat er over mij rake dingen worden gezegd maar veranderen doe iik toch (nog) niet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 30 april 2014 @ 20:03:00 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139424642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef Probability het volgende:

Qwea heeft haar lichaam een beetje vernuekt en mag nu niet zo veel.. Maar wel fietsen

Ik heb helemaal niks verneukt :D :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139425149
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:21 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik vind al die poses zo stoer he! Ik zou ook wel graag yoga willen oppakken.
Ik ga mezelf wel yoga terrorist noemen, inspirerend, maar dan vreedzaam >:) :+

Het is ook super leuk, maar je moet wel geduld hebben en doorzetten. Met twee keer (of zelfs drie keer) per week gebeurt er niets ;(
pi_139425209
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, djuu.

Al vallen de blauwe plekken mee gelukkig. O+ En ik ga zeker af en toe een bootcampje mee pakken hier in 't park.
Geef je aan wanneer, iig als je t leuk vind om eens samen daar te gaan? ;)
pi_139425585
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup, maar Qwea heeft last van d'r teen oO<
:+

Ohw, ik heb ook nog griekse yoghurt met suiker aan mijn lijstje geplakt. Voor de lekker :9
pi_139426334
Hier geen tenengedoe. Wel een zeer vervelende pijnijke overbelaste wijsvinger. Teveel harp gespeeld.

O: magere yoghurt met aardbeien, muesli, lijnzaad
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met belegen kaas en ei. Stuk komkommer, halve zoete puntpaprika
T: rijstwafel, appel
D: wokgroenten/vega-wokstukjes/rijst
T: weet ik nog niet. Niet echt honger meer.
pi_139426435
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ga mezelf wel yoga terrorist noemen, inspirerend, maar dan vreedzaam >:) :+

Het is ook super leuk, maar je moet wel geduld hebben en doorzetten. Met twee keer (of zelfs drie keer) per week gebeurt er niets ;(
Haha waarschijnlijk ben ik niet meer zo fanatiek als het nieuwe er af is..
Maar was vanochtend chagrijnig, moe, geen zin. Daarna vrolijk, helder, rustig, enthousiast !!

En ben nu lichamelijk en geestelijke erg moe door 7 uur heeel hard te werken en alleen staan zonder pauze op een drukke plek en m'n rug doet pijn etc. Dus denk dat het fijn is om dan even een paar oefeningen te doen ter ontspanning!
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 30 april 2014 @ 20:44:59 #61
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139426626
Pfffffff, wat een dag op m'n werk :% Compleet gaar, dus zin om te snaaien :X

Lijstje:
O: 1 volkoren boterham met kipfilet
L: optimel kwark, 40gr muesli. 1 kiwi.
T: 1 appel
D: lasagne met gegrilde groente (en knofloooooooook :+ ). Komkommer en cherrytomaatjes. 200ml magere yoghurt.
T: 30gr noten/rozijnenmix. 50gr tutti frutti.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139427461
Yuuks, komt de snaaizin ook niet een beetje door een wat mager lijstje?
pi_139427800
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha waarschijnlijk ben ik niet meer zo fanatiek als het nieuwe er af is..
Maar was vanochtend chagrijnig, moe, geen zin. Daarna vrolijk, helder, rustig, enthousiast !!

En ben nu lichamelijk en geestelijke erg moe door 7 uur heeel hard te werken en alleen staan zonder pauze op een drukke plek en m'n rug doet pijn etc. Dus denk dat het fijn is om dan even een paar oefeningen te doen ter ontspanning!
Kan ik me voorstellen. Als ik veel auto moet rijden, strek ik daarna ook lekker uit O+
pi_139428252
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Je bent weer je inlevingsvermogen kwijt ;)

Lopend naar de sportschool is een grotere belasting voor de enkel dan fietsend lijk me :?
Ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat ik geen inlevingsvermogen heb :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 30 april 2014 @ 21:09:48 #65
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139428278
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
Yuuks, komt de snaaizin ook niet een beetje door een wat mager lijstje?
Volgens m'n app (calorieën tellen) kom ik zo precies aan m'n "budget" voor vandaag.

Ik vind 't wel lastig hoor. Ik wil niet te veel eten, waardoor ik geen gewicht verlies. Maar weet ook dat ik niet te weinig moet eten... 8)7
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139428702
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:09 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat ik geen inlevingsvermogen heb :')
:W welkom bij de club :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139428896
Niet zeuren aurum en MI-etje, jullie zijn super toffe dames :Y
pi_139428916
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:09 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat ik geen inlevingsvermogen heb :')
Tijd voor een nieuwe reeks;

'Mensen zonder inlevingsvermogen die op hun voedingspatroon letten'. De titel kan pakkender, dat wel.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Volgens m'n app (calorieën tellen) kom ik zo precies aan m'n "budget" voor vandaag.

Ik vind 't wel lastig hoor. Ik wil niet te veel eten, waardoor ik geen gewicht verlies. Maar weet ook dat ik niet te weinig moet eten... 8)7
Het is ook lastig, maar komt de snaaizin echt vanuit werk of vanuit energie-tekort door voeding is iets waar je zelf achter moet komen natuurlijk. Jouw lichaam ;)
  woensdag 30 april 2014 @ 21:23:14 #69
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139429106
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe reeks;

'Mensen zonder inlevingsvermogen die op hun voedingspatroon letten'. De titel kan pakkender, dat wel.

[..]

Het is ook lastig, maar komt de snaaizin echt vanuit werk of vanuit energie-tekort door voeding is iets waar je zelf achter moet komen natuurlijk. Jouw lichaam ;)
Het zakt alweer, dus ik denk dat 't tussen de oren zit. :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139429172
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Als ik veel auto moet rijden, strek ik daarna ook lekker uit O+
Het is echt fijn, en kan het hier makkelijk doen (heb de ruimte en een spiegel)

Vind het ook grappig dat ze zelf haar telefoon er naast heeft dus daar hoef ik mij dan niet lullig over te voelen :P
Worry is a misuse of imagination
pi_139429527
Ik eet als ik niet oplet nooooooit te weinig, vandaar ook dat ik op moet letten.

En als ik in moet schatten wat genoeg voor mij is dan neem ik ook altijd teveel ( aan kcals) Denk ook niet dat dat ooit gaat veranderen.

Beetje jammer is dat wel....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 30 april 2014 @ 22:02:03 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139431748
Ik eet ook vaak teveel want ik vergeet vaak de helft :')

Vandaag ongeveer dit:

O: twee speltbth pure pasta
T: cappuccino dinges met suiker
L: italiaanse bol met ene helft forel en sla en andere helft surinaamse eiersalade
T: groene smoothie
T: twee speltbth met pasta
D: volkorenwrap met falafel en groenvoer
S: Zumba
T: koekje

Tevreden over vis en tweede keer sporten deze week, niet over pasta en koekie. Babysteps :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 30 april 2014 @ 22:07:39 #73
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139432204
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef _aurum_ het volgende:
Ik eet als ik niet oplet nooooooit te weinig, vandaar ook dat ik op moet letten.

En als ik in moet schatten wat genoeg voor mij is dan neem ik ook altijd teveel ( aan kcals) Denk ook niet dat dat ooit gaat veranderen.

Beetje jammer is dat wel....
Dito. Ik let nu dus ook de héle dag op :')

Geluk van alleen wonen: geen lekkernijen hoeven kopen voor een ander en dus minder verleiding in huis.

Als ik chocopasta, koekjes, etc in huis heb, dan gaat 't op. Sowieso. En veel te snel.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139432419
Och, toen ik nog dikdikdik was zag mn lijstje er niet zo uit als vandaag:

quote:
O: magere yoghurt met aardbeien, muesli, lijnzaad
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met belegen kaas en ei. Stuk komkommer, halve zoete puntpaprika
T: rijstwafel, appel
D: wokgroenten/vega-wokstukjes/rijst
T: weet ik nog niet. Niet echt honger meer.
Dan was het eerder zoiets als:
O: een cracker met beleg. een broodje met beleg. iig, iets waar ik zin in had.
T: vergeten. En als er taart in de koffiekamer staat pak je dat.
L: Brood? Kaassouffle erbij? Vega-Kroket? Luxe belegd broodje? Waar ik maar zin in had.
T: nee joh, gedoe.
-ow, nog geen avondeten dus we halen boodschappen. Hey, chips en chocolade, hongerrrrrr-
D: mweh, geen zin meer in. Chips en chocolade opgegeten }:|
S? :? S????!!!! :{w _O- :W

Het regime is hier nu vooral fatsoenlijke planning. Zo is voor morgen het avondeten al in huis, want ik wil sporten en dan is het wel prettig om op tijd te eten. Netjes tussendoortjes mee naar werk (fruit, andere verantwoorde dingen liggen in mijn la) en ik heb een 1x per maand taart-regel geïntroduceerd voor mezelf.
  woensdag 30 april 2014 @ 22:29:42 #75
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139433670
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef douche-eendje het volgende:

Het regime is hier nu vooral fatsoenlijke planning. Zo is voor morgen het avondeten al in huis, want ik wil sporten en dan is het wel prettig om op tijd te eten. Netjes tussendoortjes mee naar werk (fruit, andere verantwoorde dingen liggen in mijn la) en ik heb een 1x per maand taart-regel geïntroduceerd voor mezelf.
Regime van plannen: check.
Ik weet alleen van mezelf dat ik 's avonds veel kan/wil eten, ongeacht wat ik overdag gegeten heb. Of ik nou 3, 4 of 10 boterhammen eet... Ik heb 's avonds meer trek.
Dus ik plan bewust overdag een redelijk zuinig eetpatroon, zodat ik mezelf 's avonds niet continu in de weg hoef te zitten. Probeer mezelf alsnog in te houden (anders wordt 't weer te veel) en daarnaast alleen gezonde dingen te eten.

Ik heb nu een geen-toegevoegde-suiker-regel. Heb nog 't nodige in huis waar wel suiker in zit (pastasaus, soep, restje "luxe" muesli) en dat maak ik wel op. Verder vermijd ik 't zo veel mogelijk. Geen koek, snoep, taart, frisdrank, etc.

Morgen ook sporten, dus eten al gepland. Iets dat snel klaar is, want eten voor het hardlopen bevalt niet zo en wil erna niet lang in de keuken staan.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 30 april 2014 @ 22:31:16 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139433761
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe reeks;

'Mensen zonder inlevingsvermogen die op hun voedingspatroon letten'. De titel kan pakkender, dat wel.

[..]


Healthy bitches?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_139434247
O: magere yoghurt met walnoten, muesli, Inca bessen, lijnzaad, hagelslag
S: yoga
T: handje gezouten noten
(7 uur staan/lopen)
L: halve volkoren bagel met geitenkaas, walnoten, tijm, honing en een halve bagel met zalm, avocado, rucola en honingmosterd dressing, cola light
T: croissantjes met oude kaas, glas chocomel
T: twee croissantjes, oatmeal raisin cookie
S: yoga
D: salade van spinazie, waterkers, avocado, mango, dijonaise, citroen, sesamzaad, olijfolie en honing

Ik heb in ieder geval goed bewogen :+
Worry is a misuse of imagination
pi_139434272
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Healthy bitches?
Zie hier, de volgende TT })

quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Regime van plannen: check.
Ik weet alleen van mezelf dat ik 's avonds veel kan/wil eten, ongeacht wat ik overdag gegeten heb. Of ik nou 3, 4 of 10 boterhammen eet... Ik heb 's avonds meer trek.
Dus ik plan bewust overdag een redelijk zuinig eetpatroon, zodat ik mezelf 's avonds niet continu in de weg hoef te zitten. Probeer mezelf alsnog in te houden (anders wordt 't weer te veel) en daarnaast alleen gezonde dingen te eten.

Ik heb nu een geen-toegevoegde-suiker-regel. Heb nog 't nodige in huis waar wel suiker in zit (pastasaus, soep, restje "luxe" muesli) en dat maak ik wel op. Verder vermijd ik 't zo veel mogelijk. Geen koek, snoep, taart, frisdrank, etc.

Morgen ook sporten, dus eten al gepland. Iets dat snel klaar is, want eten voor het hardlopen bevalt niet zo en wil erna niet lang in de keuken staan.
Erg herkenbare post, plannen is vaak wel al een groot deel van het succes met afvallen. Ik heb met het sporten ook altijd het snelle maar gezonde eten in mijn planning, anders ben ik tijdens het sporten het nog 6 keer aan het herkauwen óf het beland in een willekeurig ongelukkig bosje of grasveld.
pi_139434277
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Healthy bitches?
Skinny bitch
O nee, dat bestaat al
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 30 april 2014 @ 23:14:23 #80
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139436196
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef An24 het volgende:
Op mij lijstje mag nog 75 minuten yoga. Ik heb mijn challenge (2 stuks dus) volbracht *O*

De laatste foto daarvan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happy *O*
freud is 1 bofkont!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 30 april 2014 @ 23:55:04 #81
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_139437933
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:14 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Geef je aan wanneer, iig als je t leuk vind om eens samen daar te gaan? ;)
^O^
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_139438159
Hoiii!
Hoest hier? Hier weer te weinig gegeten denk ik. Ik eet geen crap, dat dan weer niet.
Vanavond had ik weer eens een date. Hoe vaak ik ook date, ik blijf t toch spannend vinden :)
Was erg gezellig, maar ik twijfel een beetje. Naja komt vast wel tweede date, zij wil dat sowieso wel geloof ik.
Nu maar slapen, want morgen vroeg weer op!
pi_139442307
Woopwoop!
Worry is a misuse of imagination
pi_139442885
Oooo iemand heeft m'n chocolat chip cookie en croissantje opgegeten.. ;(
Nou ja misschien maar beter ook
Worry is a misuse of imagination
pi_139443030
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:33 schreef Probability het volgende:
Oooo iemand heeft m'n chocolat chip cookie en croissantje opgegeten.. ;(
Nou ja misschien maar beter ook
was dat je ontbijt?

Mijn lijstjesplanning voor vandaag:

T: 2 eiwitmuffins
L: gemengde salade met kip en tahindressing. nom nom
T: havermoutshake
T: minisnickers
S: fitness
D: pasta pesto, broccoli en stukje vis erbij
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139443221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

was dat je ontbijt?

Mijn lijstjesplanning voor vandaag:

T: 2 eiwitmuffins
L: gemengde salade met kip en tahindressing. nom nom
T: havermoutshake
T: minisnickers
S: fitness
D: pasta pesto, broccoli en stukje vis erbij
T: bak kwark
had ik mee van werk :D had mijzelf uit bed gelokt met een croissiantje..

O is daarom nu geworden: magere arla yoghurt met verse mango, kaneel, kokosdinges, lijnzaad, inca bessen, hagelslag, walnoten
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:19:11 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139443553
Lol, gaat snel met de kilo's. Niet verwacht :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139444191
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:19 schreef Qwea het volgende:
Lol, gaat snel met de kilo's. Niet verwacht :D
Wat dan?
pi_139444230
Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met filet americain
T: smoothie
L: 2 boterhammen met pindakaas/vlees
S: fietsen en sportschool: cardio/kracht misschien een lesje
D: pasta met van alles erin wat ik nog in huis heb
T:shake
pi_139444330
Ook maar weer eens lijstjes gaan doen

O: 2 bth boterhamworst met augurk, paar slokken melk
T: appel
L: 2bth gebakken ei met pepertjes, 2bth paard, bak salade, 2 bekers melk
T: banaan
D: 200gr paprika/prei/wortels/ui met 350gr scherp gemarineerde kipfilet, wat stukjes amandelen en cashews en paar scheutjes vissaus
B: uurtje KT (misschien nog even stukje fietsen er na)
T: bak kwark
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:27:33 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139444851
Gaat ie goed Vizmans?

Voor de Amsterdammers (die het vast allemaal al weten :+ ) - de kipsalade van SLA is omnomnom :9 Met pompoen en quinoa en champignons en meer lekkers! Wel bietje aan de prijs :+

Kleine triomf: gisteravond voelde ik me de Blob, vanmorgen niet meer :7

Wat zit er verder in eiwitmuffins, Aurumface?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139445780
Mwah, begon weer merkbaar aan te zetten :{
Veel weekenden met biertjes en zo, plus ik kook wat te lekker en beweeg te weinig...

Had laatst bijvoorbeeld zin aan hasselback aardappels en in plaats van alleen met wat kaas heb ik ze gemaakt met spek, kaas en zure room :+
Omdat ik dus nog aardappels over had paar dagen later nog maar weer eens gemaakt, om het te combineren met 2 maaltijdpitas kofte, grote salade en vooraf wat zalmrolletjes. :'(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139445902
Hoe is het bij jullie trouwens, Maria?
Met huisje en zulks...

Sinds ik 's weekends jullie niet meer op LoL zie ben ik nog maar weinig op de hoogte :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:07:48 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139445983
Klinkt lekkerrrr :9 Maar idd niet altijd handig :+

Hier gaat ie best prima! Taking it slow met de casita (want druk en beperkte hoeveelheden willpower per dag :+ ), maar ass --> gear mbt sport en dan volgt eten ook.

Al met al wel een blije panda, wou alleen soms dat er meer wakkere uren in een dag zaten :D

LoL jij nog? Ik overwoog het laatst nog...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139446179
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gaat ie goed Vizmans?

Voor de Amsterdammers (die het vast allemaal al weten :+ ) - de kipsalade van SLA is omnomnom :9 Met pompoen en quinoa en champignons en meer lekkers! Wel bietje aan de prijs :+

Kleine triomf: gisteravond voelde ik me de Blob, vanmorgen niet meer :7

Wat zit er verder in eiwitmuffins, Aurumface?
Deze heb ik al een paar keer gemaakt en ik vind ze nog steeds lekker :@ Zelfs mijn lief die snaait er af en toe een paar :Y

60 gram amandelen geweekt in water (doe je dit niet dan wordt je muffin erg droog)
Die week je voor een paar uur, daarna gooi je ze in de foodprocessor en maal je het fijn met:
60 gram eiwitpoeder
15 gram oploskoffie
50 gram cacao
100 gram griekse yoghurt
100 gram appelmoes
3 eieren
2 eiwitten

Daarmee maak ik 12 muffins, 15 a 20 mins op 175 graden in de oven

Macro's weet ik ff niet uit mijn hoofd, iets van 100 kcals per muffin is het.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139446417
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt lekkerrrr :9 Maar idd niet altijd handig :+

Hier gaat ie best prima! Taking it slow met de casita (want druk en beperkte hoeveelheden willpower per dag :+ ), maar ass --> gear mbt sport en dan volgt eten ook.

Al met al wel een blije panda, wou alleen soms dat er meer wakkere uren in een dag zaten :D

LoL jij nog? Ik overwoog het laatst nog...
Was ook lekker :D

Ah, wel dikke ^O^ voor ass in gear :Y

Yup, zo 's weekends doe ik nog wel eens paar potjes. Heb nu de PC aan de TV hangen dus lekker relaxed gamen vanaf de bank :7
Moet alleen nog even HTPC behuizing zien te regelen voor de niet zo lelijk.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:41:27 #97
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139446913
Lijstje, voor zover gepland:

O: 1 volkoren boterham, 30+ kaas
L: 3 volkoren boterhammen, 1x 30+ kaas, 2x kipfilet. Fruit?
T: 1 appel. Rijstwafel 30+ kaas?
S: 5km hardlopen (of meer). 4,5km fietsen.
D: zilvervliesrijst met doperwtjes, tonijn en een scheutje ketjap. 100gr komkommer. 200ml magere yoghurt.
T: nootjes?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139448835
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:41 schreef Yuki het volgende:
Lijstje, voor zover gepland:

O: 1 volkoren boterham, 30+ kaas
L: 3 volkoren boterhammen, 1x 30+ kaas, 2x kipfilet. Fruit?
T: 1 appel. Rijstwafel 30+ kaas?
S: 5km hardlopen (of meer). 4,5km fietsen.
D: zilvervliesrijst met doperwtjes, tonijn en een scheutje ketjap. 100gr komkommer. 200ml magere yoghurt.
T: nootjes?
Vraagtekens weghalen ^O^
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_139449014
Mijn lijstje voor vandaag:

O: kwark/muesli/honing, bruin bolletje pindakaas
L: klein bordje fussilli met saus van spinazie, pesto, pijnboompitjes, spekjes, crème fraîche en groenters
T: banaan en appel
D: 2 bruine bolletjes met 2 plakjes kipfilet, komkommer en honing mosterdsaus
T: biertje

Door MFP gegooid: Dit komt op 1635 kcal uit. Lijkt me mooi, en heb ik nog ruimte voor een snoepje of blokje chocola oid.

[ Bericht 9% gewijzigd door PluisigNijntje op 01-05-2014 13:08:44 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_139449254
Hoi, ik kom me hier ook even melden, omdat ik zie dat jullie met eetlijstjes werken en ik wat vragen over sporten en voeding heb! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Over vier weken ga ik 100 km roeien en ben me zo goed mogelijk aan het voorbereiden. Vlak van tevoren zijn het veel koolhydraten eten maar het gaat me nu even over de komende drie weken. Het enige waar ik echt mee zit steeds is dat we twee keer om 7 uur savonds trainen. De ene keer is het 1,5 uur excl. reistijd, de andere keer 2,5 a 3 uur. Ik zit dan af te vragen hoe ik dat het beste met eten kan doen, want ik merk vooral met ergometeren (dat is de 1,5 uur) honger krijg, maar echt niet korter dan anderhalf a twee uur van te voren kan eten, en weet ook niet zo goed wat. Ik heb vaak ook niet de beschikking over een keuken op dat tijdstip. Daarna eten doe ik vaak wel, maar toch niet het gevoel dat ik me daar prettig bij voel, want dan zit ik om tien uur nog avond te eten als ik twee uur later ga slapen.

Hebben jullie misschien goede tips? :)
pi_139451252
De warme maaltijden op die dagen naar je lunch verplaatsen en dan natijd een wat lichtere maaltijd nemen? Zit je vaak al wat langer vol dan na een normale lunch.

Dingen als kwark met bevroren fruit zijn makkelijk mee te nemen en nog buiten de koelkast te bewaren. Of je zou kunnen gaan voor notenrepen o.i.d. als quick fix voor vlak voor de training.
Die kun je zelf ook maken maar zijn ook wel goede alternatieven die niet alleen blokken suiker zijn zoals Nakd bar.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139451777
Voor tijdens de 100 km: kalium! Na 2-3 uur intensief sporten krijg ik kaliumtekort en ga ik tegen kramp aanzitten. Veel drinken en kalium bronnen werken voor mij.
pi_139454145
Bij mijn lijstje komt nog een rijstwafel kipfilet vanwege ontzettende snaaizin.
Die dingen zijn echt lifesavers als je onzinnige trek hebt, maar 45 kcal en het helpt me er goed vanaf. :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_139454514
Oh jezus, wat een paar uur stilzitten al niet voor je spierpijn kan doen :') . Ik dacht dat het reuze meeviel maar ik loop als een omaatje nu :D
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:23:41 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139455128
Spierpijn is niks voor niks pijn :P

V1 O+
Maria O+

Tips voor 100 km roeien: NIet gaan :P
Nee maar net zoals alle intense sporten dan gewoon ouderwets spaghetti bolognese met veel kaas eten vooraf, tijdens sporten je suikers en zouten op peil houden met fruit, gekookte eieren, boterhammen pindakaas.
Je kan ook pannenkoeken meenmen met allerlei beleg, het is maar net waar je zin in hebt want bij intensieve langdurige sport "voel" je vaak geen honger
Na het sporten gewoon een pot kwark met eventueel fruit en suikers.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:28:43 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139455272
LIjst hier:
O: boterham kaas/mosterd, beschuit suiker/boter
B: 10 km wandelen, huishouden
T's: appel, 300 gr aardbeien, wortels, tomaatjes
L: Salade met gekookt ei, tonijn, mais en kidneybonen
T's: chocolade, peer, pruim, kiwi
T's: maak nu stoofperen met rode wijn dus een glas rode wijn en ik maak kabeljauw met witte wijn, dus een glas witte wijn
D: Bloemkool, gekookte zoete wortelen, komkommersalade, aardappelpuree, kabeljauwfiletpakketjes uit de oven.
T: bak kwark met stoofperen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139457006
Nog een lijstje:

O: speltbrood met boter en kaas, thee met melk
L: plak volkorenbrood cervelaatworst, plak volkorenbrood kipfilet en tomaat, een redelijk gezonde coleslaw en cola light (kantine lunchvoer)
T: 2 honingdropjes
B: 20 min yoga/ coreoefeningen
D: spinazietaart met speltdeegbodem, een beetje ketchup
T: alleen nog thee denk ik
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:28:37 #108
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139457304
Lijstje (met minder vraagtekens ;) )

O: 1 volkoren boterham, 30+ kaas
L: 3 volkoren boterhammen, 1x 30+ kaas, 2x kipfilet. Kiwi.
T: 1 appel. 2 rijstwafels, 1x 30+ kaas. 200ml magere melk.
S: 5km hardlopen (of meer). 4,5km fietsen.
D: zilvervliesrijst met doperwtjes, tonijn en een scheutje ketjap. 100gr komkommer. 200ml magere yoghurt.

Weet alleen nog niet wat ik als laatste T neem. Ik denk hetzelfde als gister... Tutti frutti en een handje rozijnen/notenmix :9
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 1 mei 2014 @ 18:07:21 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139458479
O: 2x spelt, jam en kalkoenfilet
S: 30 min fietsen bij de fysio en ff buikspieren. Mijn armen raak ik tot maandag maar ff niet aan :')
L: 4x spelt, pindakaas, muisjes, kalkoenfilet en runderrookvlees
T: 300gr aardbeien met griekse yoghurt
D: Sperziebonen :9 aardappelen, jus, vlees en griekse yoghurt
T: Appel
T2 : Bak kwark
T3: 2 gekookte eitjes.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139458786
Dank voor de tips! Voor tijdens de 100km en de tijd daarvoor hebben we al een schema, maar bedoelde meer dat om zeven uur savonds redelijk lang sporten. Ga denk ik idd lunch en avondeten maar omdraaien en dan wat later lunchen oid. :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 18:57:00 #111
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139459664
Lijstje ongeveer:

O: yoghurt met aardbeien, muesli, lijnzaad. Volkoren beschuit met chocopasta
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen met kaas. een eitje. halve puntpaprika, stuk komkommer
T: rijstwafel, appel
D: pasta met een vaag zelfgemaakt ricotta-sinasappel sausje en heeeeel veel courgette/pastinaak/wortel en walnoten. Geen gigantisch succes maar ach.
S: 6km fietsen, uur bootcamp, 6km terugfietsen :+
T: wheyshake en nog wat anders, dat zie ik over een paar uur wel :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:00:53 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139467945
Uniek O+

Lijstjeee.

O: snee brood met fricandeau
L: Twee boterhammen met pindakaas
T: koekie
T: halve plak kaas
D: nasi met veggies en sate
S: Fight X (oefeningen en zak meppen ongeveer)
T: glas limonade
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139468290
Zal ik ook een OT lijstje posten:

O 2bth pindakaas
T banaan
L 4 bth, 2 kaas, 2 kip
T appel
D kip (200 gram) teri yaki saus met paddo's veel groenten, 80 gram rijst
T 200 gram kwark

Dat is min of meer standaard lijstje laatste tijd door de week. Als ik veel sport eet ik meer, maar misschien is t aan de weinige kant. Iemand goede ideeen wat ik nog meer mee kan nemen naar werk?
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:12:44 #114
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139468545
Mag gezond afgetraind hier ook posten? Of is het voor mensen die echt willen afvallen?
En altijd het laatste woord.
pi_139468576
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:07 schreef the85mc het volgende:
Zal ik ook een OT lijstje posten:

O 2bth pindakaas
T banaan
L 4 bth, 2 kaas, 2 kip
T appel
D kip (200 gram) teri yaki saus met paddo's veel groenten, 80 gram rijst
T 200 gram kwark

Dat is min of meer standaard lijstje laatste tijd door de week. Als ik veel sport eet ik meer, maar misschien is t aan de weinige kant. Iemand goede ideeen wat ik nog meer mee kan nemen naar werk?
Elke dag paddo's? Gaat het nog een beetje mr MC?
pi_139468640
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Mag gezond afgetraind hier ook posten? Of is het voor mensen die echt willen afvallen?
Juist wel posten, we zijn elkaars inspiratie toch?!
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:14:26 #117
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139468655
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Juist wel posten, we zijn elkaars inspiratie toch?!
Ah oke :) Even mijn lijst maken dan!
En altijd het laatste woord.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:16:40 #118
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139468778
O: 3 boterhammen pindakaas, whey shake en een banaan
T: 80gr broccoli 20gr geraspte wortel 50 Volkoren pasta(ongekookt, dus gekookt meer) 270 gr kipfilet
L: Whey shake en een appel
T: 80gr broccoli 20gr geraspte wortel 50 Volkoren pasta(ongekookt, dus gekookt meer) 270 gr kipfilet
D: Rijst met magere runderballetjes en courgette
S: Leggday gehad :)
T: 500gr magere kwark met honing en brinta.
En altijd het laatste woord.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:19:44 #119
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139468953
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Mag gezond afgetraind hier ook posten? Of is het voor mensen die echt willen afvallen?
Dat is toch ook gezond slank ;) kom erbij!


Mn lijstje krijgt geen extra avond-T. Gaar, whey erin gegoten en nu mn bed in. Slapen O+
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:20:30 #120
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139468991
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat is toch ook gezond slank ;) kom erbij!

Mn lijstje krijgt geen extra avond-T. Gaar, whey erin gegoten en nu mn bed in. Slapen O+
:) :) Slaaplekker!
En altijd het laatste woord.
pi_139469312
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Elke dag paddo's? Gaat het nog een beetje mr MC?
Haha, prima hoor, ik eet niet iedere dag paddo's natuurlijk ;) Ik eet ook niet hallucinerende groenten :)

Ik hoorde laatst van een vriendin dat zij stoned wordt van maanzaad _O- Ik had nooit gehoord dat dat kon.
pi_139478299
Ik moet zo werken ;(
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 2 mei 2014 @ 07:02:58 #123
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139478367
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 06:43 schreef Probability het volgende:
Ik moet zo werken ;(
Ik ook -O-

En nu?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139478387
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 07:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik ook -O-

En nu?
Ik ook :) zo erg is het toch niet?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 07:35:46 #125
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139478521
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 07:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik ook :) zo erg is het toch niet?
Nee :)
Behalve dan dat een naderend arbeidsconflict wel iets doet met m'n motivatie ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Vis een optie? vrijdag 2 mei 2014 @ 09:07:56 #126
70532 loveli
N
pi_139479360
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 07:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nee :)
Behalve dan dat een naderend arbeidsconflict wel iets doet met m'n motivatie ;)
Heb je een goede rechtsbijstandsverzekering of ander vangnet? Lopende zaken worden niet in behandeling genomen, maar als er officieel nog niks aan de hand is, snel iets afsluiten! Of lid worden van een vakbond.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 2 mei 2014 @ 10:49:38 #127
70532 loveli
N
pi_139481468
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, hoe gaat het met jou?
Goed, druk en niet altijd geschikt internet in debuurt B-)
crap in = crap out
pi_139482276
Mijn lijstje van vandaag :

O: brood met kipfilet
T:fruit
L:brood met pindakaas/soep
S:hardlopen
T: wheyshake
D: ? ( ideetjes)?
T:?
pi_139482662
Zo'n mooie kans op een waarneming voor de maand, maar ik ga op vakantie halverwege mei.

Maar zij hebben per direct iemand nodig, ik blijk in het team te passen. Op de vraag of ik de enige kandidaat was werd er positief geantwoord.

Er wordt nog contact met me opgenomen vandaag. Dit zou een leuke kans zijn voor die paar weken. :P
  Vis een optie? vrijdag 2 mei 2014 @ 11:54:48 #130
70532 loveli
N
pi_139483070
Tof!!
crap in = crap out
pi_139483318
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:54 schreef loveli het volgende:
Tof!!
O+
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:25:50 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139483955
Lijstje
o. gebakken ei met 2 plakjes bacon
t. klein schaaltje kwark
s. half uurtje hardlopen
t. klein schaaltje frambozen
l. actifryschotel met courgette, wortel, lenteui, 200 gram kip, bacon, asperge, tomaten, verse tuinkruiden en room
t. koffie met slagroom en chocolaatje
b. weggerend van de bak met slagroom

Nu douchen en wat leuks doen. We twijfelen tussen een Duitse grote stad of een middelgrote NL-stad.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_139485278
Ik zou naar de plek gaan met het betere weer Tink, ik vind het maar koud bij ons.

Lijstje voor vandaag:

T: 2 eiwitmuffins
L: 1/2 bak kwark met 1/2 bak aardbeien. Van die kleine Nederlandse, zo lekker :9~
T: stukjes geroosterde kip, tomaatje
D: 2 speltwraps met rucols, rosbief en gebakken eitje
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139489416
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 07:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik ook :) zo erg is het toch niet?
Ik vind 7.15 beginnen best vroeg :D!
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:24:00 #135
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139489851
Lijstje :s)

B: fietsen naar station (2,3km)
O: 1 volkoren boterham met kipfilet
T: 1 kiwi, 1 appel
L: Optimel kwark met 40gr muesli
T: 1 appel

Verder géén idee. Ben onderweg naar m'n ouders, dus moet even zien wat we vanavond eten enzo. Ik moet me maar even instellen op niet-helemaal-mijn-manier...
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:42:05 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139490463
3x sporten in 1 week en ik voel me meteen superfit B-)

:')

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:42 schreef Mufasa208 het volgende:
Zo'n mooie kans op een waarneming voor de maand, maar ik ga op vakantie halverwege mei.

Maar zij hebben per direct iemand nodig, ik blijk in het team te passen. Op de vraag of ik de enige kandidaat was werd er positief geantwoord.

Er wordt nog contact met me opgenomen vandaag. Dit zou een leuke kans zijn voor die paar weken. :P
Oe! En mogelijkheden voor erna? :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139491044
Dat heeft altijd nog een extra week nodig om echt fit te voelen. :D

Zelfs als ik niet word aangenomen dan is het een extra eventuele kans. :P
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:00:08 #138
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139491204
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
3x sporten in 1 week en ik voel me meteen superfit B-)

:')
1,5 week geen geraffineerde suiker eten en 3x/wk sporten... Minder fit en meer zoetbehoefte dan ik had verwacht.

Maar wellicht dat stress, emoties en hormonen een rol spelen.
Ik heb iig enorme trek in zoet en vet na yet another crappy day @ the office.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:57:00 #139
211002 Goodbye
Awesome!
pi_139493089
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 09:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je een goede rechtsbijstandsverzekering of ander vangnet? Lopende zaken worden niet in behandeling genomen, maar als er officieel nog niks aan de hand is, snel iets afsluiten! Of lid worden van een vakbond.
Dit! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_139499537
:s)
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:22:38 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139499881
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

1,5 week geen geraffineerde suiker eten en 3x/wk sporten... Minder fit en meer zoetbehoefte dan ik had verwacht.

Maar wellicht dat stress, emoties en hormonen een rol spelen.
Ik heb iig enorme trek in zoet en vet na yet another crappy day @ the office.
Suikerverslaving afkicken is idd kut met den peren! Stoer dat je dat doet :Y Kan je je idd belabberd van voelen! Stress en hormonen enzo ook. Komt vast goed, hang in there :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat heeft altijd nog een extra week nodig om echt fit te voelen. :D

Zelfs als ik niet word aangenomen dan is het een extra eventuele kans. :P
Nou bij mij is het dus verbazingwekkend snel dit keer! :D Not that I'm complaining 8-) Al ben ik nog niet de gespierde slanke gazelle die ik me dan in m;n hoofd inbeeld, mehehe. :') :+

En ja da's waar :D Nice :Y *duimen draaien*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:36:25 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139500501
Lijstje is geworden
o. gebakken ei met 2 plakjes bacon
t. klein schaaltje kwark
s. half uurtje hardlopen
t. klein schaaltje frambozen
l. actifryschotel met courgette, wortel, lenteui, 200 gram kip, bacon, asperge, tomaten, verse tuinkruiden en room
t. koffie met slagroom en chocolaatje
b. weggerend van de bak met slagroom
t. appel + 2 blokjes chocolade
d. klein beetje eiernudeln met spinazie, tomaatjes, knoflook, gerookte zalm en wederom room + bakje volle kwark

Qua iets doen is het een stad in Limburg geworden. Ook koud helaas.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_139501023
Jammer dat het zo koud was Tink!

Ik heb vooral thuis en in de auto gezeten, voor werk. Ook gezellig :')

Vastendag lijstje:

O: een eitje en 150 gram meloen
T: thee en water
T: net voor het eten, vijf zoute stengels
D: een verse paprika-tomatensoep met veel kruiden en creme fraiche. Een rijstwafel kaas

Morgen weer eens eters, lekker koken *O*
  Vis een optie? zaterdag 3 mei 2014 @ 00:54:12 #144
70532 loveli
N
pi_139511152
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

1,5 week geen geraffineerde suiker eten en 3x/wk sporten... Minder fit en meer zoetbehoefte dan ik had verwacht.

Maar wellicht dat stress, emoties en hormonen een rol spelen.
Ik heb iig enorme trek in zoet en vet na yet another crappy day @ the office.
Bij mij kost het 3 weken om van de suiker af te kicken.
crap in = crap out
  zaterdag 3 mei 2014 @ 12:12:12 #145
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139517802
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij mij kost het 3 weken om van de suiker af te kicken.
Ik ben nu op dag 12. Doordeweeks gaat het prima, de weekenden blijven lastig... Verleiding bij verveling :{

Ben nu bij m'n ouders en daar is van alles in huis. Koek, cake, chocola, toetjes, vruchtensap... Gelukkig vooraf afgesproken dat ik erom vraag of het gewoon pak als ik wil en dat me niets aangeboden wordt. Dat maakt het al iets makkelijker. Maar ja, dat ik vanmorgen een koffiebroodje met glazuur zag liggen naast het kopje van m'n moeder... :9~

Niets genomen :)

Verder moet ik me er even overheen zetten dat m'n moeder heel vaak met pakjes kookt. Gisteren roerbaknoodles van Honig en vanavond lasagnette van Knorr. "Lekker snel klaar en er zitten gezonde dingen in", zei ze gisteravond. Gelukkig gaat er vaak meer groente door dan voorgeschreven op 't pak, maar daar houdt 't gezonde geloof ik wel op. Zoveel zout en suiker in die pakken... Maar ja, ik wil m'n ouders niet belasten met mijn enigszins neurotische hang naar gezonde voeding, dus ik heb een acceptabele hoeveelheid opgeschept en aangevuld met een hele hoop ijsbergsla :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 3 mei 2014 @ 12:17:31 #146
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139517894
Lijstje vandaag:

O: 1 volkoren boterham met beenham.
L: 3 volkoren boterhammen, 1x beenham, 2x 30+ kaas OF 2x slankie smeerkaas.
T: 1 appel, 1 mineola.
D: lasagnette met komkommersalade. 200ml magere yoghurt.

Beweging: wandelen met moeders :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139518014
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik ben nu op dag 12. Doordeweeks gaat het prima, de weekenden blijven lastig... Verleiding bij verveling :{

Ben nu bij m'n ouders en daar is van alles in huis. Koek, cake, chocola, toetjes, vruchtensap... Gelukkig vooraf afgesproken dat ik erom vraag of het gewoon pak als ik wil en dat me niets aangeboden wordt. Dat maakt het al iets makkelijker. Maar ja, dat ik vanmorgen een koffiebroodje met glazuur zag liggen naast het kopje van m'n moeder... :9~

Niets genomen :)

Verder moet ik me er even overheen zetten dat m'n moeder heel vaak met pakjes kookt. Gisteren roerbaknoodles van Honig en vanavond lasagnette van Knorr. "Lekker snel klaar en er zitten gezonde dingen in", zei ze gisteravond. Gelukkig gaat er vaak meer groente door dan voorgeschreven op 't pak, maar daar houdt 't gezonde geloof ik wel op. Zoveel zout en suiker in die pakken... Maar ja, ik wil m'n ouders niet belasten met mijn enigszins neurotische hang naar gezonde voeding, dus ik heb een acceptabele hoeveelheid opgeschept en aangevuld met een hele hoop ijsbergsla :+
Misschien een keer samen koken en van verse kruiden laten proeven?

Mijn lijstje wordt ongeveer:

O: speltbrood met olijfolie, thee met melk
B: 40 min wandelen naar de stad en boodschappen doen
L: rijstwafel filet american, thee met melk. Ontbijt was te laat voor goede trek
T: snoepen van kookvoorbereidingen
D:
voor:
zelf gebakken spelt artisan brood met tomaten basilicum prut, pesto en aioli

Hoofd:
Kip marsala met papardelle en gemengde salade met parmezaan en pijboompitjes

Na:
Panna cotta met rabarber

Eerst boodschappen doen en dan lekker knutselen :9

[ Bericht 3% gewijzigd door An24 op 03-05-2014 14:22:28 ]
  zaterdag 3 mei 2014 @ 18:00:48 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139525479
Haz new coat O+



En boeksels! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139525917
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haz new coat O+

[ afbeelding ]

En boeksels! *O*
Hip!!
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 3 mei 2014 @ 18:22:47 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139525942
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Hip!!
Zo rol ik! :7 :+

Blij mee! Dacht dat hippigheid raar zou staan maar is niet :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139526091
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

1,5 week geen geraffineerde suiker eten en 3x/wk sporten... Minder fit en meer zoetbehoefte dan ik had verwacht.

Maar wellicht dat stress, emoties en hormonen een rol spelen.
Ik heb iig enorme trek in zoet en vet na yet another crappy day @ the office.
Dit ga ik nu doen!! Heb na koninginnedag (Koningsdag klinkt stom) veeel alcohol gedronken, veel vlees, frietjes, frietjes, kipcorns, milkshakes, pannenkoeken etc etc. Nu is m'n buik helemaal dik en bluh. Ben ook een beetje chaotisch en minder energie. Wel vrolijk verder :P

Ga heel even alles skippen zoals: suiker, vlees, tarwe, melk, etc. En als ik mij dan weer fit voel hier gematigd weer mee beginnen.

Maar ik eet eerst nog even m'n kipcorn op die in m'n febo snackmenu zat :') (als ik eenmaal ben begonnen met kipcorns, patatje joppiesaus en bananen milkshakes dan haal ik het bijna elke dag, soms twee keer per dag)

Nu weer terug naar een strak regime van quinoa, tarwegras, kokoswater en goji bessen.
Worry is a misuse of imagination
pi_139526112
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zo rol ik! :7 :+

Blij mee! Dacht dat hippigheid raar zou staan maar is niet :D
Hij is best wel Maria door het suède. Heb nu ook zo'n jasje aan maar dan helemaal leer.
Worry is a misuse of imagination
pi_139526235
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Dit ga ik nu doen!! Heb na koninginnedag (Koningsdag klinkt stom) veeel alcohol gedronken, veel vlees, frietjes, frietjes, kipcorns, milkshakes, pannenkoeken etc etc. Nu is m'n buik helemaal dik en bluh. Ben ook een beetje chaotisch en minder energie. Wel vrolijk verder :P

Ga heel even alles skippen zoals: suiker, vlees, tarwe, melk, etc. En als ik mij dan weer fit voel hier gematigd weer mee beginnen.

Maar ik eet eerst nog even m'n kipcorn op die in m'n febo snackmenu zat :') (als ik eenmaal ben begonnen met kipcorns, patatje joppiesaus en bananen milkshakes dan haal ik het bijna elke dag, soms twee keer per dag)

Nu weer terug naar een strak regime van quinoa, tarwegras, kokoswater en goji bessen.
Maar voor gewone stervelingen is het ook veel moeilijker: http://www.elle.com/_mobi(...)out-like-rich-people
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 3 mei 2014 @ 18:43:18 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139526479
Nice Maria *O*

Stop met kipcorns Prob }:|

Zo, heb op vakantieveiling een 3 gangen diner "gewonnen" voor (inc. res.kosten) 27 euro voor 2 personen, ben benieuwd, woendag maar even proberen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139526527
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Maria *O*

Stop met kipcorns Prob }:|

Zo, heb op vakantieveiling een 3 gangen diner "gewonnen" voor (inc. res.kosten) 27 euro voor 2 personen, ben benieuwd, woendag maar even proberen
Je kan ze zo makkelijk uit de muur halen. En nog 1. En nog 1 :')
Zoveel bestellen zou ik natuurlijk niet doen
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 3 mei 2014 @ 18:50:39 #156
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139526690
Crisis... Volgens mij krijg ik vandaag dé klap van de suiker-detox. Moe, hangerig, lood in m'n benen, misselijk, duizelig bij opstaan en trillerig.
Mèn, wat voel ik me beroerd.

Te weinig gegeten heb ik niet; 4 boterhammen met hartig beleg en 1 stuk fruit, so far.
Nu maar ff een drinkbouillon, kijken of ik daarvan opknap.

Hopelijk morgen beter, want ik wilde gaan sporten -O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 3 mei 2014 @ 19:33:14 #157
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_139528205
[quote]1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik ben nu op dag 12. Doordeweeks gaat het prima, de weekenden blijven lastig... Verleiding bij verveling :{

Ben nu bij m'n ouders en daar is van alles in huis. Koek, cake, chocola, toetjes, vruchtensap... Gelukkig vooraf afgesproken dat ik erom vraag of het gewoon pak als ik wil en dat me niets aangeboden wordt. Dat maakt het al iets makkelijker. Maar ja, dat ik vanmorgen een koffiebroodje met glazuur zag liggen naast het kopje van m'n moeder... :9~

Niets genomen :)

Verder moet ik me er even overheen zetten dat m'n moeder heel vaak met pakjes kookt. Gisteren roerbaknoodles van Honig en vanavond lasagnette van Knorr. "Lekker snel klaar en er zitten gezonde dingen in", zei ze gisteravond. Gelukkig gaat er vaak meer groente door dan voorgeschreven op 't pak, maar daar houdt 't gezonde geloof ik wel op. Zoveel zout en suiker in die pakken... Maar ja, ik wil m'n ouders niet belasten met mijn enigszins neurotische hang naar gezonde voeding, dus ik heb een acceptabele hoeveelheid opgeschept en aangevuld met een hele hoop ijsbergsla :+
[/quote]


Herkenbaar :{ Vind dat nog ooit wel het moeilijkste van het patroon wat ik graag wil hebben, wil ook niet irritant en zeurderig doen continu over als me moeder iets maakt! Alhoewel ze echt wel vaker al bewust bepaalde dingen weert als ik thuis eet, ze denken toch ook wel mee. Maar blijft soms lastig!
  zaterdag 3 mei 2014 @ 19:46:17 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139528598
Kan er niet zo mee zitten om bij anderen bij uitzondering iets uit een pakje te eten. Zo een drama is het ook niet.

@yuki: dat is toch niet voldoende op een hele dag? Geen wonder dat je slap wordt. Tijd voor een fatsoenlijke d of t met bijv. kwark en nootjes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 20:59:36 #159
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139532533
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
Kan er niet zo mee zitten om bij anderen bij uitzondering iets uit een pakje te eten. Zo een drama is het ook niet.

@yuki: dat is toch niet voldoende op een hele dag? Geen wonder dat je slap wordt. Tijd voor een fatsoenlijke d of t met bijv. kwark en nootjes.
Als je pas om half 12 opstaat en ontbijt... O-)

Bouillon deed wonderen en heb zojuist met smaak de lasagnette uit een pakje gegeten :+ voel me weer prima nu.

Straks nog een appeltje als laatste T en een beetje bijtijds naar bed.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139536096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haz new coat O+

[ afbeelding ]

En boeksels! *O*
Nice O+
pi_139544254
Gister hotpot gegeten :D
Worry is a misuse of imagination
  zondag 4 mei 2014 @ 17:47:14 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139553896
Wat voor hotpot? ^^

O: speltbrood met pure chocopasta
T: plakje kaas
S: stukje rennen, oefeningen, stukje rennen (bootcamp light :+ )
L: volkorenbrood-kaastosti
T: notenkoekje
D: teriyaki zalm met broccoli
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139555309
Lijstjes, het weekend is niet zo gelopen als we gepland hadden maar ik heb wel eindelijk een beetje orde kunnen scheppen in de puinzooi genaamd mijn huis :+

Gister:
T: pannekoekjes van huttenkase, 1/2 banaan en 1 ei
T: 2 choco eiwit muffins
T: 1/2 bak kwark met verse aardbeien
D: broccolisoep met spekjes, geroosterde boterham
T: klein bakje zelfgemaakte popcorn
T: 1/2 bak kwark

vandaag:
T: 2 choco eiwit muffins
T: mini snickers
S: fitness
L: eendenborst gemarineerd in hoisinsaus-sesamolie/ salade van bosui, komkommer en aardbeien met mirin/ gekookte rijst.
T: geroosterde boterham & gegrilde kip
D: geroosterde groente en 3 gebakken eitjes
T: 1/2 bak kwark.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139555407
Domino's pizza *O*

/ :9
  Vis een optie? zondag 4 mei 2014 @ 19:07:40 #165
70532 loveli
N
pi_139556424
Artisan zeker? Die zijn best ok!
crap in = crap out
pi_139556561
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:07 schreef loveli het volgende:
Artisan zeker? Die zijn best ok!
Nee! Gewoon een hele foute extravaganza, thin crust! Happy cheat day :+
  zondag 4 mei 2014 @ 20:30:53 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139561007
Lijstje
o. grote schaal hangop met halve mango, halve appel, halve peer, kwart granaatappel
b. 4 km wandelen, 4 km fietsen, 1,5 uur tuinwerk
l. salade van rode bieten, appel, vette witte kaas, augurk, sla + duitse steak met humus
t. worteltjes met humus + 1 baklava
l. in de auto: gerookte kip, worteltjes, halve komkommer
t. net: een paar olijfjes + nog meer wortels

Op basis van dit lijstje mag er wel iets bij, maar afgelopen week heb ik ongeveer 5000 kcal per dag gegeten (gisteren bijvoorbeeld slagroom met eierlikeur + 6 stukjes baklava en dan nog normaal eten :') )
Eigenlijk is het wel genoeg dus.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_139564882
Tink! 5000kcal per dag? Ben je bouwvakker geworden? ;)

Hier lekker weekendje gehad :) vanalles gedaan, buitenboordmotor gekocht en ik denk in totaal 5 uur op de mtb gezeten gister en vandaag. Maar was echt even bijtank weekend.. Heb nu weer bakken met energie!
Komend weekendje weg met vrienden, bestemming is nog geheim, ben benieuwd!
pi_139565382
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor hotpot? ^^

O: speltbrood met pure chocopasta
T: plakje kaas
S: stukje rennen, oefeningen, stukje rennen (bootcamp light :+ )
L: volkorenbrood-kaastosti
T: notenkoekje
D: teriyaki zalm met broccoli
Mongools/Chinees
Worry is a misuse of imagination
  zondag 4 mei 2014 @ 22:29:21 #170
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139568875
Lijstje vandaag:

O: 40gr muesli met 250ml biogarde roeryoghurt. 1 appel.
S: 7,9km fietsen; 7km hardlopen; 3,9km wandelen.
L: 2,5 volkoren boterham, 2 eieren, 1x 30+ kaas, 1x 15+ smeerkaas. 200ml magere melk.
T: 1 kiwi. 200ml magere melk.
B: 4,5km fietsen (retourtje supermarkt voor het eten).
D: volkoren pasta met zalm, courgette en paprika. 250ml biogarde roeryoghurt.
T: 50gr tutti frutti, 30gr studentenhaver. 200ml magere melk.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Vis een optie? maandag 5 mei 2014 @ 09:15:08 #171
70532 loveli
N
pi_139576683
Foto bij gereedschap onder het kopje "mogelijke toepassingen":


:')
crap in = crap out
pi_139577711
lijstje vandaag:

O: smoothie
T: meergranenbiscuit
L:2 boterhammen met gekookte eieren
T: fruit
S: hardlopen
D: gehaktbrood met krieltjes en spinazie
T: whey shake
pi_139581988
Uur te vroeg voor afspraak, oh Well ben iig op tijd :+

Lijstje:

2 choco muffins
L: gegrilde courgette en paprika, restje eenden borst
T: havermout shake
D: geroosterde boterham met kip en avocado
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139582612
Hier ook een lijstje:

O: Speltbrood met boter, kaas en thee met melk
B: half uurtje wandelen
S: half uurtje yoga incl core oefeningen en handstand oefenen
L: fruitsalade: banaan, meloen, aardbei en frambozen, met een beetje maple siroop en een theelepel pindakaas
T: thee en een stukje pure chocolade
D: broccoli met pesto en een stukkie lammetje met rode uien :9
  maandag 5 mei 2014 @ 14:36:36 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139583854
Minilijstjes!

Of niet?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 mei 2014 @ 14:41:50 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139584011
quote:
11s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minilijstjes!

Of niet?
Was mijn gevoel ook.

Mijn lijstje
o. havermout met amandelmelk, kokos, cacaobits en chaizaadjes
t. appel + halve komkommer + omelet met sla
l. fruitsalade + yoghurt + 150 gram koude kip
t. 300 gram worteltjes + eventueel nog een gekookt ei
d. ik denk rodebietensalade met vis
s. uurtje sport

Ook weinig :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:11:08 #177
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139584880
O: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen kaas
T: ? Nog geen idee.
D: Stamppot wortel/paksoi/rookkaas
T: yoghurt met muesli en fruit

Straks even naar bevrijdingsfestivalletje/podium hier in de buurt, wellicht gaat mn T dus een biertje worden :+
  maandag 5 mei 2014 @ 15:34:00 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139585505
O: twee plakkies speltbrood met pure pasta
T: chai latte
L: drie sneetjes speltbrood met pindakaas
T: nog een sneetje met zalm + smeerkaas
T: fruit?
S: Bootcamp
D: ?
T: misschien kwark met lepeltje honing ofzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 mei 2014 @ 17:46:47 #179
211002 Goodbye
Awesome!
pi_139589440
Mijn lijst :7

O: rijstwafel pindakaas, volkoren beschuit vruchtenhagel, groene smoothie
T: stukje heerlijke taart :+
L: kom tomatensoep, bruin pistoletje filet americain
T: appel, banaan
D: kleine bbq (veel groente, weinig vlees) met O+
S: 5 km hardlopen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_139590640
quote:
Dit ga ik nu doen!! Heb na koninginnedag (Koningsdag klinkt stom) veeel alcohol gedronken, veel vlees, frietjes, frietjes, kipcorns, milkshakes, pannenkoeken etc etc. Nu is m'n buik helemaal dik en bluh. Ben ook een beetje chaotisch en minder energie. Wel vrolijk verder :P

Hier heb ik ook echt last van! Voel me ontzettend opgeblazen na twee weken veel te veel feestjes, drank, en slecht eten. En heb net een vakantie geboekt, over twee weken al 10 dagen naar Rhodos.

Deze twee weken word ik echt even heeeeeeuuuul streng voor mezelf, heel de koelkast staat vol met groente, kwark en flesjes water..
pi_139590807
Oh en heb m'n scriptie vandaag laten drukken en inbinden.. Morgen inleveren! Super blij dat het einde in zicht is, beetje jammer dat ik er nu echt de zenuwen van krijg omdat ik er echt niets meer aan kan doen. Hoop dat dat gevoel snel verdwijnt!
  maandag 5 mei 2014 @ 19:44:35 #182
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139593605
Lijstje:

B: 2,5km fietsen.
O: 1 volkoren boterham met 15+ smeerkaas
L: Optimel kwark met 40gr muesli
B: 6,5km fietsen.
T: 1 appel. 2 rijstwafels, 1x 30+kaas.
B: 1,5km lopen.
D: 85gr zalmfilet met 225gr snijbonen en 160gr aardappels. 250ml biogarde roeryoghurt.
T: 250gr witte druiven.

quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:32 schreef TailorMade het volgende:
Oh en heb m'n scriptie vandaag laten drukken en inbinden.. Morgen inleveren! Super blij dat het einde in zicht is, beetje jammer dat ik er nu echt de zenuwen van krijg omdat ik er echt niets meer aan kan doen. Hoop dat dat gevoel snel verdwijnt!
Spannend!!
Als je geluk hebt, is die spanning weg zodra je het ingeleverd hebt. Anders is de kans groot dat het duurt tot je de beoordeling krijgt.

Ik hoop voor je op dat eerste ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 5 mei 2014 @ 20:32:09 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139596000
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:26 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Hier heb ik ook echt last van! Voel me ontzettend opgeblazen na twee weken veel te veel feestjes, drank, en slecht eten. En heb net een vakantie geboekt, over twee weken al 10 dagen naar Rhodos.

Deze twee weken word ik echt even heeeeeeuuuul streng voor mezelf, heel de koelkast staat vol met groente, kwark en flesjes water..
wat heerlijk, waar Rhodos? Hotel? Welke?

Griekse eilanden O+

Ga je lekker Maria?
Aangezien ik niet heiliger ben als de paus ga ik ik het niet hebben over suikergebruik :@ O-)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 mei 2014 @ 22:32:17 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139602260
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

wat heerlijk, waar Rhodos? Hotel? Welke?

Griekse eilanden O+

Ga je lekker Maria?
Aangezien ik niet heiliger ben als de paus ga ik ik het niet hebben over suikergebruik :@ O-)
Bij mij? :D De pasta, chai, fruit en honing? :+

Ik weet, taking it easy! Probeer iig normaler te eten en weer iets betere keuzes te maken, langzaam aan gaat suikergehalte dan ook weer beter :P

Hoe ist met joe? :D

En verder gaat het best okay! :Y Ik Haat nog steeds rennen. Haat met een grote H. Doet ook auw aan de schenen :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 mei 2014 @ 22:59:04 #185
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139603683
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bij mij? :D De pasta, chai, fruit en honing? :+

Ik weet, taking it easy! Probeer iig normaler te eten en weer iets betere keuzes te maken, langzaam aan gaat suikergehalte dan ook weer beter :P

Hoe ist met joe? :D

En verder gaat het best okay! :Y Ik Haat nog steeds rennen. Haat met een grote H. Doet ook auw aan de schenen :')
Auw aan de schenen met hardlopen is niet goed :N Voel je het ook als je niet rent, met traplopen bijv?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 5 mei 2014 @ 23:29:23 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139605096
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef Yuki het volgende:

[..]

Auw aan de schenen met hardlopen is niet goed :N Voel je het ook als je niet rent, met traplopen bijv?
Je bedoelt zonder dat ik gerend heb? Nee volgens mij niet!

Ben gewoon beetje scheef :') Wellicht komt het daardoor. Maar deed wel verrekte (harhar) zeer, beh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139610551
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

wat heerlijk, waar Rhodos? Hotel? Welke?

Griekse eilanden O+

Ga je lekker Maria?
Aangezien ik niet heiliger ben als de paus ga ik ik het niet hebben over suikergebruik :@ O-)
Rhodos Stad, hotel Blue Sky Beach.. Vorig jaar in Kos geweest en dat beviel meeeeer dan goed! Nog tips? We gaan sowieso een auto huren!
pi_139610562
Heb je iets van steunzolen dan Maria? Lijkt me niet fijn als je letterlijk scheef staat :P

Mijn lijstje voor vandaag:

Veel te vroeg wakker dus weer gewoon een O anders val ik mensen aan :+

O: 2 choco muffins
T: 1/2 bak kwark
L: tomatensalade met kip
T: havermoutshake
T: mini snickers
S: fitness
D: pasta met rucola, kip en kaas
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139611190
Goedemorgen

mijn lijstje vandaag :

O: yoghurt met muesli
t:fruit
L:brood met kip/pindakaas
T:?
S:KT en fietsen
D: gepofte aardappel met kip en tzatziki
T: kwark
pi_139611370
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:26 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Hier heb ik ook echt last van! Voel me ontzettend opgeblazen na twee weken veel te veel feestjes, drank, en slecht eten. En heb net een vakantie geboekt, over twee weken al 10 dagen naar Rhodos.

Deze twee weken word ik echt even heeeeeeuuuul streng voor mezelf, heel de koelkast staat vol met groente, kwark en flesjes water..
Hier lukt het nog niet zo!!! Gister weer patatje joppiesaus gehaald!
Worry is a misuse of imagination
pi_139611547
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:53 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Rhodos Stad, hotel Blue Sky Beach.. Vorig jaar in Kos geweest en dat beviel meeeeer dan goed! Nog tips? We gaan sowieso een auto huren!
De vlindertuin natuurlijk! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') nu heb ik zin in Grieks eten...
Deze week dan maar eens geen sambalkip, of ik doe half om half.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 6 mei 2014 @ 10:38:06 #192
70532 loveli
N
pi_139612518
Joppie O+

Gisteren leuke dag gehad, maar vraag me wel heel hard af wat een bevrijdingsfestival met bevrijdingsdag te maken heeft.
crap in = crap out
pi_139613391
Plan: kipsouvlaki's, Griekse salade (misschien XM maar even vragen om haar recept) en dan aardappels in de oven met wat oregano :9 en natuurlijk zelf wat tzatziki maken...
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:38 schreef loveli het volgende:
Joppie O+

Gisteren leuke dag gehad, maar vraag me wel heel hard af wat een bevrijdingsfestival met bevrijdingsdag te maken heeft.
Ik gok niet het anderen met een keukenmes te lijf gaan :')
http://instagram.com/p/noWGzvps7Y/
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 6 mei 2014 @ 11:40:15 #194
70532 loveli
N
pi_139614045
:') :') :')
crap in = crap out
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:48:14 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139614289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:54 schreef _aurum_ het volgende:
Heb je iets van steunzolen dan Maria? Lijkt me niet fijn als je letterlijk scheef staat :P

Mijn lijstje voor vandaag:

Veel te vroeg wakker dus weer gewoon een O anders val ik mensen aan :+

O: 2 choco muffins
T: 1/2 bak kwark
L: tomatensalade met kip
T: havermoutshake
T: mini snickers
S: fitness
D: pasta met rucola, kip en kaas
T: 1/2 bak kwark
Oui, officieel wel! Ben alleen al een tijd niet naar de podoloog geweest dus draag nu niet :@ :')

Officieel is dit de samenvatting:
- scheve voet na scheef geheeld scheurtje in scheenbeen van vroegah
- X-benen :+
- Platvoeten :')

Zijn dat gezonde chocomuffins? :D

Mijn late D van gisteren was uiteindelijk ook kwark (met muesli), magere kwark is iig beter te doen dan Franse :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139614734
Hmmm, varkenshaas is bij de Plus in de aanbieding (4,- voor 500gr)...
Courgette ook in de aanbieding daar, dus die mooi meepakken voor de salade
Kan dus ook souvlaki's maken met varken :9~

Di: kip grieks
Wo: varken argentijns
Do: kip sambal
Vr: kip grieks
Za: varken grieks
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:14:09 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139614960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Hmmm, varkenshaas is bij de Plus in de aanbieding (4,- voor 500gr)...
Courgette ook in de aanbieding daar, dus die mooi meepakken voor de salade
Kan dus ook souvlaki's maken met varken :9~

Di: kip grieks
Wo: varken argentijns
Do: kip sambal
Vr: kip grieks
Za: varken grieks
Stahp it, stahp! :9~ Wil ook souvlakis! :Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139615948
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139616934
Ik wil meedoen :) Hier mijn lijstje voor vandaag. Kan iemand kijken of dit ongeveer goed is of dat er minder gezonde / te vervangen producten bij staan:

O: cracker + kop thee (ik kan s'morgens niet zo veel eten)
T: Banaan + wat aardbeien
L: Zelfgemaakte nasi
T: Appel
A: 1 pannenkoek

B: 1,5 uur fitness
  Vis een optie? dinsdag 6 mei 2014 @ 14:00:37 #200
70532 loveli
N
pi_139617926
Kunnen ontbijten is een kwestie van oefenen, maar het is niet verplicht om uitgebreid te ontbijten.

Wat zijn je specs en doelen? Waar zijn je eiwitten en gezonde vetten? Denk je dat 1 pannekoek en 1,5 uur fitness een goede combinatie is?
crap in = crap out
pi_139618377
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oui, officieel wel! Ben alleen al een tijd niet naar de podoloog geweest dus draag nu niet :@ :')

Officieel is dit de samenvatting:
- scheve voet na scheef geheeld scheurtje in scheenbeen van vroegah
- X-benen :+
- Platvoeten :')

Zijn dat gezonde chocomuffins? :D

Mijn late D van gisteren was uiteindelijk ook kwark (met muesli), magere kwark is iig beter te doen dan Franse :') :+
Schoonheid, lees dat nou eens terug. Denk je nou dat het slim is dat jij gaat hardlopen zonder steunzooltje?

Ik snap wel waar de pijn aan de schenen vandaan komt :X Kan je niet beter gaan fietsen ofzo :? Of desnoods rolschaatsen :+ Iig een andere belasting op je voetjes O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139619497
Hoi! :W

Aanschouw hier mijn prachtige bevrijdingsdag eetlijstje:
L: heel afbakstokbroodje met ham, kaas, komkommer en wat honingmosterdsaus
T: bier bier bier bier bier bier
D: spareribs met een paar frietjes, koolsalade en knoflooksaus
T: bier bier bier bier bier bier bier
T: wijn wijn wijn bier bier bier.

:')

Vandaag ietsje beter bezig, maar nogal brakjes dus nog geen toplijstje.
O: banaan
T: koffie
L: bagel met roomkaas, mozzarella, serranoham
T: rijstwafel pindakaas
D: fussilli met spinazie-pesto saus met spekjes en pijnboompitjes
T: ??

Ik heb geen fruit meer in huis en ook geen zin om boodschappen te doen, dus dan maar een dagje zonder ;( Morgen weer gezond alle schade inhalen en ook naar de fitness. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 6 mei 2014 @ 15:08:57 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139620391
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Schoonheid, lees dat nou eens terug. Denk je nou dat het slim is dat jij gaat hardlopen zonder steunzooltje?

Ik snap wel waar de pijn aan de schenen vandaan komt :X Kan je niet beter gaan fietsen ofzo :? Of desnoods rolschaatsen :+ Iig een andere belasting op je voetjes O+
Heh je hebt wel gelijk ja :') oO< Het ging alleen een tijdje best prima, dus ik dacht ach... :+

Ik doe trouwens niet hardlopen om het hardlopen, maar alleen als onderdeel van bootcamp met een groepje, die oefeningen vind ik wel best leuk! Al twijfel ik wel of dat handig is voor mij, ivm idd rare pootjes en lager niveau dan de rest van de groep.

Daarnaast gewoon nog m'n lesjes, dat gaat prima O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139624572
:s)
Worry is a misuse of imagination
pi_139626012
Ooooo ik heb iets vet lekkers ontdekt, linzen-curry sandwichspread van Healthy Planet/Eco plaza
Voor op brood + rauwkost

Heb ook appel-mierikswortel gekocht, en ze waren nu maar ¤1,18 per potje!
Worry is a misuse of imagination
pi_139626094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef Vincento17 het volgende:
Ik wil meedoen :) Hier mijn lijstje voor vandaag. Kan iemand kijken of dit ongeveer goed is of dat er minder gezonde / te vervangen producten bij staan:

O: cracker + kop thee (ik kan s'morgens niet zo veel eten)
T: Banaan + wat aardbeien
L: Zelfgemaakte nasi
T: Appel
A: 1 pannenkoek

B: 1,5 uur fitness
Lijkt mij veeeeeeeel te weinig
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:32:18 #207
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139626546
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:11 schreef Probability het volgende:
Ooooo ik heb iets vet lekkers ontdekt, linzen-curry sandwichspread van Healthy Planet/Eco plaza
Voor op brood + rauwkost

Heb ook appel-mierikswortel gekocht, en ze waren nu maar ¤1,18 per potje!
De wilde knoflook? Of wilde kruiden? Iig, de groene is mn favoriet :)
pi_139626559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef Vincento17 het volgende:
Ik wil meedoen :) Hier mijn lijstje voor vandaag. Kan iemand kijken of dit ongeveer goed is of dat er minder gezonde / te vervangen producten bij staan:

O: cracker + kop thee (ik kan s'morgens niet zo veel eten)
T: Banaan + wat aardbeien
L: Zelfgemaakte nasi
T: Appel
A: 1 pannenkoek

B: 1,5 uur fitness
Ik zie een heleboel (gezonde?) carbs en weinig eiwitten. Of het wel of niet gezond is hangt een beetje af van het soort cracker, hoe je de nasi klaarmaakt (zilvervlies) en wat de ingredienten van je pannenkoek zijn.
pi_139626599
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:32 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

De wilde knoflook? Of wilde kruiden? Iig, de groene is mn favoriet :)
Wilde kruiden zag ik ook staan!!
Ga er morgen meer halen :D

Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:43:27 #210
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139626868
Lijstje :s)

O: 1 volkoren boterham; 15+ smeerkaas.
T: flinke mandarijn.
L: 3 volkoren boterhammen; 1x smeerkaas, 2x achterham. 2 kiwi's.
T: 1 appel.
S: 45min hardlopen (7,15km).
T: 200ml magere melk.
D: Thaise curry (kip, wokgroente, currypasta, light kokosmelk) met chinese noedels. 250ml biogarde roeryoghurt.
T: fruit en/of nootjes.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:00:56 #211
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139627553
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Wilde kruiden zag ik ook staan!!
Ga er morgen meer halen :D

[ afbeelding ]
Ik kom zo vaak bij de biowinkel dat ik al die dingen al ken. Healthy planet heeft ook nog andere leuke producten :Y
pi_139629781
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik kom zo vaak bij de biowinkel dat ik al die dingen al ken. Healthy planet heeft ook nog andere leuke producten :Y
ik niet zo vaak want geen geld. maar de ah zit vlakbij en eko plaza ook!

wil eigenlijk vooral naar de lidl/albert cuyp en aanvullen met eko plaza. albert heijn is stom.
Worry is a misuse of imagination
pi_139630325
Avond!

Eko plaza O+ Marqt is ook leuk, maar zo duur ;(

Vastendag lijstje:

O: rijstwafel kipfilet, eitje en tomaat
T: koffie en water
D: bietjes, aardappelen, appelmoes en een likje mayo
T: thee en water
pi_139630652
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Hier lukt het nog niet zo!!! Gister weer patatje joppiesaus gehaald!
Hier ook niet, heb het inleveren van de scriptie maar gevierd met een pizza. Ga gelukkig zo m'n schuldgevoel weg-hardlopen..
pi_139630708
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De vlindertuin natuurlijk! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') nu heb ik zin in Grieks eten...
Deze week dan maar eens geen sambalkip, of ik doe half om half.
Ah thanks! Gaan we zeker naar kijken.. Wordt nu wel nieuwsgierig naar de illegale feestjes, haha
pi_139631166
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Hier ook niet, heb het inleveren van de scriptie maar gevierd met een pizza. Ga gelukkig zo m'n schuldgevoel weg-hardlopen..
Haha, aaah. Nou ja vanaf morgen dan!
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:42:43 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139638307
Rhodos, je kan daar altijd kijjken wat te doen.
Excursies gewoon op straat boeken, veel goedkoper en echt wel betrouwbaar.

STraks een paar ontbijtbuffetten en uit eten sessies.
Gaat goed met de kg, ben nu 5 aangekomen.

Had een stappenteller mee op het werk, alleen daar vandaag 9500 stuks :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:52:23 #218
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139639204
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Probability het volgende:

[..]

ik niet zo vaak want geen geld. maar de ah zit vlakbij en eko plaza ook!

wil eigenlijk vooral naar de lidl/albert cuyp en aanvullen met eko plaza. albert heijn is stom.
Ik kom 1x per week in de ekoplaza voor mijn vitatas, haal dan regelmatig wat extra producten daar :)

Net echt een heerlijke bootcamp gehad, zo een waarbij ik aan het einde dacht 'kan nog wel een uurtje'. Dus donderdag weer lekker met mn normale groep mee, eindelijk mn conditie weer een beetje terug na het stomme virus! (Bootcamp is hier in verschillende groepen, momenteel low/medium en er zal tzt ook nog wel high en extreme bij gaan komen :P)

O: 2 volkoren boterhammen met smeerkaas
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met belegen kaas en een ei. Stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: appel, sultana
D: zilvervliesrijst met gewokte groenten en vega-wokblokjes-vleesvervanger-iets.
S: bootcamp
T: wheyshake en nog een schaaltje yoghurt met muesli
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:14:08 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139641235
Prachtig lijstje DE!

Jij ook Yuki, fruit hoeft denk ik niet meer. Lekker augurkje met ham of gekookt eitje met wat rookvlees?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:15:10 #220
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139641349
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Prachtig lijstje DE!

Jij ook Yuki, fruit hoeft denk ik niet meer. Lekker augurkje met ham of gekookt eitje met wat rookvlees?
Ja, laat ik het over mijn lijstjes van de afgelopen 3 dagen maar niet hebben. Moet even een balansweek invoeren :+
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:18:39 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139641661
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, laat ik het over mijn lijstjes van de afgelopen 3 dagen maar niet hebben. Moet even een balansweek invoeren :+
Nou ja, het hoeft ook niet elke dag perfect... Truc is om na een paar slechte dagen de teugels weer aan te trekken, niet te ver maar wel doen. Het juist NIET doen, daarmee gaat het mis.
Volgens mij is dat het allermoeilijkst :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:23:33 #222
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139642077
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nou ja, het hoeft ook niet elke dag perfect... Truc is om na een paar slechte dagen de teugels weer aan te trekken, niet te ver maar wel doen. Het juist NIET doen, daarmee gaat het mis.
Volgens mij is dat het allermoeilijkst :(
Ja, ik moet ook gewoon nog op blijven letten. Als in, ik moet nog altijd naar de <65 kg en dat gaat nog wel even duren. Momenteel druk bezig met sporten, spiermassa opbouwen en er komt daarnaast ook nog een idioot hectische tijd aan. Dus moet vooral nu uit mijn voeding en levenspatroon de RRR gaan halen ;).

Hectische tijd met leuke dingen hoor :P Muziekles &uitvoering, figureren binnenkort, feestje, hardloopevenement etc. Maar kost veel tijd, vooral de einduitvoering van harples. En tussendoor schijn ik ook nog een fulltime baan te hebben en nog regelmatig te sporten en een sociaal leven te hebben 8)7. Er mogen wel wat meer uren dan 24 in een dag nu.
pi_139644916
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik kom 1x per week in de ekoplaza voor mijn vitatas, haal dan regelmatig wat extra producten daar :)

Net echt een heerlijke bootcamp gehad, zo een waarbij ik aan het einde dacht 'kan nog wel een uurtje'. Dus donderdag weer lekker met mn normale groep mee, eindelijk mn conditie weer een beetje terug na het stomme virus! (Bootcamp is hier in verschillende groepen, momenteel low/medium en er zal tzt ook nog wel high en extreme bij gaan komen :P)

O: 2 volkoren boterhammen met smeerkaas
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met belegen kaas en een ei. Stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: appel, sultana
D: zilvervliesrijst met gewokte groenten en vega-wokblokjes-vleesvervanger-iets.
S: bootcamp
T: wheyshake en nog een schaaltje yoghurt met muesli
Ik denk dat je die laatste paar kilo's best hard ziet gaan als je je lijstje nog wat tweakt. Je eet nog best wat bewerkt voedsel. Smeerkaas er uit en avocado of hummus op je brood. Sultana er uit en je appel dippen in bio pindakaas of amandelpasta. Vleesvervanger troep vervangen met tempe, dat soort dingen. Ik weet niet of je wel eens een bloated belly hebt, maar met deze tweaks ben je die dan ook kwijt.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:12:27 #224
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139646361
Lijstje kan nog wat finetuning gebruiken inderdaad, bedankt voor je tips iig. Moet nog even uitvinden hoe ik ze om mijn allergie heen ga werken, want dat maakt het soms wel verrekt lastig. Meerendeel van de notenpasta's bevat sporen van sesam, dat is gewoon geen optie meer helaas. Mijn allergie lijkt alleen maar heftiger te worden -O-
Bloated belly komt hier wel eens voor, door juist. Sesam. Maar die veroorzaakt nog wel wat meer dan alleen dat, heb dan ook een epi-pen inmiddels.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:47:13 #225
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139648176
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Prachtig lijstje DE!

Jij ook Yuki, fruit hoeft denk ik niet meer. Lekker augurkje met ham of gekookt eitje met wat rookvlees?
Ja, aardig wat fruit op vandaag... :X
Op werk omdat ik me realiseerde dat m'n ontbijt wel erg magertjes was en fruit dan het enige gezonde is dat ik er kan krijgen.
Vanavond omdat ik nog een halve bak druiven had staan die toch eigenlijk wel op moest.

Nou ja, morgen weer volop eiwitten :Y)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Vis een optie? dinsdag 6 mei 2014 @ 23:58:00 #226
70532 loveli
N
pi_139648637
Zelf notenpasta maken? Ben geen fan van Lidl, maar heb er gisteren wel 4 zakken ongezouten ongebrande cashews gekocht (noop, dat zijn geen noten).

En als je na bootcamp nog een uurtje door kunt, moet de instructeur zich schamen :+
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 00:02:05 #227
70532 loveli
N
pi_139648762
o: kwark/lijnzaad/honing
l: omelet met paddo's
d: spareribs :9
t: bitterballen
/life's good
crap in = crap out
pi_139651370
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
Lijstje kan nog wat finetuning gebruiken inderdaad, bedankt voor je tips iig. Moet nog even uitvinden hoe ik ze om mijn allergie heen ga werken, want dat maakt het soms wel verrekt lastig. Meerendeel van de notenpasta's bevat sporen van sesam, dat is gewoon geen optie meer helaas. Mijn allergie lijkt alleen maar heftiger te worden -O-
Bloated belly komt hier wel eens voor, door juist. Sesam. Maar die veroorzaakt nog wel wat meer dan alleen dat, heb dan ook een epi-pen inmiddels.
O geen humus dus!
Worry is a misuse of imagination
pi_139651885
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
Lijstje kan nog wat finetuning gebruiken inderdaad, bedankt voor je tips iig. Moet nog even uitvinden hoe ik ze om mijn allergie heen ga werken, want dat maakt het soms wel verrekt lastig. Meerendeel van de notenpasta's bevat sporen van sesam, dat is gewoon geen optie meer helaas. Mijn allergie lijkt alleen maar heftiger te worden -O-
Bloated belly komt hier wel eens voor, door juist. Sesam. Maar die veroorzaakt nog wel wat meer dan alleen dat, heb dan ook een epi-pen inmiddels.
Ohw dat is wel heel vervelend idd. Gelukkig zijn er nog veel meer opties. Succes!
pi_139652192
Goedemorgen

lijstje vandaag :

O: smoothie
T: fruit
L: brood/ei/soep
T:?
S:fietsen/hardlopen/KT
D:? (eet niet thuis maar bij een vriendin gok iets van rijst of pasta :) )
T:whey shake
pi_139652422
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik denk dat je die laatste paar kilo's best hard ziet gaan als je je lijstje nog wat tweakt. Je eet nog best wat bewerkt voedsel. Smeerkaas er uit en avocado of hummus op je brood. Sultana er uit en je appel dippen in bio pindakaas of amandelpasta. Vleesvervanger troep vervangen met tempe, dat soort dingen. Ik weet niet of je wel eens een bloated belly hebt, maar met deze tweaks ben je die dan ook kwijt.
kan me voorstellen dat je misschien een minder opgeblazen buik hebt als je minder/onbewerkte producten eet, maar met afvallen blijft het zo dat je "gewoon" minder moet eten dan je verbruikt.

Je kan afvallen op snickers, als je maar minder eet dan je verbruikt :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139652459
Over afvallen gesproken, zit mijn statistiekjes weer eens te vergelijken:

Ben qua gewicht niks afgevallen sinds begin januari.

Been rechts -2 cm omtrek
Heupen - 3,5 cm omtrek
Taille -2,5 cm omtrek

De rest is wel redelijk hetzelfde gebleven.

Nadeel hiervan is dat ik de helft van de jurkjes van vorig jaar weg kan doen want het zit niet mooi meer./sad. Sommige jurkjes heb ik misschien maar 2 keer aangehad :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 09:23:03 #233
70532 loveli
N
pi_139652652
Extra figuurnaadjes klussen? Tailleren is redelijk eenvoudig.
crap in = crap out
pi_139652804
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan me voorstellen dat je misschien een minder opgeblazen buik hebt als je minder/onbewerkte producten eet, maar met afvallen blijft het zo dat je "gewoon" minder moet eten dan je verbruikt.

Je kan afvallen op snickers, als je maar minder eet dan je verbruikt :)
Niet helemaal eens. De kcals van een banaan zijn anders dan die van een snickers. Een banaan is een onbewerkt product en wordt beter door het lijf herkent, waardoor het efficienter wordt verwerkt. Je lichaam haalt er energie uit. Een snickers zit zo vol met suiker, dat je lijf niet weet wat het er mee moet doen. Omdat je lichaam gewend is om energie voor je aan te maken, raakt het van slag door de insuline die het moet gaan aanmaken. Met als gevolg dat het lichaam voedingsstoffen aan het lichaam onttrekt, in plaats van het te gebruiken waarvoor het bedoelt is. Je zal misschien af vallen, maar de gezondheidsvoordelen zijn er niet. Daarom voelen veel mensen zich ook zo leeg en uitgeput als ze zo denken zoals je aangeeft.
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 09:38:44 #235
70532 loveli
N
pi_139652887
Je gaat er zelfs d/t fouten van maken :o

Afvallen is energiebalans negatief houden, gezond en fit afvallen is crappy suikers eruit pleuren. Maar op 1 snicker en 1 glas cola per dag zul je best afvallen.
crap in = crap out
pi_139652893
Ja, maar je hebt het nu over 2 dingen.

Wat heb ik nodig om af te vallen - kcals in kcals uit

Wat is "gezond".

Wat ik door de jaren heen merk is dat iedereen een andere definitie heeft van wat gezond is en hoe ze daar invulling aan willen geven.

Ik geloof in de gulden middenweg; zoveel mogelijk zelf koken en weten wat ik eet en af en toe lekker uit de band springen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:41:00 #237
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139652922
En aanvullend op An; afvallen is niet alleen maar kcal-tekort creëren, maar ook nog rekening houden met andere noodzakelijke stoffen voor je lichaam (vitamine, mineralen, eiwitten etc).
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 09:42:40 #238
70532 loveli
N
pi_139652958
Neu. Afvallen is kcal-tekort. Gezond afvallen is met vitamines en mineralen. En vetjes :9
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 09:43:46 #239
70532 loveli
N
pi_139652987
Oh ja, aanleg speelt ook nog een rol.
crap in = crap out
pi_139653056
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:38 schreef loveli het volgende:
Je gaat er zelfs d/t fouten van maken :o

Afvallen is energiebalans negatief houden, gezond en fit afvallen is crappy suikers eruit pleuren. Maar op 1 snicker en 1 glas cola per dag zul je best afvallen.
Ja sorry ;(

Weet je, mensen moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Ik zei al, je kunt er op afvallen, maar ik zie zo veel mensen zeuren dat het niet goed, snel genoeg, strak genoeg gaat. En mensen hebben weerstand en imuunproblemen en noem maar op. Ik denk dan: gooi al je crap er een tijdje uit en kijk wat er er gebeurt: je lijf zal efficienter gaan werken en niet alleen mijn ervaring is, dat je er meer energie van zal krijgen. Niet meer na je werk direct op de bank pleuren, heerlijk O+
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:50:41 #241
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139653129
Sowieso, waarom zou je een snicker nemen als je ook een banaan of appel kan eten? Je hebt ook meteen het idee dat je een stuk gezonder bezig bent.

In een snicker zitten 301 kcal en een banaan heeft er 120 oid. Je kan dus 2.5 banaan eten voor 1 snicker. Dan eet ik liever 2.5 banaan, want voller gevoel.
Neemt niet weg dat ik ook heus wel een snicker neem. LAatst nog toen ik een hongerklop had :+
Met een gevulde koek :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 09:58:23 #242
70532 loveli
N
pi_139653275
Niemand promoot het snicker-dieet, ik helemaal als laatste.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 10:00:52 #243
70532 loveli
N
pi_139653334
Ben nu wel benieuwd wat het linkerbeen van Aurum heeft gedaan sinds januari..
crap in = crap out
pi_139653659
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:23 schreef loveli het volgende:
Extra figuurnaadjes klussen? Tailleren is redelijk eenvoudig.
Ik heb een strapless jurk die afzakt als ik mijn armen omhoog steek :')
Ander jurkje heb ik stof over bij mijn buik... zo'n kangaroezak :+
De ander valt niet mooi meer bij mijn taille, innemen gaat het niet oplossen. Heel de jurk moet vermaakt worden.

alledrie is het lastig door de verschillende materialen. Geplisseerde stof etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139653665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:00 schreef loveli het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat het linkerbeen van Aurum heeft gedaan sinds januari..
die heb ik niet meer, ga hinkelend door het leven :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 10:18:43 #246
70532 loveli
N
pi_139653751
Ducttape.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 10:24:26 #247
70532 loveli
N
pi_139653883
Bij kangoeroebuik kan het helpen een ruitvormig stuk stof weg te moffelen in een figuurnaad, zoals op onderstaand plaatje:



Strapless en plisee is lastig, is een siliconenrandje in de strapless naaien mogelijk?
crap in = crap out
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:41:53 #248
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139654272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef loveli het volgende:
Zelf notenpasta maken? Ben geen fan van Lidl, maar heb er gisteren wel 4 zakken ongezouten ongebrande cashews gekocht (noop, dat zijn geen noten).

En als je na bootcamp nog een uurtje door kunt, moet de instructeur zich schamen :+
Ja, zelf maken is ook nog een optie. Lidl kom ik nooit, te ver weg. Heb een aldi, ah, vomar, groenteboer, kaasboer en notenwinkeltje om de hoek ;)

En mn instructeur hoeft zich niet te schamen, ik kon na het ziek zijn gewoon niet meekomen met de medium-training. Dus even terug naar low, en dit is dan het punt dat ik weer terug ga naar de training die ik eerst deed. :P

Ow, en dat afvallen. Ben ik serieus de enige waarbij mn tieten niet krimpen? :') het is nu genant aan het worden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139654800
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:47 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja sorry ;(

Weet je, mensen moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Ik zei al, je kunt er op afvallen, maar ik zie zo veel mensen zeuren dat het niet goed, snel genoeg, strak genoeg gaat. En mensen hebben weerstand en imuunproblemen en noem maar op. Ik denk dan: gooi al je crap er een tijdje uit en kijk wat er er gebeurt: je lijf zal efficienter gaan werken en niet alleen mijn ervaring is, dat je er meer energie van zal krijgen. Niet meer na je werk direct op de bank pleuren, heerlijk O+
Zijn ook gewoon heel veel die niet eerlijk tegenover zichzelf zijn met het afvallen of überhaupt wat ze normaal eten.
Is zo'n programma waar ze mensen stiekem volgen om te zien wat ze nou daadwerkelijk eten in tegenstelling tot wat ze beweren, daarin geven ze vaak aan maar 2000kcal binnen te krijgen dagelijks terwijl ze zo'n 5500 daags wegwerken.

Ken er in m'n eigen kring ook zat die zichzelf zo voor de gek houden maar ondertussen wel geregeld roepen van "ik heb elk dieet geprobeerd maar niets werkt".
Nee, een dieet werkt niet als je 's weekends stiekem op de parkeerplaats van de Mc een groot menu met milkshake wegwerkt of wanneer iemand je iets aanbied onder het mom van "dat heb je wel verdiend" je er elke keer in meegaat.
Soms wel eens het gevoel dat (vooral) vrouwen elkaar daarin ook saboteren :D "ah, doe gezellig mee met de taart", "joh, dat heb je nu toch wel verdiend", "he, doe gezellig mee terrasje pakken je hebt 3 dagen geleden nog gesport"...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139654919
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zijn ook gewoon heel veel die niet eerlijk tegenover zichzelf zijn met het afvallen of überhaupt wat ze normaal eten.
Is zo'n programma waar ze mensen stiekem volgen om te zien wat ze nou daadwerkelijk eten in tegenstelling tot wat ze beweren, daarin geven ze vaak aan maar 2000kcal binnen te krijgen dagelijks terwijl ze zo'n 5500 daags wegwerken.

Ken er in m'n eigen kring ook zat die zichzelf zo voor de gek houden maar ondertussen wel geregeld roepen van "ik heb elk dieet geprobeerd maar niets werkt".
Nee, een dieet werkt niet als je 's weekends stiekem op de parkeerplaats van de Mc een groot menu met milkshake wegwerkt of wanneer iemand je iets aanbied onder het mom van "dat heb je wel verdiend" je er elke keer in meegaat.
Soms wel eens het gevoel dat (vooral) vrouwen elkaar daarin ook saboteren :D "ah, doe gezellig mee met de taart", "joh, dat heb je nu toch wel verdiend", "he, doe gezellig mee terrasje pakken je hebt 3 dagen geleden nog gesport"...
mee eens!
Ik ken ook genoeg mensen die dat doen... zelfs hier :) Ik vind ook heus wel dat je iets slechts moet kunnen eten maar als je aan het " dieten" bent zou ik dat niet iedere week 2 x doen :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:15:00 #251
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139654973
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ow, en dat afvallen. Ben ik serieus de enige waarbij mn tieten niet krimpen? :') het is nu genant aan het worden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verschil joh!! _O_

Als je wat tiet kwijt wil... Dat is bij mij zo'n beetje het enige wat wél krimpt :') en ik heb al bijna niks!! -O-

Met sportbh aan lijk ik een jongetje met brede heupen :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:28:09 #252
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139655330
Ik kan wel een cup of 3 missen yuuks :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:45:29 #253
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139655845
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan wel een cup of 3 missen yuuks :P
Kom maar op! :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139655924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zijn ook gewoon heel veel die niet eerlijk tegenover zichzelf zijn met het afvallen of überhaupt wat ze normaal eten.
Is zo'n programma waar ze mensen stiekem volgen om te zien wat ze nou daadwerkelijk eten in tegenstelling tot wat ze beweren, daarin geven ze vaak aan maar 2000kcal binnen te krijgen dagelijks terwijl ze zo'n 5500 daags wegwerken.
Secret eaters! Kijk het wel eens op youtube. :P Leuk programma idd.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:51:43 #255
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139655990
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, zelf maken is ook nog een optie. Lidl kom ik nooit, te ver weg. Heb een aldi, ah, vomar, groenteboer, kaasboer en notenwinkeltje om de hoek ;)

En mn instructeur hoeft zich niet te schamen, ik kon na het ziek zijn gewoon niet meekomen met de medium-training. Dus even terug naar low, en dit is dan het punt dat ik weer terug ga naar de training die ik eerst deed. :P

Ow, en dat afvallen. Ben ik serieus de enige waarbij mn tieten niet krimpen? :') het is nu genant aan het worden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is het probleem precies?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:54:13 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139656043
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zijn ook gewoon heel veel die niet eerlijk tegenover zichzelf zijn met het afvallen of überhaupt wat ze normaal eten.
Is zo'n programma waar ze mensen stiekem volgen om te zien wat ze nou daadwerkelijk eten in tegenstelling tot wat ze beweren, daarin geven ze vaak aan maar 2000kcal binnen te krijgen dagelijks terwijl ze zo'n 5500 daags wegwerken.

Ken er in m'n eigen kring ook zat die zichzelf zo voor de gek houden maar ondertussen wel geregeld roepen van "ik heb elk dieet geprobeerd maar niets werkt".
Nee, een dieet werkt niet als je 's weekends stiekem op de parkeerplaats van de Mc een groot menu met milkshake wegwerkt of wanneer iemand je iets aanbied onder het mom van "dat heb je wel verdiend" je er elke keer in meegaat.
Soms wel eens het gevoel dat (vooral) vrouwen elkaar daarin ook saboteren :D "ah, doe gezellig mee met de taart", "joh, dat heb je nu toch wel verdiend", "he, doe gezellig mee terrasje pakken je hebt 3 dagen geleden nog gesport"...
niet alleen vrouwen hoor. Hoeveel mannen zijn er niet die 30 km fietsen, appeltaart met koffie vreten, 20 km terugrijden en daarna onder het genot van bier en chips een wielerronde gaan kijken? En na een indrukwekkende voetbalwedtrijd op het laatste niveau zich volgieten en vreten in de sportkantine?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:54:39 #257
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139656051
ZO JONGENS LEKKER GESPORT IK BEN HELEMAAL AFGEMAT :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139659504
lijstje voor vandaag:

T: 2 choco muffins
L: stukjes kaas, stukjes tomaat en olijven
T: bananenijs gemaakt van banaan/kwark/gr.yoghurt en pinda's
D: gebakken aardappeltjes, geroosterde groenten en varkensfiletlapjes
T: 1/2 bak kwark met frambozen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:02:35 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139661403
Ik doe het Duvel dieet...
/Vakantiemodus

DE, prachtigste verschil, prettig, heel knap!
Mag ik van jou twee kg tiet?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139661733
Zo, best verschil DE ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

niet alleen vrouwen hoor. Hoeveel mannen zijn er niet die 30 km fietsen, appeltaart met koffie vreten, 20 km terugrijden en daarna onder het genot van bier en chips een wielerronde gaan kijken? En na een indrukwekkende voetbalwedtrijd op het laatste niveau zich volgieten en vreten in de sportkantine?
:D inderdaad, maar die zijn dan ook niet specifiek aan het diëten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139665811
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, zelf maken is ook nog een optie. Lidl kom ik nooit, te ver weg. Heb een aldi, ah, vomar, groenteboer, kaasboer en notenwinkeltje om de hoek ;)

En mn instructeur hoeft zich niet te schamen, ik kon na het ziek zijn gewoon niet meekomen met de medium-training. Dus even terug naar low, en dit is dan het punt dat ik weer terug ga naar de training die ik eerst deed. :P

Ow, en dat afvallen. Ben ik serieus de enige waarbij mn tieten niet krimpen? :') het is nu genant aan het worden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, ik vind je boobs heel goed bij je passen :9

Hier ook niet heel veel verschil in de boobs, maar wel een beetje. Hier past dat ook beter bij mijn lijf :Y
pi_139665828
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zijn ook gewoon heel veel die niet eerlijk tegenover zichzelf zijn met het afvallen of überhaupt wat ze normaal eten.
Is zo'n programma waar ze mensen stiekem volgen om te zien wat ze nou daadwerkelijk eten in tegenstelling tot wat ze beweren, daarin geven ze vaak aan maar 2000kcal binnen te krijgen dagelijks terwijl ze zo'n 5500 daags wegwerken.

Ken er in m'n eigen kring ook zat die zichzelf zo voor de gek houden maar ondertussen wel geregeld roepen van "ik heb elk dieet geprobeerd maar niets werkt".
Nee, een dieet werkt niet als je 's weekends stiekem op de parkeerplaats van de Mc een groot menu met milkshake wegwerkt of wanneer iemand je iets aanbied onder het mom van "dat heb je wel verdiend" je er elke keer in meegaat.
Soms wel eens het gevoel dat (vooral) vrouwen elkaar daarin ook saboteren :D "ah, doe gezellig mee met de taart", "joh, dat heb je nu toch wel verdiend", "he, doe gezellig mee terrasje pakken je hebt 3 dagen geleden nog gesport"...
Dat is zeker waar.
pi_139671249
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:54 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje voor vandaag:

T: 2 choco muffins
L: stukjes kaas, stukjes tomaat en olijven
T: bananenijs gemaakt van banaan/kwark/gr.yoghurt en pinda's
D: gebakken aardappeltjes, geroosterde groenten en varkensfiletlapjes
T: 1/2 bak kwark met frambozen
:9~
pi_139673831
Duits is nog best moeilijk :')
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 20:55:42 #265
70532 loveli
N
pi_139674751
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:41 schreef Probability het volgende:
Duits is nog best moeilijk :')
Mwah..
crap in = crap out
pi_139676088
quote:
Ben een Duitse enquete aan het maken :')
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:20:14 #267
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139676202
Lijstje:

B: 15,5km fietsen.
O: 2 volkoren boterhammen. 1x 15+ smeerkaas, 1x achterham.
L: Optimel kwark met 40gr muesli. 1 kiwi.
T: 1 appel.
B: 21,7km fietsen.
T: 2 rijstwafels, 1x 30+ kaas. 200ml magere melk.
D: pompoensoep :9 en een vers speltbroodje met peperrosbief.
T: 50gr tutti frutti, 30gr studentenhaver.

En veeeeeeeeeel water :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:20:26 #268
171890 Chicolate
Chemicals
pi_139676212
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ow, en dat afvallen. Ben ik serieus de enige waarbij mn tieten niet krimpen? :') het is nu genant aan het worden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tetten :9. Maar nee, je bent niet de enige. Die van mij blijven ook ongeveer even groot onafhankelijk van gewicht :+.

Terug uit Italie, weekje pizza/wijn/zon. Kilootje aangekomen maar belangrijker: kan weer normale hoeveelheden voedsel wegwerken. Dus geen ondergewicht meer :). Heb nu een mooie basis om flink spieren op te gaan kweken (vanaf volgende week).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 21:38:58 #269
70532 loveli
N
pi_139677344
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben een Duitse enquete aan het maken :')
Mail ff door wat er vertaald moet worden, ik heb connecties.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 mei 2014 @ 21:39:15 #270
70532 loveli
N
pi_139677358
Of PM.
crap in = crap out
pi_139680642
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Mail ff door wat er vertaald moet worden, ik heb connecties.
Het is echt niet goed hoor, maar heel graag!
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 8 mei 2014 @ 06:43:29 #272
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139687510
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef Yuki het volgende:
Lijstje:

B: 15,5km fietsen.
O: 2 volkoren boterhammen. 1x 15+ smeerkaas, 1x achterham.
L: Optimel kwark met 40gr muesli. 1 kiwi.
T: 1 appel.
B: 21,7km fietsen.
T: 2 rijstwafels, 1x 30+ kaas. 200ml magere melk.
D: pompoensoep :9 en een vers speltbroodje met peperrosbief.
T: 50gr tutti frutti, 30gr studentenhaver.

En veeeeeeeeeel water :+
is dat niet weinig :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:35:39 #273
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139687718
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 06:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

is dat niet weinig :?
Eerlijk: ik weet het niet. Dit is al meer dan ik op een dag zonder sporten eet. Extra boterham bij ontbijt, extra T 's middags... Maar ja, ik wil niet alles wat ik gesport heb er direct weer aan eten, zoals hier gisteren ter sprake kwam.

Er zitten een aantal kcal-rijke producten tussen. Vers speltbroodje (230kcal), kaas (100kcal), nootjes (150kcal). Pompoensoep was 2 kommen (ruim halve liter), dus dat vult ook behoorlijk.

Mijn lichaam zal wel heel efficiënt werken, want ondanks dat ik andermans ogen weinig eet, val ik momenteel niks af. Ik heb nog 3,5kilo te gaan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:07:36 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139687939
Daar heb ik nooit last van
SPOILER: niet klikken als je geen poepverhalen wilt lezen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je weinig eet is het ook zo dat wat je eet, zich meteen omzet in vet. Want omdat je je lichaam ondervoed krijgt het het idee dat alles wat binnen komt opgeslagen moet worden als reserve.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:37:44 #275
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139688258
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
Daar heb ik nooit last van
SPOILER: niet klikken als je geen poepverhalen wilt lezen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je weinig eet is het ook zo dat wat je eet, zich meteen omzet in vet. Want omdat je je lichaam ondervoed krijgt het het idee dat alles wat binnen komt opgeslagen moet worden als reserve.
Dit is natuurlijk onzin.
Hoe verklaar jij dan bijvoorbeeld dat obese mensen na een gastric bypass (waarbij ze zich de rest van hun leven blijven ondervoeden omdat ze simpelweg niet meer kunnen eten) ettelijke kilo's verliezen en hun vetpercentage drastisch daalt?

Afvallen = minder kcals in dan uit. Negatieve energiebalans.

Ik geloof wel dat je lichaam op een gegeven moment zuiniger gaat verbranden, omdat het minder binnen krijgt. Dat je basaalmetabolisme dus lager wordt en je minder kcals verbrandt dan voorheen. Maar je maakt mij niet wijs dat mijn lichaam, met 3 hoofdmaaltijden en 2-3 tussendoortjes, nu al in ultieme spaarstand staat. Zeker niet omdat ik dagelijks minimaal 30 min beweeg en 3x per week sport.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:43:21 #276
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139688341
Yuuks, gooi eens een eetlepel gebroken lijnzaad door je yoghurt of kwark. Magie, echt ;)
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:50:14 #277
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139688423
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:43 schreef douche-eendje het volgende:
Yuuks, gooi eens een eetlepel gebroken lijnzaad door je yoghurt of kwark. Magie, echt ;)
Been there, tried that... Zemelen, lijnzaad; smaak wordt er niet beter op en darmen zitten net zo vast als daarvoor. :')

Vanavond maar Wapiti Darmcomplex... Gegarandeerd buikloop morgen :%
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Vis een optie? donderdag 8 mei 2014 @ 08:51:58 #278
70532 loveli
N
pi_139688448
Kruidvat: darmreiniger naturel. Dat zijn psylliumvezels. Voor als koffie en een peuk niet werken ;)
crap in = crap out
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:53:23 #279
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139688468
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk onzin.
Hoe verklaar jij dan bijvoorbeeld dat obese mensen na een gastric bypass (waarbij ze zich de rest van hun leven blijven ondervoeden omdat ze simpelweg niet meer kunnen eten) ettelijke kilo's verliezen en hun vetpercentage drastisch daalt?

Afvallen = minder kcals in dan uit. Negatieve energiebalans.

Ik geloof wel dat je lichaam op een gegeven moment zuiniger gaat verbranden, omdat het minder binnen krijgt. Dat je basaalmetabolisme dus lager wordt en je minder kcals verbrandt dan voorheen. Maar je maakt mij niet wijs dat mijn lichaam, met 3 hoofdmaaltijden en 2-3 tussendoortjes, nu al in ultieme spaarstand staat. Zeker niet omdat ik dagelijks minimaal 30 min beweeg en 3x per week sport.
http://www.ze.nl/p/138541(...)t_aan_het_crashdieet
quote:
Wat veel crashdiëters hebben ondervonden, is dat als zij weer normaal gaan eten, ze uiteindelijk zwaarder zijn dan voorheen. Dit komt omdat het lichaam nog steeds in overlevingsstand is en het eten op gaat slaan als reserves.
En ja je doet geen crashdieet maar hetzelfde is van toepassing lijkt me.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:54:25 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139688485
Bij mij werkte een pakje vifit ook. Goed voor de darmflora zeggen ze. Bij mij was het garant dat als ik het om half 1 opdronk, ik om 2 uur een kilo lichter was :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:55:15 #281
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139688500
Met zoveel vrouwen over poepen praten _O_ Normaal heb ik dit soort gesprekken alleen met vrienden na een hoop bier.

Yuki laat wel merken dat ze een echte dame is, want dames poepen niet. :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:04:44 #282
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139688642
Vervelend yuki. Ik red het prima met een bak koffie of lijnzaad; maar mijn doorloopsnelheid is ook erg hoog.
pi_139688946
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

http://www.ze.nl/p/138541(...)t_aan_het_crashdieet

[..]

En ja je doet geen crashdieet maar hetzelfde is van toepassing lijkt me.
http://www.muscleandstren(...)t-slowing-metabolism

Echter, het verklaart niet waarom men met een crashdieet weer dubbel en dwars het gewicht aankomt. Je lichaam is na 5 kilo wel hersteld van die metabolic adaptation, behalve dan verlies aan spier. Het jojo effect komt grotendeels gewoon door te veel eten.

Er zijn ook voorbeelden van mensen die zo'n waterfast hebben gedaan en bleven afvallen op ongeveer dezelfde snelheid. Het is dus niet zo dat metabolic adaptation je hele verbranding lamlegt of zo. In anorexiapatienten zie je dat ze nog steeds afvallen, maar dat bijvoorbeeld het lichaam gaat besparen door niet meer te menstrueren. Metabolic adaptation kan voor zover ik weer een paar honderd kcal schelen, maar je zou nog steeds moeten afvallen.

Het kan wel helpen een tijdje meer te eten om die hormonale levels weer normaal te krijgen.
pi_139688956
Sorry Vinnie maar dat artikel klopt niet helemaal...
Spieratrofie treed pas op na 5 dagen met een hoog calorisch tekort, dus een crashdieet van 5 dagen heeft heus niet zo'n impact als daar is genoemd. Natuurlijk wanneer je dit langer volhoud ga je aan spierkracht inleveren maar dat kun je daarna gewoon opvangen door krachttraining en nog steeds er op letten wat je eet.
De gestelde darm- en nierproblemen zijn eerder een symptoom van de verhoogde verhouding van eiwitten in het voedingspatroon niet een tekort.
Dat overlevingsstand is onzin, je gaat natijd juist weer opslaan omdat je ineens veel meer gaat eten dan je een poos gewend was dus je bloedsuikerspiegel krijgt een flinke boost en daardoor ga je opslaan, zou je dit rustig opbouwen dan valt dat mee.
Ook met een hoog calorisch tekort kun je gewoon aan alle micronutriënten komen die je nodig bent en het gemis aan macro's kun je opvangen met je vetreserves dus van ondervoeding hoeft geen sprake te zijn.
Bij een dieet waar goed wordt gelet op de hoeveelheid groente en fruit blijkt juist dat sommige mensen minder ondervoed zijn omdat zij in hun normale patroon wel een calorisch overschot hebben maar een tekort aan micro's.

Je lichaam is gebouwd om dat allemaal op te kunnen vangen en hoe zij het stelt is gewoon onzin.

Dat je flink kunt gaan jojoën met crashen is vanzelfsprekend en dat is ook hoe je lichaam zich hoort te gedragen in zulke gevallen maar naast dat het zeer onwenselijk is, is het helemaal niet zo ongezond.

Mijn oordeel: de opleiding voeding & diëtetiek aan de Haagse hogeschool is niet de beste opleiding die er is :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139688977
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
Daar heb ik nooit last van
SPOILER: niet klikken als je geen poepverhalen wilt lezen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je weinig eet is het ook zo dat wat je eet, zich meteen omzet in vet. Want omdat je je lichaam ondervoed krijgt het het idee dat alles wat binnen komt opgeslagen moet worden als reserve.
Ja je lichaam gaat energie omzetten in vet als het grote tekorten heeft. Dan blijft er helemaal niks meer over om van te leven. :D Ik heb dat altijd een vreemd verhaal gevonden. Anorexia patienten hebben ook zoveel vetreserves.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:23:05 #286
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139688979
Ik praat ook maar na wat ik hier en op andere plekken gelezen heb :o

Ben nu een beetje te moe/suf om die hele lap Engelse tekst door te lezen, excuus.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:23:43 #287
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139688991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja je lichaam gaat energie omzetten in vet als het grote tekorten heeft. Dan blijft er helemaal niks meer over om van te leven. :D Ik heb dat altijd een vreemd verhaal gevonden.
Ik niet. Want je lichaam gaat het hoognodige gebruiken en de rest opslaan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:24:08 #288
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139688997
Maar ik ga er over stoppen want deze discussie heeft weinig nut verder
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139689026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik niet. Want je lichaam gaat het hoognodige gebruiken en de rest opslaan.
Dat hoognodige is bijna alles als je weinig eet. Er valt niet zoveel op te slaan. Maar goed, laten we het er in ieder geval over eens zijn dat crashen niet goed is en je progressie (ook door verlies van spier) saboteert.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:32:14 #290
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139689148
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hoognodige is bijna alles als je weinig eet. Er valt niet zoveel op te slaan
Je gaat dan ook spier verbranden. Dus wat je krijgt is )ik noem maar wat) 20% naar reserve, 50% uit eten, 30% uit spier
quote:
. Maar goed, laten we het er in ieder geval over eens zijn dat crashen niet goed is en je progressie (ook door verlies van spier) saboteert.
^O^

Tevens:
Ik eet een appel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139689334
Goedemorgen O+

Lijstje voor vandaag:

T: pannekoekjes van huttenkase en ei. Mijn muffins was ik gisteren vergeten uit te zetten in de oven :X :')
L: gemengde salade; sla/tomaat/komkommer/kip/ui en olijfjes
T: havermoutshake; casseine/havermout/frambozen/lijnzaad
T: mini snickers
S: fitness
D: pasta met rucola, proscuitto en kaas
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139689903
Goedemorgen
Mijn lijstje van vandaag:

O: smoothie
T: meergranen biscuitje op werk
L: brood met ei/kip/sla
T: ?
D:pasta met ui/gehakt/mozzarella/paprika etc
S: KT en spinning
T:whey shake
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:28:57 #293
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139692162
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

http://www.muscleandstren(...)t-slowing-metabolism

Echter, het verklaart niet waarom men met een crashdieet weer dubbel en dwars het gewicht aankomt. Je lichaam is na 5 kilo wel hersteld van die metabolic adaptation, behalve dan verlies aan spier. Het jojo effect komt grotendeels gewoon door te veel eten.

Er zijn ook voorbeelden van mensen die zo'n waterfast hebben gedaan en bleven afvallen op ongeveer dezelfde snelheid. Het is dus niet zo dat metabolic adaptation je hele verbranding lamlegt of zo. In anorexiapatienten zie je dat ze nog steeds afvallen, maar dat bijvoorbeeld het lichaam gaat besparen door niet meer te menstrueren. Metabolic adaptation kan voor zover ik weer een paar honderd kcal schelen, maar je zou nog steeds moeten afvallen.

Het kan wel helpen een tijdje meer te eten om die hormonale levels weer normaal te krijgen.
*slaat op in leeslijst*
Thanks!!

En dan maar geen echte vrouw. Ik heb er buikpijn van :{
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139692843
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 8 mei 2014 @ 11:53:39 #295
70532 loveli
N
pi_139692970
Onlangs pubmed uitgeplozen naar crashdieten (very low calorie diet, VLCD). Het maakt op de lange termijn nauwelijks uit of je snel of langzaam afvalt. Het belangrijkste zijn je (eet)gewoontes na het afvallen.
crap in = crap out
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:29:56 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139700860
Gisteren heerlijk gegeten!
Vanavond pizza, gewoon bij een ordinaire pizzeria
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:32:10 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139700931
O: krentenbol met kaas
L: grote bak salade met quinoa, kip, pompoen en meerrrr :9
T: blauwe besjes
T: thee met honing
T: chai latte
T: banaan
D: ?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:32:21 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139700937
Er is feiten lijk nog ongelooflijk weinig bekend over voeding. En je moet toch ergens door aan gaan
/pessimist tot in de kist
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:37:42 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139701101
Lijk wel een wijf.. heb een rosebier
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:44:17 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139701364
Last post hunter
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:44:33 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139701372
Dusssss
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')