Was jij niet die panlat die ergens in wat filmpjes voorbij kwam?quote:Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"maatje meer"![]()
![]()
Oftewel obesitas dikzakkw
welke filmpjes??quote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was jij niet die panlat die ergens in wat filmpjes voorbij kwam?
quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten vragen...![]()
KLB / Verplicht benchen op de smith machine
ja, dat ben ik jaquote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten vragen...![]()
KLB / Verplicht benchen op de smith machine
halfquote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik val op gingers.
Maar ik vind BB niet echt een ginger.
Het zal me verder ook jeuken wat je online gooit maar op deze manier komt commentaar leveren op anderen niet echt over...quote:Op zondag 27 april 2014 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja, dat ben ik ja![]()
Like i give a fuck, heb tenminste wel goeie form nu.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie mierenneuker.
Ik liep niet mee als burger, noch als militair, maar als schutter, dat kennen ze daar niet dus vandaar sld1.
iedereen start ergensquote:Op zondag 27 april 2014 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal me verder ook jeuken wat je online gooit maar op deze manier komt commentaar leveren op anderen niet echt over...
Schütze (Dienstgrad)quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie mierenneuker.
Ik liep niet mee als burger, noch als militair, maar als schutter, dat kennen ze daar niet dus vandaar sld1.
Leuk denigrerend ondertoontje. Ja ik ben een schutter, ik zei geen paramilitair.quote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..][ afbeelding ]
Maar we zijn toch allemaal ultrageheime paramilitairen....![]()
![]()
Dat weet ik echt niet.quote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schütze (Dienstgrad)
Maar waarom dan meteen 1e klas en niet gewoon soldaat?
Lekker gdzegd jonge!quote:Op zondag 27 april 2014 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuk denigrerend ondertoontje. Ja ik ben een schutter, ik zei geen paramilitair.
Tevens ben ik geen militair, maar ook niet echt een burger meer. Het is mooi dat er nog studenten zijn die zich wel inzetten voor Defensie. Want ja dat doen wij, met het nijpende budget zijn we steeds vaker nodig en worden we steeds vaker gevraagd. Ja ik gedraag me op sommige momenten als militair maar ik kan niet anders, we lopen immers in tenue en kunnen ons niet als studentikoze lapschwanz gaan gedragen. Ook loop ik niet te pochen met andermans veren, de veren van hardwerkende parate militairen. Maar we zorgen er wel voor dat een oefening al gauw duizenden euro's minder kost. De Natres is ook hartstikke mooi, heb er zelfs voor gesolliciteerd, maar ook de Natres is beperkt. Niet op eigen initiatief meedoen aan allerlei mooie marsen in de weekenden, elke maand op oefening gaan, uitgenodigd worden voor regimentsdiners etc, we zijn wat zelfstandiger wat dat betreft. Dat ik dit allemaal al mag doen ter voorbereiding op het beroeps en ter verbreding van mijn visie en netwerk is een eer.
Dit wil ik er over zeggen, (kut)vragen zijn welkom.
Maar ik kan ook de argeloze burger uithangen die het niet cool vind dat Defensie een paar procent(!!!!!!) belastingcenten int van haar wwtje en dat iedereen die de oorlog steunt criminelen zijn, dat we lekker zonder leger kunnen, want vrijheid is toch zelfsprekend?Kan ook hoor.
Merk ook dat jullie lezen wat jullie willen lezen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Tja.. een regimentsdiner..
ik doe mbo, ben kauloo slimquote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Merk ook dat jullie lezen wat jullie willen lezen.
Niet verder denken dan dat, wss omdat er al jarenlang voor jullie wordt gedacht en enige vorm van educatie ontbreekt( ja die sam gaat naar de uni en nog wel een paar, maar lekker voelbaar).
Daarom lekker lopen zeiken op alles.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet verder denken dan dat, wss omdat er al jarenlang voor jullie wordt gedacht en enige vorm van educatie ontbreekt( ja die sam gaat naar de uni en nog wel een paar, maar lekker voelbaar).
Verbaast me ook dat jij van die domme opmerkingen maakt terwijl je dingen gevraagd heb per dm.quote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je zou er goed aan doen om eens te onthouden met wie je waarover praat.
Ik zou hier graag op willen reageren maar pas morgen denkt er weer iemand voor mij na.quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga jij eens reageren morgen na het appel.quote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op willen reageren maar pas morgen denkt er weer iemand voor mij na.
Ik lees prima, maar hier gaat het mis:quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
A, je bent burger, vooralsnog ben je niet onder de krijgstucht gesteld.quote:Tevens ben ik geen militair, maar ook niet echt een burger meer. Het is mooi dat er nog studenten zijn die zich wel inzetten voor Defensie. Want ja dat doen wij, met het nijpende budget zijn we steeds vaker nodig en worden we steeds vaker gevraagd.
Maar we zorgen er wel voor dat een oefening al gauw duizenden euro's minder kost.
Dat is wat anders. Je noemt een regimentsdiner in een adem met voorbereiding op het leven als beroeps. Daar heb ik vraagtekens bij.quote:Op zondag 27 april 2014 21:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verbaast me ook dat jij van die domme opmerkingen maakt terwijl je dingen gevraagd heb per dm.
Regimenten zijn ook homo clubs, een korps moet je bij zitten.quote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Je noemt een regimentsdiner in een adem met voorbereiding op het leven als beroeps. Daar heb ik vraagtekens bij.
A. Nope, ook in de studentenwereld zijn er wat verschillen, aangesloten bij een vereniging ben je geen burger meer, maar idd als je zwart wit kijkt naar militair of geen militair, ik ben geen militair. En officieel ben ik schutter.quote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik lees prima, maar hier gaat het mis:
[..]
A, je bent burger, vooralsnog ben je niet onder de krijgstucht gesteld.
En B, een leuk pulletje goedkope arbeidskrachten die ingezet worden om wegbezuinigde beroepscollega gaten op te vangen. Eigenlijk zijn jullie een soort oostblok chauffeurs.
Ik schrok even, dacht dat je het over een corps hadquote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Regimenten zijn ook homo clubs, een korps moet je bij zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit niet bij de landmacht.quote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga jij eens reageren morgen na het appel.
Wat ben je dan wel?quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
A. Nope, ook in de studentenwereld zijn er wat verschillen, aangesloten bij een vereniging ben je geen burger meer, maar idd als je zwart wit kijkt naar militair of geen militair, ik ben geen militair. En officieel ben ik schutter.
baksgewijsquote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga jij eens reageren morgen na het appel.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Je noemt een regimentsdiner in een adem met voorbereiding op het leven als beroeps. Daar heb ik vraagtekens bij.
Dan lees je wel heel erg globaal.quote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Student/schutter. Heb ik maar 2 keer gezegd ofzo. En nog even te verduidelijken ik ben GEEN (para) militair.quote:
Maar een student/schutter is toch ook gewoon een burgerquote:Op zondag 27 april 2014 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Dan lees je wel heel erg globaal.
Als in netwerken is het zeker een voorbereiding.
[..]
Student/schutter. Heb ik maar 2 keer gezegd ofzo. En nog even te verduidelijken ik ben GEEN (para) militair.
Korps luchtdoelartilleriequote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik schrok even, dacht dat je het over een corps had
Ja maar eentje die de staat 95 euro per maand kost als ie nog thuis woontquote:Op zondag 27 april 2014 21:48 schreef Awsom het volgende:
[..]
Maar een student/schutter is toch ook gewoon een burger?
Ochtend koffie dan.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Regimenten zijn ook homo clubs, een korps moet je bij zitten.
Daar heb ik dus vraagtekens bij.quote:Op zondag 27 april 2014 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Dan lees je wel heel erg globaal.
Als in netwerken is het zeker een voorbereiding.
Kan je iets specifieker zijn?quote:Op zondag 27 april 2014 21:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar heb ik dus vraagtekens bij.
Beetje vreten en over bloemetjes en bijtjes lullen noem ik geen voorbereiding.quote:Op zondag 27 april 2014 21:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar heb ik dus vraagtekens bij.
Advies krijgen en tips wie je voor wat moet benaderen is anders wel handig.quote:Op zondag 27 april 2014 21:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Beetje vreten en over bloemetjes en bijtjes lullen noem ik geen voorbereiding.
Ik heb er vraagtekens bij of dat zo'n goede voorbereiding is en of je er zoveel aan hebt als je denktquote:
DCHRquote:Op zondag 27 april 2014 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Advies krijgen en tips wie je voor wat moet benaderen is anders wel handig.
Geen militair dus. Wat je dan wel bent ivm de studentenwereld heb ik geen verstand van.quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
A. Nope, ook in de studentenwereld zijn er wat verschillen, aangesloten bij een vereniging ben je geen burger meer, maar idd als je zwart wit kijkt naar militair of geen militair, ik ben geen militair. En officieel ben ik schutter.
Tsja, dat je het zelf mooi vindt heb ik geen probleem mee, dat het als "extra" ingezet kan worden boeit me ook niet. Maar dat eea nu als structurele bakvulling gebruikt ten koste van beroepscollega's heb ik wat meer problemen mee.quote:B. Oostblok chauffeurs met wel hele mooie privileges dat wel.
In de praktijk is wel gebleken dat het zeker werkt.quote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik heb er vraagtekens bij of dat zo'n goede voorbereiding is en of je er zoveel aan hebt als je denkt
Lolquote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geen militair dus. Wat je dan wel bent ivm de studentenwereld heb ik geen verstand van.
[..]
Tsja, dat je het zelf mooi vindt heb ik geen probleem mee, dat het als "extra" ingezet kan worden boeit me ook niet. Maar dat eea nu als structurele bakvulling gebruikt ten koste van beroepscollega's heb ik wat meer problemen mee.
Gezien het hele pa=>zeun geneuzel wat ze op de KMA kennen denk ik dat het in het voortraject met officieren en adspirant officieren ook een zekere mate van invloed heeft.quote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik heb er vraagtekens bij of dat zo'n goede voorbereiding is en of je er zoveel aan hebt als je denkt
En dan anderen betichten van slecht lezen...quote:Op zondag 27 april 2014 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol. Wat een gezeik.
- Beroeps zijn niet beschikbaar hebben teveel andere taken/geen tijd whatever.
- Parttime militairen zijn over hun urenlimiet heen ( ja zoiets heb ik gehoord).
Tja dan vragen ze ons maar ook met een reden. Aangezien we burgers/schutters zijn zijn we het meest realistisch als oefenvijand/reller.
Ik ben wel benieuwd, vertel.quote:Op zondag 27 april 2014 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Met nadruk op soort van, niet hetzelfde.
Onze inzet gaat ten koste van inzet van beroepsmilitairen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan anderen betichten van slecht lezen...
Ik wil een reis organiseren naar de Ardennen en een vriend van mij is Lt bij de Marns wilt graag mee en begon zelf over een jungletraining in het klein. Onderkomen leren maken, water zuiveren, op verschillende manieren vuur maken etc.quote:
Alles volgens protocol.quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef AchJa het volgende:
Btw, is het vlagvertoon van ER dit jaar wel volgens de voorschriften gegaan en gelukt?
Bij deze.quote:Op zondag 27 april 2014 22:13 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik had nog nooit van die mooie vereniging gehoord tot deze SC
Nee, beroepsmilitairen zijn het hek over geflikkerd en jullie mogen deels die gaten vullen zodat aan het einde van de rit de hogere legerleiding weer mooi weer kan spelen richting de politiek: "Zie je wel dat het nog kan! Meer met minder etc..."quote:Op zondag 27 april 2014 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Onze inzet gaat ten koste van inzet van beroepsmilitairen.
Dat maak ik er op uit ja.
Vervang jungletraining dan alsjeblieft voor survivaltraining. Maakt het iig een beetje minder lachwekkend.quote:Op zondag 27 april 2014 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil een reis organiseren naar de Ardennen en een vriend van mij is Lt bij de Marns wilt graag mee en begon zelf over een jungletraining in het klein. Onderkomen leren maken, water zuiveren, op verschillende manieren vuur maken etc.
Snap wel wat je bedoelt, altijd oplossingen vinden en kannibaliseren. Snap die frustratie wel. Maar het is dan toch ook mooi dat wij als burgers die scheidingslijn tussen defensie en de burgermaatschappij iets proberen te verkleinen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, beroepsmilitairen zijn het hek over geflikkerd en jullie mogen deels die gaten vullen zodat aan het einde van de rit de hogere legerleiding weer mooi weer kan spelen richting de politiek: "Zie je wel dat het nog kan! Meer met minder etc..."
Dat er ondertussen 12.000 ex-collega's duimendraaiend thuis zitten interesseert niemand meer wat.
Soort van jungletraining, het waren zijn woordenquote:Op zondag 27 april 2014 22:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vervang jungletraining dan alsjeblieft voor survivaltraining. Maakt het iig een beetje minder lachwekkend.
Godsamme, ik val jou niet aan. Het is het huidige beleid, net zoals die uitbreiding van de Natres. Schraalhans is keukenmeester, de boekhouder regeert, kortom domweg bezuinigen ten koste van het beroepspersoneel. En dat heeft geen flikker met eilandjes te maken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Echt heel leuk om te zien hoe blij ze met mij/ons zijn in het eckte leven en hoe hier een paar mierenneukers angstig hun ondergaande eiland(je) aan het verdedigen zijn.
Suck my dick.
Ik val jou ook niet aan, heb het over het gros in deze SC.quote:Op zondag 27 april 2014 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Godsamme, ik val jou niet aan. Het is het huidige beleid, net zoals die uitbreiding van de Natres. Schraalhans is keukenmeester, de boekhouder regeert, kortom domweg bezuinigen ten koste van het beroepspersoneel. En dat heeft geen flikker met eilandjes te maken.
Hij stond er nu vrij snel onder, dacht dat het op mij sloeg.quote:Op zondag 27 april 2014 22:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val jou ook niet aan, heb het over het gros in deze SC.
Vind jou nog wel meevallen. Anders had ik jou gequote he.
Ik denk ook heel veelquote:Op zondag 27 april 2014 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij stond er nu vrij snel onder, dacht dat het op mij sloeg.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:13 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik had nog nooit van die kontvereniging gehoord tot deze SC
Echt verkleinen deden we het destijds met de dienstplicht, dit is op zo'n minimale schaal dat het effect nihil is. Ook hier in Def nb. zijn lui niet eens op de hoogte van het bestaan van de weerbaarheden.quote:Op zondag 27 april 2014 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt, altijd oplossingen vinden en kannibaliseren. Snap die frustratie wel. Maar het is dan toch ook mooi dat wij als burgers die scheidingslijn tussen defensie en de burgermaatschappij iets proberen te verkleinen.
Zo'n KL200 is leuk, maar hoe lang blijft zoiets hangen?
Over 2 maanden hoor je niemand er meer over.
Waarom heb jij dan de ambitie om op zo'n ondergaan eilandje te gaan werken?quote:Op zondag 27 april 2014 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Echt heel leuk om te zien hoe blij ze met mij/ons zijn in het eckte leven en hoe hier een paar mierenneukers angstig hun ondergaande eiland(je) aan het verdedigen zijn.
Suck my dick.
Geloot?quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sowieso dat er geloot is wie er op de foto mocht
Alles netjes inleveren. Ook je psu mesje.quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Brief binnen, zsm kleding inleveren en geen stagevergoeding meerIk mag niet meer op bivak
Naar mijn mening (zeer) beperkt. En in het voortraject: pas als je daadwerkelijk bij defensie zit leer je het klappen van de zweep een beetje kennen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien het hele pa=>zeun geneuzel wat ze op de KMA kennen denk ik dat het in het voortraject met officieren en adspirant officieren ook een zekere mate van invloed heeft.
Omdat het een mooi eilandje is waarvan het zand weer opgespoten moet worden.. maar niet iedereen weet dat helaas.quote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan de ambitie om op zo'n ondergaan eilandje te gaan werken?
Dat snap ik ook wel, maar gezien de KMA mentaliteit geloof ik best dat het doorwerkt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Naar mijn mening (zeer) beperkt. En in het voortraject: pas als je daadwerkelijk bij defensie zit leer je het klappen van de zweep een beetje kennen.
Neequote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles netjes inleveren. Ook je psu mesje.
Was eens zo'n nitwit in het studentenhuis van juffrouw Rave. Trots als beer met zeven lullen dat hij bij de kroning van W-A in zijn ceremonieel tenue mocht staan. Uiteindelijk stond hij er wel, maar aan de zijkant van het paleis een blinde muur te 'bewaken'. Maar goed, dat kinderlijke enthousiasme is eigenlijk best aandoenlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt verkleinen deden we het destijds met de dienstplicht, dit is op zo'n minimale schaal dat het effect nihil is. Ook hier in Def nb. zijn lui niet eens op de hoogte van het bestaan van de weerbaarheden.
1 regiment jagers??quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit was het hele regiment Jagers wat ter beschikking was zeker...
Lees vooral het sarcasme...quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 regiment jagers??![]()
Zelfs dat is er niet meer.
Goh, klinkt bekend...quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Toen wij te horen kregen dat er een kans bestond dat wij getasked zouden worden werd er gelijk achteraan vermeld dat verlofaanvragen in de prullenbak zouden belanden. Ter contrast.
Wel steeds meer, en iets is beter dan niets.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt verkleinen deden we het destijds met de dienstplicht, dit is op zo'n minimale schaal dat het effect nihil is. Ook hier in Def nb. zijn lui niet eens op de hoogte van het bestaan van de weerbaarheden.
Ik probeer hier alleen te verdedigen dat we geen rare lui zijn, niet op te scheppen over alles wat we mogen doen.Maar wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Waarschijnlijk komt het dan over alsof we van een superieur clubje zijn, absoluut niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Wasmachinu het volgende:
Kan me er niet druk om maken. Zulke dingen zul je altijd blijven zien, studenten die ergens bij zitten en daarmee denken tot de top-notch van een bepaald onderdeel in de samenleving te horen en er wel te komen. Corpsflikkertjes bij bankiers, haagsche schutters bij regimentsdiners... Je houd het niet tegen, en snap best dat sommigen zoals Fanta dat wel interessant vinden.
Incl blanco diploma.quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de neppers![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Mij werd gewoon uitgelegd dat ze je mogen of niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar gezien de KMA mentaliteit geloof ik best dat het doorwerkt.
Ik zet die van mij ook te koop als super duper geheim blackops pakico AT ML legionair KCT beveiliger Obama...quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de neppers![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Nice die heb ik ook. Wat levert zoiets op denk je?quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zet die van mij ook te koop als super duper geheim blackops pakico AT ML legionair KCT beveiliger Obama...
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!
quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zet die van mij ook te koop als super duper geheim blackops pakico AT ML legionair KCT beveiliger Obama...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!
zeg dat obama hem heeft aangeraakt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nice die heb ik ook. Wat levert zoiets op denk je?
Als je dan in dienst bent dan zul je zien hoe het er in de realiteit aan toe gaat en wat je hebt aan je voorheen opgedane ervaringen en contacten.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat het een mooi eilandje is waarvan het zand weer opgespoten moet worden.. maar niet iedereen weet dat helaas.
Mn pa heeft nog een stuk of 50 van die dingen liggen voor me :pquote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!
De Haan van het oude IBC (voorloper v Heutsz etc) kun je nog wel wat geld voor vragen:quote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Mn pa heeft nog een stuk of 50 van die dingen liggen voor me :p
Over 10 jaar zijn ze hopelijk nog meer waard! 😂
Die van de DBBO gaat ook geld opleveren, ik zeg het je.quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Haan van het oude IBC (voorloper v Heutsz etc) kun je nog wel wat geld voor vragen:
De 4 div is ook vrij zeldzaam...quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die van de DBBO gaat ook geld opleveren, ik zeg het je.
is handugquote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Erasmo het volgende:
Gvd Honda, hoe kom je erop om het achterlicht van een motor maar van 1 lampje te voorzien
quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Erasmo het volgende:
Gvd Honda, hoe kom je erop om het achterlicht van een motor maar van 1 lampje te voorzien
quote:Op zondag 27 april 2014 21:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vraag me af of de motor van Erasmo het nog doet
Gewoon, want Honda...quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Erasmo het volgende:
Echt...quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD![]()
¤75 voor dat kreng welke niet eens echt is![]()
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Zou mooi zijn als blijkt dat ik ¤225 op zolder heb liggenquote:
wie de neuk wil dat nou hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD![]()
¤75 voor dat kreng welke niet eens echt is![]()
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Correct, gaat nergens over.quote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gelukkig paste het lampje van de richtingaanwijzer ook maar het is gewoon slecht
Zitten echt gestoorden tussen die dingen verpatsen. Kwam zelfs al gevechts insignes tegenquote:
Waarom ging 23 april, Plein Den Haag, ookalweer niet door voor jullie?quote:
Daar weet ik niks van.quote:Op maandag 28 april 2014 00:15 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Waarom ging 23 april, Plein Den Haag, ookalweer niet door voor jullie?
K laat dan maar.quote:
als die nieuw is zal dat wel he, of doe je straatracenquote:Op maandag 28 april 2014 12:52 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nieuwe auto![]()
Nu ff hopen dat deze wel langer dan 3 jaar meegaat.
Nieuw in de zin hij is voor mij nieuw. Bouwjaar 2000.quote:Op maandag 28 april 2014 13:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
als die nieuw is zal dat wel he, of doe je straatracen
WTF!quote:Op maandag 28 april 2014 13:04 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Deze krijgt van mij een 10 in het rijtje van-heid
Digitaalquote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Analoog of digitaal horloge voor militaire toepassingen?
Suunto X10Mquote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Is al verwijderd. Dan ben je wel een zure hoor, als je zo'n advertentie op marktplaats gaat zetten. Zyklon B, pesticidequote:Op maandag 28 april 2014 13:04 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Deze krijgt van mij een 10 in het rijtje van-heid
Core All Blackquote:
Een autimeter?quote:Op maandag 28 april 2014 15:33 schreef Rave_NL het volgende:
Hier een Suunto. Maar dat komt omdat ik een eigen altimeter op de man wil hebben.
Daarvoor rondgelopen met de standaard casio. Wat meer dan nodig is voor een ieder.
Jep. Zoek alleen dus wel een horloge met backlight.quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Meer dan een horloge wat de tijd aangeeft en waarbij je dat ook bij duister kan doen heb je echt niet nodig.
Digitaal als in wat? Wijzers, cijfers of echt analoog als in elke dag opwinden...quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat. Een paar wijzers voor de tijd en klaar.quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Meer dan een horloge wat de tijd aangeeft en waarbij je dat ook bij duister kan doen heb je echt niet nodig.
Zoiets?quote:Op maandag 28 april 2014 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Zoek alleen dus wel een horloge met backlight.
Best kak, heb bijna geen geld maar wel nog een horloge nodig en een kompas voor donderdag
Topkwaliteitquote:Op maandag 28 april 2014 16:07 schreef Rave_NL het volgende:
Compleet pakket incl kompas en horloge voor een schappelijke prijs, vandaag besteld is vóór donderdag in huis.
Ja.quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb liever een vliegend hertquote:
Deze?quote:Op maandag 28 april 2014 17:35 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Heb liever een vliegend hert
Een stopwatch is ook wel handig.quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Casio ftw, maar ik zou persoonlijk wel voor een stalen kast en band kiezen. Kunststof is bij mij binnen no time bedankt voor de bewezen diensten.quote:Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een stopwatch is ook wel handig.
Casio F-91W, perfect:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn nog goedkoper dan een baco in de gemiddelde club dus daar kan ik mee levenquote:Op maandag 28 april 2014 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Casio ftw, maar ik zou persoonlijk wel voor een stalen kast en band kiezen. Kunststof is bij mij binnen no time bedankt voor de bewezen diensten.
Het gaat mij om de momenten dat het kapot gaat, het zijn meestal de momenten dat ik het niet kan gebruiken...quote:Op maandag 28 april 2014 17:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog goedkoper dan een baco in de gemiddelde club dus daar kan ik mee leven
wtf doe jij met je horloges danquote:Op maandag 28 april 2014 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Casio ftw, maar ik zou persoonlijk wel voor een stalen kast en band kiezen. Kunststof is bij mij binnen no time bedankt voor de bewezen diensten.
het Bin Laden horlogequote:Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Casio F-91W, perfect:
[ afbeelding ]
Gewoon werken.quote:Op maandag 28 april 2014 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wtf doe jij met je horloges dan
Precies, GPS met MGRSquote:Op maandag 28 april 2014 18:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die prijzen van die Suunto klokjes_!_! Maar dan kun je wel zien op welk coördinaart je stekkert op de Rucphense heide
gebeurt gewoon.quote:Op maandag 28 april 2014 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wtf doe jij met je horloges dan
ik heb nog nooit een stopwatch gemistquote:Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Casio F-91W, perfect:
[ afbeelding ]
g-shock. Doet het bij mij ookal weer 5 jaar. Over een paar maandjes maar de genie test gevenquote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Kostertjuh het volgende:
Zelfs bij de genie is dat ding nooit stuk gegaan
Nee. Had hij iets zinnigs te vertellen?quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef Rave_NL het volgende:
Heeft iemand nog naar Hans Hillen gekeken op Nederland 2?
Dat vroeg ik me nu juist af.quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Had hij iets zinnigs te vertellen?
Ik moet eerst even tijd vinden johquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, iemand hier die met Nibb-it, m.k., Gerco, Thaboel en mij de Project Reality mod voor Battlefield 2 wil spelen? We zijn naarstig op zoek naar een uitbreiding van ons team
Battlefield 2 complete collection (die je nodig hebt voor de mod) is nu 4.99 op Steam!
AchJa, Rave, AdmiralGeneral_Aladeen, Erasmo, Awsom?
Op IODL zekerquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, iemand hier die met Nibb-it, m.k., Gerco, Thaboel en mij de Project Reality mod voor Battlefield 2 wil spelen? We zijn naarstig op zoek naar een uitbreiding van ons team
Battlefield 2 complete collection (die je nodig hebt voor de mod) is nu 4.99 op Steam!
ik kan niet eens normaal YouTube kijkenquote:
Verdorie, ik ben niet uitgenodigdquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Gij ook hoor Wijnand, dacht dat je het niet leuk zou vindenquote:Op maandag 28 april 2014 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Verdorie, ik ben niet uitgenodigd
Ik wil het wel een keer proberen, weet alleen niet of ik de complete edition hebquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Nice, kom maar een keer op Skype of Teamspeak ofzoquote:Op maandag 28 april 2014 22:47 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer proberen, weet alleen niet of ik de complete edition heb
"Je hebt Battlefield 2: Complete Collection al."
Ah, ik heb hem
skype is brak, doe teamspeak via pmquote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice, kom maar een keer op Skype of Teamspeak ofzo
Toch wel versie 0.5? Dat is de bestequote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:
Vertrouw nooit downloads van Sam.quote:Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.realitymod.com/downloads
PR:BF2 v1.1 Full
En dan Download Now
Ja ben 'm al aan het binnen hengelen @ 18 MB/squote:Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
En dan Download Now
Dat ken ik wel, ben er nog een R-CON geweest. Mocht dev worden maar geen tijdquote:Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
En dan Download Now
Man speel dan eens Call of Duty 1 of bf42quote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef Awsom het volgende:
Ik dacht dat arma2 er ruk uitzag, maar dit is toch nog wat erger pffffffff
Gast, Project Reality speel je niet om de graphics. Het is een mod voor Bf2, op de fucking refractor engine, het ziet er super uit voor die engine met al het harde werk wat het PR team erin heeft gestoken.quote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef Awsom het volgende:
Ik dacht dat arma2 er ruk uitzag, maar dit is toch nog wat erger pffffffff
CoD UO, wat een game was datquote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Man speel dan eens Call of Duty 1 of bf42die grafics
Huh?quote:Op maandag 28 april 2014 23:21 schreef Awsom het volgende:
Ik heb nu V1.1.0.0, spel zegt dat er nog een update is maar dat ik dan niet op public servers kan spelen.. Sowieso vind ik nu maar 2 servers
quote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Shit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Afspraak met fysio gemist omdat: schijtaanval
Ohh, dan heb je zat ruimte om te kiezenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2e handsje, moet niet al teveel verbruiken en max 100000 op de teller. budget 9000,-
Maar maakt de keus ook gelijk een stuk lastiger ;pquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, dan heb je zat ruimte om te kiezen
Tja, het is net welke eisen je aan een auto stelt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar maakt de keus ook gelijk een stuk lastiger ;p
Polo bluemotion uit 2011, 124k, comfortline(oa stoelverwarming, winterpakket, bochtenverlichting)quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2e handsje, moet niet al teveel verbruiken en max 100000 op de teller. budget 9000,-
Waarom altijd dat gelul met zo weinig mogelijk kilometers?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dank voor 't aanbod, maar zoals e zelf al aanhaalt, boven m'n budget.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Polo bluemotion uit 2011, 124k, comfortline(oa stoelverwarming, winterpakket, bochtenverlichting)
Lekker zuinig, rond de 1:25 weinig mrb. Dealeronderhouden enz enz.
Wel net boven je budget, 10500,-
Minder slijtage.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom altijd dat gelul met zo weinig mogelijk kilometers?
Precies, een bak die alleen is gebruikt om binnen de bebouwde kom 5 km heen en 5 km terug te rijden of een bak die veel km heeft gemaakt maar wel snelwegkilometers waar de motor lekker warm kon worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:36 schreef Bouke-p het volgende:
Onzin n hok dat elke keer 5km heen en 5km terug woonwerk gedaan heeft is eerder op dan een auto die tig duizend snelweg km/lange ritten gedaan heeft.
En onderhoud is alles.
Gelukkig zijn er toch mensen die het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:36 schreef Bouke-p het volgende:
Onzin n hok dat elke keer 5km heen en 5km terug woonwerk gedaan heeft is eerder op dan een auto die tig duizend snelweg km/lange ritten gedaan heeft.
En onderhoud is alles.
Het liefst van een oud vrouwtje zeker?quote:
Schiethandschoenen??quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Schiethandschoentje besteld bij veteranenshop.nl.
''Ja we hebben die maat niet, andere maat doen?''
''Nee, ik heb M nodig maakt niet uit welke kleur, als 't maar zelfde merk is en ik heb hem asap nodig''
Toen kreeg ik een 10 euro duurdere handschoen op de mat
coureur zou ook wel lekker zijn, meteen een gtr versie ervanquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het liefst van een oud vrouwtje zeker?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
coureur zou ook wel lekker zijn, meteen een gtr versie ervan
Ja, van die Mechanix handschoentjes met snijwerende werking, handjes beschermen, handig als het 's ochtends koud is, je ergens doorheen moet klauteren en het schiet lekker.quote:
Kleuterquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
mechanix die die in een navy seal film heeft gezien
Voldoen die vliegershandschoenen, die iedereen binnen Defensie nu lijkt te dragen, niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, van die Mechanix handschoentjes met snijwerende werking, handjes beschermen, handig als het 's ochtends koud is, je ergens doorheen moet klauteren en het schiet lekker.
Meh, nooit gedragen, ze schijnen populair/fijn te zijn maar bieden niet echt veel bescherming tegen snijden, scherpe dingen. Mechanix is ook heel populair bij de baas.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoen die vliegershandschoenen, die iedereen binnen Defensie nu lijkt te dragen, niet?
50,- voor een paar handschoenenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, nooit gedragen, ze schijnen populair/fijn te zijn maar bieden niet echt veel bescherming tegen snijden, scherpe dingen. Mechanix is ook heel populair bij de baas.
http://www.combatshop.nl/(...)_334&products_id=349quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
50,- voor een paar handschoenen
dat is geen mechanixquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://www.combatshop.nl/(...)_334&products_id=349
http://www.noorloos-se.co(...)ex-Flight-Glove.html
22 euro?
Koop een hok van 1000 euro, heb je 8000 euro over voor benzine. Dan kun je 25 jaar in een 1:12 bak rijden voordat je de 1:20 gelijkgetrokken hebt...quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dank voor 't aanbod, maar zoals e zelf al aanhaalt, boven m'n budget.
Wel nomex en dat is het laatste onderwerp waar het over ging. Dat daargelaten, Mechanix kosten ook geen 50 euro.quote:
je hebt 80 soorten van die dingenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wel nomex en dat is het laatste onderwerp waar het over ging. Dat daargelaten, Mechanix kosten ook geen 50 euro.
http://veteranenshop.nl/v(...)land-camo-glove.html
denk niet dat ik 25 jaar met een auto van 1000 euro doe...quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Koop een hok van 1000 euro, heb je 8000 euro over voor benzine. Dan kun je 25 jaar in een 1:12 bak rijden voordat je de 1:20 gelijkgetrokken hebt...
En met een auto van 9000 euro wel...quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
denk niet dat ik 25 jaar met een auto van 1000 euro doe...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
je hebt 80 soorten van die dingen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
denk niet dat ik 25 jaar met een auto van 1000 euro doe...
Nee, natuurlijk niet... Dit moet je hebben:quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoen die vliegershandschoenen, die iedereen binnen Defensie nu lijkt te dragen, niet?
Wat's deze.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet... Dit moet je hebben:
[ afbeelding ]
_!
Dit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:33 schreef AchJa het volgende:
Toen we de zwarte leren handschoenen hadden moesten de peppie boys Nomex vliegerhandschoenen hebben, want dat was het... Nu krijg je die Nomex dingen verstrekt en is het weer niet goed...
Yeah right...quote:
Die polo hebben we nieuw gekocht voor 22k :x nu is hij 10 a 11k waard......quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yeah right...Als je de deur dichtgetrokken hebt is ie al 1000 euro minder waard.
Prima investering hoor een auto...
Ik krijg geen Nomex verstrektquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:33 schreef AchJa het volgende:
Toen we de zwarte leren handschoenen hadden moesten de peppie boys Nomex vliegerhandschoenen hebben, want dat was het... Nu krijg je die Nomex dingen verstrekt en is het weer niet goed...
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:38 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Die polo hebben we nieuw gekocht voor 22k :x nu is hij 10 a 11k waard......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |