Geloot?quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sowieso dat er geloot is wie er op de foto mocht

Alles netjes inleveren. Ook je psu mesje.quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Brief binnen, zsm kleding inleveren en geen stagevergoeding meerIk mag niet meer op bivak

Naar mijn mening (zeer) beperkt. En in het voortraject: pas als je daadwerkelijk bij defensie zit leer je het klappen van de zweep een beetje kennen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien het hele pa=>zeun geneuzel wat ze op de KMA kennen denk ik dat het in het voortraject met officieren en adspirant officieren ook een zekere mate van invloed heeft.

Omdat het een mooi eilandje is waarvan het zand weer opgespoten moet worden.. maar niet iedereen weet dat helaas.quote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan de ambitie om op zo'n ondergaan eilandje te gaan werken?

Dat snap ik ook wel, maar gezien de KMA mentaliteit geloof ik best dat het doorwerkt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Naar mijn mening (zeer) beperkt. En in het voortraject: pas als je daadwerkelijk bij defensie zit leer je het klappen van de zweep een beetje kennen.

Neequote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles netjes inleveren. Ook je psu mesje.

Was eens zo'n nitwit in het studentenhuis van juffrouw Rave. Trots als beer met zeven lullen dat hij bij de kroning van W-A in zijn ceremonieel tenue mocht staan. Uiteindelijk stond hij er wel, maar aan de zijkant van het paleis een blinde muur te 'bewaken'. Maar goed, dat kinderlijke enthousiasme is eigenlijk best aandoenlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt verkleinen deden we het destijds met de dienstplicht, dit is op zo'n minimale schaal dat het effect nihil is. Ook hier in Def nb. zijn lui niet eens op de hoogte van het bestaan van de weerbaarheden.

1 regiment jagers??quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit was het hele regiment Jagers wat ter beschikking was zeker...

Lees vooral het sarcasme...quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 regiment jagers??![]()
Zelfs dat is er niet meer.

Goh, klinkt bekend...quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Toen wij te horen kregen dat er een kans bestond dat wij getasked zouden worden werd er gelijk achteraan vermeld dat verlofaanvragen in de prullenbak zouden belanden. Ter contrast.

Wel steeds meer, en iets is beter dan niets.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt verkleinen deden we het destijds met de dienstplicht, dit is op zo'n minimale schaal dat het effect nihil is. Ook hier in Def nb. zijn lui niet eens op de hoogte van het bestaan van de weerbaarheden.
Ik probeer hier alleen te verdedigen dat we geen rare lui zijn, niet op te scheppen over alles wat we mogen doen.Maar wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Waarschijnlijk komt het dan over alsof we van een superieur clubje zijn, absoluut niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Wasmachinu het volgende:
Kan me er niet druk om maken. Zulke dingen zul je altijd blijven zien, studenten die ergens bij zitten en daarmee denken tot de top-notch van een bepaald onderdeel in de samenleving te horen en er wel te komen. Corpsflikkertjes bij bankiers, haagsche schutters bij regimentsdiners... Je houd het niet tegen, en snap best dat sommigen zoals Fanta dat wel interessant vinden.

Incl blanco diploma.quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de neppers![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr

Mij werd gewoon uitgelegd dat ze je mogen of niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar gezien de KMA mentaliteit geloof ik best dat het doorwerkt.

Ik zet die van mij ook te koop als super duper geheim blackops pakico AT ML legionair KCT beveiliger Obama...quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de neppers![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr

Nice die heb ik ook. Wat levert zoiets op denk je?quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zet die van mij ook te koop als super duper geheim blackops pakico AT ML legionair KCT beveiliger Obama...
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!

quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zet die van mij ook te koop als super duper geheim blackops pakico AT ML legionair KCT beveiliger Obama...
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!

zeg dat obama hem heeft aangeraakt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nice die heb ik ook. Wat levert zoiets op denk je?

Als je dan in dienst bent dan zul je zien hoe het er in de realiteit aan toe gaat en wat je hebt aan je voorheen opgedane ervaringen en contacten.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat het een mooi eilandje is waarvan het zand weer opgespoten moet worden.. maar niet iedereen weet dat helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |