Geloot?quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sowieso dat er geloot is wie er op de foto mocht
Alles netjes inleveren. Ook je psu mesje.quote:Op zondag 27 april 2014 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Brief binnen, zsm kleding inleveren en geen stagevergoeding meerIk mag niet meer op bivak
Naar mijn mening (zeer) beperkt. En in het voortraject: pas als je daadwerkelijk bij defensie zit leer je het klappen van de zweep een beetje kennen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien het hele pa=>zeun geneuzel wat ze op de KMA kennen denk ik dat het in het voortraject met officieren en adspirant officieren ook een zekere mate van invloed heeft.
Omdat het een mooi eilandje is waarvan het zand weer opgespoten moet worden.. maar niet iedereen weet dat helaas.quote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan de ambitie om op zo'n ondergaan eilandje te gaan werken?
Dat snap ik ook wel, maar gezien de KMA mentaliteit geloof ik best dat het doorwerkt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Naar mijn mening (zeer) beperkt. En in het voortraject: pas als je daadwerkelijk bij defensie zit leer je het klappen van de zweep een beetje kennen.
Neequote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles netjes inleveren. Ook je psu mesje.
Was eens zo'n nitwit in het studentenhuis van juffrouw Rave. Trots als beer met zeven lullen dat hij bij de kroning van W-A in zijn ceremonieel tenue mocht staan. Uiteindelijk stond hij er wel, maar aan de zijkant van het paleis een blinde muur te 'bewaken'. Maar goed, dat kinderlijke enthousiasme is eigenlijk best aandoenlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt verkleinen deden we het destijds met de dienstplicht, dit is op zo'n minimale schaal dat het effect nihil is. Ook hier in Def nb. zijn lui niet eens op de hoogte van het bestaan van de weerbaarheden.
1 regiment jagers??quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit was het hele regiment Jagers wat ter beschikking was zeker...
Lees vooral het sarcasme...quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 regiment jagers??![]()
Zelfs dat is er niet meer.
Goh, klinkt bekend...quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Toen wij te horen kregen dat er een kans bestond dat wij getasked zouden worden werd er gelijk achteraan vermeld dat verlofaanvragen in de prullenbak zouden belanden. Ter contrast.
Wel steeds meer, en iets is beter dan niets.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt verkleinen deden we het destijds met de dienstplicht, dit is op zo'n minimale schaal dat het effect nihil is. Ook hier in Def nb. zijn lui niet eens op de hoogte van het bestaan van de weerbaarheden.
Ik probeer hier alleen te verdedigen dat we geen rare lui zijn, niet op te scheppen over alles wat we mogen doen.Maar wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Waarschijnlijk komt het dan over alsof we van een superieur clubje zijn, absoluut niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Wasmachinu het volgende:
Kan me er niet druk om maken. Zulke dingen zul je altijd blijven zien, studenten die ergens bij zitten en daarmee denken tot de top-notch van een bepaald onderdeel in de samenleving te horen en er wel te komen. Corpsflikkertjes bij bankiers, haagsche schutters bij regimentsdiners... Je houd het niet tegen, en snap best dat sommigen zoals Fanta dat wel interessant vinden.
Incl blanco diploma.quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de neppers![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Mij werd gewoon uitgelegd dat ze je mogen of niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar gezien de KMA mentaliteit geloof ik best dat het doorwerkt.
Ik zet die van mij ook te koop als super duper geheim blackops pakico AT ML legionair KCT beveiliger Obama...quote:Op zondag 27 april 2014 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de neppers![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Nice die heb ik ook. Wat levert zoiets op denk je?quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zet die van mij ook te koop als super duper geheim blackops pakico AT ML legionair KCT beveiliger Obama...
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!
quote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zet die van mij ook te koop als super duper geheim blackops pakico AT ML legionair KCT beveiliger Obama...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!
zeg dat obama hem heeft aangeraakt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nice die heb ik ook. Wat levert zoiets op denk je?
Als je dan in dienst bent dan zul je zien hoe het er in de realiteit aan toe gaat en wat je hebt aan je voorheen opgedane ervaringen en contacten.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat het een mooi eilandje is waarvan het zand weer opgespoten moet worden.. maar niet iedereen weet dat helaas.
Mn pa heeft nog een stuk of 50 van die dingen liggen voor me :pquote:Op zondag 27 april 2014 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!
De Haan van het oude IBC (voorloper v Heutsz etc) kun je nog wel wat geld voor vragen:quote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Mn pa heeft nog een stuk of 50 van die dingen liggen voor me :p
Over 10 jaar zijn ze hopelijk nog meer waard! 😂
Die van de DBBO gaat ook geld opleveren, ik zeg het je.quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Haan van het oude IBC (voorloper v Heutsz etc) kun je nog wel wat geld voor vragen:
De 4 div is ook vrij zeldzaam...quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die van de DBBO gaat ook geld opleveren, ik zeg het je.
is handugquote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Erasmo het volgende:
Gvd Honda, hoe kom je erop om het achterlicht van een motor maar van 1 lampje te voorzien
quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Erasmo het volgende:
Gvd Honda, hoe kom je erop om het achterlicht van een motor maar van 1 lampje te voorzien
quote:Op zondag 27 april 2014 21:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vraag me af of de motor van Erasmo het nog doet
Gewoon, want Honda...quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Erasmo het volgende:
Echt...quote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD![]()
¤75 voor dat kreng welke niet eens echt is![]()
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Zou mooi zijn als blijkt dat ik ¤225 op zolder heb liggenquote:
wie de neuk wil dat nou hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD![]()
¤75 voor dat kreng welke niet eens echt is![]()
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Correct, gaat nergens over.quote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gelukkig paste het lampje van de richtingaanwijzer ook maar het is gewoon slecht
Zitten echt gestoorden tussen die dingen verpatsen. Kwam zelfs al gevechts insignes tegenquote:
Waarom ging 23 april, Plein Den Haag, ookalweer niet door voor jullie?quote:
Daar weet ik niks van.quote:Op maandag 28 april 2014 00:15 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Waarom ging 23 april, Plein Den Haag, ookalweer niet door voor jullie?
K laat dan maar.quote:
als die nieuw is zal dat wel he, of doe je straatracenquote:Op maandag 28 april 2014 12:52 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nieuwe auto![]()
Nu ff hopen dat deze wel langer dan 3 jaar meegaat.
Nieuw in de zin hij is voor mij nieuw. Bouwjaar 2000.quote:Op maandag 28 april 2014 13:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
als die nieuw is zal dat wel he, of doe je straatracen
WTF!quote:Op maandag 28 april 2014 13:04 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Deze krijgt van mij een 10 in het rijtje van-heid
Digitaalquote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Analoog of digitaal horloge voor militaire toepassingen?
Suunto X10Mquote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Is al verwijderd. Dan ben je wel een zure hoor, als je zo'n advertentie op marktplaats gaat zetten. Zyklon B, pesticidequote:Op maandag 28 april 2014 13:04 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Deze krijgt van mij een 10 in het rijtje van-heid
Core All Blackquote:
Een autimeter?quote:Op maandag 28 april 2014 15:33 schreef Rave_NL het volgende:
Hier een Suunto. Maar dat komt omdat ik een eigen altimeter op de man wil hebben.
Daarvoor rondgelopen met de standaard casio. Wat meer dan nodig is voor een ieder.
Jep. Zoek alleen dus wel een horloge met backlight.quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Meer dan een horloge wat de tijd aangeeft en waarbij je dat ook bij duister kan doen heb je echt niet nodig.
Digitaal als in wat? Wijzers, cijfers of echt analoog als in elke dag opwinden...quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat. Een paar wijzers voor de tijd en klaar.quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Meer dan een horloge wat de tijd aangeeft en waarbij je dat ook bij duister kan doen heb je echt niet nodig.
Zoiets?quote:Op maandag 28 april 2014 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Zoek alleen dus wel een horloge met backlight.
Best kak, heb bijna geen geld maar wel nog een horloge nodig en een kompas voor donderdag
Topkwaliteitquote:Op maandag 28 april 2014 16:07 schreef Rave_NL het volgende:
Compleet pakket incl kompas en horloge voor een schappelijke prijs, vandaag besteld is vóór donderdag in huis.
Ja.quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb liever een vliegend hertquote:
Deze?quote:Op maandag 28 april 2014 17:35 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Heb liever een vliegend hert
Een stopwatch is ook wel handig.quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Casio ftw, maar ik zou persoonlijk wel voor een stalen kast en band kiezen. Kunststof is bij mij binnen no time bedankt voor de bewezen diensten.quote:Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een stopwatch is ook wel handig.
Casio F-91W, perfect:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn nog goedkoper dan een baco in de gemiddelde club dus daar kan ik mee levenquote:Op maandag 28 april 2014 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Casio ftw, maar ik zou persoonlijk wel voor een stalen kast en band kiezen. Kunststof is bij mij binnen no time bedankt voor de bewezen diensten.
Het gaat mij om de momenten dat het kapot gaat, het zijn meestal de momenten dat ik het niet kan gebruiken...quote:Op maandag 28 april 2014 17:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog goedkoper dan een baco in de gemiddelde club dus daar kan ik mee leven
wtf doe jij met je horloges danquote:Op maandag 28 april 2014 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Casio ftw, maar ik zou persoonlijk wel voor een stalen kast en band kiezen. Kunststof is bij mij binnen no time bedankt voor de bewezen diensten.
het Bin Laden horlogequote:Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Casio F-91W, perfect:
[ afbeelding ]
Gewoon werken.quote:Op maandag 28 april 2014 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wtf doe jij met je horloges dan
Precies, GPS met MGRSquote:Op maandag 28 april 2014 18:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die prijzen van die Suunto klokjes_!_! Maar dan kun je wel zien op welk coördinaart je stekkert op de Rucphense heide
gebeurt gewoon.quote:Op maandag 28 april 2014 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wtf doe jij met je horloges dan
ik heb nog nooit een stopwatch gemistquote:Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Casio F-91W, perfect:
[ afbeelding ]
g-shock. Doet het bij mij ookal weer 5 jaar. Over een paar maandjes maar de genie test gevenquote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Kostertjuh het volgende:
Zelfs bij de genie is dat ding nooit stuk gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |