als die nieuw is zal dat wel he, of doe je straatracenquote:Op maandag 28 april 2014 12:52 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nieuwe auto![]()
Nu ff hopen dat deze wel langer dan 3 jaar meegaat.
Nieuw in de zin hij is voor mij nieuw. Bouwjaar 2000.quote:Op maandag 28 april 2014 13:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
als die nieuw is zal dat wel he, of doe je straatracen
WTF!quote:Op maandag 28 april 2014 13:04 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Deze krijgt van mij een 10 in het rijtje van-heid
Digitaalquote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Analoog of digitaal horloge voor militaire toepassingen?
Suunto X10Mquote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Is al verwijderd. Dan ben je wel een zure hoor, als je zo'n advertentie op marktplaats gaat zetten. Zyklon B, pesticidequote:Op maandag 28 april 2014 13:04 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Deze krijgt van mij een 10 in het rijtje van-heid
Core All Blackquote:
Een autimeter?quote:Op maandag 28 april 2014 15:33 schreef Rave_NL het volgende:
Hier een Suunto. Maar dat komt omdat ik een eigen altimeter op de man wil hebben.
Daarvoor rondgelopen met de standaard casio. Wat meer dan nodig is voor een ieder.
Jep. Zoek alleen dus wel een horloge met backlight.quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Meer dan een horloge wat de tijd aangeeft en waarbij je dat ook bij duister kan doen heb je echt niet nodig.
Digitaal als in wat? Wijzers, cijfers of echt analoog als in elke dag opwinden...quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat. Een paar wijzers voor de tijd en klaar.quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Meer dan een horloge wat de tijd aangeeft en waarbij je dat ook bij duister kan doen heb je echt niet nodig.
Zoiets?quote:Op maandag 28 april 2014 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Zoek alleen dus wel een horloge met backlight.
Best kak, heb bijna geen geld maar wel nog een horloge nodig en een kompas voor donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |