Topkwaliteitquote:Op maandag 28 april 2014 16:07 schreef Rave_NL het volgende:
Compleet pakket incl kompas en horloge voor een schappelijke prijs, vandaag besteld is vóór donderdag in huis.
Ja.quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Analoog of digitaal horloge voor militaire toepassingen?
Heb liever een vliegend hertquote:
Deze?quote:Op maandag 28 april 2014 17:35 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Heb liever een vliegend hert
Een stopwatch is ook wel handig.quote:Op maandag 28 april 2014 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Meer dan een horloge wat de tijd aangeeft en waarbij je dat ook bij duister kan doen heb je echt niet nodig.
Casio ftw, maar ik zou persoonlijk wel voor een stalen kast en band kiezen. Kunststof is bij mij binnen no time bedankt voor de bewezen diensten.quote:Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een stopwatch is ook wel handig.
Casio F-91W, perfect:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn nog goedkoper dan een baco in de gemiddelde club dus daar kan ik mee levenquote:Op maandag 28 april 2014 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Casio ftw, maar ik zou persoonlijk wel voor een stalen kast en band kiezen. Kunststof is bij mij binnen no time bedankt voor de bewezen diensten.
Het gaat mij om de momenten dat het kapot gaat, het zijn meestal de momenten dat ik het niet kan gebruiken...quote:Op maandag 28 april 2014 17:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog goedkoper dan een baco in de gemiddelde club dus daar kan ik mee leven
wtf doe jij met je horloges danquote:Op maandag 28 april 2014 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Casio ftw, maar ik zou persoonlijk wel voor een stalen kast en band kiezen. Kunststof is bij mij binnen no time bedankt voor de bewezen diensten.
het Bin Laden horlogequote:Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Casio F-91W, perfect:
[ afbeelding ]
Gewoon werken.quote:Op maandag 28 april 2014 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wtf doe jij met je horloges dan
Precies, GPS met MGRSquote:Op maandag 28 april 2014 18:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die prijzen van die Suunto klokjes_!_! Maar dan kun je wel zien op welk coördinaart je stekkert op de Rucphense heide
gebeurt gewoon.quote:Op maandag 28 april 2014 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wtf doe jij met je horloges dan
ik heb nog nooit een stopwatch gemistquote:Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Casio F-91W, perfect:
[ afbeelding ]
g-shock. Doet het bij mij ookal weer 5 jaar. Over een paar maandjes maar de genie test gevenquote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Kostertjuh het volgende:
Zelfs bij de genie is dat ding nooit stuk gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |