Nee. Had hij iets zinnigs te vertellen?quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef Rave_NL het volgende:
Heeft iemand nog naar Hans Hillen gekeken op Nederland 2?
Dat vroeg ik me nu juist af.quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Had hij iets zinnigs te vertellen?
Ik moet eerst even tijd vinden johquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, iemand hier die met Nibb-it, m.k., Gerco, Thaboel en mij de Project Reality mod voor Battlefield 2 wil spelen? We zijn naarstig op zoek naar een uitbreiding van ons team
Battlefield 2 complete collection (die je nodig hebt voor de mod) is nu 4.99 op Steam!
AchJa, Rave, AdmiralGeneral_Aladeen, Erasmo, Awsom?
Op IODL zekerquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, iemand hier die met Nibb-it, m.k., Gerco, Thaboel en mij de Project Reality mod voor Battlefield 2 wil spelen? We zijn naarstig op zoek naar een uitbreiding van ons team
Battlefield 2 complete collection (die je nodig hebt voor de mod) is nu 4.99 op Steam!
ik kan niet eens normaal YouTube kijkenquote:
Verdorie, ik ben niet uitgenodigdquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Gij ook hoor Wijnand, dacht dat je het niet leuk zou vindenquote:Op maandag 28 april 2014 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Verdorie, ik ben niet uitgenodigd
Ik wil het wel een keer proberen, weet alleen niet of ik de complete edition hebquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Nice, kom maar een keer op Skype of Teamspeak ofzoquote:Op maandag 28 april 2014 22:47 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer proberen, weet alleen niet of ik de complete edition heb
"Je hebt Battlefield 2: Complete Collection al."
Ah, ik heb hem
skype is brak, doe teamspeak via pmquote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice, kom maar een keer op Skype of Teamspeak ofzo
Toch wel versie 0.5? Dat is de bestequote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |