Nee. Had hij iets zinnigs te vertellen?quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef Rave_NL het volgende:
Heeft iemand nog naar Hans Hillen gekeken op Nederland 2?
Dat vroeg ik me nu juist af.quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Had hij iets zinnigs te vertellen?
Ik moet eerst even tijd vinden johquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, iemand hier die met Nibb-it, m.k., Gerco, Thaboel en mij de Project Reality mod voor Battlefield 2 wil spelen? We zijn naarstig op zoek naar een uitbreiding van ons team
Battlefield 2 complete collection (die je nodig hebt voor de mod) is nu 4.99 op Steam!
AchJa, Rave, AdmiralGeneral_Aladeen, Erasmo, Awsom?
Op IODL zekerquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, iemand hier die met Nibb-it, m.k., Gerco, Thaboel en mij de Project Reality mod voor Battlefield 2 wil spelen? We zijn naarstig op zoek naar een uitbreiding van ons team
Battlefield 2 complete collection (die je nodig hebt voor de mod) is nu 4.99 op Steam!
ik kan niet eens normaal YouTube kijkenquote:
Verdorie, ik ben niet uitgenodigdquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Gij ook hoor Wijnand, dacht dat je het niet leuk zou vindenquote:Op maandag 28 april 2014 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Verdorie, ik ben niet uitgenodigd
Ik wil het wel een keer proberen, weet alleen niet of ik de complete edition hebquote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Nice, kom maar een keer op Skype of Teamspeak ofzoquote:Op maandag 28 april 2014 22:47 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer proberen, weet alleen niet of ik de complete edition heb
"Je hebt Battlefield 2: Complete Collection al."
Ah, ik heb hem
skype is brak, doe teamspeak via pmquote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice, kom maar een keer op Skype of Teamspeak ofzo
Toch wel versie 0.5? Dat is de bestequote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:
Vertrouw nooit downloads van Sam.quote:Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.realitymod.com/downloads
PR:BF2 v1.1 Full
En dan Download Now
Ja ben 'm al aan het binnen hengelen @ 18 MB/squote:Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
En dan Download Now
Dat ken ik wel, ben er nog een R-CON geweest. Mocht dev worden maar geen tijdquote:Op maandag 28 april 2014 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
En dan Download Now
Man speel dan eens Call of Duty 1 of bf42quote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef Awsom het volgende:
Ik dacht dat arma2 er ruk uitzag, maar dit is toch nog wat erger pffffffff
Gast, Project Reality speel je niet om de graphics. Het is een mod voor Bf2, op de fucking refractor engine, het ziet er super uit voor die engine met al het harde werk wat het PR team erin heeft gestoken.quote:Op maandag 28 april 2014 22:57 schreef Awsom het volgende:
Ik dacht dat arma2 er ruk uitzag, maar dit is toch nog wat erger pffffffff
CoD UO, wat een game was datquote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Man speel dan eens Call of Duty 1 of bf42die grafics
Huh?quote:Op maandag 28 april 2014 23:21 schreef Awsom het volgende:
Ik heb nu V1.1.0.0, spel zegt dat er nog een update is maar dat ik dan niet op public servers kan spelen.. Sowieso vind ik nu maar 2 servers
quote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Shit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Afspraak met fysio gemist omdat: schijtaanval
Ohh, dan heb je zat ruimte om te kiezenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2e handsje, moet niet al teveel verbruiken en max 100000 op de teller. budget 9000,-
Maar maakt de keus ook gelijk een stuk lastiger ;pquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, dan heb je zat ruimte om te kiezen
Tja, het is net welke eisen je aan een auto stelt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar maakt de keus ook gelijk een stuk lastiger ;p
Polo bluemotion uit 2011, 124k, comfortline(oa stoelverwarming, winterpakket, bochtenverlichting)quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2e handsje, moet niet al teveel verbruiken en max 100000 op de teller. budget 9000,-
Waarom altijd dat gelul met zo weinig mogelijk kilometers?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dank voor 't aanbod, maar zoals e zelf al aanhaalt, boven m'n budget.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Polo bluemotion uit 2011, 124k, comfortline(oa stoelverwarming, winterpakket, bochtenverlichting)
Lekker zuinig, rond de 1:25 weinig mrb. Dealeronderhouden enz enz.
Wel net boven je budget, 10500,-
Minder slijtage.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom altijd dat gelul met zo weinig mogelijk kilometers?
Precies, een bak die alleen is gebruikt om binnen de bebouwde kom 5 km heen en 5 km terug te rijden of een bak die veel km heeft gemaakt maar wel snelwegkilometers waar de motor lekker warm kon worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:36 schreef Bouke-p het volgende:
Onzin n hok dat elke keer 5km heen en 5km terug woonwerk gedaan heeft is eerder op dan een auto die tig duizend snelweg km/lange ritten gedaan heeft.
En onderhoud is alles.
Gelukkig zijn er toch mensen die het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:36 schreef Bouke-p het volgende:
Onzin n hok dat elke keer 5km heen en 5km terug woonwerk gedaan heeft is eerder op dan een auto die tig duizend snelweg km/lange ritten gedaan heeft.
En onderhoud is alles.
Het liefst van een oud vrouwtje zeker?quote:
Schiethandschoenen??quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Schiethandschoentje besteld bij veteranenshop.nl.
''Ja we hebben die maat niet, andere maat doen?''
''Nee, ik heb M nodig maakt niet uit welke kleur, als 't maar zelfde merk is en ik heb hem asap nodig''
Toen kreeg ik een 10 euro duurdere handschoen op de mat
coureur zou ook wel lekker zijn, meteen een gtr versie ervanquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het liefst van een oud vrouwtje zeker?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
coureur zou ook wel lekker zijn, meteen een gtr versie ervan
Ja, van die Mechanix handschoentjes met snijwerende werking, handjes beschermen, handig als het 's ochtends koud is, je ergens doorheen moet klauteren en het schiet lekker.quote:
Kleuterquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
mechanix die die in een navy seal film heeft gezien
Voldoen die vliegershandschoenen, die iedereen binnen Defensie nu lijkt te dragen, niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, van die Mechanix handschoentjes met snijwerende werking, handjes beschermen, handig als het 's ochtends koud is, je ergens doorheen moet klauteren en het schiet lekker.
Meh, nooit gedragen, ze schijnen populair/fijn te zijn maar bieden niet echt veel bescherming tegen snijden, scherpe dingen. Mechanix is ook heel populair bij de baas.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoen die vliegershandschoenen, die iedereen binnen Defensie nu lijkt te dragen, niet?
50,- voor een paar handschoenenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, nooit gedragen, ze schijnen populair/fijn te zijn maar bieden niet echt veel bescherming tegen snijden, scherpe dingen. Mechanix is ook heel populair bij de baas.
http://www.combatshop.nl/(...)_334&products_id=349quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
50,- voor een paar handschoenen
dat is geen mechanixquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://www.combatshop.nl/(...)_334&products_id=349
http://www.noorloos-se.co(...)ex-Flight-Glove.html
22 euro?
Koop een hok van 1000 euro, heb je 8000 euro over voor benzine. Dan kun je 25 jaar in een 1:12 bak rijden voordat je de 1:20 gelijkgetrokken hebt...quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dank voor 't aanbod, maar zoals e zelf al aanhaalt, boven m'n budget.
Wel nomex en dat is het laatste onderwerp waar het over ging. Dat daargelaten, Mechanix kosten ook geen 50 euro.quote:
je hebt 80 soorten van die dingenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wel nomex en dat is het laatste onderwerp waar het over ging. Dat daargelaten, Mechanix kosten ook geen 50 euro.
http://veteranenshop.nl/v(...)land-camo-glove.html
denk niet dat ik 25 jaar met een auto van 1000 euro doe...quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Koop een hok van 1000 euro, heb je 8000 euro over voor benzine. Dan kun je 25 jaar in een 1:12 bak rijden voordat je de 1:20 gelijkgetrokken hebt...
En met een auto van 9000 euro wel...quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
denk niet dat ik 25 jaar met een auto van 1000 euro doe...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
je hebt 80 soorten van die dingen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
denk niet dat ik 25 jaar met een auto van 1000 euro doe...
Nee, natuurlijk niet... Dit moet je hebben:quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoen die vliegershandschoenen, die iedereen binnen Defensie nu lijkt te dragen, niet?
Wat's deze.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet... Dit moet je hebben:
[ afbeelding ]
_!
Dit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:33 schreef AchJa het volgende:
Toen we de zwarte leren handschoenen hadden moesten de peppie boys Nomex vliegerhandschoenen hebben, want dat was het... Nu krijg je die Nomex dingen verstrekt en is het weer niet goed...
Yeah right...quote:
Die polo hebben we nieuw gekocht voor 22k :x nu is hij 10 a 11k waard......quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yeah right...Als je de deur dichtgetrokken hebt is ie al 1000 euro minder waard.
Prima investering hoor een auto...
Ik krijg geen Nomex verstrektquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:33 schreef AchJa het volgende:
Toen we de zwarte leren handschoenen hadden moesten de peppie boys Nomex vliegerhandschoenen hebben, want dat was het... Nu krijg je die Nomex dingen verstrekt en is het weer niet goed...
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:38 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Die polo hebben we nieuw gekocht voor 22k :x nu is hij 10 a 11k waard......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |