Uberhaupt mensen die curlen met een olympische barquote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Plantagehouder het volgende:
Zo ging het niet, jij zag mij curlen in het squatrack en durfde niets te zeggen.
Lezen nitwitquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef LissaZuid het volgende:
Niet gewoon iemand aanwijzen die ff komt spotten
Dit.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef Mriya het volgende:
Niet zelf kunnen benchen.Dan stop je 1 rep voordat je failed. Nog altijd beter dan smith.
Je benched waarschijnlijk net 60kg.
Ik zocht een plaatje van de smith machinequote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Nottoopersonal het volgende:
Ik zou zonder spotter ietsje minder gewicht gebruiken en gewoon veilig 4 setjes van 8 afmaken. Eerste set wat lichter en steeds zwaarder maken. Bij de laatste set voel je zonder spotter ook wel waar je grens ligt. Geen schande om in je laatste set 6 reps te maken ipv 8.
Maar jij ging dus squatten, dat is voor mij een benen-oefening.
Link?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Kiid het volgende:
Dit soort topics hebben meer kracht ware het niet dat je videos voor je form had ge-upload op youtube en gedeeld in BB-topic. Daar was je gewoon een mager scharminkel en zat je het gewicht van een paar pakken melk te benchen
Verder wel terechte klacht omdat Smith machine. Verspilling van geld/ruimte
Heb geen link helaas en het is van een aantal weken terug, maar ik weet wel 100% zeker dat het hem was aangezien ik dat topic volg. Denk als je de laatste 2 doorkijkt dat hij er nog wel instaat tenzij hij hem er nu snel afhaaltquote:
Dit bedoel ik, nu ben ik al 2x zo breed.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb geen link helaas en het is van een aantal weken terug, maar ik weet wel 100% zeker dat het hem was aangezien ik dat topic volg. Denk als je de laatste 2 doorkijkt dat hij er nog wel instaat tenzij hij hem er nu snel afhaalt
Ah deze. TS is een daywalker.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb geen link helaas en het is van een aantal weken terug, maar ik weet wel 100% zeker dat het hem was aangezien ik dat topic volg. Denk als je de laatste 2 doorkijkt dat hij er nog wel instaat tenzij hij hem er nu snel afhaalt
Inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah deze. TS is een daywalker.
Nice veinsquote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, op je 23e dood gaan lijkt me geen pretje.
[ afbeelding ]
Beter Angelov![]()
En TS is voorlopig toch nog wel even zoet met de 10kg dumbbells. Alles op zijn tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |