Was jij niet die panlat die ergens in wat filmpjes voorbij kwam?quote:Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"maatje meer"![]()
![]()
Oftewel obesitas dikzakkw
welke filmpjes??quote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was jij niet die panlat die ergens in wat filmpjes voorbij kwam?
quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten vragen...![]()
KLB / Verplicht benchen op de smith machine
ja, dat ben ik jaquote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten vragen...![]()
KLB / Verplicht benchen op de smith machine
halfquote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik val op gingers.
Maar ik vind BB niet echt een ginger.
Het zal me verder ook jeuken wat je online gooit maar op deze manier komt commentaar leveren op anderen niet echt over...quote:Op zondag 27 april 2014 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja, dat ben ik ja![]()
Like i give a fuck, heb tenminste wel goeie form nu.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie mierenneuker.
Ik liep niet mee als burger, noch als militair, maar als schutter, dat kennen ze daar niet dus vandaar sld1.
iedereen start ergensquote:Op zondag 27 april 2014 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal me verder ook jeuken wat je online gooit maar op deze manier komt commentaar leveren op anderen niet echt over...
Schütze (Dienstgrad)quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie mierenneuker.
Ik liep niet mee als burger, noch als militair, maar als schutter, dat kennen ze daar niet dus vandaar sld1.
Leuk denigrerend ondertoontje. Ja ik ben een schutter, ik zei geen paramilitair.quote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..][ afbeelding ]
Maar we zijn toch allemaal ultrageheime paramilitairen....![]()
![]()
Dat weet ik echt niet.quote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schütze (Dienstgrad)
Maar waarom dan meteen 1e klas en niet gewoon soldaat?
Lekker gdzegd jonge!quote:Op zondag 27 april 2014 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuk denigrerend ondertoontje. Ja ik ben een schutter, ik zei geen paramilitair.
Tevens ben ik geen militair, maar ook niet echt een burger meer. Het is mooi dat er nog studenten zijn die zich wel inzetten voor Defensie. Want ja dat doen wij, met het nijpende budget zijn we steeds vaker nodig en worden we steeds vaker gevraagd. Ja ik gedraag me op sommige momenten als militair maar ik kan niet anders, we lopen immers in tenue en kunnen ons niet als studentikoze lapschwanz gaan gedragen. Ook loop ik niet te pochen met andermans veren, de veren van hardwerkende parate militairen. Maar we zorgen er wel voor dat een oefening al gauw duizenden euro's minder kost. De Natres is ook hartstikke mooi, heb er zelfs voor gesolliciteerd, maar ook de Natres is beperkt. Niet op eigen initiatief meedoen aan allerlei mooie marsen in de weekenden, elke maand op oefening gaan, uitgenodigd worden voor regimentsdiners etc, we zijn wat zelfstandiger wat dat betreft. Dat ik dit allemaal al mag doen ter voorbereiding op het beroeps en ter verbreding van mijn visie en netwerk is een eer.
Dit wil ik er over zeggen, (kut)vragen zijn welkom.
Maar ik kan ook de argeloze burger uithangen die het niet cool vind dat Defensie een paar procent(!!!!!!) belastingcenten int van haar wwtje en dat iedereen die de oorlog steunt criminelen zijn, dat we lekker zonder leger kunnen, want vrijheid is toch zelfsprekend?Kan ook hoor.
Merk ook dat jullie lezen wat jullie willen lezen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Tja.. een regimentsdiner..
ik doe mbo, ben kauloo slimquote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Merk ook dat jullie lezen wat jullie willen lezen.
Niet verder denken dan dat, wss omdat er al jarenlang voor jullie wordt gedacht en enige vorm van educatie ontbreekt( ja die sam gaat naar de uni en nog wel een paar, maar lekker voelbaar).
Daarom lekker lopen zeiken op alles.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet verder denken dan dat, wss omdat er al jarenlang voor jullie wordt gedacht en enige vorm van educatie ontbreekt( ja die sam gaat naar de uni en nog wel een paar, maar lekker voelbaar).
Verbaast me ook dat jij van die domme opmerkingen maakt terwijl je dingen gevraagd heb per dm.quote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je zou er goed aan doen om eens te onthouden met wie je waarover praat.
Ik zou hier graag op willen reageren maar pas morgen denkt er weer iemand voor mij na.quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga jij eens reageren morgen na het appel.quote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op willen reageren maar pas morgen denkt er weer iemand voor mij na.
Ik lees prima, maar hier gaat het mis:quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
A, je bent burger, vooralsnog ben je niet onder de krijgstucht gesteld.quote:Tevens ben ik geen militair, maar ook niet echt een burger meer. Het is mooi dat er nog studenten zijn die zich wel inzetten voor Defensie. Want ja dat doen wij, met het nijpende budget zijn we steeds vaker nodig en worden we steeds vaker gevraagd.
Maar we zorgen er wel voor dat een oefening al gauw duizenden euro's minder kost.
Dat is wat anders. Je noemt een regimentsdiner in een adem met voorbereiding op het leven als beroeps. Daar heb ik vraagtekens bij.quote:Op zondag 27 april 2014 21:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verbaast me ook dat jij van die domme opmerkingen maakt terwijl je dingen gevraagd heb per dm.
Regimenten zijn ook homo clubs, een korps moet je bij zitten.quote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Je noemt een regimentsdiner in een adem met voorbereiding op het leven als beroeps. Daar heb ik vraagtekens bij.
A. Nope, ook in de studentenwereld zijn er wat verschillen, aangesloten bij een vereniging ben je geen burger meer, maar idd als je zwart wit kijkt naar militair of geen militair, ik ben geen militair. En officieel ben ik schutter.quote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik lees prima, maar hier gaat het mis:
[..]
A, je bent burger, vooralsnog ben je niet onder de krijgstucht gesteld.
En B, een leuk pulletje goedkope arbeidskrachten die ingezet worden om wegbezuinigde beroepscollega gaten op te vangen. Eigenlijk zijn jullie een soort oostblok chauffeurs.
Ik schrok even, dacht dat je het over een corps hadquote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Regimenten zijn ook homo clubs, een korps moet je bij zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit niet bij de landmacht.quote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga jij eens reageren morgen na het appel.
Wat ben je dan wel?quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
A. Nope, ook in de studentenwereld zijn er wat verschillen, aangesloten bij een vereniging ben je geen burger meer, maar idd als je zwart wit kijkt naar militair of geen militair, ik ben geen militair. En officieel ben ik schutter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |