SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBEASTMODE
quote:Op zondag 27 april 2014 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoorde er waren veel sletjes vandaag op de festivals
Dit. Ik heb echt twee dagen te vroeg een relatie gesmurfd.quote:Op zondag 27 april 2014 00:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgende jaar, moet je gewoon naar Eindhoven gaan, heb je zo een chick
nooit in het voorjaar of zomer een relatie aangaan, bewaar dat maar voor de herfst en winterquote:Op zondag 27 april 2014 00:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit. Ik heb echt twee dagen te vroeg een relatie gesmurfd.
echt welquote:Op zondag 27 april 2014 00:47 schreef Awesome_ het volgende:
Liefde laat zich niet beinvloedne door de seizoenen thefxr
Wil je dit nooit meer doen?! Schrok me dood man.quote:Op zondag 27 april 2014 00:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
haha vriendje je schok ofniet
ik ben geen verader vriendje
Indeed.quote:Op zondag 27 april 2014 08:59 schreef Weissman het volgende:
Ik was trouwens al oranje voor dat het hip was.
Ik ben bijna 6 kilo afgevallen in 2 weken. http://www.rebootwithjoe.com/quote:Op zondag 27 april 2014 09:06 schreef Ethanolic het volgende:
Lol weissman de Turkse ginger
Hey weissman en snakey
Gaat prima verder prima, en jullie?
Nah, Marquez gaat aan de horizon verdwijnen.quote:Op zondag 27 april 2014 00:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Morgen komt er weer een ouderwetse battle tussen Marquez en Lorenzo. Beiden echte alpha's.
Je kan niet tegen de waarheidquote:Op zondag 27 april 2014 09:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Van dit soort plaatjes krijg ik echt apentyfus.
hey heb jij instagram?quote:
Sinds ik multi vit supplementen slik voel ik me mannelijker dan ooit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:48 schreef Klokov het volgende:
Sinds ik muesli met gojibessen eet maak ik de gains van mijn leven:
http://www.bodyenfitshop.(...)gojibes/?sqr=muesli&
quote:Op zondag 27 april 2014 10:37 schreef JackieBrown het volgende:
3 kg afgevallen in 1 dag wie wil me aanraken?
quote:Op zondag 27 april 2014 10:37 schreef JackieBrown het volgende:
Nee, maar ik weet nu dat ik kan gaan zoekenquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 11:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet nu dat ik kan gaan zoeken
[ afbeelding ]
Goede 21k kcal defecit JBquote:Op zondag 27 april 2014 10:37 schreef JackieBrown het volgende:
Nikequote:Op zondag 27 april 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
Ga binnenkort even hardloopschoenen testen:
- Mizuno Wave Connect
- Brooks Transcend
- Mizuno Wave Creation
- Asics Gel-Kayano
Mis ik nog iets?
Hey setoquote:Op zondag 27 april 2014 12:07 schreef bram1241 het volgende:
Morgen weer met IF beginnen, heb me op koningsnacht toch wel erg laten gaan
Nog iemand een idee hoe deze sweatpants heten?
https://scontent-b-ams.xx(...)27661120094841_n.jpg
De reactie in het vorige topic leverde helaas niks op ;/
IF lol dat mensen zich dat nog aan doenquote:Op zondag 27 april 2014 12:07 schreef bram1241 het volgende:
lol serieus halve minuut googlen en ik had hetquote:Op zondag 27 april 2014 12:07 schreef bram1241 het volgende:
nice zou je het resultaat willen delen? ik kom op tiro 13 pants, maar de 22 staat er niet opquote:Op zondag 27 april 2014 12:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol serieus halve minuut googlen en ik had het
nee ga zelf zoeken lazy fuckquote:Op zondag 27 april 2014 12:15 schreef bram1241 het volgende:
[..]
nice zou je het resultaat willen delen? ik kom op tiro 13 pants, maar de 22 staat er niet op
Dus ik stel een vraag. Je geeft aan dat je het antwoord weet, maar wilt het niet delen.quote:
graag gedaanquote:Op zondag 27 april 2014 12:18 schreef bram1241 het volgende:
[..]
Dus ik stel een vraag. Je geeft aan dat je het antwoord weet, maar wilt het niet delen.
Echt nuttige antwoorden dit
Gister ook ge if'dquote:Op zondag 27 april 2014 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
IF lol dat mensen zich dat nog aan doen
consider it donequote:Op zondag 27 april 2014 12:19 schreef Klokov het volgende:
Hey no1uknow, wil je mij het antwoord dm'en?
Rauwe kip eten, not even with a 3ft polequote:Op zondag 27 april 2014 10:37 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 12:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo en wat hebben we allemaal in ons giecheltje gestopt gister?
Drinky tochquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
Dit is wel een topic voor mij. Ik ben er niet om zo'n uit de kluiten getrokken spierbundel te worden, maar om gewoon het atletische lijf te behouden. Ik hoef ik geen ziekelijke tips over whey of andere vage supplementen.
Die panzer is zooo serieus, zo volwassen ook wauwquote:
Deuce92quote:Op zondag 27 april 2014 12:56 schreef Klokov het volgende:
Nu je een huis koopt voel je je ineens volwassen he!
lol u madquote:Op zondag 27 april 2014 13:05 schreef Montelly het volgende:
Vooral dat stukje "ik wil geen uit de kluiten getrokken spierbundel worden en tips over vage supplementen"
Ga spelen vriend, nerdjeéén keer aan een kutje mogen ruiken en gelijk tijger doen.
ja toch moet wat kwaliteit postequote:Op zondag 27 april 2014 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Drinky lekkere foto's in sexy & gewaagd
jonko's hahaha ja togquote:Op zondag 27 april 2014 12:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo en wat hebben we allemaal in ons giecheltje gestopt gister?
hey weissmanquote:
Ga naar een hardloopwinkel en laat je filmenquote:Op zondag 27 april 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
- Mizuno Wave Connect
- Brooks Transcend
- Mizuno Wave Creation
- Asics Gel-Kayano
Mis ik nog iets?
Nike free en Nike Lunar,quote:Op zondag 27 april 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
- Mizuno Wave Connect
- Brooks Transcend
- Mizuno Wave Creation
- Asics Gel-Kayano
Mis ik nog iets?
Ze schonken Bavaria waar ik was, takkezooiquote:Op zondag 27 april 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Gister ook ge if'd
Wel gesmokkeld met bier
Wat waar??quote:Op zondag 27 april 2014 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
wat mis ik iets?
turk voegt me toe op insta, montelly ben jij dat?
Nou, vooruit ik vraag het wel. Welk filmpie was het?quote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
godverdomme krijg net video toegestuurd van die gozer 1.94 masterrace hij was zo filmen, komt er opeens zo gozer doet random approach bij 2 random meiden, hij omhelst ze brengt ze bij elkaar en gaan ze 3way make-out WHAT DA FUCKKKKKKKKKKKKKKKK na 20 seconden liep hij gewoon weer weg shiiiiit
gozer zag eruit als manlet ook nog
[ afbeelding ]
?? hij had zelf opgenomen.quote:Op zondag 27 april 2014 13:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Nou, vooruit ik vraag het wel. Welk filmpie was het?
Tuurlijk Cakemanquote:Op zondag 27 april 2014 14:10 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon in ieder geval.![]()
Ik word niet geaccepteerd om wie ik ben.
Al gedaan, pronated (inwards)quote:Op zondag 27 april 2014 13:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Ga naar een hardloopwinkel en laat je filmen
Vriend, dat is logischquote:Op zondag 27 april 2014 14:23 schreef Weissman het volgende:
Mensen die mij gaan DM'en of ik teddyburrr ben
Juist ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Deuce is wel een kloon van iemand uit de gym trouwens. Ik weet wie.
Had ik ook, heb Brooks GTS13quote:
Deuce je hebt goede pen0r, no hommo, laat die haters maar praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
DM mij ook maar, ik wil mijzelf ook wel wat beter leren kennen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2084477/1/999#139144016
DM me wie.
quote:
Wat is je schema vriend?quote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
DM mij ook maar, ik wil mijzelf ook wel wat beter leren kennen.
[..]
Gast, jij bent McNulty.quote:Op zondag 27 april 2014 14:10 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon in ieder geval.![]()
Ik word niet geaccepteerd om wie ik ben.
Dat sowieso ja.quote:
Heb je al DM's van hitsige kort pittige kapsel-achtige FOK!sters gekregen?quote:Op zondag 27 april 2014 14:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Push/pull/legs/rust.
Buik op leg day, front delt op push day, side en rear delt op pull day.
Ik heb daarvan nog geen bewijs gezienquote:Op zondag 27 april 2014 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, jij bent McNulty.
[..]
Dat sowieso ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Onder andere, ja.quote:Op zondag 27 april 2014 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je al DM's van hitsige kort pittige kapsel-achtige FOK!sters gekregen?
quote:Op zondag 27 april 2014 14:37 schreef Klokov het volgende:
Hey No1uknow
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 27 april 2014 14:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb daarvan nog geen bewijs gezienPohi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb daarvan nog geen bewijs gezienDie wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Grom.
Ik ben wie je wil dat ik ben, oke.quote:Op zondag 27 april 2014 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, jij bent McNulty.
[..]
Dat sowieso ja.
geen smaakquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 14:37 schreef Klokov het volgende:
Hey No1uknow
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja leuk als je 18 bentquote:Op zondag 27 april 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
pas geleden gehaald, fucking sexy
[ afbeelding ]
quote:
gewoon lekker wielrennen kijken man.quote:Op zondag 27 april 2014 15:01 schreef Beach het volgende:
gewoon vanmiddag motogp kijken niet dat gay voetbal
Ik ga ter inspiratie meteen mijn benen scheren.quote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon lekker wielrennen kijken man.
heerlijk genieten van die mooie mannen met mooie lange spieren
Gister 5 aardbeien gekocht voor 1 euro bij zo'n turks kraampje, fucking afzetters dat volkquote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Door die gif van jou krijg ik opeens ook trek in een aardbeesie.![]()
Daarom eigen bier. Was 5 min lopen van mn huis dus halverwege de dag nog ff op en neer gelopen voor een refillquote:Op zondag 27 april 2014 13:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze schonken Bavaria waar ik was, takkezooi
Hier bij de Turk eurotje voor 500 gr. Vraag me af hoe die lui geld verdienen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gister 5 aardbeien gekocht voor 1 euro bij zo'n turks kraampje, fucking afzetters dat volk
Memrise.com ?quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
hee vrienden
ik ben de naam vergeten van zo'n site waar je allerlei cursussen kan doen online om bepaalde dingen te leren, ook talen enzo. weet iemand van jullie hoe die heet?
Doe je mee aan From Russia With Love en wil je Russisch leren?quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
hee vrienden
ik ben de naam vergeten van zo'n site waar je allerlei cursussen kan doen online om bepaalde dingen te leren, ook talen enzo. weet iemand van jullie hoe die heet?
Gewoon met tolk, ja tochquote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doe je mee aan From Russia With Love en wil je Russisch leren?
neequote:
ik wil op de hoogte blijven van de nieuwste pua skillsquote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doe je mee aan From Russia With Love en wil je Russisch leren?
Ben je naar 8bahn geweest?quote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom eigen bier. Was 5 min lopen van mn huis dus halverwege de dag nog ff op en neer gelopen voor een refill
Yes, gister en eergister.quote:
Een tijd terug was hier een Marokkaanse groenteboer. Elke week betaalde je meer voor die aardbeien.quote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gister 5 aardbeien gekocht voor 1 euro bij zo'n turks kraampje, fucking afzetters dat volk
ben je een beetje beta ofzoquote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Een tijd terug was hier een Marokkaanse groenteboer. Elke week betaalde je meer voor die aardbeien.
Er stonden nooit prijzen bij het fruit. Ik liep elke keer uit die zaak met het gevoel dat ik genaaid werd.
Ze zijn nu wel weg.
idd zou ik ook doenquote:Op zondag 27 april 2014 15:43 schreef Beach het volgende:
haha die vroeg gewoon het dubbele aan hollanders en marrokanen kregen korting
Ja ga er al jaren naar toe. Chillen in t park, lekker muziekje dr bij. Tas bier op de rug. Dit jaar was t wel Gestapo Style tassen controleren. Om het 'festivalterrein' op te komen. 5 meter erbuiten zat iedereen te Chillen aan de vijver.quote:Op zondag 27 april 2014 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was wel nice of niet, paar vrienden van me waren gisteren ook geweest.
navy kleuren steken bij zowat elke kleur lelijk af, of je moet heel lichte kleuren dragen.quote:
Wat een modepopje ben je ookquote:Op zondag 27 april 2014 15:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
navy kleuren steken bij zowat elke kleur lelijk af, of je moet heel lichte kleuren dragen.
Dietitians hate himquote:Op zondag 27 april 2014 09:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben bijna 6 kilo afgevallen in 2 weken. http://www.rebootwithjoe.com/
Alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef Klokov het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat VMSDKR Deuce92 is
Dit jaar weer 2e plek vieren op de Coolsingel?quote:
wees niet bang vriend ik ben getint. ( no mocro )quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gelukkig zeg
was al bang dat ik mezelf op jou afgebuffeld had
quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Dit jaar weer 2e plek vieren op de Coolsingel?
Mobiel nietquote:
Is kloon van Awesome hoorde ikquote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke.
Trouwens die Deuce92..hnnngg.
Goed goed lichaam, zou eten.
Begint wel aardig intiem te worden hier.quote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
he deuce hoeveel druk je hoeveel squat je vriendje
Afdingen voor fruit.quote:Op zondag 27 april 2014 15:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je een beetje beta ofzo
zeg er wat van gewoon afdingen
Einde cut, wederom bearmode?quote:
zekers lol vriendquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, nee. Vond hem wel grappig gewoon lol
Zat op 114quote:Op zondag 27 april 2014 17:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zekers lol vriend
hoeveel kg ben je al kwijt man hoeveel moet je nog
doe ff progress pics man voor de liefhebbers
ja sorry maar iemand moet hier toch be-you-tiful zijn he als de chicks maar een beetje vieze arnoldspieren gaan kweken.quote:
Zijn fakes.quote:Op zondag 27 april 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
pas geleden gehaald, fucking sexy
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Lichaamsbouw lijkt veranderd
zie dit dan. deze beer wordt uit zichzelf belachelijk breed zonder te trainen
Hey fanta alles goed?quote:Op zondag 27 april 2014 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Als je tegen de 30 aanloopt zijn Nike Airmaxjes wel een beetje een no-go, zeker als kantoorslaaf.
Sorry not sorry.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Is dit omdat ik niet naar de meet kwam?????
Hoe waren de supermans? Ik ging er wel hard op. Vond het cool je te meeten!quote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Vanwege een uiterlijke kenmerk.quote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Lol, ik ging ham man, lekker spul, volgende keer doen we gewoon bij me thuis of zo. Hoop dat jb er dan binnenshuis niet zo trashy bijlooptquote:Op zondag 27 april 2014 18:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe waren de supermans? Ik ging er wel hard op. Vond het cool je te meeten!
Onmogelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 18:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik blijf nog wel Alpha hoor. Geen zorgen.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke.
Trouwens die Deuce92..hnnngg.
Goed goed lichaam, zou eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is er meet geweestquote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Hey LevolutionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hallo ze was gewoon sexy in dat navel Obey truitje.quote:Op zondag 27 april 2014 18:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lol, ik ging ham man, lekker spul, volgende keer doen we gewoon bij me thuis of zo. Hoop dat jb er dan binnenshuis niet zo trashy bijloopt
Hey Ethaquote:Op zondag 27 april 2014 19:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus ik ben een kloon van... 5 mensen? Ik ben de tel kwijt.
Heb toch foto's gepost. Lijken die dan zo erg op die van iemand anders?quote:Op zondag 27 april 2014 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Zeg nou gewoon van wie je kloon bent dan kunnen wij weer rustig slapen.
Hey Panzerquote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb toch foto's gepost. Lijken die dan zo erg op die van iemand anders?
Hey Snakeyquote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb toch foto's gepost. Lijken die dan zo erg op die van iemand anders?
Pics van Raymond?quote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
Misschien is hij Raymond na zijn cut????
[ afbeelding ]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.quote:Op zondag 27 april 2014 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
Snakey doe even kloonscan svp. Goed lichaam maar ik moet mij distantieren van het feit dat mensen denken dat ik dat ben.
Brb pics schieten voor morgen.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.quote:
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.
Dat klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.
zullen we een keer samen trainen???quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.
Zullen wij een keer samen trainen?quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uh, dat ligt eraan wat je bedoelt met 'trainen.'![]()
gewoon gewichten of ben je hommotjequote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij wilt de glutes trainen. Nomsayin'.quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik vraag 't maar even.quote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij wilt de glutes trainen. Nomsayin'.
Nee, tegen dat laatste.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zullen wij een keer samen trainen?
Thanks.quote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.
Je zei laatst nog dat je een kloon had om jezelf te sherlocken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks.
En wie bannen, mij? Ik heb geen kloons.
Thanks, vanavond ook ff halen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Burger is legitenning. S/O naar JeffPlant.
Ja, ik ook. Dus?quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pas op ze heeft een piemel, zag ik net op Facebook
Ja dat wel, maar die hebben 0 posts.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je een kloon had om jezelf te sherlocken.
Mja, mja, weenieman. Deze echt is lekker.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks, vanavond ook ff halen.
Wel jammer dat de grand big mac nu weg is daardoor.
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!quote:
sgande is hetquote:Op zondag 27 april 2014 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!
Heb jij niet nodig.quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
En tegelijkertijd de obliques trainen. Ideaal toch?
Ja, dat ook nog eens.quote:Op zondag 27 april 2014 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
sgande is het
Zit jij trouwens niet in Griekenland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |