Een tijd terug was hier een Marokkaanse groenteboer. Elke week betaalde je meer voor die aardbeien.quote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gister 5 aardbeien gekocht voor 1 euro bij zo'n turks kraampje, fucking afzetters dat volk
ben je een beetje beta ofzoquote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Een tijd terug was hier een Marokkaanse groenteboer. Elke week betaalde je meer voor die aardbeien.
Er stonden nooit prijzen bij het fruit. Ik liep elke keer uit die zaak met het gevoel dat ik genaaid werd.
Ze zijn nu wel weg.
idd zou ik ook doenquote:Op zondag 27 april 2014 15:43 schreef Beach het volgende:
haha die vroeg gewoon het dubbele aan hollanders en marrokanen kregen korting
Ja ga er al jaren naar toe. Chillen in t park, lekker muziekje dr bij. Tas bier op de rug. Dit jaar was t wel Gestapo Style tassen controleren. Om het 'festivalterrein' op te komen. 5 meter erbuiten zat iedereen te Chillen aan de vijver.quote:Op zondag 27 april 2014 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was wel nice of niet, paar vrienden van me waren gisteren ook geweest.
navy kleuren steken bij zowat elke kleur lelijk af, of je moet heel lichte kleuren dragen.quote:
Wat een modepopje ben je ookquote:Op zondag 27 april 2014 15:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
navy kleuren steken bij zowat elke kleur lelijk af, of je moet heel lichte kleuren dragen.
Dietitians hate himquote:Op zondag 27 april 2014 09:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben bijna 6 kilo afgevallen in 2 weken. http://www.rebootwithjoe.com/
Alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef Klokov het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat VMSDKR Deuce92 is
Dit jaar weer 2e plek vieren op de Coolsingel?quote:
wees niet bang vriend ik ben getint. ( no mocro )quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gelukkig zeg
was al bang dat ik mezelf op jou afgebuffeld had
quote:Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Dit jaar weer 2e plek vieren op de Coolsingel?
Mobiel nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |