quote:
gewoon lekker wielrennen kijken man.quote:Op zondag 27 april 2014 15:01 schreef Beach het volgende:
gewoon vanmiddag motogp kijken niet dat gay voetbal
Ik ga ter inspiratie meteen mijn benen scheren.quote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon lekker wielrennen kijken man.
heerlijk genieten van die mooie mannen met mooie lange spieren
Gister 5 aardbeien gekocht voor 1 euro bij zo'n turks kraampje, fucking afzetters dat volkquote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Door die gif van jou krijg ik opeens ook trek in een aardbeesie.![]()
Daarom eigen bier. Was 5 min lopen van mn huis dus halverwege de dag nog ff op en neer gelopen voor een refillquote:Op zondag 27 april 2014 13:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze schonken Bavaria waar ik was, takkezooi
Hier bij de Turk eurotje voor 500 gr. Vraag me af hoe die lui geld verdienen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gister 5 aardbeien gekocht voor 1 euro bij zo'n turks kraampje, fucking afzetters dat volk
Memrise.com ?quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
hee vrienden
ik ben de naam vergeten van zo'n site waar je allerlei cursussen kan doen online om bepaalde dingen te leren, ook talen enzo. weet iemand van jullie hoe die heet?
Doe je mee aan From Russia With Love en wil je Russisch leren?quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
hee vrienden
ik ben de naam vergeten van zo'n site waar je allerlei cursussen kan doen online om bepaalde dingen te leren, ook talen enzo. weet iemand van jullie hoe die heet?
Gewoon met tolk, ja tochquote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doe je mee aan From Russia With Love en wil je Russisch leren?
neequote:
ik wil op de hoogte blijven van de nieuwste pua skillsquote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doe je mee aan From Russia With Love en wil je Russisch leren?
Ben je naar 8bahn geweest?quote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom eigen bier. Was 5 min lopen van mn huis dus halverwege de dag nog ff op en neer gelopen voor een refill
Yes, gister en eergister.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |