Juist ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Deuce is wel een kloon van iemand uit de gym trouwens. Ik weet wie.
Had ik ook, heb Brooks GTS13quote:
Deuce je hebt goede pen0r, no hommo, laat die haters maar praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
DM mij ook maar, ik wil mijzelf ook wel wat beter leren kennen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2084477/1/999#139144016
DM me wie.
quote:
Wat is je schema vriend?quote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
DM mij ook maar, ik wil mijzelf ook wel wat beter leren kennen.
[..]
Gast, jij bent McNulty.quote:Op zondag 27 april 2014 14:10 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon in ieder geval.![]()
Ik word niet geaccepteerd om wie ik ben.
Dat sowieso ja.quote:
Heb je al DM's van hitsige kort pittige kapsel-achtige FOK!sters gekregen?quote:Op zondag 27 april 2014 14:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Push/pull/legs/rust.
Buik op leg day, front delt op push day, side en rear delt op pull day.
Ik heb daarvan nog geen bewijs gezienquote:Op zondag 27 april 2014 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, jij bent McNulty.
[..]
Dat sowieso ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Onder andere, ja.quote:Op zondag 27 april 2014 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je al DM's van hitsige kort pittige kapsel-achtige FOK!sters gekregen?
quote:Op zondag 27 april 2014 14:37 schreef Klokov het volgende:
Hey No1uknow
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 27 april 2014 14:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb daarvan nog geen bewijs gezienPohi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb daarvan nog geen bewijs gezienDie wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Grom.
Ik ben wie je wil dat ik ben, oke.quote:Op zondag 27 april 2014 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, jij bent McNulty.
[..]
Dat sowieso ja.
geen smaakquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 14:37 schreef Klokov het volgende:
Hey No1uknow
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja leuk als je 18 bentquote:Op zondag 27 april 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
pas geleden gehaald, fucking sexy
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |