Deuce92quote:Op zondag 27 april 2014 12:56 schreef Klokov het volgende:
Nu je een huis koopt voel je je ineens volwassen he!
lol u madquote:Op zondag 27 april 2014 13:05 schreef Montelly het volgende:
Vooral dat stukje "ik wil geen uit de kluiten getrokken spierbundel worden en tips over vage supplementen"
Ga spelen vriend, nerdjeéén keer aan een kutje mogen ruiken en gelijk tijger doen.
ja toch moet wat kwaliteit postequote:Op zondag 27 april 2014 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Drinky lekkere foto's in sexy & gewaagd
jonko's hahaha ja togquote:Op zondag 27 april 2014 12:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo en wat hebben we allemaal in ons giecheltje gestopt gister?
hey weissmanquote:
Ga naar een hardloopwinkel en laat je filmenquote:Op zondag 27 april 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
Ga binnenkort even hardloopschoenen testen:
- Mizuno Wave Connect
- Brooks Transcend
- Mizuno Wave Creation
- Asics Gel-Kayano
Mis ik nog iets?
Nike free en Nike Lunar,quote:Op zondag 27 april 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
Ga binnenkort even hardloopschoenen testen:
- Mizuno Wave Connect
- Brooks Transcend
- Mizuno Wave Creation
- Asics Gel-Kayano
Mis ik nog iets?
Ze schonken Bavaria waar ik was, takkezooiquote:Op zondag 27 april 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Gister ook ge if'd
Wel gesmokkeld met bier
Wat waar??quote:Op zondag 27 april 2014 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
wat mis ik iets?
turk voegt me toe op insta, montelly ben jij dat?
Nou, vooruit ik vraag het wel. Welk filmpie was het?quote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
godverdomme krijg net video toegestuurd van die gozer 1.94 masterrace hij was zo filmen, komt er opeens zo gozer doet random approach bij 2 random meiden, hij omhelst ze brengt ze bij elkaar en gaan ze 3way make-out WHAT DA FUCKKKKKKKKKKKKKKKK na 20 seconden liep hij gewoon weer weg shiiiiit
gozer zag eruit als manlet ook nog
[ afbeelding ]
?? hij had zelf opgenomen.quote:Op zondag 27 april 2014 13:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Nou, vooruit ik vraag het wel. Welk filmpie was het?
Tuurlijk Cakemanquote:Op zondag 27 april 2014 14:10 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon in ieder geval.![]()
Ik word niet geaccepteerd om wie ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |