Pics van Raymond?quote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
Misschien is hij Raymond na zijn cut????
[ afbeelding ]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.quote:Op zondag 27 april 2014 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
Snakey doe even kloonscan svp. Goed lichaam maar ik moet mij distantieren van het feit dat mensen denken dat ik dat ben.
Brb pics schieten voor morgen.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.quote:
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.
Dat klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.
zullen we een keer samen trainen???quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet over mij gaat. Omdat ik dus geen kloon ben.
Zullen wij een keer samen trainen?quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uh, dat ligt eraan wat je bedoelt met 'trainen.'![]()
gewoon gewichten of ben je hommotjequote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij wilt de glutes trainen. Nomsayin'.quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik vraag 't maar even.quote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij wilt de glutes trainen. Nomsayin'.
Nee, tegen dat laatste.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zullen wij een keer samen trainen?
Thanks.quote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het geen kloon van jou is.
Je zei laatst nog dat je een kloon had om jezelf te sherlocken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks.
En wie bannen, mij? Ik heb geen kloons.
Thanks, vanavond ook ff halen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Burger is legitenning. S/O naar JeffPlant.
Ja, ik ook. Dus?quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pas op ze heeft een piemel, zag ik net op Facebook
Ja dat wel, maar die hebben 0 posts.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je een kloon had om jezelf te sherlocken.
Mja, mja, weenieman. Deze echt is lekker.quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks, vanavond ook ff halen.
Wel jammer dat de grand big mac nu weg is daardoor.
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!quote:
sgande is hetquote:Op zondag 27 april 2014 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, iedereen probeert me erin te luizen. Ik heb 0 notes, gedraag me altijd keurig, gebruik de grote K niet en nu verdien ik ineens een paar maand ban? :S :S!!!
Heb jij niet nodig.quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
En tegelijkertijd de obliques trainen. Ideaal toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |